Stránka 13 z 83

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: úte zář 18, 2018 4:53 pm
od mišus
Mel si zavolat....ja bych ti poradil, popr. To i udelal. Platil bys jen eko a prepis

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: úte zář 18, 2018 11:32 pm
od Tapan
Michale, škoda, nevěděl jsem, že i tohle umíš zařídit. Nicméně zítra zavolám, ještě řeším bělouše :-)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 8:28 am
od Tapan
Dodatečně jedna transportní...

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 8:31 am
od Bodyšek
A to je pojizdne? . Kastla s fotky vypada celkem k svetu.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 8:39 am
od Tapan
Jednou snad bude, Bohouši :-) To umí každej, koupit si pojízdný auto a jezdit s ním :-D

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 1:58 pm
od námořník
To by byla pro Tapana nuda :-)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 3:24 pm
od mišus
Ono je to celkem jedniduchy. Bud se na urad vyseres a udelas si novy bez razitka, coz je nejjednodusi, pochopitelne musi vypadat jako original a to meumi kazdej;D a cebia? Ty vole, tam nesmis. Kdyz uz to chces mit orazeny, musis do subaru. Tak ti daj papir o puvodu vozidla do petikila pwk urad a povoleni o vyrazeni VIN kodu nahr. technologii to je za babku asi 150kc a vin uz si dnes s potvrzenim od uradu muzea razit sam

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 3:25 pm
od mišus
Jinak radim ti dobre....dej dohromady tu 95ku a tu 98 posli ze skaly, 97a8 byly nejhorsi pixly

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 3:55 pm
od Tapan
Michale, co bylo špatně na '98? Minimálně rám je tam v mnohem lepším stavu, než u '95. Ale nemám tucha, čím se lišily.

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 6:33 pm
od mišus
Od urcityho měsíce 95 nevím jestli od půlky roku nebo už nějak z kraje se taky inovovaly a v podstatě se od sebe oproti 98 roku vůbec nelisej a jsou naprosto stejný. Za uložením předních tlumičů se při Crash testech ohýbaly a lámaly, tak je tam, kde se to lámalo od toho roku 95 začali vystuzovat. Taky posunuli závěsný oko na lano, protože zjistili, že je příliš namackly na nádobce od předních ostřikovačů a ještě je tam pár drobností i na mechanice. Samozřejmě ke konci vyroby už to stálo dost za hovno. Do 96 jsou ok a nejlepší jsou 93a4a5 96uz nic moc, ale ještě to jde. To šedý co teď vyvaruju je konec roku 98 a viděl si na fotkách jak to je shnilý a vše co jsem viděl z roku 97a8 bylo vždy dost podobný až na pár výjimek, který měly Málek nájezd km. Stejně jak na rámu se dělaly inovace tak i na kastli... Od 95 je jinej sloupek řízení, samotná hřídel s futramam k volantu je taky jiná apd. Ale od 95 až do konce výroby beze změn. Dávali taky jinej volant( příprava na airbag atd.) Švýcarský modely zas volant měly až do konce výroby stejnej jako na začátku a nemaj el. naklápění světel. Jsou i inovace na sibru a tak. To je na dlouhý povídáni

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: čtv zář 20, 2018 9:51 pm
od mišus
A srav auta je pouze o tom, jak se k nemu clovek chova a co mu doprava za udrzbu. M

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: stř říj 31, 2018 8:17 am
od Tapan
S ohledem na změnu času a včerejší krásné počasí jsem si řekl, že vyrazím do práce až po obědě a dopo jsem si užíval dětí a práce na domě. Pak jsem si řekl, že když už má Felicie tu STK úspěšně za sebou, mohl bych ji provětrat. V tom bránila jediná nepříjemnost - od pořízení auto trvale přibrzďovalo na obou předních kolech. To se určitě nějak negativně podepisuje na spotřebě (furt to ale bude žrát míň než XTčko), ale především i po krátké cestě (20 km) auto po zastavení smrdí a od předních kol se kouří, což je neestetické a nedělá to dobrý dojem. Nuže, rozborku předních brzd jsem letos absolvoval už na Foresteru, takže už tomu rozumím :-D Pustil jsem se tedy do díla a přidávám trochu nesubařího, řekl bych až Škodivého obsahu.

Auto před koupí několik měsíců stálo, navíc ve vlhké garáži (spíše sklep), kde bylo nevhodně parkováno po celou dobu jeho dosavadního života a na stavu je to dost znát. Očekávání bylo, že budou zarostlé dráhy, po kterých se destička pohybuje, a pravděpodobně také zatuhlé vodící čepy, podobně, jako jsem měl na Foresteru na obou stranách (kdy minimálně na jedné vnitřní destička také trvale přibrzďovala). Po sejmutí předního kola na straně spolujezdce jsem byl zděšen a potěšen zároveň. Všechno nechutně orezlé, ale vesměs taková "pokročilá povrchová" koroze, žádné díry a zeslabení materiálu nijak zásadní. Vnější destička šla hladce ven, vnitřní se muselo trochu pomoct, vodící dráha opravdu zarostlá. Destičky měly ještě hodně masa, navzdory tomu, že byly nestejně sjeté, vypadaly docela dobře, jen na té vnitřní se odlepil "podkladní" plech, který je zde napevno lepený. Netroufám si odhadnout, jestli jsou destičky stále původní, tak jako asi všechno na tomhle autě, včetně pneumatik a dost možná i olejové náplně. Vnitřní destička měla napříč něco jako vryp, fotky to vytahují víc, možná to byla prasklina. Zamýšlel jsem však aspoň dočasně ji používat nadále. Nahrubo jsem vše očistil, neměl jsem po ruce nic lepšího, tak jsem vodící dráhu aspoň stříknul WDčkem a destičky zase klouzají jako za mlada. Vodící čepy chodily volně, hezky se vracely...u auta z r. 1997, kde se brzdy nedělaly možná nikdy, možná jednou a jezdilo sporadicky. Možná by měli japonští inženýři zajet do Boleslaví na exkurzi, třeba by okoukali, jak tento detail řešit lépe.
IMG_20181030_112540.jpg
IMG_20181030_112548.jpg
Přišla na řadu strana řidiče. Po povolení šroubů nešel sejmout brzdič, vypáčil jsem ho šroubovákem a vnitřní i vnější destičky se na mne vysypaly. V tu chvíli bylo jasné, že Feldou se toho dne nikam nepojede :-) A já jdu hledat na netu destičky a přemýšlet, jestli rovnou i kotouče. Bzzdové trubky a hadičky přijdou na řadu, až bude hotová dílna, na parkovišti se mi to dělat nechce.
IMG_20181030_115407.jpg
IMG_20181030_115854 – kopie.jpg

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: stř říj 31, 2018 8:28 am
od ladis77
s temahle brzdama to proslo STK ?

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: stř říj 31, 2018 8:32 am
od Tapan
Ajajaj...nepříjemné otázky :-) Brzdilo to, na Felicii i docela dobře. Na válci to bylo. Jediná výhrada byla k ručce, že je volnější / vytahaný lanko, no a pak to trvalý přibrzďování. Nenapadlo by mě, že budou takhle v piči.

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Napsal: stř říj 31, 2018 1:05 pm
od námořník
Hlavně že jsi na to přišel takhle a že se ti nevysypaly třeba cestou :-)