ema pracant - UTV 4x4
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Pak přišel na řadu zbytek, takže očistiť píst, nastaviť pístní kruhy a osadiť válec. Pak hlava válca, k temu sem upravil nové šrůby z šrůbů pro jakésik auto (jiná délka a průměr límca hlavy šrůba). Načasování předstihu, osazení víka a tím je hlavní část motora sestavená.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Osazení krytu magneta a kompletace zbytku rozvodů oleja. Ventily sem seřídil dle manuálu a motor je kompletní. Proved sem úpravu spojky vložením mosazných válečků. Chvilka na sústruhu a byly hotové. Pak zalisování ve strojním svěráku a spojka je připravena k montáži.
Včilej je třeba převézť motor a zkompletovať šecko z5.
Chybí už edem drobnostě, jako oprava zadní rozvodky a zadního brzdiča, ale to není nic časově náročného.
Včilej je třeba převézť motor a zkompletovať šecko z5.
Chybí už edem drobnostě, jako oprava zadní rozvodky a zadního brzdiča, ale to není nic časově náročného.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Krásná práce !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18905
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: ema pracant - UTV 4x4
tak to je parada ... !!!
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5143
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: ema pracant - UTV 4x4
paráda , kdy otvíráš servis
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
...copak Petře, něco potřebuješ opravit
Ono to ináč stejnako neide, bo než nekeho zeženeš na opravu, pak mosí něť čas, byť šikovný (to sa blbě zjišťuje, bo v temto segmentu sa moc neví) a nechceť za to majlant. Můj odhad je min. kolem 50 tis. za opravu, ale aj s tým svařením spěšej o kusanec věcej. Přitem je ně jasné, na co šecko by sa mechanik vyprd a neřešil to. Pak by třeba v důsledku teho unikal ojej do vzduchového filtru a byly by aj. další problémy. Neco naopak by zvládnul lepčí než to dám doma, bo nevím.
No a bo číňan je čék proměnlivý a nejasný, bo jiný kultur a nevímcošecko, tož ně místo silenbloků na motor 2 ks + 2 ks poslal šecky stejné. Tož sem ze starých poškozených odříznul vrchní část, z nových dvoch taktéž a pak to ve vodní lázni zavařil. Už sem ty silenbloky ve vodní lázni vařil raz, ale včilej sem to vzal ináč a s menčím rizikem poškození gumy. Edem dúfám, že svár to unese, bo to hold chládlo rychlo a bude to křechčí.
Motor přestěhovala ema a už ho tam budu osazovať.
Ono to ináč stejnako neide, bo než nekeho zeženeš na opravu, pak mosí něť čas, byť šikovný (to sa blbě zjišťuje, bo v temto segmentu sa moc neví) a nechceť za to majlant. Můj odhad je min. kolem 50 tis. za opravu, ale aj s tým svařením spěšej o kusanec věcej. Přitem je ně jasné, na co šecko by sa mechanik vyprd a neřešil to. Pak by třeba v důsledku teho unikal ojej do vzduchového filtru a byly by aj. další problémy. Neco naopak by zvládnul lepčí než to dám doma, bo nevím.
No a bo číňan je čék proměnlivý a nejasný, bo jiný kultur a nevímcošecko, tož ně místo silenbloků na motor 2 ks + 2 ks poslal šecky stejné. Tož sem ze starých poškozených odříznul vrchní část, z nových dvoch taktéž a pak to ve vodní lázni zavařil. Už sem ty silenbloky ve vodní lázni vařil raz, ale včilej sem to vzal ináč a s menčím rizikem poškození gumy. Edem dúfám, že svár to unese, bo to hold chládlo rychlo a bude to křechčí.
Motor přestěhovala ema a už ho tam budu osazovať.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
O víkendu sem stih osadiť silendbloky pro motor, pak tam spustiť motor, pekně pokúščičku, jak bylo potřeba a ukotviť ho. Přitem, než sa spustí až dolu, tak osazení hadic na chladící okruh. Montáž spojky a bubnu spojky. Spojka je mokrá, takže těsnění pod víko bubnu spojky.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Následovalo osazení variátoru, na fotce včetně přípravku na podržení při utahovaní - co šecko dokáže taká jedna obyčejná kurta .
Zehnal sem, už myslím loni, nový filtr vzduchu aj s gumovými spojkami - v ČR to nebyli schopni nikdy zehnať, jako aj jiné díly, tak aliexpres to pořešil.
Pak už smontovaný komplet připravený na test .
................. pokus o nastartování skončil čmoudíkem z jednoho kablíku - to prostě nemohl dát, bo sem zapomněl připojiť uzemnění ku startéru . Ten gáblík sa sfiňa zašil a neviděl sem ho. Ikdyž mi tam cosik při zapojení chybělo, nevěděl sem přesně co. Tak už vím .
Po zapojení motor krásně naskočil a už si brumlá, jako zamlada. Tak dúfám bude šecko funkční. Řazení ide pěkně čistě, žádné divné zvuky .
Chybí osadiť zadní rozvodka s kardanem, poloosy, šecky plastové trubky a dekly a hotovo.
Zehnal sem, už myslím loni, nový filtr vzduchu aj s gumovými spojkami - v ČR to nebyli schopni nikdy zehnať, jako aj jiné díly, tak aliexpres to pořešil.
Pak už smontovaný komplet připravený na test .
................. pokus o nastartování skončil čmoudíkem z jednoho kablíku - to prostě nemohl dát, bo sem zapomněl připojiť uzemnění ku startéru . Ten gáblík sa sfiňa zašil a neviděl sem ho. Ikdyž mi tam cosik při zapojení chybělo, nevěděl sem přesně co. Tak už vím .
Po zapojení motor krásně naskočil a už si brumlá, jako zamlada. Tak dúfám bude šecko funkční. Řazení ide pěkně čistě, žádné divné zvuky .
Chybí osadiť zadní rozvodka s kardanem, poloosy, šecky plastové trubky a dekly a hotovo.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Super, už se to blíží !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Pokračování - instalace zadního kardanu, zadní rozvodky (tu sem zasejc mosel opravovať, bo tek olej kola matice náboja - utěsněno, tak by to mělo byť funkční), pak zadní poloosy a dyž už sem přitem byl a něl nachystané, tož aj nové zadní plynové vzpěry.
Oprava zadního brzdiča a jeho montáž - bylo to celé dochcaté od oleja a brzdofky, bo ta zasejc tekla kola O-kroužku ovládání ruční brzdy, tak jeho výměna.
Nakonec, bo sem měl nachystané od loňska, tož aplikace ochrany plastů a hadic + zvuková izolace: Comfortmat G2, Comfortmat S2, Comfortmat Neoprene, Comfortmat Skyline, Comfortmat S1, Comfortmat Blockshot. Chybí eště korba, ale tu udělám, až bude opravená a navařené výztuhy. Už včilej je ale poznať rozdíl.
Večer sem už za šera vyjel ven a bo to nebrzdí, tak z5, a zeřídiť zatým aspoň ruční brzdu. Ta už brzdí, zbytek jindy.
Motor jede pěkně, řadí to taky líp než předtým, tak to už bude třeba edem zajéť, ať si to sedne a uvidíme.
Oprava zadního brzdiča a jeho montáž - bylo to celé dochcaté od oleja a brzdofky, bo ta zasejc tekla kola O-kroužku ovládání ruční brzdy, tak jeho výměna.
Nakonec, bo sem měl nachystané od loňska, tož aplikace ochrany plastů a hadic + zvuková izolace: Comfortmat G2, Comfortmat S2, Comfortmat Neoprene, Comfortmat Skyline, Comfortmat S1, Comfortmat Blockshot. Chybí eště korba, ale tu udělám, až bude opravená a navařené výztuhy. Už včilej je ale poznať rozdíl.
Večer sem už za šera vyjel ven a bo to nebrzdí, tak z5, a zeřídiť zatým aspoň ruční brzdu. Ta už brzdí, zbytek jindy.
Motor jede pěkně, řadí to taky líp než předtým, tak to už bude třeba edem zajéť, ať si to sedne a uvidíme.
Naposledy upravil(a) Doro dne úte čer 29, 2021 11:37 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Marku paráda !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
A poky si nekdo myslí, že to bylo snadné, tak furt sem měl boj s místem, bo to bylo nízko nad zemí a místa kolem málo. Furt sem byl od nečeho dodřený a súkal sa pomály a na těsno šelijak, aby sa k nečemu hlavně zespodu dostal....je to ostatně viděť na prvej fotce u příspěvku vyšej .
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Věci sa pohly trocha dopředu, edem u suna mám furt problém v motoru, bo to howno táhne - desik tam chcíplo půl kobyly a furt nevím kde
Pak, u linhaje při mulčování chcípla spojka a jak už bývá, zrovna v ideálním místě - v prudkém kopcu, nad plotem, přístup naprd atd. Bo sunem to nešlo (viz skoro chcípla kobyla ), tak sem k bratříkovi dojel s emou, linhaja vytáh a dotáh k chalupě, pak dojel pro mulčovač a že to doděláme. Kopec kolem 30°, takže dost ostře do kopca a cosik najednúc KŘUP a začal sem sa sunúť po zpátku dolů z kopca , brzda nebrzda, prostě sa to hrnulo šecko dolů. Po pár metroch sem to zkočíroval a zastavil.... křupla zadní poloosa, no radost veliká ..... a zrovna v takém místě. Stočil sem to na vrstevnicu, otočil sa a dotáh mulčovač k chalupě. Dom sem dojel edem na jedno zadní kolo.... jelo to úplně normálně, dokonce sa ani neukrútila manžeta, což sem překvapeně hleděl. Bylo to asik 10 km po asfaltě.
Takže, šecky 3 UTV sú v prd......
Spojku na linhaja sme objednali, poloosu sem pohledal a objednal v USA (vzal sem komplet zadní nápravy). Došla za cca 14 dní.
Aby to nebylo tak jednoduché, nešimsemsi, že je to novější model Rhina (hsun a rhino sú stejnaké, ale je třeba hlídať ročníky). Takže poloosa byla o cca 20 mm delší. Co fčil.......
Vzal sem poloosu, upnul do pily na kov a rozpůlil ju. Na jednej straně vnější závit, na druhej vnitřní. Ten skoro nešel, bo ten matroš tyče je fakt kvalita....sejmul sem na ten oba závitníky a mosem to pořešiť trocha ináč, ale aspoň kúšček závita tam je. Vyrobil sem z lepčí oceli pouzdro, navrtal a nasunul na tyč. Tu sem spojil závitem a dotáh. Zavařil spoj, osoustružil svár, převlékl pouzdro přes spoj a celé zas provařil. Pak sem sváry v soustruhu srovnal a začistil. Stříknul a poloosa je na světě dle potřeby.
Spojka na linhaja dorazila, přesoustružil sem buben spojky a už to zas vesele jezdí.
Pak, u linhaje při mulčování chcípla spojka a jak už bývá, zrovna v ideálním místě - v prudkém kopcu, nad plotem, přístup naprd atd. Bo sunem to nešlo (viz skoro chcípla kobyla ), tak sem k bratříkovi dojel s emou, linhaja vytáh a dotáh k chalupě, pak dojel pro mulčovač a že to doděláme. Kopec kolem 30°, takže dost ostře do kopca a cosik najednúc KŘUP a začal sem sa sunúť po zpátku dolů z kopca , brzda nebrzda, prostě sa to hrnulo šecko dolů. Po pár metroch sem to zkočíroval a zastavil.... křupla zadní poloosa, no radost veliká ..... a zrovna v takém místě. Stočil sem to na vrstevnicu, otočil sa a dotáh mulčovač k chalupě. Dom sem dojel edem na jedno zadní kolo.... jelo to úplně normálně, dokonce sa ani neukrútila manžeta, což sem překvapeně hleděl. Bylo to asik 10 km po asfaltě.
Takže, šecky 3 UTV sú v prd......
Spojku na linhaja sme objednali, poloosu sem pohledal a objednal v USA (vzal sem komplet zadní nápravy). Došla za cca 14 dní.
Aby to nebylo tak jednoduché, nešimsemsi, že je to novější model Rhina (hsun a rhino sú stejnaké, ale je třeba hlídať ročníky). Takže poloosa byla o cca 20 mm delší. Co fčil.......
Vzal sem poloosu, upnul do pily na kov a rozpůlil ju. Na jednej straně vnější závit, na druhej vnitřní. Ten skoro nešel, bo ten matroš tyče je fakt kvalita....sejmul sem na ten oba závitníky a mosem to pořešiť trocha ináč, ale aspoň kúšček závita tam je. Vyrobil sem z lepčí oceli pouzdro, navrtal a nasunul na tyč. Tu sem spojil závitem a dotáh. Zavařil spoj, osoustružil svár, převlékl pouzdro přes spoj a celé zas provařil. Pak sem sváry v soustruhu srovnal a začistil. Stříknul a poloosa je na světě dle potřeby.
Spojka na linhaja dorazila, přesoustružil sem buben spojky a už to zas vesele jezdí.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4034
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
Sundaní mulčovača z vozíku je včijel jednodušší - jeřábem to de krásně a rychlo
Pak při mulčovaní projela tažná tyč do skoro do půlky púzdra...... asik čínská ocel, ale aj tak, vydržalo to fak hodně. Proved sem vyztužení a už to snad nehrozí.
Svahy to davá masakrální a místo převrácení to začne ujížďať šecko bokem dolů.
Pak při mulčovaní projela tažná tyč do skoro do půlky púzdra...... asik čínská ocel, ale aj tak, vydržalo to fak hodně. Proved sem vyztužení a už to snad nehrozí.
Svahy to davá masakrální a místo převrácení to začne ujížďať šecko bokem dolů.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ema pracant - UTV 4x4
To jsou nepříjemný komplikace.
S tou poloosou sis krásně poradil !!
S tou poloosou sis krásně poradil !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97