Koukám, že mi nějak odumřelo vlákno
Půl roku a nic, jsem fakt ostuda... Naštěstí odumřelo jen to vlákno
Pokusím se ho zachránit...
Úvod - jen stavové informace. Šedivák:
- při nedělním návratu z Klínů (ze srazu) překonal magickou hranici 25.000 km
- hned nato v pondělí šel na servisní prohlídku po 2 letech, protože co? Protože už mu jsou 2 roky! To to utíká, úplně jak u lidí
- ani po půl roce od zahájení rekonstrukce stodoly stále nebydlí
- se pomalu naučil jezdit jako Subaru, spotřeba za poslední 3 měsíce je 8,50.
------
A nyní podrobnější report pro ty, co mají dost času to číst
Fotku překonávání magické hranice 25k jsem nestihl, protože jsem nejspíš cestou po D11 meditoval nad tím, jak moc se severní část Čech změnila a nějak jsem se sám nad sebou rozlítostnil, že už je to skoro 50 let, co jsem Žatec opustil... Ještěže Šedivák jezdí skoro sám, akorát jak byl v neděli relativně houby provoz, tak jsem ho párkrát přistihnul, že nějak moc láme rychlostní limity a musel mu domluvit
Servisní prohlídka překonala všechna očekávání, zejména pak po finanční stránce. Mám nové origo přední stěrače (staré jsem si nechal pro případ nouze), seřízenou geometrii, vyměněný olej, vydezinfikovanou klimu, vyměněné tři filtry (vzduchový, pylový, olejový) a pak sakumprdum celou stránku předesaných kontrol a inspekcí, celé i se zkušební jízdou to trvalo 2,5 hodiny a stálo bez 3 stovek 10k. No neber to
K té spotřebě 8,5 - určitě jezdím pořád stejně
ale nějak to mírně narostlo
Oproti tomuto měřenému údaji (km podle tachometru, litry podle čerpání) mi to v autě ukazuje před čerpáním většinou 7,8, takže to pořád kecá o cca 0,7 litru. Sousedům bych teda mohl tvrdit, že jezdím pod 8, ale protože sousedi jezdí za 5 a méně, tak jim říkám, že jezdit pod 9 bych se s takovým autem styděl
A stodola? Bude o tom další příspěvek.