Mirův SG XT
Napsal: pon kvě 08, 2017 7:05 pm
Poněvadž si prd pamatuju, ukládám sem pár info o svém povozu, ať to mám na papíře.
Forester XT, RV 2003, model 2004, 130kW, barva "bordó" metalíza. Koupeno 11/2014 s ca. 126.400 km. Předchozími majiteli vyměněny přední ramena v záruce na základě svolávací akce. Na autě již 3 sada zadních origo tlumičů. Ty druhé nové vyměněny v záruce - 1 klekl, měněna celá sada.
Prvotní investice byla výměna komplet zadních brzd za nové TRW lakované kotouče + desky, výměna oleje (Sunoco 5W-50), filtrů. Potom nezbytný tuningový úpravy ve formě výměny 1-DIN rádia za origo 2-DIN, kdy už palubka vypadá lépe. Výměna zadního dílu výfuku za STI. Výměna oleje v zadním diffu (75W-140 LS). Kontrola a a doplnění klimy, čištění dělám pomocí "klima granátu" min. 1x ročně. Zadní okna+kufr zafoliován HPC 20%, podstatná úleva od slunečního svitu. Montáž BOV ventilu ala HKS SQV4, dvoumembránový, silikonová hadice Samco. Výměna oleje a filtrů pravidelně po 10.000 km. Loni před STK výměna klaksonu a ruplé levé přední kosti. STK 08/2016 bez závad. Další nutné investice až letos a to výměna vadné první přední lambdy za Denso DOX 1448. Následovala výměna spojky (lamela, přítlačák, ložisko + ložisko setrváku) v km 143.000 (origo EXEDY) + výměna oleje v převodovce 75W-90, GL5, Sunoco. Nyní při 146 tis. opět olej, filtry+kabinový, změna oleje na Total Quartz Racing 10W-50. Nové letní pneu Sumitomo BV100 215/60, R16, 95 V. Při každém přezutí kontrola , promázání brzd. Tož asi tak. Investice strašlivý, je to kraksna co žere prachy ve velkým, dokupy přes 40 litrů. Furt se něco sere - teď stěrač u spolujezdce. Poslední spotřeba 90% štatl 10,6 litru. Fakt náročný ježdění. Nechce to někdo?
Forester XT, RV 2003, model 2004, 130kW, barva "bordó" metalíza. Koupeno 11/2014 s ca. 126.400 km. Předchozími majiteli vyměněny přední ramena v záruce na základě svolávací akce. Na autě již 3 sada zadních origo tlumičů. Ty druhé nové vyměněny v záruce - 1 klekl, měněna celá sada.
Prvotní investice byla výměna komplet zadních brzd za nové TRW lakované kotouče + desky, výměna oleje (Sunoco 5W-50), filtrů. Potom nezbytný tuningový úpravy ve formě výměny 1-DIN rádia za origo 2-DIN, kdy už palubka vypadá lépe. Výměna zadního dílu výfuku za STI. Výměna oleje v zadním diffu (75W-140 LS). Kontrola a a doplnění klimy, čištění dělám pomocí "klima granátu" min. 1x ročně. Zadní okna+kufr zafoliován HPC 20%, podstatná úleva od slunečního svitu. Montáž BOV ventilu ala HKS SQV4, dvoumembránový, silikonová hadice Samco. Výměna oleje a filtrů pravidelně po 10.000 km. Loni před STK výměna klaksonu a ruplé levé přední kosti. STK 08/2016 bez závad. Další nutné investice až letos a to výměna vadné první přední lambdy za Denso DOX 1448. Následovala výměna spojky (lamela, přítlačák, ložisko + ložisko setrváku) v km 143.000 (origo EXEDY) + výměna oleje v převodovce 75W-90, GL5, Sunoco. Nyní při 146 tis. opět olej, filtry+kabinový, změna oleje na Total Quartz Racing 10W-50. Nové letní pneu Sumitomo BV100 215/60, R16, 95 V. Při každém přezutí kontrola , promázání brzd. Tož asi tak. Investice strašlivý, je to kraksna co žere prachy ve velkým, dokupy přes 40 litrů. Furt se něco sere - teď stěrač u spolujezdce. Poslední spotřeba 90% štatl 10,6 litru. Fakt náročný ježdění. Nechce to někdo?