Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

Mira píše: Já si na ten pořad vypěstoval averzi. Prezentují se tam hotely a vlastní děti. Horší jak teleshoping.
Já měl ten pořad kdysi taky moc rád, ale fakt se z toho stala srajda největšího zrna. Hotely a vlastní děti - peníze vyhazované oknem pro parádní cestování "expertů". Ještě že jsou na netu jiní jako třeba Rasťo Chvala, Jakub Rejlek, polský Marek Drives, Autocentrum.pl nebo třeba i dnes už o parník lepší pořád autosalón na Slovenské TV s Michalem Karpatem.

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od VDC »

K tomuhle offtopicu se taky přidám, protože Autosalon zhloubi duše nenávidím od okamžiku jeho vzniku. Od začátku, když jsem viděl stříkající emoce experta Pepy se mi otevíraly po kapsách všechny nože, co po kapsách mívám a hrozilo, že díky tomu vykrvácím. X-& O dalších expertech v tomhle veledíle nemluvě. [GUNHIM]
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

Tak senzory dorazily. Pokud se najde nějaký čas v nadcházejícím týdnu, tak už to konečně nechám převlíknout a budu doufat že naklonování bylo úspěšné ObrázekObrázek

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

VDC píše:Chlapci kopu za Slávka, mohou to samozřejmě být zvlněné kotouče, ale zvlnit je se povede spíš vám sportovcům. Jinak mám násobnou zkušenost s tím co popisuje Slávek. Dělala to jak Previe, když měla zatuhlé brzdiče, tak to dělal před Balkánem a teď znovu dělá Outback. Vodící pístky nechodí přesně tak, jak by měly a projevuje se to úplně přesně takhle, ovšem pouze při brždění lehkou nohou. Když na to pořádně šlápnu, čili vyvinu pořádný přítlak na pístek, tak to zabrzdí zcela rovně a bez kopání.
Pánové.....jinak se bohužel musím vrátit k problému s "kopáním" do volantu. Teď jsem měl konečně víc času a jízdy na to abych tohle analyzoval - jelikož jsem měl už po asi 14dnech pocit že se problém vrátil. Teď bych problém popsal asi následovně.....Při úplně jemném přibrždění nic, ale pak mám pocit že to zkrátka kope nejen do volantu ale i do pedálu a potažmo celého auta při relativně běžném brždění.......pak při fakt optavdu úplně razantním už ne. Dáte nějakou radu? Měl bych to dát na vyzkoušení do Boxerauto nebo AWD?

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Mira »

No já bych doporučoval toto, ale pochybuju, že to někdo má. http://www.micro-epsilon.cz/displacemen ... aNCDT-DTV/

A před koupí to kopání řešili jak?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

Mira píše:No já bych doporučoval toto, ale pochybuju, že to někdo má. http://www.micro-epsilon.cz/displacemen ... aNCDT-DTV/

A před koupí to kopání řešili jak?
Ty bláho Miro - to je systém jak změřit co je vadného na mikroprocesoru v koprodukci s procesorem, grafickou kartou a všemi sběrnicemi ne? Ne že bych se klidně tímto směrem nevydal, ale bavíme se JEN o blbém kopání do volantu/auta od brzd ne? Jak to bylo řešeno před koupí? Majitel (mimochodem velmi slušný člověk) to po mém upozornění nechal nějak "zbrousit" ale mám pocit že to skoro vůbec nepomohlo neboť to možná ani nebyl problém s kotouči jako takovými no......nevím

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Mira »

No právě. Pokud ty kotouče nechali srovnat, tak ty kotouče už potom moc nevydrží, většinou se kroutí znovu. Ale pokud je to při prudším brzdění v poho, tak brzdi ostřeji a pak dobržduj mírně, kopání eliminuješ. :-D
Mě kotouče dokázali rozvibrovat nejen volant, ale celý auto, ale čím prudší brždění tím víc to kopalo.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

Mira píše:No právě. Pokud ty kotouče nechali srovnat, tak ty kotouče už potom moc nevydrží, většinou se kroutí znovu. Ale pokud je to při prudším brzdění v poho, tak brzdi ostřeji a pak dobržduj mírně, kopání eliminuješ.
Mě kotouče dokázali rozvibrovat nejen volant, ale celý auto, ale čím prudší brždění tím víc to kopalo.
Jasan jasan.......ale já si přeci jen myslím že měl asi předseda pravdu a že to budou asi přeci jen ty již několikrát zmiňované pístky no Obrázek

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od VDC »

Já bych na tvém místě zajel někam do servisu a konzultoval to tam. Tvrdím, že křivé kotouče budou kopat víc při razantnějším brždění.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

VDC píše:Já bych na tvém místě zajel někam do servisu a konzultoval to tam. Tvrdím, že křivé kotouče budou kopat víc při razantnějším brždění.
Jo jo Tomáši....... Jak jsem psal...... Myslím si to samé a to že to budou nakonec ty několikrát zmiňované pístky. Zkusím asi nejdříve AWD...... Abych také mimo jiné věděl jací tam jsou no Obrázek

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

Tak pánové...... jak jsem slíbil, tak i činím. Senzory TPMS které mi pan Šenolt osobně naklonoval fungují bez problému a tedy nemůžu jinak než tuto jeho firmy vřele doporučit všem kteří by z vás v budoucnu měli jakýkoliv dotaz ohledně měření tlaku v pneu obecně. Jak jsem psal, s takovýmto přístupem a zákaznickým servisem jsem se skoro v ČR ještě nesetkal. Vyznal se parádně nejen v EU verzích ale i právě v US.

Zde přidávám slíbený link:
http://www.senzorytlakupneu.cz/KONTAKTY-a2_0.htm


Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
Daffson
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř úno 08, 2017 9:27 am
Bydliště: Praha

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od Daffson »

No a ještě vlastně foto Oťase s novými botkami ;-)

Musím říct že jsem úplně nadšen - pasují k němu jako řiť na hrnec!!!ObrázekObrázek

Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk
Subaru Outback 2.5i MT (US version), rv.2014, 127KW- přítomnost
Opel Zafira B 1.8 16V, rv.2010, 103KW - prodáno
Opel Astra G 1.4 16V, rv.1998, 66KW - prodáno
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18905
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od hamoun »

parada ... fakt to vypada luxusne !!! ,,,,| (*_^) |,,,,
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od VDC »

Souhlasím, vypadá to fakt moc dobře !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu

Příspěvek od námořník »

Moc pěkný a jsem rád že ventilky fungujou.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“