WRX sportovní downgrade
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
WRX sportovní downgrade
Ahoj,
protože stále odpovídám na stejné dotazy, rozhodl jsem se založit mému WRX kombi 2006 vlastní vlákno.
CV Subaru WRX kombi MY06:
05/2006 auto bylo uvedené do provozu ve verzi "sun" (střešní okno) u Emila Freye.
Má handsfree parrot s displeyem - ano, i po 10ti letech funguje i když už má vadne pixely
Čudlítko vlevo pod volantem je zapínání dešťového čidla, které je také domontované, ale moc praktické to není
Olej jsem měnil max po 10 000km a dával tam většinou 10W60 Sport Edge, ostatní dle servisky a potřeby.
2009 87k Km výměna polomotoru
2011 100k Km změna majitele na "já"
2012 můj první tunning. Réza dostala zadní křídlo.
2012 140k Km první kurz na zlepšení prvku mezi volantem a sedačkou v Mostě
2012 v Mostě "shořel" sériový výfuk a tak tam je nerozová sportovní roura, co dělá děsnej randál
2012 v Mostě "shořeli" i sériové brzdy, takže od té doby jsou tam STI brzdiče a 17" zlatá kola
2013 165k Km první šrám = na dálnici jsem trefil "Růženu" - rúžový medvěd vystlaný pilinami a žíněmi (ještě po dvou letech jsem je různě nacházel v motorovém prostoru a na podvozku). Vyřešilo to svaření předního nárazníku.
2013 170k Km výlet mimo asfalt v Písku mě přinutil nakoupit všechny náhradní dveře. K výměně nakonec došlo postupně a zbytečně
2013 180k Km čepy řízení, svislé, manžety, prachovky, nové podkolí a další drobnosti
2013 můj první tunning interiéru z imprezy MY 02 jsem prohodil mrizky ventilatoru a získal tak držák na energetický nápoj
2013 po 180k km bylo nutné vyměnit xenonové žárovky (přídavná světla na denní svícení je opravdu zbytečná investice) a dovolil jsem si další tunningovou úpravu. Zakoupil jsem rámečky na SPZ v barvě vozu s chromovou úpravou. Vyhozených 80kč. Za půl roku se barv oloupala. Na zimu ještě novou baterky a výměna všech ložisek kol. Protože mě vadilo, že oranžové diody ovládání klimatizace nejsou na slunci vidět, tak jsem je vyměnil za červené. Vidět to bylo mnohem lépe, ale nevydrželo
2013 180k Km budík teploty oleje do výdechu větráčku u řidiče (ukazuje blbě, ale mám ho na to abych věděl kdy na to můžu šlápnout)
2014 200k Km Zatmavení skel na zadních dveří. Děti mě tam lepily stínítka se shrekem a to jsem fakt nedal
2014 ve 215k km sériové tlumiče už nejsou co bývaly. Rozhodl jsem se pro stavitelné tlumiče Bilstein. Auto ztratilo offroadový vzhled Proč bilstein? protože jsou repasovatelné, německé a je na ně dobrá reference. Houbeles, ale o tom samostatně.
2014 225 K Km výměna řemenice a řemenů protože to prdlo
2014 myši mě sežrali výstelku kapoty, stejně tam je zbytečně
2016 260k Km výlet mimo asfalt a pomačkání plechů = nová maska, přední blatníky, a všechny dveře + lak, repase nerepasovatelných Bilsteinů
2016 270k Km repase motoru, nová spojka, nová převodovka,
protože stále odpovídám na stejné dotazy, rozhodl jsem se založit mému WRX kombi 2006 vlastní vlákno.
CV Subaru WRX kombi MY06:
05/2006 auto bylo uvedené do provozu ve verzi "sun" (střešní okno) u Emila Freye.
Má handsfree parrot s displeyem - ano, i po 10ti letech funguje i když už má vadne pixely
Čudlítko vlevo pod volantem je zapínání dešťového čidla, které je také domontované, ale moc praktické to není
Olej jsem měnil max po 10 000km a dával tam většinou 10W60 Sport Edge, ostatní dle servisky a potřeby.
2009 87k Km výměna polomotoru
2011 100k Km změna majitele na "já"
2012 můj první tunning. Réza dostala zadní křídlo.
2012 140k Km první kurz na zlepšení prvku mezi volantem a sedačkou v Mostě
2012 v Mostě "shořel" sériový výfuk a tak tam je nerozová sportovní roura, co dělá děsnej randál
2012 v Mostě "shořeli" i sériové brzdy, takže od té doby jsou tam STI brzdiče a 17" zlatá kola
2013 165k Km první šrám = na dálnici jsem trefil "Růženu" - rúžový medvěd vystlaný pilinami a žíněmi (ještě po dvou letech jsem je různě nacházel v motorovém prostoru a na podvozku). Vyřešilo to svaření předního nárazníku.
2013 170k Km výlet mimo asfalt v Písku mě přinutil nakoupit všechny náhradní dveře. K výměně nakonec došlo postupně a zbytečně
2013 180k Km čepy řízení, svislé, manžety, prachovky, nové podkolí a další drobnosti
2013 můj první tunning interiéru z imprezy MY 02 jsem prohodil mrizky ventilatoru a získal tak držák na energetický nápoj
2013 po 180k km bylo nutné vyměnit xenonové žárovky (přídavná světla na denní svícení je opravdu zbytečná investice) a dovolil jsem si další tunningovou úpravu. Zakoupil jsem rámečky na SPZ v barvě vozu s chromovou úpravou. Vyhozených 80kč. Za půl roku se barv oloupala. Na zimu ještě novou baterky a výměna všech ložisek kol. Protože mě vadilo, že oranžové diody ovládání klimatizace nejsou na slunci vidět, tak jsem je vyměnil za červené. Vidět to bylo mnohem lépe, ale nevydrželo
2013 180k Km budík teploty oleje do výdechu větráčku u řidiče (ukazuje blbě, ale mám ho na to abych věděl kdy na to můžu šlápnout)
2014 200k Km Zatmavení skel na zadních dveří. Děti mě tam lepily stínítka se shrekem a to jsem fakt nedal
2014 ve 215k km sériové tlumiče už nejsou co bývaly. Rozhodl jsem se pro stavitelné tlumiče Bilstein. Auto ztratilo offroadový vzhled Proč bilstein? protože jsou repasovatelné, německé a je na ně dobrá reference. Houbeles, ale o tom samostatně.
2014 225 K Km výměna řemenice a řemenů protože to prdlo
2014 myši mě sežrali výstelku kapoty, stejně tam je zbytečně
2016 260k Km výlet mimo asfalt a pomačkání plechů = nová maska, přední blatníky, a všechny dveře + lak, repase nerepasovatelných Bilsteinů
2016 270k Km repase motoru, nová spojka, nová převodovka,
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: WRX sportovní downgrade
Proč jsem si pořídil Imprezu?
Protože, jsem se svezl v roce 98 s STI a změnilo se mě DNA Pak následovalo dlouhé období služebních aut (Astra, Oktávka první i druhé generace s dehtem i benzinem). V roce 2010 už jsem věděl že nechci být zaměstnancem a využil první pžíležitosti jak se zbavit služebního auta a pořídit si vlastní. Jenže jsem měl povinost vozit čokla (bernský salašnický), kočárek a při návštěvách tchýně jsem si připadal jak stěhovák. Uznávám, že dodávka by byla logickým a praktickým řešením Jenže já chtěl imprezu a ostrou WRX kombi je tedy takovým kompromisem. Do STI hatch se nevešel pes (zkoušel jsem to, fakt!), GT STI kombi zrovna nebylo k mání a navíc provozní náklady mě lehce děsily. WRX 2,5 byla správná volba. Shodou okolností jedno bylo u Freye.
Pro seznámení se s vrtochy a výkonem auta jsem se od té doby pravidelně účastnil mnoha okruhových akcí. Auto používám i v denním provozu a tak kilometry rychle přibývaly a jak vidíte v CV vozu dost jsem se o něj staral a mírně vylepšoval pro sportovní vyžití
V roce 2014 jsem se však rozhodl pro pořízení BRZ a WRX jsem odsoudil k zimnímu provozu a rodinému ježdění.
Zvažované varianty po crashi z letošního ledna:
a) WRX prodám a koupím si něco rodinějšího - podmínka min 200koní, kombi, nesmí to žrát trávu podél dálnice (samozřejmě Subaru)
b) WRX si nechám a zrenovuji
Ano, "b" je správně
Bilsteiny vytekly po 40k km a co za ně? Sérii už nechci. Repase v Německu je cenově rovna koupi nových. Ukecal jsem jednoho šikovného pána aby mě je repasoval do "měkka". Už to nejsou plynokapalinové (plná repase z výroby je nerepasovatelná), ale jen kapalinové, stavitelné a navždy snadno repasovatelné. Tuhost mě nastavil jako má oktávia RS. Na mě už je to dost měkké a odskakuje to, ale žena je spokojenější.
Motor už také potřeboval rekonstrukci, spojka byla v háji a převodovka hučela. To je příležitost na změnu!
S Mirkem Bímem jsem se domluvil a stvořili jsme prototyp
Převodovka z dieslové Imprezy a budu mít 6ti kvalt.
Protože, jsem se svezl v roce 98 s STI a změnilo se mě DNA Pak následovalo dlouhé období služebních aut (Astra, Oktávka první i druhé generace s dehtem i benzinem). V roce 2010 už jsem věděl že nechci být zaměstnancem a využil první pžíležitosti jak se zbavit služebního auta a pořídit si vlastní. Jenže jsem měl povinost vozit čokla (bernský salašnický), kočárek a při návštěvách tchýně jsem si připadal jak stěhovák. Uznávám, že dodávka by byla logickým a praktickým řešením Jenže já chtěl imprezu a ostrou WRX kombi je tedy takovým kompromisem. Do STI hatch se nevešel pes (zkoušel jsem to, fakt!), GT STI kombi zrovna nebylo k mání a navíc provozní náklady mě lehce děsily. WRX 2,5 byla správná volba. Shodou okolností jedno bylo u Freye.
Pro seznámení se s vrtochy a výkonem auta jsem se od té doby pravidelně účastnil mnoha okruhových akcí. Auto používám i v denním provozu a tak kilometry rychle přibývaly a jak vidíte v CV vozu dost jsem se o něj staral a mírně vylepšoval pro sportovní vyžití
V roce 2014 jsem se však rozhodl pro pořízení BRZ a WRX jsem odsoudil k zimnímu provozu a rodinému ježdění.
Zvažované varianty po crashi z letošního ledna:
a) WRX prodám a koupím si něco rodinějšího - podmínka min 200koní, kombi, nesmí to žrát trávu podél dálnice (samozřejmě Subaru)
b) WRX si nechám a zrenovuji
Ano, "b" je správně
Bilsteiny vytekly po 40k km a co za ně? Sérii už nechci. Repase v Německu je cenově rovna koupi nových. Ukecal jsem jednoho šikovného pána aby mě je repasoval do "měkka". Už to nejsou plynokapalinové (plná repase z výroby je nerepasovatelná), ale jen kapalinové, stavitelné a navždy snadno repasovatelné. Tuhost mě nastavil jako má oktávia RS. Na mě už je to dost měkké a odskakuje to, ale žena je spokojenější.
Motor už také potřeboval rekonstrukci, spojka byla v háji a převodovka hučela. To je příležitost na změnu!
S Mirkem Bímem jsem se domluvil a stvořili jsme prototyp
Převodovka z dieslové Imprezy a budu mít 6ti kvalt.
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: WRX sportovní downgrade
Pěkně ses rozepsal! V čem spočívá ten downgrade? V převodovce z dehtu?
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: WRX sportovní downgrade
Subaru WRX 06 kombi s dlouhým šestikvaltem?
Jednička dostala smysl Už to není jen do kopců a na semaforech jsem teď "king"
Dvojka točí do 110 a možná ještě o kus dál (mám to teprve krátce a testuji)
Trojka se dá poslat do 160 (samozřejmě na silnici jsem takhle rychle nejel
Po městě je jízda na trojku úplná pohoda 50km/h = 2000 otáček.
čtyřka 50km/h = 1750 otáček
130km/h na šestku? 2000 otáček. Předtím na pětku 3500 otáček. Dost velká změna v hluku v autě.
Už vidím jak se ptáte jakou to má spotřebu? Nevím. Je to prototyp a tak to má své mouchy. Tachometr neukazuje přesně. Nainstaloval jsem si do telefonu prográmek co to bude měřit a vyhodnocovat. Za poslední tři dny jsem po městě najezdil 47km a mám spotřebu 6,3l/100km vypočítanou z OBDII. Je to moc optimistické číslo = budu to ověřovat dotankováním do plné.
Nevýhody? Už to není žihadlo (STIčkáři ať pomlčí a na okruhové blbnutí už to asi nebude. Při předjíždění musíte podřadit na trojku nebo ještě lépe na dvojku (ale já jsem z BRZ už zvyklý
Jednička dostala smysl Už to není jen do kopců a na semaforech jsem teď "king"
Dvojka točí do 110 a možná ještě o kus dál (mám to teprve krátce a testuji)
Trojka se dá poslat do 160 (samozřejmě na silnici jsem takhle rychle nejel
Po městě je jízda na trojku úplná pohoda 50km/h = 2000 otáček.
čtyřka 50km/h = 1750 otáček
130km/h na šestku? 2000 otáček. Předtím na pětku 3500 otáček. Dost velká změna v hluku v autě.
Už vidím jak se ptáte jakou to má spotřebu? Nevím. Je to prototyp a tak to má své mouchy. Tachometr neukazuje přesně. Nainstaloval jsem si do telefonu prográmek co to bude měřit a vyhodnocovat. Za poslední tři dny jsem po městě najezdil 47km a mám spotřebu 6,3l/100km vypočítanou z OBDII. Je to moc optimistické číslo = budu to ověřovat dotankováním do plné.
Nevýhody? Už to není žihadlo (STIčkáři ať pomlčí a na okruhové blbnutí už to asi nebude. Při předjíždění musíte podřadit na trojku nebo ještě lépe na dvojku (ale já jsem z BRZ už zvyklý
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: WRX sportovní downgrade
Co mě ještě čeká?
Sériový výfuk i s katem (ta roura co tam je teď , je moc hlučná v nízkých otáčkách)
Přední světla - rozlousknout a vyleštit zevnitř a zalepit (nyní mají o 30% nižší svítivost)
Vyřešit "chybu sekundárního vzduchu" - vyhodit ventilátorek a dát tam krabičku co to "ojebe"
Servo - po výměně oleje už nekvičí, ale zdravé není.
Sundat křídlo, když už to není "raketa"?
Máte nějaké další tipy?
Sériový výfuk i s katem (ta roura co tam je teď , je moc hlučná v nízkých otáčkách)
Přední světla - rozlousknout a vyleštit zevnitř a zalepit (nyní mají o 30% nižší svítivost)
Vyřešit "chybu sekundárního vzduchu" - vyhodit ventilátorek a dát tam krabičku co to "ojebe"
Servo - po výměně oleje už nekvičí, ale zdravé není.
Sundat křídlo, když už to není "raketa"?
Máte nějaké další tipy?
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: WRX sportovní downgrade
takze k nizky spotrebe neni potreba diesel, staci prevodovka z dieselu
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: WRX sportovní downgrade
Křídlo určitě nesundávat, to by byla svatokrádež.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: WRX sportovní downgrade
Rozhodne zajimava promena! A jaky je pocit z razeni po vymene na 6ti kvalt? Uz v tovarni zastavbe to zrovna presnosti razeni nepretykalo.
A souhlasim, kridlo nesundavat!
A souhlasim, kridlo nesundavat!
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: WRX sportovní downgrade
Hrozně se mi líbí americké přestavby na jakousi WRX Outback, přizvedlé a uzpůsobené i do terénu. Teď by to šlo;)
Jinak super čtení historie. To mě pobavilo
Jinak super čtení historie. To mě pobavilo
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: WRX sportovní downgrade
Myslíš třeba takhle Martine ?
Já se taky pobavil, při tom čtení.
Já se taky pobavil, při tom čtení.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- lestenikol
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte lis 11, 2014 8:27 pm
- Jméno a příjmení: michal
Re: WRX sportovní downgrade
Vyřešit "chybu sekundárního vzduchu" - vyhodit ventilátorek a dát tam krabičku co to "ojebe"
Toto se mi vyjebalo na wrx hatch - nowak z FM (proturbo) mi to nějak softwarově zakázal a od té doby jsem bez pumpy a žádnou chybu mi to nehlásí. Naštěstí nemusel dělat nic s egr ventilama, protože je k nim přístup naprd.
Toto se mi vyjebalo na wrx hatch - nowak z FM (proturbo) mi to nějak softwarově zakázal a od té doby jsem bez pumpy a žádnou chybu mi to nehlásí. Naštěstí nemusel dělat nic s egr ventilama, protože je k nim přístup naprd.
Impreza WRX 08 + Forester SG 2,0i - 2007
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: WRX sportovní downgrade
Ale zrovna tohle je hrůza, jak kdyby tomu urazili čumák. Ale zas ty nájezdový úhly.VDC píše:Myslíš třeba takhle Martine ?
Já se taky pobavil, při tom čtení.
http://i198.photobucket.com/albums/aa15 ... 007031.jpg
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: WRX sportovní downgrade
Takhle nějak
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: WRX sportovní downgrade
Jasan. I(-,^)I
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: WRX sportovní downgrade
Ondru zítra přinutím aby ho vyfotil a dal sem opravdu reálnou fotku
Nedělám z toho offroada ale rodinný pohodový vůz v kterém děti nebudou zvracet
Catana: Když to porovnám s BRZ, tak řazení je dlouhé a takové gumové (zpátečka je navíc na jdruhé straně) a volant reaguje tak nějak divně. Když to porovnám s VIVIO, tak řazení je podobné a volant má navíc posilovač
Nedělám z toho offroada ale rodinný pohodový vůz v kterém děti nebudou zvracet
Catana: Když to porovnám s BRZ, tak řazení je dlouhé a takové gumové (zpátečka je navíc na jdruhé straně) a volant reaguje tak nějak divně. Když to porovnám s VIVIO, tak řazení je podobné a volant má navíc posilovač
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R