SubaruFanClub.cz
https://subarufanclub.cz/forum/

Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=39&t=6858
Stránka 11 z 13

Autor:  spm [ úte zář 12, 2017 6:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Stěrače jsou asi nějaká japonská specialita. Na suzuki mám cyklovač taky směrem dolů... teď už mi to nepřijde, ale ze začátku, když mi žena ještě půjčovala koncern, tak jsem obvykle ty stěrače vždycky pustil ještě víc místo vypnutí a podobně :-)

Trojblik je podle mě dobrej akorát na to, když člověk jezdí po cyklostezce. Za normálního provozu ty 3 bliky jsou rozhodně málo.

Ofuk je asi inovace. U mé vrány se dá pustit ofuk na okno bez AC. A pak je tam tlačítko na odmlžování čelního okna, kterej automaticky nastaví na okno, ohulí větráky a pustí AC.

Věci v kufru jsem vyřešil tak, že mám při pravé straně kufru takovou tu gumovou síťku. Vepředu chycenou na těch háčcích, vzadu dole na háčku a na hoře zaháknutou o nožičku opěrky hlavy.

Autor:  Daffson [ úte zář 12, 2017 8:04 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Mira píše:
Já tam mám takovou pásku, co vodu nezadržuje a nenasákne. Taková černá, silnější, ale stejně raději 2 vrstvy.


No, taky bych rád věděl jakou přesně máš na mysli. Mě napadlo něco jako takové to těsnění co se dávalo doma do starších dveří (rámů) aby netřískaly.


Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Autor:  ladis77 [ úte zář 12, 2017 12:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

2 maly kousky oboustranky to vyresej ne ?

Autor:  Mira [ úte zář 12, 2017 3:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

ladis77 píše:
2 maly kousky oboustranky to vyresej ne ?


Já použil toto http://www.denbraven.cz/sadrokarton/086 ... cz130.html

Je to lepící páska na SDK.

Autor:  Marty73 [ úte zář 12, 2017 4:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Tahle je taky ok: https://images.obi.cz/product/CZ/1500x1500/475406_1.jpg

Autor:  Daffson [ stř zář 13, 2017 6:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Díky za dobré tipy. Nakonec jsem koupil tu Tesu a ještě vyměnil držáky RZ a je to úplná paráda.....ani se nehne a najednou mám pocit že zavírám Rolce-Royce

Jinak mám instalovaných pár fajn drobností, tak pak později večer nasdílím.......

Bohužel se ale vyskytl menší problém při výměně pneu....jak jsem koupil ty nové disky a chtěl na ně dát letní Dunlopky a na ty stávající dát zimní Nokiany.

Disky sedí, to jo, ale bohužel nebo bohudík si pán v pneuservisu uvědomil, že vlastně i do těch druhých kol potřebuji senzory tlaku že jo?!

No a byli jsme nahraní. Pak volal přímo k dodavateli (Alcar - hodně velká firma) a ti mu řekli že to asi bude na tohoto Oťase problém neb to není EU verze.....

Řekli mu ať to zkusí "načíst" takovým speciálním přístrojem kód a typ TPMS ale byli skeptičtí.......no a přesně.......ani prd. Říkal že bohužel si to na tričko nevezme, že si myslí že ty US verze jedou na jiné frekvenci.......

Pak jsem volal do AWD a tam mi to potvrdili. Dle VIN ale našli ty správné a jsou schopni je objednat.

Ale řekli mi 1980,- za kus !!!!!!!!

Koukal jsem na ebay, a tam je vidím mezi 60-120 USD za komplet, ale nikde nemám záruku že to budou ty správné no

Pak jsem ještě koukal na doporučení na sem..... http://parts.subaru.com/p/Subaru_2014_O ... AJ00A.html .....a myslím že by to mělo být přesně ono a origo. Pořád je to stále výrazně levnější.

Může mi moc prosím někdo fundovaný poradit které jsou ty správné?

Opravdu moc díky předem!!!!

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Autor:  námořník [ stř zář 13, 2017 7:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Zavolej si sem
http://www.tpms-expert.cz
Jestli můžu poradit tak si nech zkopírovat ty co tam máš ať to nemusíš na jaře a na podzim nechávat načítat.

Autor:  Daffson [ stř zář 13, 2017 7:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

námořník píše:
Zavolej si sem
http://www.tpms-expert.cz
Jestli můžu poradit tak si nech zkopírovat ty co tam máš ať to nemusíš na jaře a na podzim nechávat načítat.
Díky námořníku. Jak si to myslel. Proč bych to měl znovu nechat načítat? Snad budou stejné ne? Jedny na zimních discích a jedny stejné na letních ne?

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Autor:  spm [ stř zář 13, 2017 10:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Senzory jo, ale on v tom senzoru je ještě nějaký identifikátor, tj. to auto přečte ID senzoru a k němu tlak, díky tomu by asi třeba i mohlo vědět, které kolo je špatné, atd. Za normálních okolností u origo senzorů bude ID z výroby, takže když koupíš 4 nové, mají jiná ID, takže po přezutí se musí ještě auto přenastavit, aby četlo tyhle. Takže v tom servisu vysolíš dalších x set jenom za tuhle blbost. To co se pak dělá je, že se tam dávají senzory, kde se naklonuje stejné ID jako to, co máš na těch prvních gumách. Takže auto to nijak nepozná, pač pořád vidí senzory se stejným ID...

Jinak jestli se ty senzory mezi EU a US modelem liší frekvencí, tak bych se trochu bál toho, jestli ti to tady vůbec bude chtít někdo prodat. Ona ta frekvence taky v EU nemusí být volně použitelná, takže pro prodejce takové věci by to mohlo být o hubu.

Autor:  Marty73 [ čtv zář 14, 2017 8:59 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

To je právě průšvich, protože pásmo 433.05 MHz - 434.79 MHz je vyhrazeno mimo jiné pro aktivní sensory, ale pásmo 312 MHz - 315 MHz pro obranné systémy, takže armáda. To znamená, že žádné zařízení pracující v této frekvenci by nemělo být v EU prodáváno a provozováno bez zvláštního povolení. Je to ale asi jen teorie, protože jinak by sem nešlo dovést žádné moderní auto z USA, případně by se před uvedením do provozu musely všechny sensory vyměnit.

Autor:  spm [ čtv zář 14, 2017 10:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Já osobně bych si tipl, že to nikoho při homologaci US auta ani nenapadlo řešit :-) Jezdit s tím bych se nebál, technik ČTÚ by nenašel anténu, ani kdyby jí měl zastrčenou v řiti. Ale mít firmu co to prodává, tak bych si asi veřejně do nabídky nedal čidla na frekvencích, které se u nás používat nesmí; to už by někoho trknout mohlo :-)

Autor:  Daffson [ čtv zář 14, 2017 3:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Zatím tedy pánové nic moc výsledky Do TPMS experti jsem zkoušel volat asi 4x v průběhu dne a nic. Pak jsem se bavil s jedním moc fajn jejich dealerem a potvrdil mi, že ty US senzory on dokáže také sehnat (prý žádný problém), ale už je neumí naprogramovat/naklonovat. Že jsou v ČR firmy co to umí, ale je jich málo. Takže budu shánět firmu co to umí. Cenu ale i zde pán říkal 1200-1800 za kus

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Autor:  Marty73 [ čtv zář 14, 2017 3:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Asi už někdo řešil, že by se ta krávovina prostě nějak celá vypla?

Autor:  spm [ čtv zář 14, 2017 3:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Nebo ty senzory z originálních kol vymontovat, našroubovat je na natlakovanou nádobku a hodit do kastlíku :-DDD

Autor:  Daffson [ čtv zář 14, 2017 10:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Marty73 píše:
Asi už někdo řešil, že by se ta krávovina prostě nějak celá vypla?
Začínám o tom Marty čím dál více přemýšlet. Jen nevím zda bych pak nemohl mít problém na STK? Ale TPMS se přeci nikam do techničáku nezapisuje ne?

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk

Stránka 11 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/