Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Paja
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od Paja »

Ne ne, muj to opravdu nebyl :) Mam ho pul roku a jsem nadsen cim dal vic :) Doufam, ze mi hezkych par let vydrzi
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od námořník »

Nejsi sám ,,,,| (*_^) |,,,,
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od martas »

kluci,mate ty auti krasny.Ten Levorg se vazne povedl,skoda jen,ze tam neni ten spravny motor :-) ( 2.0 l )
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od námořník »

Taky bych byl raději za 300 koní, ale na
vybodování a rohlík od ucha k uchu ti tech 170 stačí bohatě.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Paja
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od Paja »

námořník píše:Taky bych byl raději za 300 koní, ale na
vybodování a rohlík od ucha k uchu ti tech 170 stačí bohatě.
Přesně tak :D
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Uživatelský avatar
Paja
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od Paja »

Dnes si Lvíček poprvě přičichl ke sněhu, i u nás v Plzni napadlo pár cm. Byl jsem ho tedy na chvilku vyvenčit, zajeli jsme na chvilku parkoviště pod Rondelem.
Už se tam pár aut klouzalo, takže podklad místy ledík. Nepouštěl jsem se do žádných větších divočin, neb to za a) neumím a za b) jsou tam lampy a pár zaparkovaných aut.

Takže jsme si poprvé trochu vyzkoušeli klouzání se zapnutým i vypnutým VDC, rozjezdy, brzdění apod. Upřímně - zatím jsem to pořádně nepobral, chce to cvik a zkoušet. A pro příště jiný boty. Blbec jsem měl normálně zimní s vysokou tvrdou podrážkou a na ty pedály to při tomhle nejni ono...
A asi by to chtělo aby to někdo z venku natočil :)

Ale jo, pár koblih se nám povedlo, výhoda čtyřkolky je znát hned. Ale stejně je třeba předvídat a nikam se nehnat.
Jen škoda, že v Plzni moc sněhu nebývá a míst k blbnutí je taky pomálu.
Přílohy
IMG_4785hd.jpg
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Uživatelský avatar
Paja
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od Paja »

Lvíček má za sebou křest sněhem, 14 dní v Krkonoších. Ježdění moc nebylo, ale párkrát jsme to na sněhu byli zkusit. Jízdní vlastnosti jsou úžasný, limit je hlavně za volantem... Trakce a ovladatelnost jsou na sněhu boží, brždění a kopec dolu opatrně, samosebou gravitaci a setrvačnost neošálíš.
Menší hrabání na parkovišti, které bylo v 10% sklonu a k večeru uježděný na led, to nedal z místa ani Lvík, muselo se z rozjezdem. Po takovém hrabání vždy byla cítit spojka (?), až mě to poprvé vyděsilo. Je to normální?
Pěkná zkušenost, pro nás z nížin.

Byli jsme si udělat i pár fotek, ale to už byly největší závěje pryč:
Přílohy
IMG_5729hd.jpg
IMG_5731hd.jpg
IMG_5732hd.jpg
IMG_5733hd.jpg
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od romull »

Paja píše:Lvíček má za sebou křest sněhem - Po takovém hrabání vždy byla cítit spojka (?), až mě to poprvé vyděsilo. Je to normální?


To asi není, když tam spojku nemáš :-/ ......i když si pamatuju že když se kdysi zahrabali v testu s Otíkem s CVT tak mluvili taky o smradu jako ze spojky ......tak kdoví co to tak smrdí, snad naprogramovaný smrad sloužící k ochraně CVT [IRONIE]
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Paja
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od Paja »

romull píše:

To asi není, když tam spojku nemáš ......i když si pamatuju že když se kdysi zahrabali v testu s Otíkem s CVT tak mluvili taky o smradu jako ze spojky ......tak kdoví co to tak smrdí, snad naprogramovaný smrad sloužící k ochraně CVT
Jak nemám spojku? Jasně že tam musí být spojka. A asi je smrádek normální, chytří píšou: "levorg MÁ stálý pohon obou náprav. Levorg má multilamelovou spojku v rámci převodovky, při chodu motoru stále sepnutou, pomocí selenoidů atd. Pokud dojde k prokluzu zadní nápravy vůči přední, trochu to zasmrdí, spojka se trochu protočí a jede se dál."
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Uživatelský avatar
cleo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6320
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
Bydliště: Poddžbánsko

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od cleo »

Trochu ti to tady zaplevelim, sorry, ale když je řeč o smradku, tak mě SJ taky smrdí spáleninou a to po výjezdu 7km kopce v Krušných cestou na chalupu. Pokaždé když dojedu, tak je to pěknej smrad. Buď se něco vypaluje nebo nevím.

Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš Obrázek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od romull »

Paja píše:
Jak nemám spojku? Jasně že tam musí být spojka. A asi je smrádek normální, chytří píšou: "levorg MÁ stálý pohon obou náprav. Levorg má multilamelovou spojku v rámci převodovky, při chodu motoru stále sepnutou, pomocí selenoidů atd. Pokud dojde k prokluzu zadní nápravy vůči přední, trochu to zasmrdí, spojka se trochu protočí a jede se dál."
O CVT jsem detailní info nikdy nesháněl, ale spojka? Nemysleli třeba blokovací spojku měniče? Jinak když koukneš sem, tak tam nějaka spojka, teda něco jako klasická spojka u MT která umí hezky smrdět nemá co dělat ...... https://subarufanclub.cz/wiki/techdata/cvt/start
Naposledy upravil(a) romull dne pát úno 02, 2018 7:56 pm, celkem upraveno 1 x.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od VDC »

CVT žádnou spojku samozřejmě nemá. Ty mluvíš Pavle o lamelové spojce, připojující zadní nápravu. Ale ta je uzavřená ve skříni a určitě nemůže smrdět. To spíš smrděl bordel na výfuku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od námořník »

Nevím jestli mám pravdu, ale nemůžou to smrdět brzdy kvůli pribržďování kol?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Paja
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od Paja »

VDC píše:CVT žádnou spojku samozřejmě nemá. Ty mluvíš Pavle o lamelové spojce, připojující zadní nápravu. Ale ta je uzavřená ve skříni a určitě nemůže smrdět. To spíš smrděl bordel na výfuku.
Pro mne spojka jako spojka :) Díky za vysvětlení. Ale od výfuku to nesmrdělo. A bylo to vždy při drápání se (s prokluzem kol) do kopce a v tom kopci odbočení do kolmého parkovacího místa. Zasmrdělo to i dovnitř auta.
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Uživatelský avatar
Paja
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pájovo Lvíček - Levorg Trend MY2017

Příspěvek od Paja »

námořník píše:Nevím jestli mám pravdu, ale nemůžou to smrdět brzdy kvůli pribržďování kol?
Přibržďuje VDC kola i do velkého kopce, když to klouže? Logicky bych chápal pouze přeposílání výkonu. A po blbnutí na parkovišti, kdy VDC zasahoval často, jsem smrad nezaznamenal. Pouze v tom kopci.
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“