Tapanovo vrakoviště (2x Libero FA, 2x Justy KAD, Outback BP, Lego BR a Impreza GG)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od mišus »

Mel si zavolat....ja bych ti poradil, popr. To i udelal. Platil bys jen eko a prepis
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od Tapan »

Michale, škoda, nevěděl jsem, že i tohle umíš zařídit. Nicméně zítra zavolám, ještě řeším bělouše :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od Tapan »

Dodatečně jedna transportní...
Přílohy
IMG_20180917_111150.jpg
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od Bodyšek »

A to je pojizdne? . Kastla s fotky vypada celkem k svetu.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od Tapan »

Jednou snad bude, Bohouši :-) To umí každej, koupit si pojízdný auto a jezdit s ním :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od námořník »

To by byla pro Tapana nuda :-)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od mišus »

Ono je to celkem jedniduchy. Bud se na urad vyseres a udelas si novy bez razitka, coz je nejjednodusi, pochopitelne musi vypadat jako original a to meumi kazdej;D a cebia? Ty vole, tam nesmis. Kdyz uz to chces mit orazeny, musis do subaru. Tak ti daj papir o puvodu vozidla do petikila pwk urad a povoleni o vyrazeni VIN kodu nahr. technologii to je za babku asi 150kc a vin uz si dnes s potvrzenim od uradu muzea razit sam
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od mišus »

Jinak radim ti dobre....dej dohromady tu 95ku a tu 98 posli ze skaly, 97a8 byly nejhorsi pixly
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od Tapan »

Michale, co bylo špatně na '98? Minimálně rám je tam v mnohem lepším stavu, než u '95. Ale nemám tucha, čím se lišily.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od mišus »

Od urcityho měsíce 95 nevím jestli od půlky roku nebo už nějak z kraje se taky inovovaly a v podstatě se od sebe oproti 98 roku vůbec nelisej a jsou naprosto stejný. Za uložením předních tlumičů se při Crash testech ohýbaly a lámaly, tak je tam, kde se to lámalo od toho roku 95 začali vystuzovat. Taky posunuli závěsný oko na lano, protože zjistili, že je příliš namackly na nádobce od předních ostřikovačů a ještě je tam pár drobností i na mechanice. Samozřejmě ke konci vyroby už to stálo dost za hovno. Do 96 jsou ok a nejlepší jsou 93a4a5 96uz nic moc, ale ještě to jde. To šedý co teď vyvaruju je konec roku 98 a viděl si na fotkách jak to je shnilý a vše co jsem viděl z roku 97a8 bylo vždy dost podobný až na pár výjimek, který měly Málek nájezd km. Stejně jak na rámu se dělaly inovace tak i na kastli... Od 95 je jinej sloupek řízení, samotná hřídel s futramam k volantu je taky jiná apd. Ale od 95 až do konce výroby beze změn. Dávali taky jinej volant( příprava na airbag atd.) Švýcarský modely zas volant měly až do konce výroby stejnej jako na začátku a nemaj el. naklápění světel. Jsou i inovace na sibru a tak. To je na dlouhý povídáni
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1478
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od mišus »

A srav auta je pouze o tom, jak se k nemu clovek chova a co mu doprava za udrzbu. M
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od Tapan »

S ohledem na změnu času a včerejší krásné počasí jsem si řekl, že vyrazím do práce až po obědě a dopo jsem si užíval dětí a práce na domě. Pak jsem si řekl, že když už má Felicie tu STK úspěšně za sebou, mohl bych ji provětrat. V tom bránila jediná nepříjemnost - od pořízení auto trvale přibrzďovalo na obou předních kolech. To se určitě nějak negativně podepisuje na spotřebě (furt to ale bude žrát míň než XTčko), ale především i po krátké cestě (20 km) auto po zastavení smrdí a od předních kol se kouří, což je neestetické a nedělá to dobrý dojem. Nuže, rozborku předních brzd jsem letos absolvoval už na Foresteru, takže už tomu rozumím :-D Pustil jsem se tedy do díla a přidávám trochu nesubařího, řekl bych až Škodivého obsahu.

Auto před koupí několik měsíců stálo, navíc ve vlhké garáži (spíše sklep), kde bylo nevhodně parkováno po celou dobu jeho dosavadního života a na stavu je to dost znát. Očekávání bylo, že budou zarostlé dráhy, po kterých se destička pohybuje, a pravděpodobně také zatuhlé vodící čepy, podobně, jako jsem měl na Foresteru na obou stranách (kdy minimálně na jedné vnitřní destička také trvale přibrzďovala). Po sejmutí předního kola na straně spolujezdce jsem byl zděšen a potěšen zároveň. Všechno nechutně orezlé, ale vesměs taková "pokročilá povrchová" koroze, žádné díry a zeslabení materiálu nijak zásadní. Vnější destička šla hladce ven, vnitřní se muselo trochu pomoct, vodící dráha opravdu zarostlá. Destičky měly ještě hodně masa, navzdory tomu, že byly nestejně sjeté, vypadaly docela dobře, jen na té vnitřní se odlepil "podkladní" plech, který je zde napevno lepený. Netroufám si odhadnout, jestli jsou destičky stále původní, tak jako asi všechno na tomhle autě, včetně pneumatik a dost možná i olejové náplně. Vnitřní destička měla napříč něco jako vryp, fotky to vytahují víc, možná to byla prasklina. Zamýšlel jsem však aspoň dočasně ji používat nadále. Nahrubo jsem vše očistil, neměl jsem po ruce nic lepšího, tak jsem vodící dráhu aspoň stříknul WDčkem a destičky zase klouzají jako za mlada. Vodící čepy chodily volně, hezky se vracely...u auta z r. 1997, kde se brzdy nedělaly možná nikdy, možná jednou a jezdilo sporadicky. Možná by měli japonští inženýři zajet do Boleslaví na exkurzi, třeba by okoukali, jak tento detail řešit lépe.
IMG_20181030_112540.jpg
IMG_20181030_112548.jpg
Přišla na řadu strana řidiče. Po povolení šroubů nešel sejmout brzdič, vypáčil jsem ho šroubovákem a vnitřní i vnější destičky se na mne vysypaly. V tu chvíli bylo jasné, že Feldou se toho dne nikam nepojede :-) A já jdu hledat na netu destičky a přemýšlet, jestli rovnou i kotouče. Bzzdové trubky a hadičky přijdou na řadu, až bude hotová dílna, na parkovišti se mi to dělat nechce.
IMG_20181030_115407.jpg
IMG_20181030_115854 – kopie.jpg
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od ladis77 »

s temahle brzdama to proslo STK ?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od Tapan »

Ajajaj...nepříjemné otázky :-) Brzdilo to, na Felicii i docela dobře. Na válci to bylo. Jediná výhrada byla k ručce, že je volnější / vytahaný lanko, no a pak to trvalý přibrzďování. Nenapadlo by mě, že budou takhle v piči.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a

Příspěvek od námořník »

Hlavně že jsi na to přišel takhle a že se ti nevysypaly třeba cestou :-)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“