ema pracant - UTV 4x4
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Další foto...
Není nad pořádnou protézu ...udělal sem aj nejaké náhradní
...a ano, je to přecedův sfěrák
Není nad pořádnou protézu ...udělal sem aj nejaké náhradní
...a ano, je to přecedův sfěrák
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Dokončení radlice a úchyt na radlicu.
Není svářecký stůl ani další bazmeky, tak sa dělá, jak to ide. Stojanová narexka už teho odvrtala a furt jede.
Není svářecký stůl ani další bazmeky, tak sa dělá, jak to ide. Stojanová narexka už teho odvrtala a furt jede.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
A fčil hydraulický agregát.... Volal dodavatel, že majú problém a že sú poškozené svorky motoru. Estli počkám, že to opraví (týden zpoždění) nebo pošlou hned a dodají mi díly a vyměním si to sám. Cél sem to nět doma a už špekulovať, co a jak s tým, tak že si to vyměním..... Elektromotor si umím vyrobit aj z plechovek, tak sem to neviděl jako problém a ať to pošlou, že bych to tu už potřeboval. Po vybalení z krabice mi stúpnul tlak, bo poškození svorek motoru vypadá fakt ináč. Koukali zme na to aj s kolegy v práci a bylo jasné, že agregát nekemu vypad z ruky a dopadnul na zem (byl slizký od oleja, tak sa ani nedivím). Zvedlii to na doprafce z VB (bo ten je pojištěný ) - jasně sem jim ale napsal, jak k poškození došlo (podpořeno kolegy statiky v práci a rozborem pravděpodobnosti údálostí).
Takže, pro ty co netuši, tak totok je dodávka z VB (Británie, možná velká, ale totok teda pěkně posrali)....
... výsledek komunikace a reakce ze strany dodavatele je dole - poslali nový motor. Zdržení týden, ale mi šlo předefším něť to už doma a o celek a jeho umístění, bo bez fyzicky přítomného HA sa to prostě blbě pasuje kamkolif. Taky netuším, jak by vypadala jejich oprava... to bych asik nerozdýchal.
Výměnou mám i jiný přístup k reklamaci, pokud to náhodou chcípne.
Takže, HA je sice z VB, ale motor je evidentně chinés, bo aj nálepku s informácí o krytí u teho samého motoru není možné měnit....tu jak vidět, ide to. , a co ostatní díly, nedělám si velké iluze. Ale je to ta kvalitní čína, tak su vlasně plně spokojený. To co ně nabízel polák (polský dodavatel, co si na tem přihodí tak 40% k ceně), byla asik už drsnější čína. Samotný výběr HA byl dost náročný a vyhrál ten, kdo nabízí i podporu a informace. Cena je až na druhém místě.
Takže, pro ty co netuši, tak totok je dodávka z VB (Británie, možná velká, ale totok teda pěkně posrali)....
... výsledek komunikace a reakce ze strany dodavatele je dole - poslali nový motor. Zdržení týden, ale mi šlo předefším něť to už doma a o celek a jeho umístění, bo bez fyzicky přítomného HA sa to prostě blbě pasuje kamkolif. Taky netuším, jak by vypadala jejich oprava... to bych asik nerozdýchal.
Výměnou mám i jiný přístup k reklamaci, pokud to náhodou chcípne.
Takže, HA je sice z VB, ale motor je evidentně chinés, bo aj nálepku s informácí o krytí u teho samého motoru není možné měnit....tu jak vidět, ide to. , a co ostatní díly, nedělám si velké iluze. Ale je to ta kvalitní čína, tak su vlasně plně spokojený. To co ně nabízel polák (polský dodavatel, co si na tem přihodí tak 40% k ceně), byla asik už drsnější čína. Samotný výběr HA byl dost náročný a vyhrál ten, kdo nabízí i podporu a informace. Cena je až na druhém místě.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: ema pracant - UTV 4x4
Kua tolik práce, takový hydra. projekt, to si musel hodně dlouho přemýšlet, já to musím včil vše jen přelouskat a už jen to je pro mě výzva
Jestli to bude dobře sloužit tak je to bomba, hydra je složitější ale když dobře spočítaná a udělaná tak je vděčná, nesere se, mimořádně skvělý slouha a pomocník
Jestli to bude dobře sloužit tak je to bomba, hydra je složitější ale když dobře spočítaná a udělaná tak je vděčná, nesere se, mimořádně skvělý slouha a pomocník
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Hadraulické hadice + olej a hromada součástek k rozvodům.
Pořídil sem aj krimpovací kleště a su s ními plně spokojený.
Joystick (džoistik zní lepčejš ) z aliexpresu (cena je někde úplně jinde) a 4 relátka na kažný okruch. Zapojení dalo trocha špekulování, bo šecky okruhy mosí být oddělené, ale funguje to, jak má.
Celá zestava (agregát, hadice, kabely) sa dá snadno vyndať a postaviť vedla na podlahu, dyž bude třeba jet negde dál a nebude HA potřeba. Konektor na datový kabel je vodotěsný. Konektor kabelu k motoru je dělaný trocha ináč a eště ho budu sledovat, estli sa nezahřívá (přímo silové konektory sú brutálně drahé).
Pořídil sem aj krimpovací kleště a su s ními plně spokojený.
Joystick (džoistik zní lepčejš ) z aliexpresu (cena je někde úplně jinde) a 4 relátka na kažný okruch. Zapojení dalo trocha špekulování, bo šecky okruhy mosí být oddělené, ale funguje to, jak má.
Celá zestava (agregát, hadice, kabely) sa dá snadno vyndať a postaviť vedla na podlahu, dyž bude třeba jet negde dál a nebude HA potřeba. Konektor na datový kabel je vodotěsný. Konektor kabelu k motoru je dělaný trocha ináč a eště ho budu sledovat, estli sa nezahřívá (přímo silové konektory sú brutálně drahé).
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Pohled na celek shoda pod sedadlo.
A to, co je nejzajímavějši, je to ovládání... tož tadyk je
Zatým šecko. Zítra dofotím výstupy rychlospojek aj. a doplním další.
Co sa týče funkce, už mám aj video, jak to maká a až sa s tým naučím, bude tu hodně dobrý pomocník. Už teď na záběru 1,4 m to rýpalo po kúščičku zeminu cca 10 cm hluboko aj s malými šutry, takže pro ztrhnutí ornice a odvoz bokem je to odzkoušeno. Nabrání štěrku je přímo ukázkové, to de skoro samo, jak sa to do radlice hrne a padá.
Zatým je tam tlak cca 190 barů, navrženo je to na 210 bar, takže je tam eště rezerva, ale zatým to netřeba zvyšovat.
Taky mám problém to odvzdušnit, bo je třeba jít na plnou délku pístnice a to mi emu zvedá cca 30 cm nad zem , takže to eště pořeším na vhodném vyvýšeném místě. Pak sa dá eště štelovat plynulejší a pomalejší posun dolů současně s hydraulickým zámkem a nějaké další blbostě, jako plovoucí funkce pro pluh na sněhukupy.
Možností je dost, fčil su eště furt na začátku.
A to, co je nejzajímavějši, je to ovládání... tož tadyk je
Zatým šecko. Zítra dofotím výstupy rychlospojek aj. a doplním další.
Co sa týče funkce, už mám aj video, jak to maká a až sa s tým naučím, bude tu hodně dobrý pomocník. Už teď na záběru 1,4 m to rýpalo po kúščičku zeminu cca 10 cm hluboko aj s malými šutry, takže pro ztrhnutí ornice a odvoz bokem je to odzkoušeno. Nabrání štěrku je přímo ukázkové, to de skoro samo, jak sa to do radlice hrne a padá.
Zatým je tam tlak cca 190 barů, navrženo je to na 210 bar, takže je tam eště rezerva, ale zatým to netřeba zvyšovat.
Taky mám problém to odvzdušnit, bo je třeba jít na plnou délku pístnice a to mi emu zvedá cca 30 cm nad zem , takže to eště pořeším na vhodném vyvýšeném místě. Pak sa dá eště štelovat plynulejší a pomalejší posun dolů současně s hydraulickým zámkem a nějaké další blbostě, jako plovoucí funkce pro pluh na sněhukupy.
Možností je dost, fčil su eště furt na začátku.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
A aby to nevypadalo, že sa v pauzách nudím, tadyk je sběrač sena - jak jinak, na hydrauliku. Eště ve fázi výroby, ale co nejdříf dokončím a testnu, bo na hrable není času a totok by mělo pomoct. Tadyk možná časem uplatním aj tu plovoucí funkci .
Další blbosť - rampovač na kulatinu, čeká na vypálení. Nakulování a posunování dřeva tak bude vyřešeno nejvhodnějším způsobem. Na 3. bod (pro pluh aj) sa už taky myslí, ale to až pozdějš, bo fčil na to není času.....
Taky nefotím šecko, edem, co by mohlo být zajímavé. Takže třeba, jak vyndat zahryzlý a ukrúcený šrúb v brzdovém třmenu sem nefotil, ale prostě ho edem rychlo vyndal a dal nový, jako každý akční kapr
Další blbosť - rampovač na kulatinu, čeká na vypálení. Nakulování a posunování dřeva tak bude vyřešeno nejvhodnějším způsobem. Na 3. bod (pro pluh aj) sa už taky myslí, ale to až pozdějš, bo fčil na to není času.....
Taky nefotím šecko, edem, co by mohlo být zajímavé. Takže třeba, jak vyndat zahryzlý a ukrúcený šrúb v brzdovém třmenu sem nefotil, ale prostě ho edem rychlo vyndal a dal nový, jako každý akční kapr
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Pěknej kus práce !!! Jsem zvědav na funkční ukázku !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: ema pracant - UTV 4x4
Ty jsi ďábel, to je neuvěřitelný . Když si jsem postnul první příspěvek bez fotek, tak jsem chtěl napsat, že bez fotek jako by se to nestalo... Ale napravil jsi to
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Video už se kompiluje. Sou to první pokusy na pískovišti pro Honzíka, ale je to v blbém terénu, našikmo, proti chalupě, tak opatrně a pomalu. Dybych dupnul na plyn, su ve fasádě . Ty první radlice štěrku sem nějak nezachytil, to další Lucka natočila, ale už nebylo moc co nabírat.
Na rovném to bude lepčí. Už tu mám vybraný plac, kerý zrovnám a postavím tam věž se skluzavkou . To bude jinačí rychlost oproti lopatě a kolcám. Štěrk z vozíka zhrnu na radlicu a dovezu na místo, rozhrnu. To už sa těším . Dyž radlicu povytáhnu, měla by dostat až do vozíka a nabrat si sama, ale to až časem. Zatým su rád za to, co je. Zuby sů každý na dvoch ibusoch, takže jejich osazení/sundaní je s AKUvrtačkou otázka chvilky.
Taky montáži posilovača řízení sa navyhnu, je to nutnosť. Ale ide předělat nějaký z auta, takže tu pude aj zalevno. Stojí to ináč přes 20 klacků .
Na rovném to bude lepčí. Už tu mám vybraný plac, kerý zrovnám a postavím tam věž se skluzavkou . To bude jinačí rychlost oproti lopatě a kolcám. Štěrk z vozíka zhrnu na radlicu a dovezu na místo, rozhrnu. To už sa těším . Dyž radlicu povytáhnu, měla by dostat až do vozíka a nabrat si sama, ale to až časem. Zatým su rád za to, co je. Zuby sů každý na dvoch ibusoch, takže jejich osazení/sundaní je s AKUvrtačkou otázka chvilky.
Taky montáži posilovača řízení sa navyhnu, je to nutnosť. Ale ide předělat nějaký z auta, takže tu pude aj zalevno. Stojí to ináč přes 20 klacků .
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Tož je to tam....
Celé sem to stejnako dorovnal lopatů, bo tam není možnost nejak rovně najet. Vyvez sem 4 plné radlice a jednu plnů korbu, takže aj na takém prd plácku bylo zeminy dosť.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sa3JQGhbaM0[/youtube]
Celé sem to stejnako dorovnal lopatů, bo tam není možnost nejak rovně najet. Vyvez sem 4 plné radlice a jednu plnů korbu, takže aj na takém prd plácku bylo zeminy dosť.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sa3JQGhbaM0[/youtube]
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Marku parádní !! Krásná čistá práce !!
Je vidět, že ten posilovač to chce, že máš plný ruce práce. Ale funguje to skvěle !!
Těším se na další videa !!
A Honzík je krásnej !!!
Je vidět, že ten posilovač to chce, že máš plný ruce práce. Ale funguje to skvěle !!
Těším se na další videa !!
A Honzík je krásnej !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Tadyk sou další foto....
Honzíkovi sa nelíbilo, jak je to od hlíny špinavé. Vzal malý klocíček (nevím, gde ho tak rychlo našel) a začal sundávat hlinu od zubů na radlici . Nevím, po kem je taký pečlifka...
Na dvojmontáž sem pořídil nové pneu a je to sakra poznat. Bude na dalším videu - trhalo to mech jak divé, ale vyjel sem šecko a jen překvapeně hleděl, jasně, že jsa plně spokojen
Je na tem taky dobré, že to nevypadá jako samodomo homemade, ale tovární výrobek
Pak eště dopočícu ceny a přídám věcej info k výrobcům. Taky budu s vysokou pravděpodobností dělat další hydrauliku do Linhaja.
Honzíkovi sa nelíbilo, jak je to od hlíny špinavé. Vzal malý klocíček (nevím, gde ho tak rychlo našel) a začal sundávat hlinu od zubů na radlici . Nevím, po kem je taký pečlifka...
Na dvojmontáž sem pořídil nové pneu a je to sakra poznat. Bude na dalším videu - trhalo to mech jak divé, ale vyjel sem šecko a jen překvapeně hleděl, jasně, že jsa plně spokojen
Je na tem taky dobré, že to nevypadá jako samodomo homemade, ale tovární výrobek
Pak eště dopočícu ceny a přídám věcej info k výrobcům. Taky budu s vysokou pravděpodobností dělat další hydrauliku do Linhaja.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Fakt pecka !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Pohled na rychlospojky, tytok sou bezodkapové, dále rozvod hadic k válcom (ještě to trochu poštěluju) a způsob ukotvení radlice k UTV.
Při pohledu shora je viděť, že válce sú trocha vyosené, aby tam vlezly, ale furt je to málo, chcelo to posunúť eště trocha vecej do strany - spodní kotvení sa dá posunúť snadno, bo je na dvoch šrůboch, horní je přivařené, ale nic, co by rozbruška nezvládla . Súčasně je možné provéz úpravy a bude vhodné přidať na sklopení radlice dolů a ubrať nahoře, bo to netřeba vyklápět tak vysoko (válec má délku tahu 150 mm). Ona mokrá hlína kolikrát nespadne ani z kolmé plochy, ale určitě to pomože.
Při pohledu shora je viděť, že válce sú trocha vyosené, aby tam vlezly, ale furt je to málo, chcelo to posunúť eště trocha vecej do strany - spodní kotvení sa dá posunúť snadno, bo je na dvoch šrůboch, horní je přivařené, ale nic, co by rozbruška nezvládla . Súčasně je možné provéz úpravy a bude vhodné přidať na sklopení radlice dolů a ubrať nahoře, bo to netřeba vyklápět tak vysoko (válec má délku tahu 150 mm). Ona mokrá hlína kolikrát nespadne ani z kolmé plochy, ale určitě to pomože.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)