Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a '98) 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 415
Bydliště: Praha 5
Mel si zavolat....ja bych ti poradil, popr. To i udelal. Platil bys jen eko a prepis


úte zář 18, 2018 3:53 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1461
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Michale, škoda, nevěděl jsem, že i tohle umíš zařídit. Nicméně zítra zavolám, ještě řeším bělouše :-)

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


úte zář 18, 2018 10:32 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1461
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Dodatečně jedna transportní...


Přílohy:
IMG_20180917_111150.jpg
IMG_20180917_111150.jpg [ 345.54 KiB | Zobrazeno 304 krát ]

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)
čtv zář 20, 2018 7:28 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Příspěvky: 966
A to je pojizdne? . Kastla s fotky vypada celkem k svetu.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


čtv zář 20, 2018 7:31 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1461
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Jednou snad bude, Bohouši :-) To umí každej, koupit si pojízdný auto a jezdit s ním :-D

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


čtv zář 20, 2018 7:39 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3042
Bydliště: Most
To by byla pro Tapana nuda :-)

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


čtv zář 20, 2018 12:58 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 415
Bydliště: Praha 5
Ono je to celkem jedniduchy. Bud se na urad vyseres a udelas si novy bez razitka, coz je nejjednodusi, pochopitelne musi vypadat jako original a to meumi kazdej;D a cebia? Ty vole, tam nesmis. Kdyz uz to chces mit orazeny, musis do subaru. Tak ti daj papir o puvodu vozidla do petikila pwk urad a povoleni o vyrazeni VIN kodu nahr. technologii to je za babku asi 150kc a vin uz si dnes s potvrzenim od uradu muzea razit sam


čtv zář 20, 2018 2:24 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 415
Bydliště: Praha 5
Jinak radim ti dobre....dej dohromady tu 95ku a tu 98 posli ze skaly, 97a8 byly nejhorsi pixly


čtv zář 20, 2018 2:25 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1461
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Michale, co bylo špatně na '98? Minimálně rám je tam v mnohem lepším stavu, než u '95. Ale nemám tucha, čím se lišily.

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


čtv zář 20, 2018 2:55 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 415
Bydliště: Praha 5
Od urcityho měsíce 95 nevím jestli od půlky roku nebo už nějak z kraje se taky inovovaly a v podstatě se od sebe oproti 98 roku vůbec nelisej a jsou naprosto stejný. Za uložením předních tlumičů se při Crash testech ohýbaly a lámaly, tak je tam, kde se to lámalo od toho roku 95 začali vystuzovat. Taky posunuli závěsný oko na lano, protože zjistili, že je příliš namackly na nádobce od předních ostřikovačů a ještě je tam pár drobností i na mechanice. Samozřejmě ke konci vyroby už to stálo dost za hovno. Do 96 jsou ok a nejlepší jsou 93a4a5 96uz nic moc, ale ještě to jde. To šedý co teď vyvaruju je konec roku 98 a viděl si na fotkách jak to je shnilý a vše co jsem viděl z roku 97a8 bylo vždy dost podobný až na pár výjimek, který měly Málek nájezd km. Stejně jak na rámu se dělaly inovace tak i na kastli... Od 95 je jinej sloupek řízení, samotná hřídel s futramam k volantu je taky jiná apd. Ale od 95 až do konce výroby beze změn. Dávali taky jinej volant( příprava na airbag atd.) Švýcarský modely zas volant měly až do konce výroby stejnej jako na začátku a nemaj el. naklápění světel. Jsou i inovace na sibru a tak. To je na dlouhý povídáni


čtv zář 20, 2018 5:33 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 415
Bydliště: Praha 5
A srav auta je pouze o tom, jak se k nemu clovek chova a co mu doprava za udrzbu. M


čtv zář 20, 2018 8:51 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1461
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
S ohledem na změnu času a včerejší krásné počasí jsem si řekl, že vyrazím do práce až po obědě a dopo jsem si užíval dětí a práce na domě. Pak jsem si řekl, že když už má Felicie tu STK úspěšně za sebou, mohl bych ji provětrat. V tom bránila jediná nepříjemnost - od pořízení auto trvale přibrzďovalo na obou předních kolech. To se určitě nějak negativně podepisuje na spotřebě (furt to ale bude žrát míň než XTčko), ale především i po krátké cestě (20 km) auto po zastavení smrdí a od předních kol se kouří, což je neestetické a nedělá to dobrý dojem. Nuže, rozborku předních brzd jsem letos absolvoval už na Foresteru, takže už tomu rozumím :-D Pustil jsem se tedy do díla a přidávám trochu nesubařího, řekl bych až Škodivého obsahu.

Auto před koupí několik měsíců stálo, navíc ve vlhké garáži (spíše sklep), kde bylo nevhodně parkováno po celou dobu jeho dosavadního života a na stavu je to dost znát. Očekávání bylo, že budou zarostlé dráhy, po kterých se destička pohybuje, a pravděpodobně také zatuhlé vodící čepy, podobně, jako jsem měl na Foresteru na obou stranách (kdy minimálně na jedné vnitřní destička také trvale přibrzďovala). Po sejmutí předního kola na straně spolujezdce jsem byl zděšen a potěšen zároveň. Všechno nechutně orezlé, ale vesměs taková "pokročilá povrchová" koroze, žádné díry a zeslabení materiálu nijak zásadní. Vnější destička šla hladce ven, vnitřní se muselo trochu pomoct, vodící dráha opravdu zarostlá. Destičky měly ještě hodně masa, navzdory tomu, že byly nestejně sjeté, vypadaly docela dobře, jen na té vnitřní se odlepil "podkladní" plech, který je zde napevno lepený. Netroufám si odhadnout, jestli jsou destičky stále původní, tak jako asi všechno na tomhle autě, včetně pneumatik a dost možná i olejové náplně. Vnitřní destička měla napříč něco jako vryp, fotky to vytahují víc, možná to byla prasklina. Zamýšlel jsem však aspoň dočasně ji používat nadále. Nahrubo jsem vše očistil, neměl jsem po ruce nic lepšího, tak jsem vodící dráhu aspoň stříknul WDčkem a destičky zase klouzají jako za mlada. Vodící čepy chodily volně, hezky se vracely...u auta z r. 1997, kde se brzdy nedělaly možná nikdy, možná jednou a jezdilo sporadicky. Možná by měli japonští inženýři zajet do Boleslaví na exkurzi, třeba by okoukali, jak tento detail řešit lépe.
Příloha:
IMG_20181030_112540.jpg
IMG_20181030_112540.jpg [ 178.88 KiB | Zobrazeno 153 krát ]

Příloha:
IMG_20181030_112548.jpg
IMG_20181030_112548.jpg [ 347.63 KiB | Zobrazeno 153 krát ]

Přišla na řadu strana řidiče. Po povolení šroubů nešel sejmout brzdič, vypáčil jsem ho šroubovákem a vnitřní i vnější destičky se na mne vysypaly. V tu chvíli bylo jasné, že Feldou se toho dne nikam nepojede :-) A já jdu hledat na netu destičky a přemýšlet, jestli rovnou i kotouče. Bzzdové trubky a hadičky přijdou na řadu, až bude hotová dílna, na parkovišti se mi to dělat nechce.
Příloha:
IMG_20181030_115407.jpg
IMG_20181030_115407.jpg [ 365.92 KiB | Zobrazeno 152 krát ]

Příloha:
IMG_20181030_115854 – kopie.jpg
IMG_20181030_115854 – kopie.jpg [ 492.91 KiB | Zobrazeno 150 krát ]

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


stř říj 31, 2018 8:17 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 4901
Bydliště: praha
s temahle brzdama to proslo STK ?

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
Obrázek
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h
OTB 2016 Comfort 08/18 ->


stř říj 31, 2018 8:28 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1461
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Ajajaj...nepříjemné otázky :-) Brzdilo to, na Felicii i docela dobře. Na válci to bylo. Jediná výhrada byla k ručce, že je volnější / vytahaný lanko, no a pak to trvalý přibrzďování. Nenapadlo by mě, že budou takhle v piči.

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


stř říj 31, 2018 8:32 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3042
Bydliště: Most
Hlavně že jsi na to přišel takhle a že se ti nevysypaly třeba cestou :-)

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


stř říj 31, 2018 1:05 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron