Tapanovo vrakoviště (2x Libero FA, 2x Justy KAD, Outback BP, Lego BR a Impreza GG)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Stěhováky podle mého gusta Překvapilo mě, jak nepraktická může být svažující se záď Legacy + díra do kufru je nejen nízká, ale i zbytečně úzká. Ale ta dlouhá ložná plocha je super. Nejlíp Lego s Forestrem zkřížit.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- alky
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
- Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Bylo tu vlákno: Co uvezou naše auta. Nebo snad ještě je, a tam jsou teprve rekordy. Nicméně taky jsem takhle blbnul s autem,,no, a nivaláky v pánu:)
Forester 2003 XT..starouš.. & Mazda CX 7 černej chrocht - alias Marabu and here comes: 2015 XT
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Tapan píše:Jinak vyměněn motorový olej (ty telata mi tam místo 5W50 daly 5W30) a olej v převodovce (origo Subaru flaška popsaná rozsypaným čajem, to jsem si pohlídal).
Jede a řadí to furt stejně (dobře). Cca. vteřinové zpoždění v reakci automatu na náhlé přidání plynu je asi normální, což? Při jízdě na pohodu je to fuk, ale když se chce člověk projet ostřeji, na výjezdu ze zatáčky mi to docela vadí, přešlápnutí z brzdy na plyn + zpoždění automatu z toho dělá jiné projetí zatáčky, než bych chtěl.
Auto bylo na zvedáku, zespodu ošetřeno (šlo by udělat pečlivěji - doladíme, ale lepší …
Máme podobnou, ne-li stejnou 4AT a tak zkus režim Sport...nebo ho tam nemáš?
Z polohy D přesuň páku doleva do polohy mezi + a -.
U mě to začne na palubce ukazovat na jaký stupeň jedu a pokud je vypnutý tempomat, tak se rozvítí režim Sport. To potom jede jako drak a řadí úplně jinak. Pokud nepovolím, tak to řadí až na omezovači otáček kde začíná červená stupnice.
Samozřejmě, že takto jezdím pouze na benzin...
Jinak gratuluji k narození syna a až budete přestěhovaný, tak dej vědět a zajdeme to oslavit do Munic...
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Na to jaké je LEGO loď a má velký kufr, tak ta díra do kufru je opravdu malá. Když jsem stěhoval kolegovi gauč, tak se nám tam nevešel a to byla potom sranda. Ještě, že mám i střešní nosičTapan píše:Stěhováky podle mého gusta Překvapilo mě, jak nepraktická může být svažující se záď Legacy + díra do kufru je nejen nízká, ale i zbytečně úzká. Ale ta dlouhá ložná plocha je super. Nejlíp Lego s Forestrem zkřížit.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
alky: on ten Forester přeloženej jen vypadá. Naložený je to fest, ale jen na objem, na váhu ani ne (jsou tam převážně papíry, hadry, nádobí...). Nicméně jak jsem psal výše, niveláky už jsou pryč (dostal jsem je k autu, KO prý nejsou, ale z nějakého důvodu je asi měnili), aktuálně jsou tam tlumiče Sachs a nevyměnili pružiny za silnější, proto to dřepí na prdeli. Nový pružiny už jsou snad na cestě...
bahamut: Peťo, převodovku máme asi stejnou, režim Sport voličem nenastavím (nemám tam ani + a - ani možnost řazení pádly), ale mám tam přepínač POWER / HOLD. Zkoušel jsem Power, rozdíl skoro nepoznám, jede to prakticky stejně (teda jak z praku, ale to i bez Power), jestli to má vliv na tu prodlevu nevím, někdy to vyzkouším.
Až budu časově zvládat pívo, ozvu se, spolehni se Ještě musím obložit zeď v obýváku cihelnýma páskama, vyspárovat a pak už mě snad žena zase někam pustí
bahamut: Peťo, převodovku máme asi stejnou, režim Sport voličem nenastavím (nemám tam ani + a - ani možnost řazení pádly), ale mám tam přepínač POWER / HOLD. Zkoušel jsem Power, rozdíl skoro nepoznám, jede to prakticky stejně (teda jak z praku, ale to i bez Power), jestli to má vliv na tu prodlevu nevím, někdy to vyzkouším.
Až budu časově zvládat pívo, ozvu se, spolehni se Ještě musím obložit zeď v obýváku cihelnýma páskama, vyspárovat a pak už mě snad žena zase někam pustí
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5784
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Hele Power na XT řadí ve vyšších otáčkách (v červeném)
Hold se rozjíždí jakoby na dvojku, s nižším krouťákem.
Hold se rozjíždí jakoby na dvojku, s nižším krouťákem.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Kolíbka s Power je ono. Poznat bys to měl. Generálně vzato točí to o něco výš (u mě bez power to i při kickdownu zařadí o 500 níž), začne při sešlápnutí plynu dřív podřazovat a točí to i běžně o něco víc (u sebe když ten plyn jenom přišlápnu víc, tak normal režim třeba při 3000 řadí nahoru, s powerem to točí víc). Nicméně ona se mám pocit ta AT běžně učí dle stylu jízdy. Takže je klidně možný, že jestli s tím jezdíš nějak rychlejš běžně, tak ten rozdíl mezi normál režimem a power už tak zásadní nebude. Mně osobně přijde, že jsem naučil tu svojí převodovku se flákat; ze začátku mi taky přišla agresivnější
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
A jde to jakoby vyresetovat? Tak aby se učila jakoby od znova? Aby si ŘJ a automat načetli novou mapu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Jednotka se učí a adaptuje i sama během používání. Tedy pokud někdo jezdí lagsam, převodovka "zleniví".
Pokud pak do auta sedne závodník, po pár desítkách/stovkách kilometrů se systém začne adaptovat na jiné požadavky.
Odpojení baterie (alespoň na 30 minut) by mělo nějaké data smazat a pomoci.
Já po EcuTeku "řeším" opačný stav - na Normal i Power to podřazuje stejně (hodně) rychle a při větším přidání plynu jdu do červeného vždy.
Pokud pak do auta sedne závodník, po pár desítkách/stovkách kilometrů se systém začne adaptovat na jiné požadavky.
Odpojení baterie (alespoň na 30 minut) by mělo nějaké data smazat a pomoci.
Já po EcuTeku "řeším" opačný stav - na Normal i Power to podřazuje stejně (hodně) rychle a při větším přidání plynu jdu do červeného vždy.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Tak na EcuTek se chystám po zimě-raději. Takže odpojení baterky by se měla jednotka vyresetovat. To jsem chtěl slyšet,jelikož u Alfy je to taky tak. Marku,u Tvého předešlého XTéčka byl znatelný rozdíl před Ecu a s Ecu? Jde to nějak popsat?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5784
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
hele jak chceš popsat rozdíl mezi 170 a 280 Hp???
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Davide,pokud je mi známo,tak měl Mareka XTéčko 130 kw+Ecu a to se ptám. Teď je to jasné,že ten rozdíl asi bude
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5784
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Mareka tam asi 280 kobyl neměl, mohl tam mít tak 240-50 nevím, podle toho co jsem tam míval já. Jednu chvilku jsme měli stejnou konfiguraci.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Asi takto:
Předchozí auto byl MT, EcuTek2 (tedy softwarová i hardwarová úprava - výfuk+turbo+svody) a změna byla ze 130kWna cca 185kW.
Současné auto je AT, EcuTek1 (jen softwarová úprava) a změna je ze 169kW na cca 190kW.
Obě auta ožily, jsou prostě odbržděné = do 3 000 ot rodinné auto, od cca 4 500 jdou bez zaváhání do omezovače, plynulý nárůst výkonu.
Samozřejmě že u toho prvého to byl větší skok, ale časem si na to zvykneš a přijde Ti to normální, resp. vždy ještě pár koníků chybí
Obě auta jely srovnatelně s WRX - ověřeno když jsem vezl majitele WRX nebo jsem se s jiným pretěkal během srazu.
Zásadní rozdíl: u MT lze díky ručnímu řazení lépe ovládat/dávkovat výkon a pomáhat si při brždění. U AT je holt třeba více myslet dopředu (kvůli autořazení) a počítal s tím, že dříve uvadnou brzdy - ověřeno při dlouhých sjezdech.
S řízením nemá problém ani manželka, která jezdí HODNĚ na pohodu (prostě se do těch správných otáček dostane jen když ji donutím podržet plyn).
Předchozí auto byl MT, EcuTek2 (tedy softwarová i hardwarová úprava - výfuk+turbo+svody) a změna byla ze 130kWna cca 185kW.
Současné auto je AT, EcuTek1 (jen softwarová úprava) a změna je ze 169kW na cca 190kW.
Obě auta ožily, jsou prostě odbržděné = do 3 000 ot rodinné auto, od cca 4 500 jdou bez zaváhání do omezovače, plynulý nárůst výkonu.
Samozřejmě že u toho prvého to byl větší skok, ale časem si na to zvykneš a přijde Ti to normální, resp. vždy ještě pár koníků chybí
Obě auta jely srovnatelně s WRX - ověřeno když jsem vezl majitele WRX nebo jsem se s jiným pretěkal během srazu.
Zásadní rozdíl: u MT lze díky ručnímu řazení lépe ovládat/dávkovat výkon a pomáhat si při brždění. U AT je holt třeba více myslet dopředu (kvůli autořazení) a počítal s tím, že dříve uvadnou brzdy - ověřeno při dlouhých sjezdech.
S řízením nemá problém ani manželka, která jezdí HODNĚ na pohodu (prostě se do těch správných otáček dostane jen když ji donutím podržet plyn).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Forester 2.0 XT 2004 - Tapan
Kluci díky za osvětlení a Tapan sorry za off topic
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130