Stránka 7 z 14

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: pon zář 04, 2017 7:42 pm
od Daffson
ladis77 píše:novy kola u subaru stojej 10ti tisice ja myslel vhodne jety, obcas se podari i nepodreny. a nebo podreny a nechat si je zrenovovat dle svyho gusta. ale jak tak koukam na manzelky dilo, muzou bejt uz odreny
a rekli ti, proc na tvoje auto nejdou ? nebo proste jen nejdou a basta ?
Oni mi neřekli že nejdou. Vše se shoduje s TP, tedy 7x17, 5x100, ET48 a průměr 56.1mm (to poslední číslo jsem neměřil) ale kolega tu psal a ještě potvrzoval, že je to přesně 56.1 no. Takže VŠE úplně PŘESNĚ sedí. Oni jen řekli že je to nový typ kol který není pro Outbacka homologovaný. Nevím co si o tom mám upřímně myslet Obrázek

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: pon zář 04, 2017 7:48 pm
od Daffson
námořník píše:Paní asi najela na obrubník, proto je ta guma na ráfku. Hlavně je ale jenom moje domněnka.

Proč neobjednáš teda kola v konfigurátorovi podle auta?
Ahojky námořníku. Ta guma je myslím na ráfku protože po tom co to "prdlo" jsem jí řekl ať už to opatrně doveze domů aby ale nepoškodila ráfek.....ca. 300m a myslím že se tam během těch 300m prostě otlačila - ale jinak je ráfek fakt OK.

S tím konfigurátorem......to jsem samozřejmě dělal....ale vyhodí to kola která mají úplně jiné ET.....většinou 35-43. ET48 což je jediné co mám v TP skoro vůbec nebo totálně minimálně Obrázek

Nevím jak jsou ty konfigurátory dělané!!!

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: pon zář 04, 2017 7:52 pm
od námořník
Ale ty k těm kolům dostaneš certifikát že jsou to kola na tvoje auto a na jeho základě je můžeš nechat zapsat do TP. Pokud se pletu tak mě opravte.

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: pon zář 04, 2017 11:09 pm
od Daffson
námořník píše:Ale ty k těm kolům dostaneš certifikát že jsou to kola na tvoje auto a na jeho základě je můžeš nechat zapsat do TP. Pokud se pletu tak mě opravte.
Jo jo námořníku, to já beru že je to asi možné pokud je tam třeba jiné ET než je uvedeno v TP, ale tyhle kola co jsem vybral prostě sedí úplně přesně! Jen mi nějaký pán z pneumatiky.cz říká že nejsou pro Oťáska homologované - to nechápu. A teď se koukám ještě na další shop http://www.pneu360.cz/alu-disky/subaru- ... ctor=12738 a přímo na první pozici pokud zadám Oťase jsou.....chjo....aby se v tom člověk vyznal Obrázek

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: pon zář 04, 2017 11:23 pm
od Mira
námořník píše:Ale ty k těm kolům dostaneš certifikát že jsou to kola na tvoje auto a na jeho základě je můžeš nechat zapsat do TP. Pokud se pletu tak mě opravte.
No oni ten certifikát evidentně nemají, to je celý. Takže ti ty kola raději neprodají, protože by je mohl kupující popotahovat.
A mimochodem, v tom vyhledávači je uvedeno pro RV 2014 odpovídající ET 43, ne 48. Tak ze zeptej zda a jaký je mají na tvoje auto s papírem. S 5mm rozdílem, budou líp vypadat.

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 7:45 am
od VDC
No moment, jestliže je to rozměr, kterej má Daffson v techničáku, tak žádný lejstro k diskům nepotřebuje, nasadí a jezdí ne ? Nebo se něco změnilo a zapisujou se už i konkrétní kola ??? :-/

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 8:12 am
od hamoun
taky si myslim, ze se to neresi !
jen u alternativnich rozmeru je obcas uvedeny konktretni vyrobce nebo dokonce model alu ...

Odesláno přes Tapatalk

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 8:27 am
od námořník
Jasně, Dafson si "stežoval" ze maj v tom rozměru jenom pár kol. Pokud si najde s jiným ET a bude mít certifikát, tak si je může nechat zapsat. Pokud jsou hodnoty stejný, tak není co řešit.

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 9:02 am
od Daffson
TO: VCD, hamoun, námořník

No to mě právě hoši tak nějak zaskočilo - já jsem chápal a stále to chápu tak, že pokud tam chci dát kola která nejsou v TP, ale od výrobce k ním dostanu lejstro s homologací pro Outbacka, pak by neměl být problém takové nechat do TP zapsat, ne? (za kolik a je to opravdu tak easy [?] )

Jenže ten člověk v pneumatiky.cz mi tvrdil, že ty mnou vybrané Brock RC30 SG nejsou pro Oťase homologované a proto mi je jakože neprodá či co. Co je mi po tom že nejsou homologované pokud na 100% přesně splňujé to co mám jako jediný rozměr v TP tedy 7x17, 5x100, ET48 (a navíc tedy i presná díra 56,1). To kolo se tím že není na Outback homologované přeci nerozpadne a jsem si na 100% jistý že nemůžou nastat ani absolutně žádné problémy ani na STK ani při kontrole PČR and při pojistném plnění - zkrátka mám kola PŘESNE dle TP ne? <:-<

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 9:17 am
od ladis77
pravdu mas, on prisel o kseft, porid si je jinde a mas to

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 10:20 am
od námořník
Tady to máš popsaný https://www.pneumatiky.cz/info/zapsani-kol-do-tp.html

Zápis do TP stojí 800kč.

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 10:38 am
od Slavek_xxx
Za chvili budeme potrebovat homologaci i na toaletni papir <:-< ,,|,, (>_<) ,,|,,

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 10:58 am
od ladis77
ale nesmis ho pouzit Slavku, pac by sis ho musel nechat za 800 znova zhomologovat >>:-@@
hele jediny co me napada proc by tam ty kola nesly je ze se treba nevejdou prez brzdice, ale jinak fakt netusim kde je zadrhel. vsechny parametry jsou shodny ale tvar disku je hold takovej, ale to uz vestim z kristalovy koule ;-D

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 3:51 pm
od K25
Podle mě je jediný problém v tom, že prodejce NEVÍ, že onen rozměr 7x17 ET48 (plus patřičná rozteč a středová díra) je ten jediný správný, na kterém auto vyjelo už z továrny a tudíž je už jednou zapsaný v techničáku. U disků by měla být nějaká obecná homologace, jakže s tím vůbec můžete vyjet na silnici, a potom si výrobce disku řeší schválení na konkrétní auto, POKUD je to rozměr disku, který není v TP. Tohle je evidentně jeden z mála disků vyrobených speciálně na Subaru, tudíž bych prodávajícího taktně upozornil na to, že tohle je přesně ten rozměr co mám zapsaný v TP a co víc tedy řeší...

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Napsal: úte zář 05, 2017 4:08 pm
od Daffson
K25 píše:Podle mě je jediný problém v tom, že prodejce NEVÍ, že onen rozměr 7x17 ET48 (plus patřičná rozteč a středová díra) je ten jediný správný, na kterém auto vyjelo už z továrny a tudíž je už jednou zapsaný v techničáku. U disků by měla být nějaká obecná homologace, jakže s tím vůbec můžete vyjet na silnici, a potom si výrobce disku řeší schválení na konkrétní auto, POKUD je to rozměr disku, který není v TP. Tohle je evidentně jeden z mála disků vyrobených speciálně na Subaru, tudíž bych prodávajícího taktně upozornil na to, že tohle je přesně ten rozměr co …
Jo jo Kamile - přesně takhle to vidím já a také mi to tak potvrdil pan Dobrý (legrační jméno) z jiného serveru a to pneu360.cz

Je to tady presně vše krásně napsané (ty parametry) http://www.pneu360.cz/alu-kola/brock-rc ... t48-v35315 , jen je tam SUBARU, OUTBACK (BM/BR;BM/BRS) r.v. 2009-11, 2.5 i AWD, 127kW, 2498ccm. Tedy tam tak nějak chybí 2012-2014 ale BM/BR je samo přesně to co mám v TP a určitě je to stejné jako 2009-2011 =)

Takže teď bych jen musel sám zvážit zda nevzít ET43, mít to trochu širší a ještě zase řešit jak to nechat zapsat a nebo se na to vyprdnout a vzít přesně ty ET48 a mít klid :-D