Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Subaru by Pete Biggy!!! XV & XT aneb white & black!!! 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 01, 2016 5:09 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Praha
Gratuluji k novému vozu!!!
zdá se, že cesty [SUBARU] jsou nevyzpytatelné. Oba jsme skončili u černého XT, i když vlastně nikdo nechtěl....

_________________
2005 Outback 3,0R
2018 Forester XT


čtv pro 21, 2017 7:37 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Metuzalem píše:
Takové krásné nové voňavé auto a ty už ho málem prodáváš


Ještě nee Milane B-) Ale jak jsem psal, možná k tomu dojde. Je to první kára, u které od začátku říkám, že k tomu možná reálně dojde. Ale možná, že právě nakonec tohle zůstane, kdo ví ^_~|^_^

Jozifek píše:
Gratuluji k novému vozu!!!
zdá se, že cesty jsou nevyzpytatelné. Oba jsme skončili u černého XT, i když vlastně nikdo nechtěl....


Díky a taktéž gratuliren über :-) No je to tak, původně o XTčku nebyla žádná úvaha. Bylo to pro mě nedostižné zboží. Jakožto ani o černé barvě. Bílá je prostě moje, a dle mě na auto patří ještě červená, černá a kovově šedá. Podle modelu, typu auta. Měl jsem nabídku na Sepia bronze, pořád jsem zvažoval, ale nějak jsem ji neunes, i když se k tomu autu asi i hodí, určitě víc než třeba ta červená. A tak když už nebyl šanc na bílou, tak když se naskytla ta černá a za ještě lepší peníz než ta bronziáda, tak už jsem neváhal a šel do toho ;)

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


čtv pro 21, 2017 8:14 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kolben píše:
Severský auta se prodávají v normální ofiko síti Subaru od my18. Mám severský auto taky.


Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro


Ahoj Kolbene ;) Ty máš ale max level se skleněnou střechou, kůží, navi a bezklíčkovým startováním. Tam asi přidali tu výbavu ze severní větve dealerství navíc, resp. je sjednotili. A třeba u atmosférických motorů byla u prostřední verze severská verze vždy ochuzená o skleněnku, ale měla vždy vyhřívaný volant a zadní zitze.
No a co se týče mojeho auta, tak já mám dle tamních trhů XT Sport, ale je to jak ten Comfort u nás. A naše nejvyšší výbava Sport tam je zase Exclusive, někkdy jen prostě XT. Takže to jen tak, aby v tom byl pěkný bordel :-DDD Jinak já mám MY2017 (uznávám, asi jsem tě zmátl, píšu 2018, pač to budu registrovat až po svátcích). Dle některých prodejců na severu už má být příští rok na prodej XT jen v nejvyšší výbavě, dle jiných půjde koupit i ta nižší. Možná to ale budou vozy tady z té naší jižnější části, nevím. Já u té své výbavy nemám el. víko kufru a tu anténu, což je fakt blbost řešitelná za pár € na Aliexpressu. A naopak mám vyhřívaný ten volant a zadní sedačky. Mezi našim českým XT Comfort MY2017 a 2018 není rozdíl, jak se zdá. Tzn. má el. víko kufru, ale stále nemá ten winter packet.
Takže když tak nad tím uvažuju, u XTčka se MY2018 asi opravdu sjednotily pro celou Evropu u té tvé nejvyšší výbavy a zcela totožné auto jako mám já, už se v Evropě asi prodávat nebude.... (*_^) |,,,,

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


Naposledy upravil PeteBiggy dne pát pro 22, 2017 8:04 am, celkově upraveno 3



čtv pro 21, 2017 9:17 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6906
Bydliště: Česká Třebová
No paráda. Gratuluji. Tak ať to bez problémů jezdí. ,,,,| (*_^) |,,,,

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát pro 22, 2017 7:37 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Traveller píše:
No paráda. Gratuluji. Tak ať to bez problémů jezdí.


Díky Trávo ;)

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 22, 2017 7:42 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6906
Bydliště: Česká Třebová
Není zač. :-)

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát pro 22, 2017 7:44 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Měl bych dotaz na zkušenější, co už s autem jezdí delší dobu a nemusí jít zrovna jen o XTčko, ale auta s CVT obecně:
Jak se nejlépe chovat k převodovce, držet to např. při stání na semaforu na brzdě a nebo dávat Nko? Mám malou a hlavně úzkou garáž, mezi futrama jen 220, no dobrá, možná 221 cm ať nežeru :-D No prostě je stavěná na staré Škodulenky, tzn. fakt je velmi úzká. Vjíždím se sklopenými zrcátky, ven je ale celkem potřebuju k couvání, na každé straně jen pár cm. Navíc je motor studený, tzn. drží to vyšší otáčky, takže to nejede úplně pomalinku, takže to přervu brzdou. Ale ideální to není. Myslíte, že bych měl na to třeba používat X-mode? Nebo ten to nezpomalí a je to jen na kluzký povrch apod.? Nebo vaše rada? Je to mé první auto bez fofr klacku :-|

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 22, 2017 8:01 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6906
Bydliště: Česká Třebová
Já mám sice MT, ale určitě ti kluci co mají CVT řeknou, že rozhodně nevyřazovat na semaforech apod. Párkrát už jsem to tu četl.
A jinak, proto hlavně píšu, já tedy do garáže couvám a ven se studeným pak jedu v klidu popředu. ;-D Podle zrcátek mi to jde zvenku dovnitř lépe. Vzadu mám pak na zemi položené "brzdící" prkno, abych neprojel zadní stěnou garáže ven. Celé to pak jde prakticky samo a je to celkem bezpečné jak pro nájezd, tak pro výjezd.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pát pro 22, 2017 8:23 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7499
Bydliště: Nové Hrady
Na Nko nevyrazovat, neni duvod. Ohledne X-mode mam obavu, ze ten na studenym motoru fungovat nebude... :-/ Ale za zkousku nic nedas.
Olej v AT bych urcite nechaval menit nejpozdeji po 60 tisicich nebo 2 letech, at se v autorizovanym servisu sklebi jak chteji (prej "dozivotni" napln :-D ). A chtel bych videt, ze to opravdu vypousteji, aby na to nehodili bobek...

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


pát pro 22, 2017 8:32 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Slavek_xxx píše:
Na Nko nevyrazovat, neni duvod. Ohledne X-mode mam obavu, ze ten na studenym motoru fungovat nebude... Ale za zkousku nic nedas.
Olej v AT bych urcite nechaval menit nejpozdeji po 60 tisicich nebo 2 letech, at se v autorizovanym servisu sklebi jak chteji (prej "dozivotni" napln ). A chtel bych videt, ze to opravdu vypousteji, aby na to nehodili bobek...


Tak těch 60 tis. je fakt ve hvězdách a kdyby přece jen, tak to je u mě za současných podmínek tak na těch 6 let :-D
Co dva roky v převodovce mi to příjde možná i zbytečný, při mém nájezdu myslím, že co ty 4 by bylo OK, to je těch 40 tis. km asi. Spíš si možná nechám vyměnit tak po 3-5 tis. normální náplň motoru, prostě někdy na jaře, zač. léta. Jinak jasná věc, u servisu vždy musím být, to je má podmínka a zatím vždy byla, jinak jdu jinde! >:(

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 22, 2017 8:50 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Traveller píše:
Já mám sice MT, ale určitě ti kluci co mají CVT řeknou, že rozhodně nevyřazovat na semaforech apod. Párkrát už jsem to tu četl.
A jinak, proto hlavně píšu, já tedy do garáže couvám a ven se studeným pak jedu v klidu popředu. Podle zrcátek mi to jde zvenku dovnitř lépe. Vzadu mám pak na zemi položené "brzdící" prkno, abych neprojel zadní stěnou garáže ven. Celé to pak jde prakticky samo a je to celkem bezpečné jak pro nájezd, tak pro výjezd.


U mě by to couvání nebylo ideální. Mám v garáži ještě i motorku, navíc často nakládám věci do kufru a auto mám ještě schované v garáži a to by pak nebylo reálné....Tohle prostě nee

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 22, 2017 8:53 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Příspěvky: 332
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Slavek_xxx píše:
Na Nko nevyrazovat, neni duvod. Ohledne X-mode mam obavu, ze ten na studenym motoru fungovat nebude... Ale za zkousku nic nedas.
Olej v AT bych urcite nechaval menit nejpozdeji po 60 tisicich nebo 2 letech, at se v autorizovanym servisu sklebi jak chteji (prej "dozivotni" napln ). A chtel bych videt, ze to opravdu vypousteji, aby na to nehodili bobek...


Tak kdy ho používat, na co to Nko tam teda vůbec je? :-/

_________________
Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Peugeot 206c 1,4/2007/ & Touring Supermoto KTM SMT limited ed./2010/
Ex Subaru XV 2,0i MT Comfort/2016/ & Dacia Duster 1,5 dci 4x4 Exception/2014/ & spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT 1130 Café Racer


pát pro 22, 2017 9:52 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 01, 2016 5:09 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Praha
Tak když už tady řešíte CVT, při předávání vozu u Carpentera mi prodejce ukazoval, že na voliči CVT je aretace pro R, prý aby se nedalo za jízdy omylem zařadit, a že prý na N se dá řadit i za jízdy, třeba z kopce. Přiznám se, že návod jsem ještě nečetl a připadá mi to jako pěkná blbost, ale rád se zeptámm zkušenějších

_________________
2005 Outback 3,0R
2018 Forester XT


pát pro 22, 2017 9:58 am
Profil
Online
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9772
Bydliště: Hradubice
PeteBiggy: na "N" za jízdy ani u semaforů nevyřazovat, X-mode na mojí plečce funguje ihned, funguje tak, že jakmile pustíš plyn, tak tu poslední rychlost udržuje. V CVT měním po 60 tkm a třeba u Chalupa Motors tyto kilometry už sami navrhují, když jsem s tím začal já, tak mi to vůbec nevymlouvali.

_________________
quickly

Forester 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


pát pro 22, 2017 10:45 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7499
Bydliště: Nové Hrady
PeteBiggy píše:
Tak kdy ho používat, na co to Nko tam teda vůbec je?

Napriklad pro testovani brzd na valcich - kdyz musi motor bezet a kola se musi tocit. Jinak ho nema smysl pouzivat...

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


pát pro 22, 2017 10:55 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: