ema pracant - UTV 4x4
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Přídal sem video z rýpaní v zemi. Bylo to na věcej etap, dle volného času a počasí. Na začátku je akce z jedněho večera, dyž měla Lucka foťák a mohla neco natočit. Pak další části už přes den, dyž sem rýpnul ty šutry a mohlo to byť zajímavé, jak to radlica zvládá v reálu a tedy aj drsnějších podmínkách. To už bylo po řádném dešti a šecko promočené, tuny bahna úpně šade. Trochu ňa překvapilo, že gumy furt braly a šlo bagrovať.
Se zahrnutím sem spěchal, bo mělo zas pršeť a pršelo na nedělu fakt nafest, tož eště, že sem to stih navečer zahrnúť. Už tak byla v sobotu voda zvedlá.
Ty šutry to zpomalovaly dost. Nejen ty velké, ale aj ty menčí, bo 1,4 m je fakt hodně velký záběr na takého prcka stroj. Na hlinu pak mosí byť radlica cca 1m, to už bude inačí rýpnutí.
Co sa radlice týče, zatým zuby držá a radlica též - celkově tuhost je pro mně příjemné překvapení, bo sem sa s tým kolikráte nepáral a zabral fest aj třeba na krajním zubu, či rýpnul po rozjezdu zubem do šutra. Praskly nějaké sváry na horním jeklu, ale to byla prkotina, bo to nebylo zavařené v celéj délce (dovařil sem to) a trochu sa ohnul vrch, bo sem nedal ten vrchni jekl po celej délce, ale to je edem malá kosmetika a dalej už sa to nehýbe a na fukci to nemá žádný vliv.
Po akci sem našel jeden uvolněný šrůb na dolním kotvení válca k ovládání sklápění a nějaký únik oleje přes uvolněný průtokový šrúb a ces jedno těsnění u rychlospojky (asik sa ně tam pak dostalo trocha vzduchu a nedrželo to, jak má - ve videu je to občas viděť). Ty těsnění mám hliníkové - má to výhody aj nevýhody, ale převažujú myslím ty výhody. Pak v dalším z videí bude viděť roztržení podložky - díky temu nedošlo k žádným škodám na radlici. Je ale vhodné to semtam zkontrolovat nebo hold dotahovat momenťákem.
Myslím, že projekt hydrauliky možu považovať za úspěšný a edem dořešit drobnostě, jako třeba znížiť rychlosť spúšťaní a nacpať tam hydraulický zámek, bo radlica vždy pomalu, ale jistě klesá.
Případně rady a postřehy uvítám.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GXQQx_61mc4[/youtube]
Se zahrnutím sem spěchal, bo mělo zas pršeť a pršelo na nedělu fakt nafest, tož eště, že sem to stih navečer zahrnúť. Už tak byla v sobotu voda zvedlá.
Ty šutry to zpomalovaly dost. Nejen ty velké, ale aj ty menčí, bo 1,4 m je fakt hodně velký záběr na takého prcka stroj. Na hlinu pak mosí byť radlica cca 1m, to už bude inačí rýpnutí.
Co sa radlice týče, zatým zuby držá a radlica též - celkově tuhost je pro mně příjemné překvapení, bo sem sa s tým kolikráte nepáral a zabral fest aj třeba na krajním zubu, či rýpnul po rozjezdu zubem do šutra. Praskly nějaké sváry na horním jeklu, ale to byla prkotina, bo to nebylo zavařené v celéj délce (dovařil sem to) a trochu sa ohnul vrch, bo sem nedal ten vrchni jekl po celej délce, ale to je edem malá kosmetika a dalej už sa to nehýbe a na fukci to nemá žádný vliv.
Po akci sem našel jeden uvolněný šrůb na dolním kotvení válca k ovládání sklápění a nějaký únik oleje přes uvolněný průtokový šrúb a ces jedno těsnění u rychlospojky (asik sa ně tam pak dostalo trocha vzduchu a nedrželo to, jak má - ve videu je to občas viděť). Ty těsnění mám hliníkové - má to výhody aj nevýhody, ale převažujú myslím ty výhody. Pak v dalším z videí bude viděť roztržení podložky - díky temu nedošlo k žádným škodám na radlici. Je ale vhodné to semtam zkontrolovat nebo hold dotahovat momenťákem.
Myslím, že projekt hydrauliky možu považovať za úspěšný a edem dořešit drobnostě, jako třeba znížiť rychlosť spúšťaní a nacpať tam hydraulický zámek, bo radlica vždy pomalu, ale jistě klesá.
Případně rady a postřehy uvítám.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GXQQx_61mc4[/youtube]
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Marku super !! Ta hlína teda strašný lepidlo. Je vidět, že na takovouhle práci je ta lopata moc široká. Metrovka bude ideální.
Ale Hsun maká skvěle.
Ještě jsi mi furt nenapsal, nač tě ta hydraulika vyšla.
Ale Hsun maká skvěle.
Ještě jsi mi furt nenapsal, nač tě ta hydraulika vyšla.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Myslím na to, jen sem eště nerozebral kupu papírů na stole a neposčítal to. Myslím, že ocel cca kolem 7 tis., hydraulika komplet do 30 tis. včetně dílů navíc, rezervními hadicemi, trubkami na rozvod tlaku dozadu aj. drobnostmi.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Super. Dík.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Drobné doplňky na suna, ať nám to svítí (svařenec z ohlého L úhelníku - taká výrobní chuťofka) a úprava radlice.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
O víkendu zme šli s bratříkem, tedy spěšej jeli, bo čas je drahý, zhodiť dvě macaté sůšky zarostlé mezi stromy a přitem aj trocha pročistiť potok.
Za normálních okolností bysme sa do potoka nedostali, leda po x-hodinách dřiny s lopatú a krumpáčem ale po nějaké chvíli rýpaňá v zemi se sunem byl průjezd funkční, pak trocha kamení a dálnica byla nachystaná. Opět sem si ověřil tuhost radlice, bo šutry tam byly masivní a jeden ve břehu, kde sem rýpal, sem pak vydoloval až další den - byl tak velký, že by stěží vlez do korby, pokud bysme ho tam vůbec nejak zvedli. Po polechtání kladivem za zmenšíl na menčí díly a ty už šly aspoň překuliť.
Tahali sme linhajem aj sunem a sun opět překvapil, jak silný stroj to je. Zarvaný jasan z potoka vytáh a vyrval a překulil přitem eště ten velký šutr dole uprostřed na fotce (poslední foto) a částečně ponořený ve vodě . Video zme nedělali, ale bylo by věru na co koukat - nebylo času ani kameramana.
Sunem sem tahal edem to, u čeho byl předpoklad věčího odporu, zbytek linhajem, ať taky trošku maká, ale zas sa tam necuká, jak kapr na suchu. První súška šla v pohodě s linhajem, ta druhá sůška sa už cukala a nechtělo sa jí ven, bo byla trochu šprajclá. Sun byl zatížený pytly s pískem, výbavú a radlicú a po páru pokusoch vyjel aj se súškú. Nečekali zme, že to pude šecko vytáhnúť tak snadno a nebylo třeba pro súšky rozmotávať lano ani nasazovať kladky. Jasan byl zasejc šprajcký nafest a pár kusú aj daleko, tak ten šel navijákem přes kladku bližej, zbytek už vyvážačku k chalupě.
Hromada to jakásik je a edem za pár hodin, no a vzhledem k nepřístupnosti těžby, to šlo rychlo a bez dřiny. Jediné věčí zdržení bylo dostať sa do potoka, ale aj to šlo v podstatě techniků a jen zbytek doházať šutry.
Za normálních okolností bysme sa do potoka nedostali, leda po x-hodinách dřiny s lopatú a krumpáčem ale po nějaké chvíli rýpaňá v zemi se sunem byl průjezd funkční, pak trocha kamení a dálnica byla nachystaná. Opět sem si ověřil tuhost radlice, bo šutry tam byly masivní a jeden ve břehu, kde sem rýpal, sem pak vydoloval až další den - byl tak velký, že by stěží vlez do korby, pokud bysme ho tam vůbec nejak zvedli. Po polechtání kladivem za zmenšíl na menčí díly a ty už šly aspoň překuliť.
Tahali sme linhajem aj sunem a sun opět překvapil, jak silný stroj to je. Zarvaný jasan z potoka vytáh a vyrval a překulil přitem eště ten velký šutr dole uprostřed na fotce (poslední foto) a částečně ponořený ve vodě . Video zme nedělali, ale bylo by věru na co koukat - nebylo času ani kameramana.
Sunem sem tahal edem to, u čeho byl předpoklad věčího odporu, zbytek linhajem, ať taky trošku maká, ale zas sa tam necuká, jak kapr na suchu. První súška šla v pohodě s linhajem, ta druhá sůška sa už cukala a nechtělo sa jí ven, bo byla trochu šprajclá. Sun byl zatížený pytly s pískem, výbavú a radlicú a po páru pokusoch vyjel aj se súškú. Nečekali zme, že to pude šecko vytáhnúť tak snadno a nebylo třeba pro súšky rozmotávať lano ani nasazovať kladky. Jasan byl zasejc šprajcký nafest a pár kusú aj daleko, tak ten šel navijákem přes kladku bližej, zbytek už vyvážačku k chalupě.
Hromada to jakásik je a edem za pár hodin, no a vzhledem k nepřístupnosti těžby, to šlo rychlo a bez dřiny. Jediné věčí zdržení bylo dostať sa do potoka, ale aj to šlo v podstatě techniků a jen zbytek doházať šutry.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Další foto. Ostrý výjezd z lesa a dalej přes potůček, kde to bylo občas dobrodružné, bo hluboký je dosť a dyž bych si tam lehnul, zmiznu v téj ďúře jak nic. Pak do náklonu a na cestu. Mi sa moc nedařilo a párkráte sem vyvážačku šúlal po svahu k potoku aj ze dřevem a ta sa mňa aj snažila trochu překlopiť, tož bylo třeba obezřetnosti a opatrnosti - s radlicú sa horší manévruje a při sjezdu na cestu zas zavazá.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Krásně to maká !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: ema pracant - UTV 4x4
Teda to jsou už výkony, terén a to ulehčení práce!
Mimochodem pěkný les, takhle na fotkách jo.
Mimochodem pěkný les, takhle na fotkách jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Na sunovi sem udělal malý servis, vyměnil šecky rejdové čepy (objednané z číny za levnějš, než tadyk na ešopu - je to to samé, ale 4ks za míň, než tu jeden ....prostě masakr, jak ten kšeft funguje). Prachovky na čepoch sú šecky popraskané, takže voda a bordel udělá hnedka svoje. Na emě to je stejnako, ale bo netahala radlicu, není to tak ojeté a vyměním to tam nekdy pozdějš.
Pak instalace hydrauliky na pluh, což není až tak jednoduché, jak to vypadá. Bez soustruhu by to byl oříšek eště věčí. Tak sa udělá čep s pouzdrem přesně na míru, dle teho, co je doma po ruce. Nový válec 455/40 je stejný, jako ten už objednaný, ale tělo válca je kračí, a tedy aj válec byl o tisícofku dražší, tzn, stál cca 2x tolik ...jiný teď neide zehnať.
A Honzík má vlastní posed, bo řízení jednou rukou a druhou držet prcka je naprd a takto je to jednoznačně výhodnější pro šecky zúčastněné
..... to maskování haluzou je, aby nás v hoře neviděli ...je úplňková, tož vydrží hodně dlúho
Pak instalace hydrauliky na pluh, což není až tak jednoduché, jak to vypadá. Bez soustruhu by to byl oříšek eště věčí. Tak sa udělá čep s pouzdrem přesně na míru, dle teho, co je doma po ruce. Nový válec 455/40 je stejný, jako ten už objednaný, ale tělo válca je kračí, a tedy aj válec byl o tisícofku dražší, tzn, stál cca 2x tolik ...jiný teď neide zehnať.
A Honzík má vlastní posed, bo řízení jednou rukou a druhou držet prcka je naprd a takto je to jednoznačně výhodnější pro šecky zúčastněné
..... to maskování haluzou je, aby nás v hoře neviděli ...je úplňková, tož vydrží hodně dlúho
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Hezký Marku !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Bo sun je na kozách a čeká na průzkum vnitřností, tak ema to mosí odedřít sama. Zatým teda dala šecko, ale je to na hraně. Zapadli zme edem raz a mosel sem to trochu odlopatovať. To sme jeli plně naložení včetle pytlů s pískem a emě hold chybí výkon. Proráželi zme cca 0,6 m sněhukup, semtam závěj. Bylo to věru masakrální a výživné. Občas sněhová masa přeletěla a ema zmizla pod sněhem celá. Řádil sem celé odpoludne a rozhrnul, co šlo .
Testnul sem aj rozdíl mezi pneu s řetězy a bez. Ten rozdíl je masakrální.
Sestřihám aj nějaké video, bo sme něco natočili z ruky aj ze stativu.
Testnul sem aj rozdíl mezi pneu s řetězy a bez. Ten rozdíl je masakrální.
Sestřihám aj nějaké video, bo sme něco natočili z ruky aj ze stativu.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: ema pracant - UTV 4x4
To je nádhera,, tolik sněhu !
Vím, je to starost navíc ale je to krása
Vím, je to starost navíc ale je to krása
Subaru Levorg 1.6 2019
Suzuki Swift 2015 mama car
Suzuki Swift 2015 mama car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Je to nádhera i s tou prací navíc !!
Marku proč je Hsun na kozách ?
Marku proč je Hsun na kozách ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: ema pracant - UTV 4x4
Nádhera
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98