Forester XT a jeho Metuzalem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Míro máš jistě pravdu s výkonem turbíny,ale protočit kola lze i s atmosféru a na suchu,taky jsem čučel,ale šlo mě to.Ale je to už extrém,jinak máš určo pravdu.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
No jo, ale to se ti muselo hulit ze spojky. Prostě na normální cestě na sněhu XT utrhnete kdy a jak chcete. Prostě tahle možná nevýhoda se vám musí stát výhodou, o to jde.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
To nepopírám,je to možné
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
To máte opřený jednou stranou auta o zeď, ne? Já jsem teda kola neprotočil ani na mokrejch dlažebních kostkách... a to mám ještě nutkání na to v těhlech podmínkách při rozjezdu šlapat, pač mám potom strašnou radost z toho, jak se to hezky rychle rozjíždí
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Dej plný knedl a drž spojku,jde to.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Mám automat Tam když dám plný knédl, tak mě to vrazí do sedačky a mám co dělat, abych kroutil volantem, ale kola se neprotáčí
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Taky tyhlety končiny jsou pro mě tabu,tj fakt
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 587
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Tak sláva, sláva, ať se šědivákovi zima líbí.
Já dnes konečně při cestě z Liberce do Semil podle navigace vytáhnul XT na zasněžené cesty. Chtěl jsem tam být rychle, ale má svůj rozum a navigovalo přes cesty lokálního významu, udržované pouze pluhem.
Já dnes konečně při cestě z Liberce do Semil podle navigace vytáhnul XT na zasněžené cesty. Chtěl jsem tam být rychle, ale má svůj rozum a navigovalo přes cesty lokálního významu, udržované pouze pluhem.
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Místo automatu mám nemožný nohy, takže plnej knedl znamená, že se to pouze hrne rovně, točení volantem nemá vliv. Takže kór na sněhu - přidat v zatáčce plnej plyn znamená tu zatáčku opustit nejkratším směrem - rovně ven.spm píše:Mám automat Tam když dám plný knédl, tak mě to vrazí do sedačky a mám co dělat, abych kroutil volantem, ale kola se neprotáčí
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11894
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Míro, mám to podobně. Musím sebekriticky uznat, že mi chybí dostatek tréninku. Na druhou stranu mě zase takové kratochvíle až tak moc neberou a raději jezdím rychle, ale bez takového blbnutí.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2221
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Já zase musím sebekriticky přiznat, že jsem jediný den, vhodný na klouzání obstarával rodinnou autodopravu - stromeček od zeťáka z Vrchlabí apod. a pak nějaké cesty s manželkou za nákupy. Když jsem jen naznačil, že bych potřeboval odbočit do více zasněžených míst, byl jsem zapuzen významným pohledem Den na to už sníh roztál. Tak snad ještě letos napadne...
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2221
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Ono nás možná bude víc
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Chtěl bych se někdy naučit jezdit alespoň výrazně blíž limitu. Nevim zda se mi to podaří(po těch dvou čelních srážkách dostala psychika pekelně zabrat) .
Kdyby někdo věděl o nějaký ploše v okolí Plzně, kde se dá jezdit, řekněte. Už jsem toho projel mraky a prd, bud malý plochy kde necham řídit moje kluky, ale na blbnutí to není nebo vůbec nic.
Kdyby někdo věděl o nějaký ploše v okolí Plzně, kde se dá jezdit, řekněte. Už jsem toho projel mraky a prd, bud malý plochy kde necham řídit moje kluky, ale na blbnutí to není nebo vůbec nic.
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2221
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Forester XT a jeho Metuzalem
Koukám, že bych se měl nad sebou zamyslet - letos ještě ani jeden příspěvek... Tak vyplodím aspoň pár plků.
Včera se mi překulil tachometr přes 6000 km, s Šedivákem jsme spolu bez 10 dnů půl roku, to vypadá na 12 tisíc km za rok, což je o 2 víc, než jsem čekal Podle appky My Cars jezdím za 8,94 l, podle PP za 8,6 l, takže se to zase až tak moc neliší, čerpám důsledně vervu 100, kvůli které jsem si pořídil Tank kartu od Benziny. Olej kontroluju pravidelně na stejném místě na dvoře a je ho tam pořád stejně, mrňá se to furt kolem max.
Jednou, jak tak začlo mrznout na těch -16 a víc (někdy v únoru), jsme vyrazili do Liberce a už po 500 m na mě svítilo světýlko, že gumy nejsou napumpované jak by měly být. Tak jsem oběh' auto s tlakoměrem - protože není jak zjistit, jaké kolo je podhuštěné - a pravé zadní ukazovalo 2.0, tak jsem ho dofouk' a jel dál, světýlko po cca 3 km zhaslo samo. Musím říct, že s tímhle se inženýři Subaru nepopasovali úplně na úrovni, můj 10 let starý Espace mi ukazoval na palubce tlak v jednotlivých kolech a to podhuštěné bylo zvýrazněné. Ale to je samozřejmě prkotina, se kterou se dá žít, hlavně aby si to nevymýšlelo jako u Espace, tam jsem občas měl dle palubky gumu úplně prázdou, hlásilo to poplach (jednou na dálnici...) a když jsem zastavil a zjistil, že všechny gumy jsou OK, tak jsem jel dál s varovným světlem, které za půl hodiny zhaslo samo. To je pak horší, než nemít nic, konec konců podhuštěnou gumu by měl dobrý řidič poznat i bez elektroniky, no ne?
Nic dalšího se s autem neděje, jen pořád koketuju s myšlenkou vyměnit olej, aby se Šedivák zbavil těch zajížděcích sajrajtů v něm - inspirací mi je Kolben, který měnil na Foresterovi už po 2 tis. km. Ale kolegové z hradubické sekce radí ať neblbnu, tak se na to asi vyprdnu. Abych ho pak vzápětí pod vlivem stejné inspirace třeba neprodával Je na tu výměnu oleje nějaký převládající názor?
Jinak jen jezdím a kochám se. Do zatáček brzdím podstatně méně a méně, podle potřeby většinou stačí jen trochu ubrat plyn anebo vůbec nic, jen jet a točit volantem. Párkrát už jsem měl pocit, že už jsem to trochu přehnal, ale že bych měl nějaký problém, to ne. Prakticky pořád jezdím na režim S, jen prvních x km, než se trochu ohřeje olej, tak na I. Na S se to chová jako normální auto, co jde rozumně za plynem, na S# nevidím rozdíl a virtuální stupně, které to ukazuje, nijak zásadně nemění chování převodovky, aspoň při mém stylu jízdy - který by místní kaliči nazvali "klobouk". Občas se ale kouknu na tachometr a zjistím, že zase takový klobouk to není, aby si někdo nemyslel, že jedzdím všude 70, vesnice nevesnice Jak říká Quickly, je potřeba jezdit rychle, ale plynule, i když se těm jeho výsledkům ve spotřebě určitě ani nepřiblížím
Plků už bylo dost, je zřejmé, že nemám co psát, protože žádná zaznamenání hodná událost se nám s Šedivákem za poslední dobu nestala, tak končím.
Včera se mi překulil tachometr přes 6000 km, s Šedivákem jsme spolu bez 10 dnů půl roku, to vypadá na 12 tisíc km za rok, což je o 2 víc, než jsem čekal Podle appky My Cars jezdím za 8,94 l, podle PP za 8,6 l, takže se to zase až tak moc neliší, čerpám důsledně vervu 100, kvůli které jsem si pořídil Tank kartu od Benziny. Olej kontroluju pravidelně na stejném místě na dvoře a je ho tam pořád stejně, mrňá se to furt kolem max.
Jednou, jak tak začlo mrznout na těch -16 a víc (někdy v únoru), jsme vyrazili do Liberce a už po 500 m na mě svítilo světýlko, že gumy nejsou napumpované jak by měly být. Tak jsem oběh' auto s tlakoměrem - protože není jak zjistit, jaké kolo je podhuštěné - a pravé zadní ukazovalo 2.0, tak jsem ho dofouk' a jel dál, světýlko po cca 3 km zhaslo samo. Musím říct, že s tímhle se inženýři Subaru nepopasovali úplně na úrovni, můj 10 let starý Espace mi ukazoval na palubce tlak v jednotlivých kolech a to podhuštěné bylo zvýrazněné. Ale to je samozřejmě prkotina, se kterou se dá žít, hlavně aby si to nevymýšlelo jako u Espace, tam jsem občas měl dle palubky gumu úplně prázdou, hlásilo to poplach (jednou na dálnici...) a když jsem zastavil a zjistil, že všechny gumy jsou OK, tak jsem jel dál s varovným světlem, které za půl hodiny zhaslo samo. To je pak horší, než nemít nic, konec konců podhuštěnou gumu by měl dobrý řidič poznat i bez elektroniky, no ne?
Nic dalšího se s autem neděje, jen pořád koketuju s myšlenkou vyměnit olej, aby se Šedivák zbavil těch zajížděcích sajrajtů v něm - inspirací mi je Kolben, který měnil na Foresterovi už po 2 tis. km. Ale kolegové z hradubické sekce radí ať neblbnu, tak se na to asi vyprdnu. Abych ho pak vzápětí pod vlivem stejné inspirace třeba neprodával Je na tu výměnu oleje nějaký převládající názor?
Jinak jen jezdím a kochám se. Do zatáček brzdím podstatně méně a méně, podle potřeby většinou stačí jen trochu ubrat plyn anebo vůbec nic, jen jet a točit volantem. Párkrát už jsem měl pocit, že už jsem to trochu přehnal, ale že bych měl nějaký problém, to ne. Prakticky pořád jezdím na režim S, jen prvních x km, než se trochu ohřeje olej, tak na I. Na S se to chová jako normální auto, co jde rozumně za plynem, na S# nevidím rozdíl a virtuální stupně, které to ukazuje, nijak zásadně nemění chování převodovky, aspoň při mém stylu jízdy - který by místní kaliči nazvali "klobouk". Občas se ale kouknu na tachometr a zjistím, že zase takový klobouk to není, aby si někdo nemyslel, že jedzdím všude 70, vesnice nevesnice Jak říká Quickly, je potřeba jezdit rychle, ale plynule, i když se těm jeho výsledkům ve spotřebě určitě ani nepřiblížím
Plků už bylo dost, je zřejmé, že nemám co psát, protože žádná zaznamenání hodná událost se nám s Šedivákem za poslední dobu nestala, tak končím.
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák