Ferorev a jeho Outback 2.5i MY2016 a Tribeca 3.0 MY2007
Napsal: ned bře 12, 2017 8:35 pm
Tak som sa po par najazdenych kilometrov a stovkach precitanych prispevkov (po rokoch co tu chodim iba na kukacku) rozhodol si zalozit vlastne vlakno.
Historicky som sa k subaru dostal celkom nahodou a to tak, ze som zhanal nove auto a po tyzdnoch hladania nejake zaujimavej RAVky z DE sa mi ozval kamarat, ze mi vie doviest Forestra za rovnaky budget. Auto som si zamiloval a za ten kratky cas co som ho mal som najazdil kopec tis km. Na forum sa dostal az po kupe auta a zacal som prechadzat desiatky stran vlakna o Boxer Diesloch... V momente som zacal so vsetkymi preventyvnimi akciami, ktore tam Quickly a spol pravidelne prinasal. Aj napriek vsetkemu (vycistenie nadrze, tankovanie kvalitnej nafty, millersoils aditiva, zahrievanie a dochladovanie) sa mi v 66k ozvali vstreky a po navsteve AWD a cenovke 90.000 som sa rozhodol im to auto tam nechat. Bolo to uzasne auto, krasne (otvor na Intercooler), dynamicke, dobra spotreba pri akejkovek jazde, ale muselo ist dalej.
A kupil som Passata
Kedze uz vo mne ostalo to DNA, viac menej som sa pozeral dalej, s pasatom som sa blizil velmi rychlo hranici 200.000, tak som zacal pozerat kam sa posunut dalej. A isiel som rovno k Subaru. Ale este predtym som manzelke po jednom nepeknom incidente s miestnym autobusarom (ktory odmietol pomoct mamicke s kocikom na prvej zastavke pri prazdnom autobuse a este sa na nu vyvrieskal ze nech si najskor kupuje listok az potom nastupuje cez bocne dvere s kocikom) rozhodol zajst do AWD a zobrat tam cervenu Imprezu 1.5i AT, ktora sa pre nu idealne hodila (benzin = kratke jazdy, AT, 4-kolka ako pasivna bezpecnost, ziadny vykon - ajtak ho nevyuziva, klima, miesto na kocik, rocny najazd do 8000 km, a celkom dobra cena - Merta nam dal este peknu zlavu). Znacka je Zlinska, tak mozno tu este najdem predchadzajuceho majitela?
Ja som teda najskor zacal pozerat po Forestrovi s Linertronicom (Comfort). Mal som jazdu v atmosfere aj turbe. Turbo samozrejme ocarilo, ale rozum ma tahal do atmosfery. Zasli sme teda do Freya (Cerny Most) aj s malym spuntom (kupujeme predsa rodinne auto) a isli si vyskusat 2.0i v rodinnom nalozeni. Jazda super, auto ma nadchlo, dynamika ma prekvapila, kedze som cakal horsie. Ale manzelka zahlasila, ze je maly kufor (na dlzku) a kedze manzelka ma stale pravdu, isli sme sa previest Outbackom. Ja som vlastne prvy krat sedel v Outbacku. Presli sme tu istu trasu a to auto ma uplne dostalo. Takze to skratim - outback je od Unora doma a mam na nom uz skoro 2500 km.
Radost jazdit - tesim sa do prace a z prace. Vyuzivam EyeSight po juznej spojke a po prvych 2000 km si zacinam uzivat aj vyssie otacky. To auto ma strasne bavi. Do prace to mam 30km a pokial je cesta aspon trochu priechodna (iba mierne kolony), tak sa viem dostat na Andel aj za 6.5 L (ale uz sa mi podarilo, ked som vletel do kolony to mat aj za 9,5 L)...
Inak niekto to tu uz pisal - tie sedacky su podla mna slabina toho auta. Hladam si idealny posed, sedak by mohol byt dlhsie, bocne vedenie lepsie. Na Eyesight si zvykam, hlavne na to pribrzdovanie a pomale rozbiehanie - riesim to plynom - proste mu ukazem, kto je tu panom a ze ja proste chcem ist. Funguje to zatial a este sa mi nevypol.
V blizkej buducnosti planujem navstivit AWD a nechat si vymenit olej, hodim tam deliacu mrezu (nosime tolko veci pri ceste na Slovensko, ze vzdy vyplnime akykolvek priestor), ochranne lemy nad blatniky (velmi sa mi to paci) a rozmyslam, ze uz tam hodim kryt motora a diferencialu (ked uz sa rozhodnem pridat na nejaky zraz, aby som si neurobil hned hanbu )
To je asi na uvod vsetko. Budem sa tu snazit chodit castejsie a pisat skusenosti.
PS1: Zdravim sa pravidelne kazdemu - v Prahe som zatial nemal vela stastia na odzdravenie. Za menzelku sa dopredu ospravedlnujem, ona tak rychlo nerozozna ake auto ide oproti
PS2: skusal som na nasej "flotile" vyrobky zo stranky vlesku.cz a na fotkach su vysledky - urobil som z toho lestenky (som zvedavy ako dlho mi to vydrzi)
Fero
Historicky som sa k subaru dostal celkom nahodou a to tak, ze som zhanal nove auto a po tyzdnoch hladania nejake zaujimavej RAVky z DE sa mi ozval kamarat, ze mi vie doviest Forestra za rovnaky budget. Auto som si zamiloval a za ten kratky cas co som ho mal som najazdil kopec tis km. Na forum sa dostal az po kupe auta a zacal som prechadzat desiatky stran vlakna o Boxer Diesloch... V momente som zacal so vsetkymi preventyvnimi akciami, ktore tam Quickly a spol pravidelne prinasal. Aj napriek vsetkemu (vycistenie nadrze, tankovanie kvalitnej nafty, millersoils aditiva, zahrievanie a dochladovanie) sa mi v 66k ozvali vstreky a po navsteve AWD a cenovke 90.000 som sa rozhodol im to auto tam nechat. Bolo to uzasne auto, krasne (otvor na Intercooler), dynamicke, dobra spotreba pri akejkovek jazde, ale muselo ist dalej.
A kupil som Passata
Kedze uz vo mne ostalo to DNA, viac menej som sa pozeral dalej, s pasatom som sa blizil velmi rychlo hranici 200.000, tak som zacal pozerat kam sa posunut dalej. A isiel som rovno k Subaru. Ale este predtym som manzelke po jednom nepeknom incidente s miestnym autobusarom (ktory odmietol pomoct mamicke s kocikom na prvej zastavke pri prazdnom autobuse a este sa na nu vyvrieskal ze nech si najskor kupuje listok az potom nastupuje cez bocne dvere s kocikom) rozhodol zajst do AWD a zobrat tam cervenu Imprezu 1.5i AT, ktora sa pre nu idealne hodila (benzin = kratke jazdy, AT, 4-kolka ako pasivna bezpecnost, ziadny vykon - ajtak ho nevyuziva, klima, miesto na kocik, rocny najazd do 8000 km, a celkom dobra cena - Merta nam dal este peknu zlavu). Znacka je Zlinska, tak mozno tu este najdem predchadzajuceho majitela?
Ja som teda najskor zacal pozerat po Forestrovi s Linertronicom (Comfort). Mal som jazdu v atmosfere aj turbe. Turbo samozrejme ocarilo, ale rozum ma tahal do atmosfery. Zasli sme teda do Freya (Cerny Most) aj s malym spuntom (kupujeme predsa rodinne auto) a isli si vyskusat 2.0i v rodinnom nalozeni. Jazda super, auto ma nadchlo, dynamika ma prekvapila, kedze som cakal horsie. Ale manzelka zahlasila, ze je maly kufor (na dlzku) a kedze manzelka ma stale pravdu, isli sme sa previest Outbackom. Ja som vlastne prvy krat sedel v Outbacku. Presli sme tu istu trasu a to auto ma uplne dostalo. Takze to skratim - outback je od Unora doma a mam na nom uz skoro 2500 km.
Radost jazdit - tesim sa do prace a z prace. Vyuzivam EyeSight po juznej spojke a po prvych 2000 km si zacinam uzivat aj vyssie otacky. To auto ma strasne bavi. Do prace to mam 30km a pokial je cesta aspon trochu priechodna (iba mierne kolony), tak sa viem dostat na Andel aj za 6.5 L (ale uz sa mi podarilo, ked som vletel do kolony to mat aj za 9,5 L)...
Inak niekto to tu uz pisal - tie sedacky su podla mna slabina toho auta. Hladam si idealny posed, sedak by mohol byt dlhsie, bocne vedenie lepsie. Na Eyesight si zvykam, hlavne na to pribrzdovanie a pomale rozbiehanie - riesim to plynom - proste mu ukazem, kto je tu panom a ze ja proste chcem ist. Funguje to zatial a este sa mi nevypol.
V blizkej buducnosti planujem navstivit AWD a nechat si vymenit olej, hodim tam deliacu mrezu (nosime tolko veci pri ceste na Slovensko, ze vzdy vyplnime akykolvek priestor), ochranne lemy nad blatniky (velmi sa mi to paci) a rozmyslam, ze uz tam hodim kryt motora a diferencialu (ked uz sa rozhodnem pridat na nejaky zraz, aby som si neurobil hned hanbu )
To je asi na uvod vsetko. Budem sa tu snazit chodit castejsie a pisat skusenosti.
PS1: Zdravim sa pravidelne kazdemu - v Prahe som zatial nemal vela stastia na odzdravenie. Za menzelku sa dopredu ospravedlnujem, ona tak rychlo nerozozna ake auto ide oproti
PS2: skusal som na nasej "flotile" vyrobky zo stranky vlesku.cz a na fotkach su vysledky - urobil som z toho lestenky (som zvedavy ako dlho mi to vydrzi)
Fero