ema pracant - UTV 4x4
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Už jsem na předchozích fotkách hodnotil, jak krásně čistá práce to je !! Parádní opravdu !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
První mulčování ve svahu s dvojmontáží. Jelikož má hsun věcej výkonu, není už limitem kopec, jak u emy, ale edem přenos výkonu. Je to tam vrstva mechu tlustě a na kraji u lesa sa už nedá pořádně ani chodit, jak to tam klúže. Nové gumy na dvojmontáži sú fakt dobré a je viděť, jak to s nimi krásně hrabe . Radlicu sem tam nechal, ať sa předek trocha přitíží a lepčí využije výkon.
Na konci videa je výjezd, kerý by ňa ani nenapadlo s emou pokoušet. Jel sem to s ňú edem dolů a to eště hodně opatrně. Tadyk to s hnusem ide navrch jak nic, ani to nehrábne .... fakt sqělé.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JSDoIh5zH6g[/youtube]
Ohledně radlice a dalších testů rýpaňá v zemi sem věru nadšen, jak to pěkně funguje. Video z akce dám dokupy co nejdřív.
Na konci videa je výjezd, kerý by ňa ani nenapadlo s emou pokoušet. Jel sem to s ňú edem dolů a to eště hodně opatrně. Tadyk to s hnusem ide navrch jak nic, ani to nehrábne .... fakt sqělé.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JSDoIh5zH6g[/youtube]
Ohledně radlice a dalších testů rýpaňá v zemi sem věru nadšen, jak to pěkně funguje. Video z akce dám dokupy co nejdřív.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Marku to je jízda, krásně to bere a jede. Toho Hsuna jsi přikoupil ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Sem sa divil, že si nikdo nefšim, že ema vypadá trocha ináč... ... dokavať sem nedal foto obou .
Takže, jak sem psal, ema je fakt sqělý pomocník, edem teho výkonu nemá pravda zrovna moc. Takže, souhrou okolností a jelikož sleduju prodeje v podstatě od koupě emy, tak po koupi emy sa jich objevilo najednou věcej a pěkných kúskú, ale to už byla ema doma a po asik půl roce za zaprášilo aj po tých ostatních. Pak další cca dva roky nebylo nic moc, až fčil najednou zajímavé nabídky a současně bylo aj za co. Takže sem neváhal moc dlúho, bo to je jak u forestra SG - dobrý kus vydrží k prodeji kolikrát edem pár hodin. Toto není tak žhavé, tak sme si šici udělilali výlet, při cestě od Svitaf kukli na UTV, projel sem sa a dohodl. Za usmlouvaných stodvacet to nebyla špatná nabídka - najeto málo (to najedu za cca 2 roky), ročník 2009 je sice starší, ale karbec má aj řadu výhod (aj nevýhod, ale o tem pozdějš), je to sedmistofka, tj. 686 ccm obsach, takže výkon by moh konečně stačiť aj tam, kde ema už neměla sil. Sice to bylo porezlé věc, než je ema (doma sem zjistil, že tedy hodně hlavně pod nádrží, proto ta rozborka a nátěr), ale nic, co nejde včas pořešit. Původnímu majiteli to roky edem stálo, karbec měl zavřený výkon dorazem, takže to nikdy nejelo naplno (pokud teda prodejce nekecal). Není tam přední stabilizátor (na asfaltě je to poznat), takže to sedí trochu horší v zatáčkách než ema. Dovez sem to na konci června a cca 2-3 týdny sem pak řešil úpravy.
Ináč, je to teda Hsun UTV HS700. Sice čína, ale je to ta značková čína, jako Emu (obojí je stejný výrobce) a kostra i provedení je na chlup shodná s Yamahou (Rhino). Emu je na tem, co do provedení, trocha lepčí, bo je to novější model, ale změny si fšimne spěšej edem ten, kdo ví, na co hleděť. Porovnávať hsun např. Linhajem spěšej nejde, bo linhaj už je fakt čína, jakože chinéééés.
No a bo sú oba stroje stejné, opravoval sem známé věci a už dopředu řešil, co vím, že je problém. Co sa výkonu týče, porovnával sem aj při tem mulčování - s emou bych nahoru k lesu v tem prudčím až zespod prostě nevyjel (viz odkaz vyšej na video), u hsunu sem edel lechtal plyn a dyž sem přidal, mimo zrychlení to začlo aj hrabat . No a sedmistofka bez zátěže při pohonu edem na zadek už hrabe aj na asfaltu. Při tahání je dost limitující přenos z kol na zem a snadno sa dá kdekolif zahrabat, bo je to lehký stroj. Kde 500 jela na doraz, 700 sa deprf začíná rozjížďať Při práci s radlicú je to dost zásadní, bo sem si byl vědom, že ema s tým bude něť trochu problém a moc teho neuveze, ale hlavně neutlačí. S hsunem věčinou hrabu, místo abych stál, nemaje výkonu.
To, co je trocha horší je hluk, bo vyšší objem má aj jiný důraznější zvuk. Ale už mám doma izolační hmotu a budu to řešit. Po asfaltě na rovině sem jel cca 85 km/h, do kopca cca kolem 70 km/h. Je třeba pamatovať, že čelní sklo má hodně silný odpor a brzdí. Tadyk je čelní sklo snadno demontovatelné, tak to nekdy zkusím bez něho. Hádám, že stofku z teho v pohodě dostanu .
Hsun připravuju aj jako expediční vozidlo a jak to edem trocha pújde, testnul bych to v Rumunsku do míst, gde sa ináč čék nepodíve nebo to autem ide těžko a hodně pomalu. S UTV sú přesuny po asfaltě rychlé skoro jak s autem, ofšem v kopcoch je to fakt inačí liga aj rychlost, čék nemá toliko strachu, nemosí jet tak pomalu a vyjede fakt skorem šade.
Zatým sem eště nestih dát oba stroje vedla sebja a popasovať jich, bo není času, ale někdy to zkusit mosím.
Takže, jak sem psal, ema je fakt sqělý pomocník, edem teho výkonu nemá pravda zrovna moc. Takže, souhrou okolností a jelikož sleduju prodeje v podstatě od koupě emy, tak po koupi emy sa jich objevilo najednou věcej a pěkných kúskú, ale to už byla ema doma a po asik půl roce za zaprášilo aj po tých ostatních. Pak další cca dva roky nebylo nic moc, až fčil najednou zajímavé nabídky a současně bylo aj za co. Takže sem neváhal moc dlúho, bo to je jak u forestra SG - dobrý kus vydrží k prodeji kolikrát edem pár hodin. Toto není tak žhavé, tak sme si šici udělilali výlet, při cestě od Svitaf kukli na UTV, projel sem sa a dohodl. Za usmlouvaných stodvacet to nebyla špatná nabídka - najeto málo (to najedu za cca 2 roky), ročník 2009 je sice starší, ale karbec má aj řadu výhod (aj nevýhod, ale o tem pozdějš), je to sedmistofka, tj. 686 ccm obsach, takže výkon by moh konečně stačiť aj tam, kde ema už neměla sil. Sice to bylo porezlé věc, než je ema (doma sem zjistil, že tedy hodně hlavně pod nádrží, proto ta rozborka a nátěr), ale nic, co nejde včas pořešit. Původnímu majiteli to roky edem stálo, karbec měl zavřený výkon dorazem, takže to nikdy nejelo naplno (pokud teda prodejce nekecal). Není tam přední stabilizátor (na asfaltě je to poznat), takže to sedí trochu horší v zatáčkách než ema. Dovez sem to na konci června a cca 2-3 týdny sem pak řešil úpravy.
Ináč, je to teda Hsun UTV HS700. Sice čína, ale je to ta značková čína, jako Emu (obojí je stejný výrobce) a kostra i provedení je na chlup shodná s Yamahou (Rhino). Emu je na tem, co do provedení, trocha lepčí, bo je to novější model, ale změny si fšimne spěšej edem ten, kdo ví, na co hleděť. Porovnávať hsun např. Linhajem spěšej nejde, bo linhaj už je fakt čína, jakože chinéééés.
No a bo sú oba stroje stejné, opravoval sem známé věci a už dopředu řešil, co vím, že je problém. Co sa výkonu týče, porovnával sem aj při tem mulčování - s emou bych nahoru k lesu v tem prudčím až zespod prostě nevyjel (viz odkaz vyšej na video), u hsunu sem edel lechtal plyn a dyž sem přidal, mimo zrychlení to začlo aj hrabat . No a sedmistofka bez zátěže při pohonu edem na zadek už hrabe aj na asfaltu. Při tahání je dost limitující přenos z kol na zem a snadno sa dá kdekolif zahrabat, bo je to lehký stroj. Kde 500 jela na doraz, 700 sa deprf začíná rozjížďať Při práci s radlicú je to dost zásadní, bo sem si byl vědom, že ema s tým bude něť trochu problém a moc teho neuveze, ale hlavně neutlačí. S hsunem věčinou hrabu, místo abych stál, nemaje výkonu.
To, co je trocha horší je hluk, bo vyšší objem má aj jiný důraznější zvuk. Ale už mám doma izolační hmotu a budu to řešit. Po asfaltě na rovině sem jel cca 85 km/h, do kopca cca kolem 70 km/h. Je třeba pamatovať, že čelní sklo má hodně silný odpor a brzdí. Tadyk je čelní sklo snadno demontovatelné, tak to nekdy zkusím bez něho. Hádám, že stofku z teho v pohodě dostanu .
Hsun připravuju aj jako expediční vozidlo a jak to edem trocha pújde, testnul bych to v Rumunsku do míst, gde sa ináč čék nepodíve nebo to autem ide těžko a hodně pomalu. S UTV sú přesuny po asfaltě rychlé skoro jak s autem, ofšem v kopcoch je to fakt inačí liga aj rychlost, čék nemá toliko strachu, nemosí jet tak pomalu a vyjede fakt skorem šade.
Zatým sem eště nestih dát oba stroje vedla sebja a popasovať jich, bo není času, ale někdy to zkusit mosím.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Marku nad barvou jsem se nepozastavil, protože jsi opravoval, tak jsem si říkal, že jsi to asi v rámci opravy přebarvil. Že bys rád sedmistovku jsi říkal, takže to chápu. Využiješ to. Dík za report.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
No a co je lepčí, než UTV?..... přecaj dvě UTV - jedno rýpe v zemi a nakládá, druhé odveze a složí bez námahy. Do korby sa vlezú cca dvě radlice. Tak sem vcelku rychle stih odvozit pár kubíků zeminy a přesunúť tuny matroše, kde je třeba. Malá rampa byla hotová za chvilu a už sa vozilo. Při představě, že budu hlínu sice nakládať a voziť, ale ve vozíku a pak ju ručně zhazovať, ně kazily radosť. Vození v radlici sice de, ale pomalu a moc sa ně nechce UTV přetěžovat. To padlo a radost z rýpaní v zemi, kdy je viděť, jak to odsýpá pod rukama, je fčilej úplně nekde inde....
Sú to fakt sqělí pomocníci
Sú to fakt sqělí pomocníci
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: ema pracant - UTV 4x4
Pomocníci super, klučina taky krásný cvalda jinak viděl jsem, že ema je jiná, ale osobně nehádám, když k tomu nikdo nic nenapíše, jen pleskne foto, tak ne, čekal jsem co z tebe vypadne.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: ema pracant - UTV 4x4
Kdo si hraje, nezlobí. Pěkně ty stroje upravuješ a vylepšuješ, všechna čest. (Na to zlobení se přesto raději někdy zeptám Lucky)
Jestli ne, tak připomínám:
Ááá, ... už na to došlo, pamatuješ, co jsem ti svého času říkal?Doro píše:Hsun připravuju aj jako expediční vozidlo a jak to edem trocha pújde, testnul bych to v Rumunsku .....
Jestli ne, tak připomínám:
Dušan píše:Už jsem ti psal v mejlu, že se nestačím divit, kolik toho takové malé prdítko utáhne .....
Na novou vyvážečku se vykašli, teď si stvoř na výpravy něco takového :
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Dyž ono už sa to přímo nabízí. U Emy sem měl trochu obavy, bo na přesuny po asfaltě je to slabé (do kopca na Hutisko to jede max. kolem 35 km/h.), ale Hsun už by to měl dát bez problémů (tam už si čék mosí v Obci hlídat rychlost aj v prudčím kopcu ). Taky motor je míň ojetý, nemosí věčinu pracovní času jet na plno, takže prostě vhodnější možnost. Uvidím, jak sa podaří pořešit odhlučnění. Videí aj úprav UTV pro expedice už sem viděl dost a je kde brát inspiraci (na tu fotku, cos přidal do diskuze, už sem mlsně pokukoval vícekrát, neboj, nezapomněl sem). Aj ze střešním stanem . Průběžně už sháním vozík na převoz - co najlehčí a nebrzděný.
A jestli pojedeš Dušane kolem, máš projížďku jistou
Ty fotky z rozborky sú teda z Hsunu, bo ema je na tem ohledně koroze podstatně lepšejš, tož sem do ní zatým nelez. Stříkal sem aj šecky dutiny, prostě, ať mám klid a vydrží to co najdelej bez další úprav.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Takže letos poprvej zme jeli zmulčovať tu naprudčí lúku. Zatým to jel před paru roky edem s reformem a to ve směru navrch a dolů. My to moseli jezdiť po vrstevnici, takže sa předpokládalo, že bude hodně veselo...
Úkol zněj jasně "....mosíme sa nejak dostať navrch". Zkúšal sem ponajprv vyjeť s mulčovačem zespodu po luce, ale jak to bylo přerostlé a husté a eště trochu mokré, tož bez šance a hneď sem sa zahrabal a klúzal koly po hlíně. Hold už ta tráva prostě nevyschne a je třeba s tým počítať. Problém, jak dostať mulčovač navrch, vyřešila cesta lesem. Né, že by to bylo meněj do kopca, to tam vyjde místy tak nastejno, ale není tam tak mokro a tráva a kolo sa tak má do čeho opříť. Polovicu cesty sem vyjel se sunem sám - náklony tam sú už dole dobré a výživné, cesta úzká a mulčovač cosik váží (přes 3 metráky). Moselo to šecko vyjíť napoprvé, ináč sa tam zaháčkujem klidně až do tmy. Zastavil sem na rovnějším místě, kde sa dělí věcej cest a zkusil ponajprv mírnější cestu. Mokro, mech a slizko a po pár pokusech bylo jasné, že tudyk to nepude (ono pšu sice o cestě, ale myslím tým mírně vyjeté koleje mezi stromy ).
Po zhodnocení stavu a rizik zme udělali tandem s linhajem vepředu na delší kurtě a to tak, abysme v tem najprudčím místě nejeli oba. Podařilo sa nám úspěšně vyjet a prokličkovat mezi stromy až navrch, kde už to pak šlo se sunem bez výpomoci a linhaj číhal v záloze, jako jištění krizovek. To najprudčí na fotce není, bo to skoro není jak nafotit, ale tam, kde stojíme, je to už tak nějak jen mírně z kopca a na pohodu .
Pak začala vlastní mulčovací akce. Rozdělili sme to na 3 etapy. Ponajprv to mírnější navrchu pod lesem, pak svah po místo, kde cca stojím s mulčovačem na fotce a spodní část, kde už to byl věčí masakr anevědli zme, jak to pude. Už na střední části bylo třeba dycky u lesa jezdiť kolmo navch, což bylo spešej otázkou výkonu, bo povrch je tam tvrdý a suchý a sun to dal šecko jen občas s mírným hrábnutím. To na druhej straňě, odkať je foceno, je jiná. Tam je to už mokré a klúzalo to. Aj tak to eště šlo opatrně vyjeť.
Tu spodní část sme moseli pořešiť ináč, bo jak sem najížďal dolú kapradím kolem lesa vedla bříz, po zahnutí doprava na vrstevnicu sa ně už zdálo, že jak mulčovač tlačí, má snahu nadzvedávat zadní kola na horní straně (možná sa ně to edem zdálo, ale nebudem pokúšať vrtkavú štěstěnu). Tam je to už prudké tak, že zme raději nasadili ověřený styl sajtkáry a brácha to shora vyvažoval a zatěžoval. Sun jel sice chvilkama bokem v driftu, ale podařilo sa nám takto projet aj ty najprudčí místa. Horší to bylo na druhej straně u lesa, kde bylo mokro a kde sem sa nekolikráte zahrabal ve výjezdu kolmo navrch, bo bylo třeba sa tam otočiť. Dycky sa ně ale podařilo odcúvať dolú a po vrstevnici z5, rozjeť to šikmo navrch (byla nutná přidavná zátěž) a otočiť sa. Takto zme teda zmulčovali skoro celú lúku a šecky nálety, co tam byly už povyrostené.
Linhaj byl v záloze a su rád, že ho nebylo na lúce potřeba, idyž fakt nechybilo moc a bez pomoci bych tam visel eště dlúho.
Myslím, že z jasných důvodů sme video nedělali, bo doma by nás spěš nepochválili ...takto nikdo nic neviděl a šeci sú spokojení. Mimo súseda, kerý nás odhalil a jen krútil hlavú . Šecko sa nepodařilo projet, bo jak bylo mokro, nešlo to tam dole v průdkém pak ani šikmo navrch, leda už tým projetým a zmulčovaným.
Z5 už sem zjel opatrně po lúce bez nejakých problémú až dolu k potoku.
Fotky sice nejaké sú, ale bez šance předat skutečný stav věci včetně akčních momentú, kdy to vypadalo, že budeme tahat suna a mulčovač z nejakéj tej krizovky. Byl sem do teho tak zabraný, že dyž sem sa už připravoval jet na ten najprudčí úsek, bylo mi oznámeno, že už sme to projeli a nic průdčího sjízdého tam není. .
S emou by to bylo fakt zcela nereálné, bo aj tadyk se sunem byl výkon místy tak akorát na vyjetí. Po celú dobu sem vozil na podlaze spolujezdca pytel s pískem jako zátěž (cca 50 kg?, ani nevím přesně - su rád, že to zvednu a přenesu ). Radlicu sem nebral, bo ona je jako zátěž sice dobrá, ale aj diskutabilní v místech, kdy sa potřebuju otočit čumákem dolů a ta hmota už je na kola prostě moc.
Úkol zněj jasně "....mosíme sa nejak dostať navrch". Zkúšal sem ponajprv vyjeť s mulčovačem zespodu po luce, ale jak to bylo přerostlé a husté a eště trochu mokré, tož bez šance a hneď sem sa zahrabal a klúzal koly po hlíně. Hold už ta tráva prostě nevyschne a je třeba s tým počítať. Problém, jak dostať mulčovač navrch, vyřešila cesta lesem. Né, že by to bylo meněj do kopca, to tam vyjde místy tak nastejno, ale není tam tak mokro a tráva a kolo sa tak má do čeho opříť. Polovicu cesty sem vyjel se sunem sám - náklony tam sú už dole dobré a výživné, cesta úzká a mulčovač cosik váží (přes 3 metráky). Moselo to šecko vyjíť napoprvé, ináč sa tam zaháčkujem klidně až do tmy. Zastavil sem na rovnějším místě, kde sa dělí věcej cest a zkusil ponajprv mírnější cestu. Mokro, mech a slizko a po pár pokusech bylo jasné, že tudyk to nepude (ono pšu sice o cestě, ale myslím tým mírně vyjeté koleje mezi stromy ).
Po zhodnocení stavu a rizik zme udělali tandem s linhajem vepředu na delší kurtě a to tak, abysme v tem najprudčím místě nejeli oba. Podařilo sa nám úspěšně vyjet a prokličkovat mezi stromy až navrch, kde už to pak šlo se sunem bez výpomoci a linhaj číhal v záloze, jako jištění krizovek. To najprudčí na fotce není, bo to skoro není jak nafotit, ale tam, kde stojíme, je to už tak nějak jen mírně z kopca a na pohodu .
Pak začala vlastní mulčovací akce. Rozdělili sme to na 3 etapy. Ponajprv to mírnější navrchu pod lesem, pak svah po místo, kde cca stojím s mulčovačem na fotce a spodní část, kde už to byl věčí masakr anevědli zme, jak to pude. Už na střední části bylo třeba dycky u lesa jezdiť kolmo navch, což bylo spešej otázkou výkonu, bo povrch je tam tvrdý a suchý a sun to dal šecko jen občas s mírným hrábnutím. To na druhej straňě, odkať je foceno, je jiná. Tam je to už mokré a klúzalo to. Aj tak to eště šlo opatrně vyjeť.
Tu spodní část sme moseli pořešiť ináč, bo jak sem najížďal dolú kapradím kolem lesa vedla bříz, po zahnutí doprava na vrstevnicu sa ně už zdálo, že jak mulčovač tlačí, má snahu nadzvedávat zadní kola na horní straně (možná sa ně to edem zdálo, ale nebudem pokúšať vrtkavú štěstěnu). Tam je to už prudké tak, že zme raději nasadili ověřený styl sajtkáry a brácha to shora vyvažoval a zatěžoval. Sun jel sice chvilkama bokem v driftu, ale podařilo sa nám takto projet aj ty najprudčí místa. Horší to bylo na druhej straně u lesa, kde bylo mokro a kde sem sa nekolikráte zahrabal ve výjezdu kolmo navrch, bo bylo třeba sa tam otočiť. Dycky sa ně ale podařilo odcúvať dolú a po vrstevnici z5, rozjeť to šikmo navrch (byla nutná přidavná zátěž) a otočiť sa. Takto zme teda zmulčovali skoro celú lúku a šecky nálety, co tam byly už povyrostené.
Linhaj byl v záloze a su rád, že ho nebylo na lúce potřeba, idyž fakt nechybilo moc a bez pomoci bych tam visel eště dlúho.
Myslím, že z jasných důvodů sme video nedělali, bo doma by nás spěš nepochválili ...takto nikdo nic neviděl a šeci sú spokojení. Mimo súseda, kerý nás odhalil a jen krútil hlavú . Šecko sa nepodařilo projet, bo jak bylo mokro, nešlo to tam dole v průdkém pak ani šikmo navrch, leda už tým projetým a zmulčovaným.
Z5 už sem zjel opatrně po lúce bez nejakých problémú až dolu k potoku.
Fotky sice nejaké sú, ale bez šance předat skutečný stav věci včetně akčních momentú, kdy to vypadalo, že budeme tahat suna a mulčovač z nejakéj tej krizovky. Byl sem do teho tak zabraný, že dyž sem sa už připravoval jet na ten najprudčí úsek, bylo mi oznámeno, že už sme to projeli a nic průdčího sjízdého tam není. .
S emou by to bylo fakt zcela nereálné, bo aj tadyk se sunem byl výkon místy tak akorát na vyjetí. Po celú dobu sem vozil na podlaze spolujezdca pytel s pískem jako zátěž (cca 50 kg?, ani nevím přesně - su rád, že to zvednu a přenesu ). Radlicu sem nebral, bo ona je jako zátěž sice dobrá, ale aj diskutabilní v místech, kdy sa potřebuju otočit čumákem dolů a ta hmota už je na kola prostě moc.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Ty jo pěkná sjezdovka. Hezký dobrodružství
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: ema pracant - UTV 4x4
Nechápu že se to nepřevrátí, já bych do toho nesedl .
Paráda.
Paráda.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: ema pracant - UTV 4x4
Připadá mi, že je to ta louka, co jsme ji sjížděli dolů. Fakt sjezdovka. Je to ona?
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Jj, je to ona Dušane. My jeli edem trochu šikmo dolů, bo nahoru ve dvou to je pro emu už moc a nemosela by to vyjet. To se sunem už neplatí, ten može rovno navrch bez problémů, bo to táhne o řád jinak.
Miloši, neboj, nepřevrátí, bo dvojmontáž funguje dle předpokladů k plné spokojenosti. Jenom mulčovač, jak tlačí dolů, tak može dělat problémy a je třeba na to myslet. Přec jen záběr 1,5 m je úplně jiný stroj než u teho menčího na 1,2 m, což je proti temu edem také lehké šidítko.
Miloši, neboj, nepřevrátí, bo dvojmontáž funguje dle předpokladů k plné spokojenosti. Jenom mulčovač, jak tlačí dolů, tak može dělat problémy a je třeba na to myslet. Přec jen záběr 1,5 m je úplně jiný stroj než u teho menčího na 1,2 m, což je proti temu edem také lehké šidítko.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)