radekn a jeho druhý Forestřík
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Radekn a jeho Forestřík
Hezky, dík za tip. Fakt jsem čekal Mamuta
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49149
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radekn a jeho Forestřík
Taky dík za tip.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Radekn a jeho Forestřík
Nemít s tím zkušenost, tak tomu nevěřím. Ale funguje to až překvapivě dobře. Navíc na ten chladič jsem použil nalezený zbytek z prvního Rumunska a ten byl 8 let starý - a furt jako modelína. A hlavně do půl hodiny je to tvrdý. Jednou jsem tím nahradil i ztracenou matku na řetězovém kole na moto. A drželo to.
Na ten chladič jsem to použil jen abych zjistil, zda je to jediný únik vody nebo ne.. Asi by to chtělo nový chladič, ale je dost možný, že ta modelína tam bude i za 3 roky, jak už to u těchto oprav někdy bývá
Na ten chladič jsem to použil jen abych zjistil, zda je to jediný únik vody nebo ne.. Asi by to chtělo nový chladič, ale je dost možný, že ta modelína tam bude i za 3 roky, jak už to u těchto oprav někdy bývá
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Radekn a jeho Forestřík
Radku. Doufám v podobnou zimu a taky v to, že už nepojedu ani Vitarou ani outbackem. Uvidime po vikendu. Ale tesime se na tuto sezonu. Uz aby byla.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Radekn a jeho Forestřík
Takže taky Forester? To jsem zvědav, jaký model a motorizace to bude
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Radekn a jeho Forestřík
Nene. Doma je zatím 180kW Outback. Co bude nebude po víkendu se uvidí.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Radekn a jeho Forestřík
A já to vím, já to vím
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Radekn a jeho Forestřík
To už tě H6ka za tu chvíli omrzela?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49149
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radekn a jeho Forestřík
Vojto ty plánuješ nějaký změny ve vozovém parku ??vojtasbus píše:Nene. Doma je zatím 180kW Outback. Co bude nebude po víkendu se uvidí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Radekn a jeho Forestřík
Tak při výměně svíček zajímavé zjištění, svíčky jsou od oleje, ale ne že by to šlo kolem ventilů, ale teče to někudy vrchem. Asi nějaké těsnění pod víkem ventilů. Matně si pamatuji, že tu někde HonzaCZ psal o nějakém těsnění kolem svíček, tak to bude asi ono . Asi by to chtělo při seřízení ventilů pořešit. Pak mě trochu znepokojilo, když jsem prostrčil prsty skrz podlahu u plynového pedálu. Toho jsem si při koupi nevšiml... Ale zbytek je relativně ok.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Radekn a jeho druhý Forestřík
Jj, to jsou ty velký kroužky.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Radekn a jeho druhý Forestřík
Díky za obrázek námořníku, už jsem podle toho vzal sadu
Jinak jsem rád, že se povedlo vyřešit prasklinu čelního skla v zorném poli. Pojistku jsem neměl a nechtěl jsem to fejkovat, firma to zase nechtěla zalepit pryskyřicí, protože zorné pole... Nakonec se nechali přemluvit a za 300 Kč to udělali bez papíru. A je zalepeno a není to vůbec vidět . Ale stejně o té pojistce popřemýšlím. 12000 za nové sklo s vyhříváním není úplně málo.
Jinak jsem rád, že se povedlo vyřešit prasklinu čelního skla v zorném poli. Pojistku jsem neměl a nechtěl jsem to fejkovat, firma to zase nechtěla zalepit pryskyřicí, protože zorné pole... Nakonec se nechali přemluvit a za 300 Kč to udělali bez papíru. A je zalepeno a není to vůbec vidět . Ale stejně o té pojistce popřemýšlím. 12000 za nové sklo s vyhříváním není úplně málo.
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Radekn a jeho druhý Forestřík
Za ty dva měsíce si černý zaslouží trochu aktualizovat profil.
Dostal komplet nový výfuk POLMOSTROW + katalyzátor JMJ
Pak taky pevné tažné
Zimáky s Vraníky jsem obrousil, odmastil a natřel štětcem kladívkovou barvou Hammerite. Pak dostal péčí kolem škrtící klapky - tedy vyčištění samotné klapky v ultrazvuku, vyčištění IACV ventilu, seřízení TPS senzoru, vyčištění EGR ventilu Nový palivový filtr a nové všechny palivové hadice v motorovém prostoru
Dostal komplet nový výfuk POLMOSTROW + katalyzátor JMJ
Pak taky pevné tažné
Zimáky s Vraníky jsem obrousil, odmastil a natřel štětcem kladívkovou barvou Hammerite. Pak dostal péčí kolem škrtící klapky - tedy vyčištění samotné klapky v ultrazvuku, vyčištění IACV ventilu, seřízení TPS senzoru, vyčištění EGR ventilu Nový palivový filtr a nové všechny palivové hadice v motorovém prostoru
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Radekn a jeho druhý Forestřík
Pak proběhlo dost změn v motorovém prostoru.
Nové rozvody SKF a vodní pumpa SKF (správná až napodruhé hehe). Nevím jestli to není placebo, ale motor je teď mnohem tišší, jak šicí stroj. Je fakt, že všechny kladky pěkně šustily, ale nevím, jestli to může mít vliv na hlučnost motoru nebo ne.. Nový chladič, nové origo všechny hadice chladícího okruhu, termostat Wahler, víčko chladiče. Termostat měl stejné hodnoty jako origo, ale bylo zajímavé sledovat při testu v hrnci, jak reaguje mnohem mnohem živěji. Každopádně termostat nepasoval jak do pumpy SKF, tak do původní Subaru. Musel jsem ho trochu potunit... Kdybych věděl, že origo termostat stojí 619Kč s daní, tak druhovýrobu ani nekupuji. Seřízené ventily. Víceméně byly v normě, 6 ventilům jsem změnil vůli o 0,05mm. Plus nové těsnění ventilových vík, svíček a šroubů. Prodávají na to pěkné kompletní sady i v druhovýrobě. (díky námořníku) Nové kosti a uložení předního i zadního stabilizátoru. Plus 12 nových origo šroubů spodního rámu - 2 jsem urval a zbytek už měl dost za sebou. Jeden jsem blbě zlomil a potrápil mě hodinku, než jsem ho nakonec odvrtal. Nové svíčky NGK + kabely ke svíčkám. Ale staré nevypadaly špatně, jen trochu od oleje od netěsnících těsnění. Pak mi teče zadní levý nivelák, ale zatím drží a funguje v pohodě. Tak spíš preventivně pořízeny 4 roky staré NIPPARTS s Ironman pružiny. A spousta dalších drobností, které nejsou zfotodokumentované.
Do motoru dávám 5W30 Millers Trident Longlife, nový Millers v převodovce i zadním difu, všechny filtry, žárovičky pod palubkou (konečně to vše svítí), řemen k posilovači i klimazizaci SKF, zalepené čelní sklo.
Co nás čeká a nemine.
Instalace plynu u Vaňka v Praze a kompletní potahy od autopotahy.sk.
Nové rozvody SKF a vodní pumpa SKF (správná až napodruhé hehe). Nevím jestli to není placebo, ale motor je teď mnohem tišší, jak šicí stroj. Je fakt, že všechny kladky pěkně šustily, ale nevím, jestli to může mít vliv na hlučnost motoru nebo ne.. Nový chladič, nové origo všechny hadice chladícího okruhu, termostat Wahler, víčko chladiče. Termostat měl stejné hodnoty jako origo, ale bylo zajímavé sledovat při testu v hrnci, jak reaguje mnohem mnohem živěji. Každopádně termostat nepasoval jak do pumpy SKF, tak do původní Subaru. Musel jsem ho trochu potunit... Kdybych věděl, že origo termostat stojí 619Kč s daní, tak druhovýrobu ani nekupuji. Seřízené ventily. Víceméně byly v normě, 6 ventilům jsem změnil vůli o 0,05mm. Plus nové těsnění ventilových vík, svíček a šroubů. Prodávají na to pěkné kompletní sady i v druhovýrobě. (díky námořníku) Nové kosti a uložení předního i zadního stabilizátoru. Plus 12 nových origo šroubů spodního rámu - 2 jsem urval a zbytek už měl dost za sebou. Jeden jsem blbě zlomil a potrápil mě hodinku, než jsem ho nakonec odvrtal. Nové svíčky NGK + kabely ke svíčkám. Ale staré nevypadaly špatně, jen trochu od oleje od netěsnících těsnění. Pak mi teče zadní levý nivelák, ale zatím drží a funguje v pohodě. Tak spíš preventivně pořízeny 4 roky staré NIPPARTS s Ironman pružiny. A spousta dalších drobností, které nejsou zfotodokumentované.
Do motoru dávám 5W30 Millers Trident Longlife, nový Millers v převodovce i zadním difu, všechny filtry, žárovičky pod palubkou (konečně to vše svítí), řemen k posilovači i klimazizaci SKF, zalepené čelní sklo.
Co nás čeká a nemine.
Instalace plynu u Vaňka v Praze a kompletní potahy od autopotahy.sk.
Naposledy upravil(a) RadekN dne pon lis 12, 2018 9:50 am, celkem upraveno 1 x.