Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Subaru by Pete Biggy!!! XV & XT aneb white & black!!! 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 5612
N na tom voliči znamená Nepoužívat :-DDD ne vážně, je tu někde celej thread, jak se k AT chovat... generálně vzato tam dáš D jako dopředu, když chceš jet, eventuelně R pro couvání a nic jinýho neřešit. Žádný cvakání jízdy z kopce, vyřazování na semaforech. Od toho ta AT taky je, aby člověk furt tím klackem nešmudlal. Manuální řazení se dá použít na to, když jedeš z kopce a nechceš to držet na brzdách.

Ohledně toho N - zařadí to prostě neutrál. Může to bejt vhodný, když to auto potřebuješ někam odtlačit, atd. P se chová stejně ale s tím rozdílem, že se do soukolí vrazí fixní kolik, který potom blokuje kola. Někteří lidé tu pak N ještě používají na parkovací proceduru - vrazí tam N, zatáhnou ručku, pustí normální brzdu a pak dají P. Je to kvůli tomu, že když to auto stojí v kopci, tak ono se na té ruční brzdě ještě trochu svěsí, takže když se tam dá rovnou P, tak se to trochu o ten parkovací kolík opře (a u nás co to ten kolík cvaká manuálně to pak třeba jde blbě vyřadit). Ale generálně vzato by standardně potřeba být nemělo.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát pro 22, 2017 11:04 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 384
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Jojo, díky za odpovědi. Takže na světlech stojíte normálně na brzdě a Nko jsem použil právě třeba na potlačení v garáži. Takže vše OK, tak to vlastně praktikuju a u parkování v kopci taky nejdřív N, pak ručku a až nakonec P. To je jasný, jako u manuálu, ať to netrpí....Jenom ještě, nemáte tip, jak na ten výjezd z garáže, aby mi to jelo fakt hodně pomalinku? Protože jak to drží za studena ty vyšší otáčky, tak jde slyšet, jak se to s tou brzdou zbytečně pere. Jde to vůbec nějak ošéfovat, asi nee že?

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 22, 2017 11:20 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9989
Bydliště: Hradubice
PeteBiggy: forestík mi parkuje venku, když teď nastartuji, tak sice otáčky jsou chvíli vyšší, ale jakmile zařadím a pomalu se rozjedu, tak otáčky klesnou. zkus nastartovat, nechat 10 vteřin jet na volnoběh, dát X-mode a couvat - jen trochu drcni do plynu a pusť ho, X-mode drží konstantní rychlost

_________________
quickly

Forester SJ 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


pát pro 22, 2017 11:27 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 5612
Nevím jak je to teď u těch nových, ty naše starý, když se po startu ťukne do plynu, tak ty otáčky trochu spadnou. Furt jsou vyšší než standardní volnoběh, ale spadnou alespoň o něco. Jinak prostě asi tou brzdou... ono někde se tu i probírala trochu jiná situace - jak tím autem pomalu manévrovat v kopci. Tedy kdy už je ohřáté, otáčky volnoběhu nízké, takže bez plynu se to v tom kopci nehne. A taky to zkušenější řeší tak, že jednou nohou si ten plyn trošku přidají a druhou pak povolují/mačkají brzdu... v téhle rychlosti to tomu asi nic neudělá. Ale chápu že tě to štve; já to nemám ani v garáži, ale i při tom manévrování venku poránu mě to občas štvalo, jak to rve proti brzdě...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát pro 22, 2017 1:36 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24149
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo zkus to, jak píše SPM, naše starý vrány sníží volnoběh, když se ťukne do plynového pedálu. Po startu to točí celkem dlouho nad 1500 otáček a když se ťukne do plynu, tak to sníží volnoběh na nějakých 1200 otáček.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát pro 22, 2017 10:24 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6598
Bydliště: Brno
To lehké prošlápnutí plynu funguje nejen u automatu a nejen u subaru. Jinak my s manuálem máme výhodu, že po zařazení rychlosti to samo otáčky shodí.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pát pro 22, 2017 11:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Příspěvky: 3022
Bydliště: Baldov u Štatlu
Zeppelin funguje taky tak s tím volnobehem

_________________
Tribeca 3,6
ex.Forester XT SG9
ex VeCe GTS
ex VeBe CC
ex Kadett GSi
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR


sob pro 23, 2017 3:40 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 3927
Bydliště: Holýšov
U XT to výrazně delší dobu po startu nefunguje. Pořad to točí jako blázen. I po přidání plynu.


Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


sob pro 23, 2017 4:53 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát zář 22, 2017 4:52 pm
Příspěvky: 166
Bydliště: venkov u Jaroměře
Já vykoumal tento postup:
- nastartuju studený motor, tomu vyjedou otáčky;
- sešlápnu nožní brzdu a držím sešlápnutou, ruční brzdu povolím;
- zařadím D a cca 1 sekundu počkám - otáčky samy poklesnou, ne sice na volnoběh, ale aspoň o něco (o cca 300-400 ot. to tipuju);
- rozjíždím se tak, že se nedotýkám plynu a rozjezd reguluju stupněm uvolnění nožní brzdy.

Nepředpokládám, že jsem vymyslel něco neznámého, ale zatím jsem tu tento postup nečetl, tak jsem to sepsal. Dělám to tak třeba když se vysoukávám z řady podélně zaparkovaných aut, nebo dokonce i na úplné rovině, protože nemám rád, jak se mnou ten roztočený motor divoce škubne po zařazení D.

Snad nejsem jediný, kdo se rozjíždí tak, že nešlape na plyn, ale jen pouští brzdu :-)

_________________
Forester 2.0XT Comfort, MY2017 - Šedivák


ned pro 24, 2017 2:13 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 384
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Milane,dělám to úplně stejně,buď úplně v klidu. Kdybych měl ještě přidávat plyn,tak vystřelim z té garáže ani nevím jak a těžko bych se vmestnal mezi ty futra.Potrebuji jet krokem batolete a když se mi pere motor s brzdou,tak to určitě nebudu ještě prikrmovat plynem...

Odesláno z mého Sony Xperia Z3 compact

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


ned pro 24, 2017 9:17 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 384
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Tak jsem konečně dodal více fotek ;)

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


úte pro 26, 2017 10:32 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24149
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Krasavec !!! ,,,,| (*_^) |,,,,

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř pro 27, 2017 9:24 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 384
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Trochu času, tak bych napsal něco málo k prvním dojmům...
Především teda z cesty od prodejce ze severu domů, tady kolem komína mám zatím naježděno nula nula prd. Pač když je doma druhé auto, tak se mi na ty krátké cesty auto nechce ani vytahovat z garáže. No hlavně je mi ho líto že, ono v soli a šutrech toho letošní zimu asi moc nenajede, pokud je ta možnost, tak do tohoto raději vyženu Pažouta že ;) =)
Ale k věci. Co se týče spotřeby, tak dle PP za celou dobu 9,2 l/100 km, takže realita těch řekněme 9,6 či 9,7 l. Dle mých zkušeností všechny palubáky Subaru kecají o slabého půl litru....Co se týče nastavení palivových map. Vypozoroval jsem, že Inteligent se hodí spíše jen na dálnici, či prostě větší rychlosti. Řekněme, že do 90-100 km/h to drží až zbytečně nízké resp. dle mého názoru až nezdravé otáčky. Tedy lepší přepnout na režim Sport. A ve finále, pač je tam zdravější využití krouťáku, by na tom dle mě neměla být hůř ani spotřeba. Otáčky točí plus mínus kolem dvou či lehce nad 2000 ot./min. Kdežto ten Inteligent točí jen nějakých 1700 nebo i někdy méně. Ke Sport Sharp se zatím vyjadřovat nebudu, bo to je asi každému jasné a navíc, bo zajižďam ;-D Takže můj závěr zní, aspoň dle prozatímního zjištění, po prvotním letmém zahřátí motoru přepnout na Sport a na běžné ježdění po městě a okreskách jezdit na tento režim, na dálnice nebo rychlé okresky, kdy není nutná potřeba mít bleskurychlou odezvu na plyn, pak přepnout zpátky na Inteligent...Jinak je to moje první auto s "automatem", takže si na tomto neoraném poli tak trochu zvykám...

Co se týče doplňků, tak od prodejce mám origo gumové rohože, které působí velmi solidním dojmem. Mám objednanou neorigo gumovou vanu od FroGumu, ještě bych chtěl ochranu zadního nárazníku resp. kryt nakládací hrany a samozřejmě nechám začernit zadní okna. Když už je to negr, tak ať je to negr "mafián la cosa nostra" se vším všudy >B-) No a pere se ve mně ta ochrana laku. Zatím na tom je jen vosk, ale bude nejspíš nutné profi leštění, jelikož několikanásobná různorodá výživná přeprava z Japonska a především neodborná příprava prodejce, samozřejmě něco na autě zanechala. Ono ta příprava aut k prodeji, za to bych obecně sekal ruce, prodávají auta za takové kroupy a neumějí se k tomu vůbec chovat. Viděl jsem už nejedno auto (a bohužel i to, které jsem si měl přebrat já sám tady u nás), ze kterého se mi chtělo brečet už po jednom jediném mytí u dealera. No a já mám černou, takže na té jde vidět úplně vše, takže asi se leštičce opět nevyhnu a zvážím, zda zatím jen voskovat a nebo nanést keramiku jako u dvou posledních aut... B-) Do budoucna už mám teď navymýšleno mrtě věcí, které bych na auto dal, ale když nevím, zda si to fakt nechám, tak to zatím určitě nebudu hrotit a zůstanu jen u výše zmíněného.....

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 29, 2017 3:58 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 2202
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
vis co je zajimave,ze mas MY 2018 a mas antenu prut a ja mam MY 2015 a mam uz ploutev :-/ Jinak auti je krasne (*_^) |,,,,

_________________
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - najeto 36 500 km - 13,2l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2015 - najeto 32 500 km - 11,4l


pát pro 29, 2017 7:25 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 384
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
martas píše:
vis co je zajimave,ze mas MY 2018 a mas antenu prut a ja mam MY 2015 a mam uz ploutev Jinak auti je krasne


Martas, vše je tu napsané, ve zkratce: mám severskou verzi Sport, to je jak naše Comfort, teda není to topka s kůží, bezklíčkovým startováním, navi, panoramou a pár drobnostma. To jen pro pořádek. Oproti "českoněmecké" verzi Comfortu nemám el. víko kufru a tu anténu, což je položka řešitelná za pár €, kdybych teda chtěl, ale tu potřebu momentálně necítím. Naopak ta má severská verze má oproti zdejšímu Comfortu navíc vyhřívaný volant, zadní sedačky a pár drobností navíc. Oproti tvému to má samozřejmě navíc věci dané rozdílnou modelovou "faceliftací"-MY, např. jiné displeje/budíky, světla (natáčecí Biledky), interiér, změny na podvozku, v odhlučnění atd. atd. Je to MY2017, ale píšu 2018, protože to registruju až po novém roce. Finančák už mám vyřízený, ale na registru vozidel mezi svátkama nemají otevřeno pro veřejnost a koneckonců je pro mě i samozřejmě lepší mít auto 1/2018 než 12/2017 :-D Tož asi tak nějak no..... ;)

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 29, 2017 8:21 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: