A v tomhle musím dát Jendovi za pravdu. Golf IV to má řešený stejně debilně. V noci při svícení mobilem je i demontáž baterky zážitek pro silné povahy a instalace zpět do prostoru, kam se nedá kloudně dostat rukou, abys tu botku a šroub ustavil do pozice, to je taky famózní. Že je to celý zadeklovaný asi čtyřmi plastovými kryty se spoustou paciček a ten plast je zejména v zimě, kdy baterka umírá nejradši, ztvrdlej jako prase, to už je jen taková třešnička na dortu.spm píše:Baterka je v ní jinak přidělaná v podstatě stejně akorát s tím drobným rozdílem, že je obskládaná kolem dokola plastovejma kravinama, takže tu přišroubovanou botku okem ani nevidíš a na ten šroub se dostaneš akorát nástavcem na gole. Vrací se to tam úplně úžasně
Jeníku, zkus cvičně u tý Octy demontovat startér. Jestli to má řešené taky stejně jak ten Golf... To je teprv labůžo