Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od ladis77 »

ja mam brembo group max ... neco tam v tom nazvu jeste je :-) a desky rc5+ kotouce sem mel mirne jety z minulejch desticek ,ze zacatku to piskalo jako svina, tedka si to sedlo a normalne to utrhlo zimaky :-DDD takze za me cajk, ale kotouce byly za 9500 a desky 8000 ale na cely auto .... jo hold kdyz ji milujes ...... [DRIVE]
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19069
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od hamoun »

vem EBC black dash a yellowstuff desky ... predek i zadek .. pokud budou ... nehled na ty názory, ze staci red nebo green ...
nebo DBA 4000 a Hawk HP ... (pluska piskaji) ... (a zavodnejsi das mozna casem :) )

vsecko tohle je potřeba dobře zajet .. a pak je to opravdu velmi vyrazne jinde nez original ...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2905
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od .dundee. »

EBC stuff rulezz >B-)
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19069
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od hamoun »

... ja na ne nedal dopustit ... jak na Legacy, tak na WRX
pak jsem musel prejit jinam (DBA + Hawk), protože je nedelali na zadni kola v STi velikosti s WRX vrtanim ...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od Mira »

ladis77 píše:ja mam brembo group max ... neco tam v tom nazvu jeste je a desky rc5+ kotouce sem mel mirne jety z minulejch desticek ,ze zacatku to piskalo jako svina, tedka si to sedlo a normalne to utrhlo zimaky takze za me cajk, ale kotouce byly za 9500 a desky 8000 ale na cely auto .... jo hold kdyz ji milujes ......
Já mám na forestrovy normání bremba a zimní to trhá úplně normálně. Tedy trhá to do ABS. A 4-pístky na tom fakt brzdí úplně jinak. Mnohem lépe, kdo na tom nejezdil a nevyzkoušel, kecá. Ono z 80km/h brzdí i ty obyčejný, ale ze 150 je to úplně jiná liga. Kotouče a desky jsou vyzkoušený ATE. Možná by stálo za to vyzkoušet i Textar. Myslím z "normálních" brzd. A nemyslím, že 5x dražší brzdy budou brzdit 5x líp, ale je to fakt jak u tý kofoly....
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19069
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od hamoun »

taky nejde o to, kolik zabrzdi jednou, dvakrát ... ale jakou mají teplotni vydrz .. jak se jede pilu dele, všechno "normlani" vadne .. a pak je to o drzku ...
vse je jen o tom ,jak se jezdi .. jestli klidne, staci cokoliv ... jestli pila, je třeba investovat (pokud chcete jezdit bezpecne ... )
jestli něco mezi, da se laborovat s cenou ... a přizpůsobit tomu jizdu ...
myslim, ze tech sad jsem sjel docela hodne ... :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od Mira »

Pila se s XT se standardníma brzdama jet nedá. Na to ty brzdy fakt stavěný nejsou a utavíte je raz, dva, po třetí už nebrzdí. To by chtělo obměnu. Ale výměna za 4-pístky se za nějakých 10 litrů udělat dá a je to znát. Ale na tu pilu to taky furt není, to už chce holt tak 3x vyšší budget.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22705
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od spm »

ybrcek píše: brzdy na tom stojí za hovno a to to porovnávám jen s prasivym oplem
Hele pokud je to jenom porovnání při normální jízdě (a když řídí ženská), nemůže to být jenom tím, že to prostě není tak naposilovaný? Nevím jak se chová Opel, ale třeba u těch koncernovejch bazmeků co jsem řídil, tak stačilo brnknout o brzdu a člověk si málem rozbil hlavu o volant. Oproti tomu mi Outback přišel, že taky moc nebrzdí a musí se na to šlapat. Nicméně když se ta brzda mačká víc silou, tak to brzdí, takže při zašlápnutí se to mezi těma autama dramaticky lišit nebude (dost pravděpodobně to u mě bude i obráceně). Takže otázka je, jestli jenom nebylo očekávání, že to bude pomalu blokovat kola, sotva se člověk toho pedálu dotkne..
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24304
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od sima »

Hm,něco na tom spm bude.Mě ty přeposilované brzdy nikdy neseděly.Na moje účely ne.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22705
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od spm »

S těma brzdama jsem si pár komických situací užil. Zejména ze začátku s maďarem, který dlouho stál a měl přireznuté brzdy, takže se ten pedál musel domáčknout a potom fest domáčknout do země, aby to brzdilo (mně jako chcípáka s tim po 5km ve městě ta noha fakt bolela). Ale taknějak jsem si na to ze začátku zvyknul (oni se pak naštěstí po pár týdnech rozhýbaly), ale když jsem přesednul do té zmíněné Octavie, tak to byla jedna líbačka volantu za druhou. Dojížděl jsem do křižovatky, tak si přibrzdím, kdyby tam něco jelo... bum ho, modřina na rameni od pásu :-DDD Jinak ono to přeposilování u "spotřebních" aut není jenom u brzd... volant se chová dost podobně. H6ka navzdory tomu, že má celkem velký volant, tak jde relativně ztuha. Porsche 911 co jsem měl na chvilku půjčené, šlo ztuha. Alfa taky. A cokoliv od VW? Ve 160 není problém tím volantem otočit o 180 stupňů malíčkem... Ono teda ve všech případech je to o zvyku. I na to přeposilované auto se dá zvyknout a člověk nějak tuší, jak na tom asi je... ale moc mi to taky nesedí. Hlavně když do toho přeposilovaného sednu teď s těmi návyky, tak mi to přijde jako hraní hry na počítači a nějak v tom vůbec necítím, kde je ta hranice, kdy by mohl nastat problém...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24304
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od sima »

Jo tak jsem to i myslel.Jde si na to zvyknout,zvykneš si na všechno,jen ten kontakt s řízením,s brzdami je nijaký.Ale opakuji,uvažuji v rámci běžného řidiče,uživatele,ne kloboučníka,ne hlavně závodníka na okruhu,na rallye,tam jsem fakt nýmand,zajímalo by mě jak je to tam...,hlavně tedy u brzd,protože tam hraje roli každá chvilička zaváhání,tam se to musí asi zavčasu dávkovat velice pichlavě a raketově ne?
To přeposilované řízení je ale pro mě mor,nebaví mě to,naštěstí v autech co jezdím to není.
Jinak s obyč Kiou jsem si užil taky své,zvyklý na vadlé brzdy které už zasloužily repas jsem taky málem letěl na sklo a to řízení,no jak říkám to mě sralo děsně,nic jsem necítil,žádná odezva,tma,jen tma,jakoby poslepu,žádná zábava.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od johyyy »

Pokud chceš brzdit tak na bláto z kelly zapomeň ,ATE a podobný výmysly jsem vyhazoval během pár letních měsíců (cca 10kkm) první co vydrželo byl Galfer s deskama Hawk... Teď jsem objednaval EBC Turbogroove a desky redstuff... Davide -ono to brzdí ale hlavní jsou kotouče a desky + do toho pedalu pořádně dupat ; -)
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od catana »

Osobne jsem na Redstuff od EBC vysazeny. Nejhorsi brzdy co jsem kdy na aute mel. Kdyz v tehle kategorii, tak DS2500 funguji podstatne lepe.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od ybrcek »

spm píše:
Hele pokud je to jenom porovnání při normální jízdě (a když řídí ženská), nemůže to být jenom tím, že to prostě není tak naposilovaný? Nevím jak se chová Opel, ale třeba u těch koncernovejch bazmeků co jsem řídil, tak stačilo brnknout o brzdu a člověk si málem rozbil hlavu o volant. Oproti tomu mi Outback přišel, že taky moc nebrzdí a musí se na to šlapat. Nicméně když se ta brzda mačká víc silou, tak to brzdí, takže při zašlápnutí se to mezi těma autama dramaticky lišit nebude (dost pravděpodobně to u mě bude i obráceně). Takže otázka je, …
aby nedošlo k mýlce , Vectra B i C co jsem měl vyžadovala vyšší ovladací sílu na pedál něž koncern kterej mě s přecitlivělejma brzdama neskutečně sere.
Třeba Vectra B 2,5V6 co jsem měl uměla se seriovejma brzdama ze 100kmh zastavit na 34 metrech a to i opakovaně, proti tomu Forestrer brzdí skutečně ničemně, bohužel.
Je to jediná věc co mi na tom autě štve od začátku, jinak je skvělý
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24304
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od sima »

johyyy píše:Pokud chceš brzdit tak na bláto z kelly zapomeň ,ATE a podobný výmysly jsem vyhazoval během pár letních měsíců (cca 10kkm) první co vydrželo byl Galfer s deskama Hawk... Teď jsem objednaval EBC Turbogroove a desky redstuff... Davide -ono to brzdí ale hlavní jsou kotouče a desky + do toho pedalu pořádně dupat ; -)
Nevím proč by měly být ATE špatné-výmysly,tomu nevěřím.Ty jezdíš furt pilu,nebo agresivně brzda plyn,že po 10000 km pryč s brzdama 8() nebo se ti zdály měkké,málo účinné?Na běžné použití a na slušnou výdrž je ATE v pohodě.Co jsem teda zde a jinde četl tak dosti oblíbené brzdy.Ale nějak jsme to tu zasvinili Marekovi,tak pryč odsud...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“