ema pracant - UTV 4x4
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Konečně funkční zvedání radlice navijákem, tak sem rozhnul důkladněji, co šlo, abych se později dostal až do dvora aj s hodně těžkým vozíkem. Bo se jedná o shodný typ, šla instalace dobře a raději sem rovnou vyměnil seškvařený vodič a dal oba přívodní nové.
Mimoto, ve čtvrtek se nám pod chalupu pokoušela dostat předohrabka, ale bez šance (zjevně aj neschopný řidič, bo jakákoliv chyba se trestá zapadnutím - forestřík přitom nechal pěknou stopu, stačilo se v ní udržet a bylo aj rozhrnuto), zůstal cca 6 m od křižovatky pod chalupou. Za odměnu si mohl cca 3/4 km odcouvat a netuším, jak dlouho to jel . Další pokusy si doufám rozmyslí.
Mohl sem si konečně odhrnou tučné vrstvy sněhu z příjezdové cesty aj jiných míst, kde to předtím nešlo a vrstvilo se toho notně do výšky. Na to, že je jenom cca 1/2 až 3/4 m, je toho vcelku dost.
Ema utlačí při jízdě z kopce nečekaně hodně sněhukup, ani bych to do ní neřek na obyč 500-ku (radlice má 500x1500 mm). Ony ty řetězy dělají svoje a především do kopce je to poznat, když se zdá že už to nejde, tak se prohrabu až na asfalt nebo štěrk a zase popojedu o kousek, couvnu, rozjedu a zase o kus dál....pořád to hrabe a jede , fakt skvělé v tom sedět a koukat na to . Míra mého nadšení se neustále stupňuje, bo sem ještě nenarazil na limit, kdy už by to dál nešlo (tedy tam, kde je pevný nebo řádně zmrzlý podklad a dosud, kdy je jen do cca 3/4 m alespoň trochu sypkých sněhukup) a kopec, do kerého sem to tlačil je věru brutální. Bez toho navijáku sem nebyl schopný upravovat výšku radlice, což místy úplně znemožňovalo projet a porád to upravovat ručně je nemyslitelné.
Pár fotek se sobotní sněhové akce po instalaci funkčního navijáku.
Mimoto, ve čtvrtek se nám pod chalupu pokoušela dostat předohrabka, ale bez šance (zjevně aj neschopný řidič, bo jakákoliv chyba se trestá zapadnutím - forestřík přitom nechal pěknou stopu, stačilo se v ní udržet a bylo aj rozhrnuto), zůstal cca 6 m od křižovatky pod chalupou. Za odměnu si mohl cca 3/4 km odcouvat a netuším, jak dlouho to jel . Další pokusy si doufám rozmyslí.
Mohl sem si konečně odhrnou tučné vrstvy sněhu z příjezdové cesty aj jiných míst, kde to předtím nešlo a vrstvilo se toho notně do výšky. Na to, že je jenom cca 1/2 až 3/4 m, je toho vcelku dost.
Ema utlačí při jízdě z kopce nečekaně hodně sněhukup, ani bych to do ní neřek na obyč 500-ku (radlice má 500x1500 mm). Ony ty řetězy dělají svoje a především do kopce je to poznat, když se zdá že už to nejde, tak se prohrabu až na asfalt nebo štěrk a zase popojedu o kousek, couvnu, rozjedu a zase o kus dál....pořád to hrabe a jede , fakt skvělé v tom sedět a koukat na to . Míra mého nadšení se neustále stupňuje, bo sem ještě nenarazil na limit, kdy už by to dál nešlo (tedy tam, kde je pevný nebo řádně zmrzlý podklad a dosud, kdy je jen do cca 3/4 m alespoň trochu sypkých sněhukup) a kopec, do kerého sem to tlačil je věru brutální. Bez toho navijáku sem nebyl schopný upravovat výšku radlice, což místy úplně znemožňovalo projet a porád to upravovat ručně je nemyslitelné.
Pár fotek se sobotní sněhové akce po instalaci funkčního navijáku.
- Přílohy
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: ema pracant - UTV 4x4
Jak už psal Tomáš, tak je vidět že se na to těšíš celý léto . Pomalu ti nezbude než dopředu nainstalovat frézu .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: ema pracant - UTV 4x4
Doro - tak to je skvělej pracant a je vidět,že si to pěkně užíváš
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1039
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: ema pracant - UTV 4x4
Velká paráda
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Konečně se mi podařilo dokončit video (boj s pinnacle studio a s volným časem na střih)
Je to z prorážění prvních věčích závějí. Z dalšího prorážení už video spíše není, což je škoda, bo to bylo podstatně brutálnější.
Je to sice delší, ale bo těchto videí na netu moc není, určitě to nevadí, bo je vidět, jak se to chová při hmotnosti UTV přes cca 600 kg i s posádkou.
Absenci navijáku sem řešil více průjezdy, bo furt lozit ven a zvedat radlici, posunout hák na řetazu by bylo náročné i časově.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uLOmwgVzaEA[/youtube]
Je to z prorážění prvních věčích závějí. Z dalšího prorážení už video spíše není, což je škoda, bo to bylo podstatně brutálnější.
Je to sice delší, ale bo těchto videí na netu moc není, určitě to nevadí, bo je vidět, jak se to chová při hmotnosti UTV přes cca 600 kg i s posádkou.
Absenci navijáku sem řešil více průjezdy, bo furt lozit ven a zvedat radlici, posunout hák na řetazu by bylo náročné i časově.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uLOmwgVzaEA[/youtube]
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: ema pracant - UTV 4x4
No jako pecka Doro, určitě jsem nebyl jediný kdo čekal na zimní videa s Emou
máš to pěkný, jak video tak stroj
Chtěl bych vědět, proč tu cestu vlastně udržuješ, zimní těžba?
máš to pěkný, jak video tak stroj
Chtěl bych vědět, proč tu cestu vlastně udržuješ, zimní těžba?
Forester STurbo 01
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: ema pracant - UTV 4x4
Skvělé,vyhraješ si,paráda.
Franto myslím,že můžu prásknout že žádná těžba,ale Doro tam bydlí a taky tam mají chalupu,místo to musí být nádherné.
Franto myslím,že můžu prásknout že žádná těžba,ale Doro tam bydlí a taky tam mají chalupu,místo to musí být nádherné.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Cesta k chalupě, pozemkům a do hory pro dřevo (jediný příjezd), sůsedi sou rádi, že se dostanou k chalupám a chatám za náma (ikdyž tam nikdo nebydlí trvale) a hlavně se može pes proběhnout a necestovat jen ve stopě, jako na konci videa, kde to měl až po čumák . Možeš se jít projet s kočárkem atd atd.
Mimoto je to radost projíždět a pokud to neprojedu hned, už to projet nejde ničím - sníh ztuhne a je to tak na frézu.
Taky se někde mosí trénovat a sbírat zkušenosti. Tadyk u chalupy je to porád eště pohoda, ale dál už je to masakr, kde se nesmí moc chybovat.
Mimoto rozrhnuju i u súsedů, kde na to traktor prdí a místní už nemají sílu to zlopatovat.
Mimoto je to radost projíždět a pokud to neprojedu hned, už to projet nejde ničím - sníh ztuhne a je to tak na frézu.
Taky se někde mosí trénovat a sbírat zkušenosti. Tadyk u chalupy je to porád eště pohoda, ale dál už je to masakr, kde se nesmí moc chybovat.
Mimoto rozrhnuju i u súsedů, kde na to traktor prdí a místní už nemají sílu to zlopatovat.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: ema pracant - UTV 4x4
tu fakt neni co dodat .. clovek jen cumi .. a od pocitace zavidi to vsechno kolem …
(ja vim, ze se kazdy muze nastehovat do Beskyd :D )
Hned jsem to posilal kamosovi, co stavi roubenku nad Komorni Lhotkou (zatim ma SG XT )
(ja vim, ze se kazdy muze nastehovat do Beskyd :D )
Hned jsem to posilal kamosovi, co stavi roubenku nad Komorni Lhotkou (zatim ma SG XT )
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: ema pracant - UTV 4x4
Komorní Lhotka to je krásný název.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Marku nádhera !! U těch zrychlených pasáží jsem se fakt pobavil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Nový stroj do rodiny...... Linhaj https://www.motorkari.cz/motobazar/ctyr ... 29058.html
Obsach 493 (ema má 471) ccm.
Zatím test v hoře a na lůce ku všeobecné spokojenosti. Je tam ale pár věcí, keré bych prostě nepřekous, třeba pedál plynu de tak ztuha, že si čék připadá, že celou dobu stojí na brzdě staré Š120 - je to únavné a nějak sem to nepochopil, proč tak tuhý pedál...
Korba vcelku dobrá, otevíravá i do stran (příjemně mě překvapila její tuhost), zadní diferák místo rozvodky (toť otázka, co to vydrží...uvidíme), ale na trávníku je diferák skvělý, bo vnitřní kolo v zatáčce netrhá trávu i s hlínou jako u rozvodky a líp se s tím zatáčí.
Celkové provedení mi připadá spíše horší než u emy - kvalita svařenců je tak nějak nakřivo, poddimenzované někeré spoje atd., takže třeba úchyt pro kotvení radlice bude trošku o improzvizaci. Celý spodek je oplastovaný velkou plotňou plastu - to sem nepochopil vůbec, šmankote proč ne plech, cenově to nebude znatelný rozdíl - ema má celý spodek pod plechem, jen kousíček pod předním difem je na plastu (předělal sem hned na plech).
Linhaj je celkově vyšší a kratší, korbu má oproti emě širší, ale kratší, dno korby je rovné a korba je uložena výš (horší pro těžiště). Světla na tom ovšem fakt i svítí, oproti emě, kde sou jen také bludičky. Při couvání to pípá a přední světla nejdou vypnout - totok bych taky nerozdýchal.
Zdá se mi, že jak byla ema ve shodném provedení jako třeba Rhino od yamahy, tak rám je u obou z jedné fabriky, ostatní díly tak porůznu. Tím je asi daná vyšší přesnost výroby rámu, bo tyto stroje sou skoro nachlup stejné (modelové ročníky kolem 2010, 2012 atd., nevím přesně). Linhaj už de myslím vlastní cestou, ostatní asik taky (nesleduju to).
Obsach 493 (ema má 471) ccm.
Zatím test v hoře a na lůce ku všeobecné spokojenosti. Je tam ale pár věcí, keré bych prostě nepřekous, třeba pedál plynu de tak ztuha, že si čék připadá, že celou dobu stojí na brzdě staré Š120 - je to únavné a nějak sem to nepochopil, proč tak tuhý pedál...
Korba vcelku dobrá, otevíravá i do stran (příjemně mě překvapila její tuhost), zadní diferák místo rozvodky (toť otázka, co to vydrží...uvidíme), ale na trávníku je diferák skvělý, bo vnitřní kolo v zatáčce netrhá trávu i s hlínou jako u rozvodky a líp se s tím zatáčí.
Celkové provedení mi připadá spíše horší než u emy - kvalita svařenců je tak nějak nakřivo, poddimenzované někeré spoje atd., takže třeba úchyt pro kotvení radlice bude trošku o improzvizaci. Celý spodek je oplastovaný velkou plotňou plastu - to sem nepochopil vůbec, šmankote proč ne plech, cenově to nebude znatelný rozdíl - ema má celý spodek pod plechem, jen kousíček pod předním difem je na plastu (předělal sem hned na plech).
Linhaj je celkově vyšší a kratší, korbu má oproti emě širší, ale kratší, dno korby je rovné a korba je uložena výš (horší pro těžiště). Světla na tom ovšem fakt i svítí, oproti emě, kde sou jen také bludičky. Při couvání to pípá a přední světla nejdou vypnout - totok bych taky nerozdýchal.
Zdá se mi, že jak byla ema ve shodném provedení jako třeba Rhino od yamahy, tak rám je u obou z jedné fabriky, ostatní díly tak porůznu. Tím je asi daná vyšší přesnost výroby rámu, bo tyto stroje sou skoro nachlup stejné (modelové ročníky kolem 2010, 2012 atd., nevím přesně). Linhaj už de myslím vlastní cestou, ostatní asik taky (nesleduju to).
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Víkendová akce s orbou dopadla, jak se čekalo. Linhaj s pneu (nevím názef vzorku) stála a ema orala, bo rozdíl i s menčím výkonem byl evidentní (pneu Duro Buffalo sou fakt dobrá volba ).
Jinak to hold nešlo, bo s koněm nikdo nemoch. Ta rola nebyla oraná roky a kúsek vyšej už vůbec - tam zme vyorali pár velkých šutrů a trochu ohli pluch ... byl to boj, ale povedlo se.
Chybějící blatník pozdějí upřesním, ale jak vidět, na ten to nejezdí
Jinak to hold nešlo, bo s koněm nikdo nemoch. Ta rola nebyla oraná roky a kúsek vyšej už vůbec - tam zme vyorali pár velkých šutrů a trochu ohli pluch ... byl to boj, ale povedlo se.
Chybějící blatník pozdějí upřesním, ale jak vidět, na ten to nejezdí
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: ema pracant - UTV 4x4
pecka !!!! co vic napsat?? clovek to cte s upadlou bradou ...
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Stih se konečně vyměnit karburátor .... byla to trochu věčí akce, bo koupený je pro ATV, tedy trochu jinak řešeno ovládání, ale ze dvou je zase jeden. Vzhledem k ceně je to fakt úplně buřt, bo je to z aliexpresu za cca 1/5 ceny. Ještě zlobí lanko plynu od pedálu, ale to se taky pořeší a současně se tím odhalila závada ze zimy s klesajícím volnoběhem.
Stejně aj výměna hlavice řadící páky - v ČR sem to nesehnal, tak opět z chinés za necelá 2 týdny doma.
Při odhrnování sněhukup u sůsedů sem xx-kráte couval a jen jednou se neohléd ....a hned sem přibral ocelový sloupek přístřešku pro auto . Už se to lepí. S puzle máme vcelku dost zkušeností z expedice ze Srbska, tak by to mělo jít pěkně od ruky
PS: ....na orbu dohlížel aj Honzík z bezpečí maminčiny náruče, aby se přiučil, dyž už to takto děláme poprvé a moc nám to nejde...
Stejně aj výměna hlavice řadící páky - v ČR sem to nesehnal, tak opět z chinés za necelá 2 týdny doma.
Při odhrnování sněhukup u sůsedů sem xx-kráte couval a jen jednou se neohléd ....a hned sem přibral ocelový sloupek přístřešku pro auto . Už se to lepí. S puzle máme vcelku dost zkušeností z expedice ze Srbska, tak by to mělo jít pěkně od ruky
PS: ....na orbu dohlížel aj Honzík z bezpečí maminčiny náruče, aby se přiučil, dyž už to takto děláme poprvé a moc nám to nejde...
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)