Stránka 5 z 12

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: sob lis 18, 2017 7:30 pm
od Paja
Ne ne, muj to opravdu nebyl :) Mam ho pul roku a jsem nadsen cim dal vic :) Doufam, ze mi hezkych par let vydrzi

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: sob lis 18, 2017 9:27 pm
od námořník
Nejsi sám ,,,,| (*_^) |,,,,

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: ned lis 19, 2017 12:45 am
od martas
kluci,mate ty auti krasny.Ten Levorg se vazne povedl,skoda jen,ze tam neni ten spravny motor :-) ( 2.0 l )

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: ned lis 19, 2017 9:44 am
od námořník
Taky bych byl raději za 300 koní, ale na
vybodování a rohlík od ucha k uchu ti tech 170 stačí bohatě.

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: ned lis 19, 2017 12:39 pm
od Paja
námořník píše:Taky bych byl raději za 300 koní, ale na
vybodování a rohlík od ucha k uchu ti tech 170 stačí bohatě.
Přesně tak :D

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: ned pro 10, 2017 10:12 pm
od Paja
Dnes si Lvíček poprvě přičichl ke sněhu, i u nás v Plzni napadlo pár cm. Byl jsem ho tedy na chvilku vyvenčit, zajeli jsme na chvilku parkoviště pod Rondelem.
Už se tam pár aut klouzalo, takže podklad místy ledík. Nepouštěl jsem se do žádných větších divočin, neb to za a) neumím a za b) jsou tam lampy a pár zaparkovaných aut.

Takže jsme si poprvé trochu vyzkoušeli klouzání se zapnutým i vypnutým VDC, rozjezdy, brzdění apod. Upřímně - zatím jsem to pořádně nepobral, chce to cvik a zkoušet. A pro příště jiný boty. Blbec jsem měl normálně zimní s vysokou tvrdou podrážkou a na ty pedály to při tomhle nejni ono...
A asi by to chtělo aby to někdo z venku natočil :)

Ale jo, pár koblih se nám povedlo, výhoda čtyřkolky je znát hned. Ale stejně je třeba předvídat a nikam se nehnat.
Jen škoda, že v Plzni moc sněhu nebývá a míst k blbnutí je taky pomálu.

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 2:10 pm
od Paja
Lvíček má za sebou křest sněhem, 14 dní v Krkonoších. Ježdění moc nebylo, ale párkrát jsme to na sněhu byli zkusit. Jízdní vlastnosti jsou úžasný, limit je hlavně za volantem... Trakce a ovladatelnost jsou na sněhu boží, brždění a kopec dolu opatrně, samosebou gravitaci a setrvačnost neošálíš.
Menší hrabání na parkovišti, které bylo v 10% sklonu a k večeru uježděný na led, to nedal z místa ani Lvík, muselo se z rozjezdem. Po takovém hrabání vždy byla cítit spojka (?), až mě to poprvé vyděsilo. Je to normální?
Pěkná zkušenost, pro nás z nížin.

Byli jsme si udělat i pár fotek, ale to už byly největší závěje pryč:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 2:35 pm
od romull
Paja píše:Lvíček má za sebou křest sněhem - Po takovém hrabání vždy byla cítit spojka (?), až mě to poprvé vyděsilo. Je to normální?


To asi není, když tam spojku nemáš :-/ ......i když si pamatuju že když se kdysi zahrabali v testu s Otíkem s CVT tak mluvili taky o smradu jako ze spojky ......tak kdoví co to tak smrdí, snad naprogramovaný smrad sloužící k ochraně CVT [IRONIE]

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 3:35 pm
od Paja
romull píše:

To asi není, když tam spojku nemáš ......i když si pamatuju že když se kdysi zahrabali v testu s Otíkem s CVT tak mluvili taky o smradu jako ze spojky ......tak kdoví co to tak smrdí, snad naprogramovaný smrad sloužící k ochraně CVT
Jak nemám spojku? Jasně že tam musí být spojka. A asi je smrádek normální, chytří píšou: "levorg MÁ stálý pohon obou náprav. Levorg má multilamelovou spojku v rámci převodovky, při chodu motoru stále sepnutou, pomocí selenoidů atd. Pokud dojde k prokluzu zadní nápravy vůči přední, trochu to zasmrdí, spojka se trochu protočí a jede se dál."

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 4:15 pm
od cleo
Trochu ti to tady zaplevelim, sorry, ale když je řeč o smradku, tak mě SJ taky smrdí spáleninou a to po výjezdu 7km kopce v Krušných cestou na chalupu. Pokaždé když dojedu, tak je to pěknej smrad. Buď se něco vypaluje nebo nevím.

Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 4:35 pm
od romull
Paja píše:
Jak nemám spojku? Jasně že tam musí být spojka. A asi je smrádek normální, chytří píšou: "levorg MÁ stálý pohon obou náprav. Levorg má multilamelovou spojku v rámci převodovky, při chodu motoru stále sepnutou, pomocí selenoidů atd. Pokud dojde k prokluzu zadní nápravy vůči přední, trochu to zasmrdí, spojka se trochu protočí a jede se dál."
O CVT jsem detailní info nikdy nesháněl, ale spojka? Nemysleli třeba blokovací spojku měniče? Jinak když koukneš sem, tak tam nějaka spojka, teda něco jako klasická spojka u MT která umí hezky smrdět nemá co dělat ...... https://subarufanclub.cz/wiki/techdata/cvt/start

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 7:29 pm
od VDC
CVT žádnou spojku samozřejmě nemá. Ty mluvíš Pavle o lamelové spojce, připojující zadní nápravu. Ale ta je uzavřená ve skříni a určitě nemůže smrdět. To spíš smrděl bordel na výfuku.

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 9:00 pm
od námořník
Nevím jestli mám pravdu, ale nemůžou to smrdět brzdy kvůli pribržďování kol?

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 9:38 pm
od Paja
VDC píše:CVT žádnou spojku samozřejmě nemá. Ty mluvíš Pavle o lamelové spojce, připojující zadní nápravu. Ale ta je uzavřená ve skříni a určitě nemůže smrdět. To spíš smrděl bordel na výfuku.
Pro mne spojka jako spojka :) Díky za vysvětlení. Ale od výfuku to nesmrdělo. A bylo to vždy při drápání se (s prokluzem kol) do kopce a v tom kopci odbočení do kolmého parkovacího místa. Zasmrdělo to i dovnitř auta.

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Napsal: pát úno 02, 2018 9:40 pm
od Paja
námořník píše:Nevím jestli mám pravdu, ale nemůžou to smrdět brzdy kvůli pribržďování kol?
Přibržďuje VDC kola i do velkého kopce, když to klouže? Logicky bych chápal pouze přeposílání výkonu. A po blbnutí na parkovišti, kdy VDC zasahoval často, jsem smrad nezaznamenal. Pouze v tom kopci.