VDC píše:Chlapci kopu za Slávka, mohou to samozřejmě být zvlněné kotouče, ale zvlnit je se povede spíš vám sportovcům. Jinak mám násobnou zkušenost s tím co popisuje Slávek. Dělala to jak Previe, když měla zatuhlé brzdiče, tak to dělal před Balkánem a teď znovu dělá Outback. Vodící pístky nechodí přesně tak, jak by měly a projevuje se to úplně přesně takhle, ovšem pouze při brždění lehkou nohou. Když na to pořádně šlápnu, čili vyvinu pořádný přítlak na pístek, tak to zabrzdí zcela rovně a bez kopání.
Pánové.....jinak se bohužel musím vrátit k problému s "kopáním" do volantu. Teď jsem měl konečně víc času a jízdy na to abych tohle analyzoval - jelikož jsem měl už po asi 14dnech pocit že se problém vrátil. Teď bych problém popsal asi následovně.....Při úplně jemném přibrždění nic, ale pak mám pocit že to zkrátka kope nejen do volantu ale i do pedálu a potažmo celého auta při relativně běžném brždění.......pak při fakt optavdu úplně razantním už ne. Dáte nějakou radu? Měl bych to dát na vyzkoušení do Boxerauto nebo AWD?
Odesláno z mého ONEPLUS 3 pomocí Tapatalk