Daffsonův Oťas, rv.2014 2.5i, US verze v manuálu
Napsal: úte srp 29, 2017 1:55 pm
Zdravím všechny (od včerejšího večera) stávající kolegyně a kolegy
Jak jsem slíbil, tak plním a popíšu jak jsem ke svému prvnímu Subárku v životě přišel a velmi brzy hodím do pléna také pár obrázků. Od svých 18ti let jsem měl asi rok Audi 100, r.v.1979, 2.0D, 5ti válec, 60PS. Na začátek, naučení se a nějaké první škrábance ideální auto. Pak jsem díky rodičům (a opravdu DODNES moc děkuji) obdržel v roce 1998 na podzim úplně nový model Opelu Astra G, 1.4 16V 90PS. S Astrou jsme toho zažili opravdu hodně než jsem ji v roce 2010 za pár kaček na protiúčet vyměnil za teď už moje předposlední auto kterým byla Zafira B, 1.8 140PS a sloužila nám až do včerejsího dne naprosto příkladně bez jediného "škobrtnutí"
Tedy jí je momentálně asi 7,5 roku a původní plán byl takový, že si tak 5-6 let budu budu odkládat ca.10k měsíčně a pak v době kdy jí bude ca 12-13 let ji podobně jako tehdy Zafiru pustím téměř zadarmo.
Plán byl fajn a v posledních letech se mi tak nejak začala tahle "naše" šesti-hvězdná značka líbit čím dál tím víc a také tohle fórum k tomu přispělo - to nadšení mne zkrátka dostalo a tak bylo rozhodnuto.........za 5-6 let to bude SUBU. Už jen ta taková vyjímečnost a pocit toho že je nebudu potkávat na každém rohu mne baví. No a vzhledem k tomu že jsem člověk co v 99% případů vybírá hoooodně dlouho a hooooodně pečlivě tak jsem začal s předstihem a zašel se projet nejdřívě v Levorgu, který je co se tyce jízdních vlastností vynikajicí nicméně možná právě proto mi v něm chyběl větší výkon a snad i manuál. Outback ve verzi 2.5 CVT mě nadchnul více především tím jak je neskutečně takový dospělý, všestranný a nikde jsem nenalezl nic co by mi vyložene vadilo. Outback mě prostě svojí komplexnosti velice nadchnul a tak jsem měl tak nějak "předvybráno" s tím že tak okolo roku 2022 půjdu do nějakého rv.2020 (otázka ale je - jaký by vlastně byl )
Jenže ouha.......před asi měsícem a půl se na netu objevil docela raritní kousek rv.2014 2.5i, US verze v manuálu za rozumné peníze s velmi dobře doloženou historií dle amerického EPICVIN (včetně fotek) po lehčím ťukanci na levý bok (bagy OK, kostra taktéž - prostě jen lehce plechy a zrcátko). Tehle "starší" model jsem naopak v CVT nechtěl neboť tam ještě není tak pěkně vyladěný ten SW a "neřadí" to tak pěkně jako stávající model. Majitel si to dotáhl a nechal opravit ale byl okolnostmi donucen jej prodat (je neskutečně Subu positive - mají doma jestě Rézu, BRZ, Lego H6 a dalšího oťase v CVT rv. 2011). No a tak se tam ten inzerát ani moc neohřál a dali jsme si sraz někde u Pardubic na zkušebku..........no a pak už se jen něco doladilo, slovo dalo slovo, domluvily se poslední drobnosti jako že slevu nechci, ale chci ještě aby tam nechal dodělat tažné a parkovací senzory dozadu........no a od včerejšího večera stojí Oťásek na Ostravských značkách v Pražské garáži
Musím dodat že ta jinakost mě na tom fakt baví. Subaru člověk potká spíš sem-tam a jestě k tomu tahle US verze (tu se mi podařilo potkat v ČR za poslední rok jen 1x a to minulý týden) se mi opradu designově moc líbí nejen díky těm integrovaným nosičům ale i tomu jinému oplastování prahů a jiným mlhovkám. No a US verze v manuálu - fakt celkem rarita - to jsem zatím v ČR nepotkal
Hned jak bude pár fotek - snad už dnes večer, tak přihodím.
Přeji krásný den všem positive !!!
Jak jsem slíbil, tak plním a popíšu jak jsem ke svému prvnímu Subárku v životě přišel a velmi brzy hodím do pléna také pár obrázků. Od svých 18ti let jsem měl asi rok Audi 100, r.v.1979, 2.0D, 5ti válec, 60PS. Na začátek, naučení se a nějaké první škrábance ideální auto. Pak jsem díky rodičům (a opravdu DODNES moc děkuji) obdržel v roce 1998 na podzim úplně nový model Opelu Astra G, 1.4 16V 90PS. S Astrou jsme toho zažili opravdu hodně než jsem ji v roce 2010 za pár kaček na protiúčet vyměnil za teď už moje předposlední auto kterým byla Zafira B, 1.8 140PS a sloužila nám až do včerejsího dne naprosto příkladně bez jediného "škobrtnutí"
Tedy jí je momentálně asi 7,5 roku a původní plán byl takový, že si tak 5-6 let budu budu odkládat ca.10k měsíčně a pak v době kdy jí bude ca 12-13 let ji podobně jako tehdy Zafiru pustím téměř zadarmo.
Plán byl fajn a v posledních letech se mi tak nejak začala tahle "naše" šesti-hvězdná značka líbit čím dál tím víc a také tohle fórum k tomu přispělo - to nadšení mne zkrátka dostalo a tak bylo rozhodnuto.........za 5-6 let to bude SUBU. Už jen ta taková vyjímečnost a pocit toho že je nebudu potkávat na každém rohu mne baví. No a vzhledem k tomu že jsem člověk co v 99% případů vybírá hoooodně dlouho a hooooodně pečlivě tak jsem začal s předstihem a zašel se projet nejdřívě v Levorgu, který je co se tyce jízdních vlastností vynikajicí nicméně možná právě proto mi v něm chyběl větší výkon a snad i manuál. Outback ve verzi 2.5 CVT mě nadchnul více především tím jak je neskutečně takový dospělý, všestranný a nikde jsem nenalezl nic co by mi vyložene vadilo. Outback mě prostě svojí komplexnosti velice nadchnul a tak jsem měl tak nějak "předvybráno" s tím že tak okolo roku 2022 půjdu do nějakého rv.2020 (otázka ale je - jaký by vlastně byl )
Jenže ouha.......před asi měsícem a půl se na netu objevil docela raritní kousek rv.2014 2.5i, US verze v manuálu za rozumné peníze s velmi dobře doloženou historií dle amerického EPICVIN (včetně fotek) po lehčím ťukanci na levý bok (bagy OK, kostra taktéž - prostě jen lehce plechy a zrcátko). Tehle "starší" model jsem naopak v CVT nechtěl neboť tam ještě není tak pěkně vyladěný ten SW a "neřadí" to tak pěkně jako stávající model. Majitel si to dotáhl a nechal opravit ale byl okolnostmi donucen jej prodat (je neskutečně Subu positive - mají doma jestě Rézu, BRZ, Lego H6 a dalšího oťase v CVT rv. 2011). No a tak se tam ten inzerát ani moc neohřál a dali jsme si sraz někde u Pardubic na zkušebku..........no a pak už se jen něco doladilo, slovo dalo slovo, domluvily se poslední drobnosti jako že slevu nechci, ale chci ještě aby tam nechal dodělat tažné a parkovací senzory dozadu........no a od včerejšího večera stojí Oťásek na Ostravských značkách v Pražské garáži
Musím dodat že ta jinakost mě na tom fakt baví. Subaru člověk potká spíš sem-tam a jestě k tomu tahle US verze (tu se mi podařilo potkat v ČR za poslední rok jen 1x a to minulý týden) se mi opradu designově moc líbí nejen díky těm integrovaným nosičům ale i tomu jinému oplastování prahů a jiným mlhovkám. No a US verze v manuálu - fakt celkem rarita - to jsem zatím v ČR nepotkal
Hned jak bude pár fotek - snad už dnes večer, tak přihodím.
Přeji krásný den všem positive !!!