Tapanovo vrakoviště (2x Libero FA, 2x Justy KAD, Outback BP, Lego BR a Impreza GG)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Dík za názory k oleji v AT, asi zvolím parabolovu cestu, líbí se mi nejvíc. 5 tis. km u mne znamená, že příští výměna bude někdy na jaře, no proč ne. Jsem objednaný na příští středu, snad do té doby automat vydrží Do motoru půjde 10W50, jestli je to u tohoto motoru konina, tak mi to, prosím, někdo rozmluvte
ybrcek: 5 kč na km v palivu? To musíš jezdit dobrou pilu
Já jsem právě vyjel první měřenou nádrž a jsem na 3 kč / km, to by mělo dělat spotřebu okolo 10 l / 100 km (převážně okresky, slabší třetina bude město). To jsem tak nějak čekal a jsem spokojen.
U manželčina Lega se spotřebu jinak než z palubního počítače nedozvím, protože přimět ji cokoliv evidovat je marný, marný, marný... Ale zas s tím umí podle palubního jezdit za o půl litru méně než já, to se jí musí nechat.
ybrcek: 5 kč na km v palivu? To musíš jezdit dobrou pilu
Já jsem právě vyjel první měřenou nádrž a jsem na 3 kč / km, to by mělo dělat spotřebu okolo 10 l / 100 km (převážně okresky, slabší třetina bude město). To jsem tak nějak čekal a jsem spokojen.
U manželčina Lega se spotřebu jinak než z palubního počítače nedozvím, protože přimět ji cokoliv evidovat je marný, marný, marný... Ale zas s tím umí podle palubního jezdit za o půl litru méně než já, to se jí musí nechat.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Jinak zdroj zápachu spálené gumy neodhalen, já jsem nic neobjevil, vzal jsem to do servisu, tam taky nic, prý je všechno suchý. Taky jsem to už pár dnů necítil...nebo jsem si zvyknul
Problém s kvílícím servem v krajní poloze je asi vyřešen, při teplém motoru byla hladina kapaliny na spodní rysce pro COLD, po dolití je servo zticha. No stejně se snažím v krajní poloze se nevyskytovat.
Předvčírem se mi začal od zadní nápravy ozývat opravdu ošklivý zvuk, nejprve jen zřídka při zatočení doprava (táhlé zatáčky, kdy se auto nahne na levou stranu), později občas i při jízdě rovně, ale při zatočení doprava to bylo nejhorší. Takové ošklivé kovové skřípání. Měl jsem trochu strach, že je auto slepené ze dvou a půlka nýtů už se vytrhala Nakonec se ukázalo, že při určitém náklonu drhne zadní poloosa o výfukové potrubí. Stačilo lépe (správně) zasadit tlumič výfuku do gumové příchytky, tím se vychýlil o pár mm stranou a je to zticha. Celý problém bude asi souviset i s tím, že auto hodně sedí na zadku.
Tak jsem dneska prověřoval cenu nových samoniveláků, případně neniveláků + pružin. Volal jsem na 3 místa, ceny samoniveláků 11-13 tis. za kus, obyč tlumiče + pružiny 12 tis. za komplet. Nechává vůbec někdo měnit za samoniveláky, nebo všichni jedete v obyč a tvrdších pružinách? Případně co repase? na autě jsou neorigo tlumiče a originály jsem k tomu dostal, takže by mi nevadilo počkat na repas. Příslušné téma k samonivelákům mám rozečtené, ale jsem asi v půlce a závěry jsou dost nejednotné, no uvidíme, co se dočtu dál.
A ještě pohled pod kapotu. Něco mi říká, že hadička od chladiče má být do expanzky zaústěná jinak, než přes otevřené víčko. Jak to má vypadat správně? Mmch. chladící kapalina je růžová, asi vyměníme za zelenou, ne? A v expanzce je nějakej bílej bordel, možná je to nějaký šlem z odpařené chladící kapaliny, protože takhle se asi musí postupně odpařovat...
Problém s kvílícím servem v krajní poloze je asi vyřešen, při teplém motoru byla hladina kapaliny na spodní rysce pro COLD, po dolití je servo zticha. No stejně se snažím v krajní poloze se nevyskytovat.
Předvčírem se mi začal od zadní nápravy ozývat opravdu ošklivý zvuk, nejprve jen zřídka při zatočení doprava (táhlé zatáčky, kdy se auto nahne na levou stranu), později občas i při jízdě rovně, ale při zatočení doprava to bylo nejhorší. Takové ošklivé kovové skřípání. Měl jsem trochu strach, že je auto slepené ze dvou a půlka nýtů už se vytrhala Nakonec se ukázalo, že při určitém náklonu drhne zadní poloosa o výfukové potrubí. Stačilo lépe (správně) zasadit tlumič výfuku do gumové příchytky, tím se vychýlil o pár mm stranou a je to zticha. Celý problém bude asi souviset i s tím, že auto hodně sedí na zadku.
Tak jsem dneska prověřoval cenu nových samoniveláků, případně neniveláků + pružin. Volal jsem na 3 místa, ceny samoniveláků 11-13 tis. za kus, obyč tlumiče + pružiny 12 tis. za komplet. Nechává vůbec někdo měnit za samoniveláky, nebo všichni jedete v obyč a tvrdších pružinách? Případně co repase? na autě jsou neorigo tlumiče a originály jsem k tomu dostal, takže by mi nevadilo počkat na repas. Příslušné téma k samonivelákům mám rozečtené, ale jsem asi v půlce a závěry jsou dost nejednotné, no uvidíme, co se dočtu dál.
A ještě pohled pod kapotu. Něco mi říká, že hadička od chladiče má být do expanzky zaústěná jinak, než přes otevřené víčko. Jak to má vypadat správně? Mmch. chladící kapalina je růžová, asi vyměníme za zelenou, ne? A v expanzce je nějakej bílej bordel, možná je to nějaký šlem z odpařené chladící kapaliny, protože takhle se asi musí postupně odpařovat...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
máš tam chladič z atmosféry, turboverze víčko na chladiči a tuhle hadičku (tu průhlednou co jde u tebe do hrdla expanzky nemá...
šlem v kapalině bývá olej z motoru!!!
šlem v kapalině bývá olej z motoru!!!
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne čtv srp 24, 2017 12:32 pm, celkem upraveno 2 x.
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
5kc/km je 100oktanovy benzin plus spotřeba 12na 100
Odesláno z debila
Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Jak moc špatně je chladič z atmosféry? Hadička by šla zaslepit nebo zaměnit za nějakou pevnější a natéčkovat na tu, která vede souběžně. Výměna chladiče by mě nezruinovala, ale co pak s tímhle... Pokud budu věřit teploměru na palubovce, auto se nepřehřívá, nepamatuju, že by rafika byla nad polovinou "stupnice".
Olej nemizí natolik rychle, aby to bylo po 1000 km (které jsem na tom zatím odjel) pozorovatelné. Jak poznám, jestli je to od oleje? Je to takový bílý škraloup, není na hladině, ale částečně na stěně nádobky a kus plave v objemu chladiva, nejprve jsem myslel, že je to rozmočenej papírovej kapesník...
ybrcek: a tak to jo, 12 litrů na 100 není u tvé motorizace žádná hrozná spotřeba...kdybys s tím jezdil jak na mši, možná by ses dostal taky na 10
Olej nemizí natolik rychle, aby to bylo po 1000 km (které jsem na tom zatím odjel) pozorovatelné. Jak poznám, jestli je to od oleje? Je to takový bílý škraloup, není na hladině, ale částečně na stěně nádobky a kus plave v objemu chladiva, nejprve jsem myslel, že je to rozmočenej papírovej kapesník...
ybrcek: a tak to jo, 12 litrů na 100 není u tvé motorizace žádná hrozná spotřeba...kdybys s tím jezdil jak na mši, možná by ses dostal taky na 10
Naposledy upravil(a) Tapan dne čtv srp 24, 2017 1:30 pm, celkem upraveno 2 x.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
8.5 dám na dálku subarista spotřebu neřeší
Odesláno z debila
Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Tapan píše:Jak moc špatně je chladič z atmosféry? Hadička by šla zaslepit nebo zaměnit za nějakou pevnější a natéčkovat na tu, která vede souběžně. Výměna chladiče by mě nezruinovala, ale co pak s tímhle... Pokud budu věřit teploměru na palubovce, auto se nepřehřívá, nepamatuju, že by rafika byla nad polovinou "stupnice".
Olej nemizí natolik rychle, aby to bylo po 1000 km (které jsem na tom zatím odjel) pozorovatelné. Jak poznám, jestli je to od oleje? Je to takový bílý škraloup, není na hladině, ale částečně na stěně nádobky a kus plave v objemu chladiva, nejprve jsem myslel, že je to rozmočenej …
no já nevim no, ta tvoje varianta je jak "oprava" škodovky stodvacítky na dvoře JZD, má tam prostě bejt jinej chladič, soudruzi z JP jistě vědí, proč na různé motory dávali různé chladiče.
Mimochodem, nevím jestli všechny, ale na mém turbo SF měl chladič okruh i pro olej v převodovce, to tenhle počítám mít nebude...
nechal bych tam dát nový správný chladič, při tom bych vyměnil chladící kapalinu, ideálně s proplachem a hotovo, tenhle buď dej do inzerce, nebo hoď do šmelcu...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Jako nějakou čuchací záhadu u toho svého taky pozoruju, řekl bych že asi celou dobu... u mě to teda nikdy nesmrdělo tak, že by si toho někdo všimnul, ale když po jízdě si kleknu k levému kolu a nasaju, tak taky něco cítím; vpravo to obvykle cítit není. A upřímně nevím. Vím, že jsem měl netěsnící víko ventilů a měnily se manžety na poloosách. Obojí by mělo být už nějakou dobu vyřešené, ale cítit to někdy je stále. Kola se nehřejí, těžko říct... skoro mám pocit - když se jezdilo v Milovicích a máchaly se ty auta v bahně, tak takový smrad se linul v daleko vyšší míře z každého auta a i u mě mi přijde, že po deštivém období to zesílí. Tak jestli si tam někde nevozím nějaký květináč, hlínu nebo něco, co se mi tam vypalujeTapan píše:Jinak zdroj zápachu spálené gumy neodhalen, já jsem nic neobjevil, vzal jsem to do servisu, tam taky nic, prý je všechno suchý. Taky jsem to už pár dnů necítil...nebo jsem si zvyknul
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Neplete si ten smrad "spálené gumy" se smradem spojky?On je ten smrad spojky docela podobný,těžko takhle na dálku tohle vyhodnotit,ale mě takhle smrdívala spojka,stačil jakýkoliv kopec i po asfaltu,když jsem to hrnul,jel rychle,je fakt že ten asfalt tam stojí za vyliž prdel,samá díra a hrb,občas si to hráblo i tak.
Teď jsem vyměnil sjeté pneu za nové AT pneu a je po smradu,s tím jsem nepočítal,ale je tomu tak.Dokonce ani v terénu,i když něco tahám nic nesmrdí.Samozřejmě když bych dal spojce hrubo zabrat ozve se svým typickým smradem,spojka na forestrech a myslím i na ostatních subarech je slabší stránka,no taky dáváme těm autům víc zabrat.
Jo a taky se to linulo nejvíc od levého kola-ale bráno z pohledu řidiče.
Teď jsem vyměnil sjeté pneu za nové AT pneu a je po smradu,s tím jsem nepočítal,ale je tomu tak.Dokonce ani v terénu,i když něco tahám nic nesmrdí.Samozřejmě když bych dal spojce hrubo zabrat ozve se svým typickým smradem,spojka na forestrech a myslím i na ostatních subarech je slabší stránka,no taky dáváme těm autům víc zabrat.
Jo a taky se to linulo nejvíc od levého kola-ale bráno z pohledu řidiče.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Já mám automat... a ani mi to nepřijde jako gumový smrad; je to takové, ani nevím jak to popsat. Taky mám možná jenom přecitlivělý rypák a prostě jenom cítím odéry, které vzniknou, když je to ohřáté.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Tj možné spm,nějak ty naše stáry káry musí smrdět,na voňavky si nehrajem
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
sima: u mne taky automat...a teda gumovým smradem jsem si tak nějak jist. Ale cítím to jen někdy a spíš u pravýho předního kola. Ale možná fakt jen "vidím duchy"
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1059
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Smrad spálené gumy cítím od zadního levého kola... Když jedu rychleji, tak po zastavení je to celkem cítit... Kolo se nehraje, a taky nevím co to je...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Kua, jsem drobet prosral výročí No stejně to není moje výročí, já mám zatím najeto nějakých 3000...
A ano, čidlo venkovní teploty ukazuje taky nějak divně (už od koupě). To se časem pořeší...
A ano, čidlo venkovní teploty ukazuje taky nějak divně (už od koupě). To se časem pořeší...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Jinak vyměněn motorový olej (ty telata mi tam místo 5W50 daly 5W30) a olej v převodovce (origo Subaru flaška popsaná rozsypaným čajem, to jsem si pohlídal).
Jede a řadí to furt stejně (dobře). Cca. vteřinové zpoždění v reakci automatu na náhlé přidání plynu je asi normální, což? Při jízdě na pohodu je to fuk, ale když se chce člověk projet ostřeji, na výjezdu ze zatáčky mi to docela vadí, přešlápnutí z brzdy na plyn + zpoždění automatu z toho dělá jiné projetí zatáčky, než bych chtěl.
Auto bylo na zvedáku, zespodu ošetřeno (šlo by udělat pečlivěji - doladíme, ale lepší než nic), výfuk nový, asi neoriginál a asi ne úplně ideálně tvarovaný, občas v pravotočivé zatáčce o něco mlátí / drhne, zřejmě někde u poloosy, budu muset dořešit. Řekl bych (od pohledu materiál a příruby), že to vypadá na ten nerez z Polska, co se tu někde nedávno probíral, ne úplně ideální tvarování by k tomu i sedělo.
Neorigo zadní tlumiče jsou Sachs, zůstanou tam a k nim jsou objednány silnější pružiny (+ nové pružiny i na předek). Shánění správného bazmeku pro zprovoznění klimatizace je také v běhu, ale zatím se nějak nedaří (servisníkovi, mne to zatím neštve natolik, abych vyvinul aktivitu, hlavně není čas - před dvěma týdny se mi narodil druhý synek a tento týden se snad stěhujeme).
V interiéru skoro nic nesvítí, typická půlka panelu klimatizace, ale i další věci. S interiérovým osvědlením někdo bastlil, světlo "nad pákou převodovky" taky nesvítí, až dostavím garáž, všechno to opravím
S brzdami, které na Foresteru mnozí kritizují, jsem celkem spokojen (ale nevím, jestli jsou tam origo a úplnou pilu s nimi taky nejezdím, třeba by po pár ostrých zabrzděních vadly). Brake test jsem si vyzkoušel včera, když jsem nesledoval provoz před sebou zrovna pozorně (přehledný a známý úsek) a auto přede mnou bez zjevného důvodu náhle zastavilo do nuly. Zadupnul jsem cca. v 70ti a následovalo asi nejdelších pár vteřin mého života. Ubrzdil jsem, i na Geolandrech (naštěstí sucho) a zbylo mi tak půl metru místa. V tu chvíli jsem mohl prdelí štípat pětku drát.
Jede a řadí to furt stejně (dobře). Cca. vteřinové zpoždění v reakci automatu na náhlé přidání plynu je asi normální, což? Při jízdě na pohodu je to fuk, ale když se chce člověk projet ostřeji, na výjezdu ze zatáčky mi to docela vadí, přešlápnutí z brzdy na plyn + zpoždění automatu z toho dělá jiné projetí zatáčky, než bych chtěl.
Auto bylo na zvedáku, zespodu ošetřeno (šlo by udělat pečlivěji - doladíme, ale lepší než nic), výfuk nový, asi neoriginál a asi ne úplně ideálně tvarovaný, občas v pravotočivé zatáčce o něco mlátí / drhne, zřejmě někde u poloosy, budu muset dořešit. Řekl bych (od pohledu materiál a příruby), že to vypadá na ten nerez z Polska, co se tu někde nedávno probíral, ne úplně ideální tvarování by k tomu i sedělo.
Neorigo zadní tlumiče jsou Sachs, zůstanou tam a k nim jsou objednány silnější pružiny (+ nové pružiny i na předek). Shánění správného bazmeku pro zprovoznění klimatizace je také v běhu, ale zatím se nějak nedaří (servisníkovi, mne to zatím neštve natolik, abych vyvinul aktivitu, hlavně není čas - před dvěma týdny se mi narodil druhý synek a tento týden se snad stěhujeme).
V interiéru skoro nic nesvítí, typická půlka panelu klimatizace, ale i další věci. S interiérovým osvědlením někdo bastlil, světlo "nad pákou převodovky" taky nesvítí, až dostavím garáž, všechno to opravím
S brzdami, které na Foresteru mnozí kritizují, jsem celkem spokojen (ale nevím, jestli jsou tam origo a úplnou pilu s nimi taky nejezdím, třeba by po pár ostrých zabrzděních vadly). Brake test jsem si vyzkoušel včera, když jsem nesledoval provoz před sebou zrovna pozorně (přehledný a známý úsek) a auto přede mnou bez zjevného důvodu náhle zastavilo do nuly. Zadupnul jsem cca. v 70ti a následovalo asi nejdelších pár vteřin mého života. Ubrzdil jsem, i na Geolandrech (naštěstí sucho) a zbylo mi tak půl metru místa. V tu chvíli jsem mohl prdelí štípat pětku drát.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12