Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od newli »

A jeste dulezitejsi je pri vymene baterky to autu rict, ze ma novou a taky jakou. Jinak se k ni chova jak ke stare. Po nejake dobe mi rekni, jak moc si Tva nabijecka rozumi s tim IBS modulem. U meho BMW teda chytra nabijecka na prd.

BTW s tim inteligentnim dobijenim to neni az tak spatny. Mam BT modul a bimmerlink (aplikace na cteni ruznych hodnot) a obcas na to koukam (resp. obcas to zapojim). A to auto dobiji celkem dobre!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od spm »

Ohledně toho napětí: ta CTEK nabíječka dává max 5A, takže to napětí u vybitější baterky bude odpovídat tomu, kdy tam láduje ten maximální proud, co umí... proto to může být tak nízké a trvat tak dlouho, než to tu baterku dokrmí a začnou ty další fáze nabíjení.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1302
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od PeteBiggy »

spm píše:Ohledně toho napětí: ta CTEK nabíječka dává max 5A, takže to napětí u vybitější baterky bude odpovídat tomu, kdy tam láduje ten maximální proud, co umí... proto to může být tak nízké a trvat tak dlouho, než to tu baterku dokrmí a začnou ty další fáze nabíjení.
No to joo, ale já jen, že ono to přitom už docela brzo skočilo na tu hlavní čtvrtou fázi nabíjení. Nicméně to asi není nic proti ničemu. A ano, měla by dávat max 5A, což je dobře, raději šetrněji a déle. Ale u té 95Ah baterky to bude holt trvat dlouho. No, budu to prostě muset nechat přes noc no...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od newli »

Nevim, kolik tam laduje vase auto, ale neposledy jsem videl na po nastartovani 44A !!!, pak to teda slo za kratkou chvili na 33 (jak ridim, tak na to nekoukam porad), po kratsi dobe jsem tam videl 10 a po asi 20 minutach uz jen 2 a u prahy uz jen 1. Ale 10A vidavam pomerne bezne, kdyz je baterka prazdejsi. To jen pro predstavu :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1302
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od PeteBiggy »

newli píše:Nevim, kolik tam laduje vase auto, ale neposledy jsem videl na po nastartovani 44A !!!, pak to teda slo za kratkou chvili na 33 (jak ridim, tak na to nekoukam porad), po kratsi dobe jsem tam videl 10 a po asi 20 minutach uz jen 2 a u prahy uz jen 1. Ale 10A vidavam pomerne bezne, kdyz je baterka prazdejsi. To jen pro predstavu
No a i to je právě to inteligentní nabíjení, víš :-D >:-&
Krátkodobě ta baterka cosi snese a ty EFB a především AGM ještě víc, ale pro nabíjení jako takové (čili, které trvá v řádu delších hodin či části dní) je samozřejmě dobré nabíjet proudem max. 10% kapacity baterky....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od newli »

To chapu, ale auto se snazi dobijet, kdyz je prazdnejsi baterka. Takze takoveto ujedu 1000km do chorvatska, tam auto odstavim a za tyden nenastartuji je blbost. Aspon tedy u bmw.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od spm »

newli píše:Nevim, kolik tam laduje vase auto, ale neposledy jsem videl na po nastartovani 44A !!!, pak to teda slo za kratkou chvili na 33 (jak ridim, tak na to nekoukam porad), po kratsi dobe jsem tam videl 10 a po asi 20 minutach uz jen 2 a u prahy uz jen 1. Ale 10A vidavam pomerne bezne, kdyz je baterka prazdejsi. To jen pro predstavu
Taky i u novejch aut dost často ty baterky po půl roce zdechnou :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16147
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od quickly »

spm píše:Taky i u novejch aut dost často ty baterky po půl roce zdechnou
U SJ mi baterka vydržela 6 let a 260 tkm. Protože mám jen starý CTek, tak jsem na SJ baterku nenabíjel. Ale vypínal jsem S&S.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od newli »

U legacy mi vydrzela vzdy 2-3 roky, ale to bylo nezavislym topenim (original vydrzel o trochu vic). U BMW mam jeste original (kupoval jsem ctyrlete a ted je tomu uz neco malo pres 5 let).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1302
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od PeteBiggy »

quickly píše: U SJ mi baterka vydržela 6 let a 260 tkm. Protože mám jen starý CTek, tak jsem na SJ baterku nenabíjel. Ale vypínal jsem S&S.
Tak to je teda hodně slušný výkon na to, že to bylo na autě se S&S systémem a k tomu bez jakéhokoliv dobíjení 8() Při tom tvém nájezdu resp. stylu provozu bych klidně chápal, že nabíjet by nebylo potřeba u auta bez S&S, ale takhle? Hmm, asi se to dobíjelo defenzivní jízdou resp. plachtěním, čili bržděním motorem a to stačilo....
newli píše:.... U BMW mam jeste original (kupoval jsem ctyrlete a ted je tomu uz neco malo pres 5 let).
Taky slušné. Jaký druh a jak dimenzovanou baterku tam máš?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19120
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od hamoun »

sharan s&s ... 6let, 250tkm :)
bez jedineho dobijeni ...

na dobijeni bylo fajn wrxo ...
kabel jsem natahl kaplickou, nabijecka vesla od kapotu a auto jsem mohl i zamknout :)

tesim se na dalsi zkusenosti s alfou :)

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1302
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od PeteBiggy »

hamoun píše:sharan s&s ... 6let, 250tkm
bez jedineho dobijeni ...

na dobijeni bylo fajn wrxo ...
kabel jsem natahl kaplickou, nabijecka vesla od kapotu a auto jsem mohl i zamknout

tesim se na dalsi zkusenosti s alfou

Odesláno pomocí Tapatalk

Hmm, tak to teda asi s tím S&S nabíjením nakonec není až tak takový děs, jak jsem si myslel. No a jsem Hamoune samozřejmě rád , že Alfa zajímá! Koneckonců nejsem první tady z webu, kdo přešel z Plejády na Hada.... :-) A myslím, že ani poslední :-D

A jinak teda, po cca 9-10 hod nabito. Z toho teda 6 hod byl i ten mínus konektor rovnou na baterce, pak jsem to teda přepojil na ten šroub s IBS senzorem. No tak snad to bude OK a nebude problém, jak psal Radek. Cca po 5 min. po odpojení nabíječky baterka dávala něco lehce přes 12.9V. Pokud to za cca 12 hod neklesne pod 12.65V, tak to beru...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od suubaru »

PeteBiggy píše:No pro sichr, jsem to teda přepojil. Já to nabíjel přímo na pólech baterky,...
Myslím, že se nedoporučuje zapojit nabíječku přímo na póly snad kvůli možné explozi plynů z baterie. Mínus pól nabíječky by měl jít na vhodné místo uzemnění kostry nějak vzdálené od baterie.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20621
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od námořník »

To asi u nové, pulzní, nabíječky neplatí.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!

Příspěvek od romull »

No tohle :-( , Honza ti držkuje do Alfy >>:-@@ , prý že Veloce je reparát na jedničku, ty ji už ale nejspíš máš :-/

https://www.garaz.cz/clanek/alfa-romeo- ... .seznam.cz
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“