Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Pro ty, které zajímaly detaily (a i pro ty co je to nezajímá ) stručné informace o vývoji a konci (?) Subaristy – uživatele Forestra…
Po spokojeném užívání 2.0 92kW MT (prodáno členovi místního klubu), 2.0 XT 185 kW MT EcuTek2 (prodáno místopředsedovi Slovenského Subaru Klubu), přichází 2.5 XT 169kW AT.
Vozidlo bylo v Německu provozováno manželkou majitele, najeto 95 000 km, r.v. 2006.
Předem jsem věděl, že auto je legislativně OK, je plně vedena servisní kniha, veškerý servis probíhal v německém autorizovaném servisu Subaru, ke všemu jsou doklady/faktury, auto má 14 dní starou technickou kontrolu a jediným problémem je ťuknuté čelní sklo.
Níže (na četná přání) dvě fota z koupě a transportu do ČR a krátké zhodnocení průběhu koupě.
A) Díky Vrtilkově asistenci proběhla koupě a transport do ČR naprosto hladce – díky!
B) Němečtí mechanici v autorizovaném servisu i německá STK jsou stejní lemplové jako u nás.
Postup koupě:
Auto mi našel Vrtilka, po mém odsouhlasení mi jeho místní německý známý (hovořící česky a německy) auto proklepl ohledně dokladů, vše domluvil s prodávajícím, osobně dohlédl na koupi, platbu, odhlášení v Německu a poté mi auto na převozních značkách převezl až před dům (prostě profi podpora a služby).
Mým úkolem bylo jen přijet do Německa, přivést peníze a rozhodnout se, zda auto koupím. Můj mechanik bohužel neměl v den nákupu čas, takže jsem na úvodní prohlídku před koupí musel nastoupit osobně (se servisním přítelem na telefonu).
Po příjezdu na místo jsem se před zahájením fyzické kontroly vozu převlékl do pracovního (dle standardů německé Dekra), čímž jsem získal plnou pozornost prodejce a uznání profesionality.
Kontrolou na místě zjištěno:
- Střední část výfuku těsně před smrtí, netěsnosti na všech spojích potrubí. Odpověď prodávajícího: Auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, výfuk byl měněn a máme k tomu kompletní doklady (což byla pravda). Na mou výzvu ať si skutečný stav zkontrolují sami (lehnutím pod vůz) konstatovali, že mi věří, ale oni mají na vše doklady a v Německu se podvody nedělají.
- Oprava praskliny čelního skla byla provedena nalepením červené samolepky o průměru 2,5cm (tj. pouze přípravou na následnou opravu aby se nedostala nečistota do díry ve skle). Poté, co jsem konstatoval, že taková oprava čelního skla v zorném poli řidiče by českými policisty rozhodně nebyla akceptována prodávající konstatoval, že jde o opravu plně v souladu s požadavky německé policie, auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, k opravě jsou kompletní doklady (což byla pravda) a v Německu se podvody nedělají.
- Po připojení diagnostiky nalezena chybová hláška: Nízká účinnost katalyzátoru - mechanikem v ČR během konzultace konstatováno: buď je přicpaný/nefunkční kat, nebo byl kat ukraden servisem, nebo jde o chudou směs způsobenou dlouhodobým provozováním na nízké otáčky (toto byla nakonec pravda). Poté co jsem chybu na diagnostice ukázal prodávajícímu, odpověděl, že auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, k opravě jsou kompletní doklady a v Německu se podvody nedělají.
- Nestejnoměrná svítivost předních xenonů – poté co jsem na tuto skutečnost upozornil prodávajícího, dozvěděl jsem se, že auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, k opravám jsou kompletní doklady a v Německu se podvody nedělají. Zeptal jsem se tedy, zda vidí rozdílnou svítivost, odpověď zněla ano. Na můj následný dotaz, jakým způsobem byl tedy prováděn servis a jak je možné, že vůz získal osvědčení německé STK jsem se odpovědi nedočkal
- Následné složení peněz v bance (na účet majitele) a odhlášení vozu proběhlo hladce během dvaceti minut a následovala cesta malého konvoje (dvou aut) 800km na východ.
A perlička na závěr: poté co jsem zjištěné standardní postupy v německém autorizovaném servisu Subaru popsal (během prvé kontroly v ČR) Nowakovi (alias Ladisovi), zběžně kouknul do motorového prostoru a suše prohlásil: „No já bych se ještě předchozího majitele zeptal, proč je v motoru nalita chladicí směs určena pro motory VW, která je naprosto nevhodná pro hliníkové motory Subaru“.
Shrnutí: podpora Vrtilkova týmu 1, přístup majitele 1-, stav vozu 1- (pár much holt auto má a ten automat oproti manuálu je opravdu váhavější/sametovější/ubírající výkon), přístup německého servisu 3-.
Více můžete vidět a slyšet na Severce.
Po spokojeném užívání 2.0 92kW MT (prodáno členovi místního klubu), 2.0 XT 185 kW MT EcuTek2 (prodáno místopředsedovi Slovenského Subaru Klubu), přichází 2.5 XT 169kW AT.
Vozidlo bylo v Německu provozováno manželkou majitele, najeto 95 000 km, r.v. 2006.
Předem jsem věděl, že auto je legislativně OK, je plně vedena servisní kniha, veškerý servis probíhal v německém autorizovaném servisu Subaru, ke všemu jsou doklady/faktury, auto má 14 dní starou technickou kontrolu a jediným problémem je ťuknuté čelní sklo.
Níže (na četná přání) dvě fota z koupě a transportu do ČR a krátké zhodnocení průběhu koupě.
A) Díky Vrtilkově asistenci proběhla koupě a transport do ČR naprosto hladce – díky!
B) Němečtí mechanici v autorizovaném servisu i německá STK jsou stejní lemplové jako u nás.
Postup koupě:
Auto mi našel Vrtilka, po mém odsouhlasení mi jeho místní německý známý (hovořící česky a německy) auto proklepl ohledně dokladů, vše domluvil s prodávajícím, osobně dohlédl na koupi, platbu, odhlášení v Německu a poté mi auto na převozních značkách převezl až před dům (prostě profi podpora a služby).
Mým úkolem bylo jen přijet do Německa, přivést peníze a rozhodnout se, zda auto koupím. Můj mechanik bohužel neměl v den nákupu čas, takže jsem na úvodní prohlídku před koupí musel nastoupit osobně (se servisním přítelem na telefonu).
Po příjezdu na místo jsem se před zahájením fyzické kontroly vozu převlékl do pracovního (dle standardů německé Dekra), čímž jsem získal plnou pozornost prodejce a uznání profesionality.
Kontrolou na místě zjištěno:
- Střední část výfuku těsně před smrtí, netěsnosti na všech spojích potrubí. Odpověď prodávajícího: Auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, výfuk byl měněn a máme k tomu kompletní doklady (což byla pravda). Na mou výzvu ať si skutečný stav zkontrolují sami (lehnutím pod vůz) konstatovali, že mi věří, ale oni mají na vše doklady a v Německu se podvody nedělají.
- Oprava praskliny čelního skla byla provedena nalepením červené samolepky o průměru 2,5cm (tj. pouze přípravou na následnou opravu aby se nedostala nečistota do díry ve skle). Poté, co jsem konstatoval, že taková oprava čelního skla v zorném poli řidiče by českými policisty rozhodně nebyla akceptována prodávající konstatoval, že jde o opravu plně v souladu s požadavky německé policie, auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, k opravě jsou kompletní doklady (což byla pravda) a v Německu se podvody nedělají.
- Po připojení diagnostiky nalezena chybová hláška: Nízká účinnost katalyzátoru - mechanikem v ČR během konzultace konstatováno: buď je přicpaný/nefunkční kat, nebo byl kat ukraden servisem, nebo jde o chudou směs způsobenou dlouhodobým provozováním na nízké otáčky (toto byla nakonec pravda). Poté co jsem chybu na diagnostice ukázal prodávajícímu, odpověděl, že auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, k opravě jsou kompletní doklady a v Německu se podvody nedělají.
- Nestejnoměrná svítivost předních xenonů – poté co jsem na tuto skutečnost upozornil prodávajícího, dozvěděl jsem se, že auto bylo servisováno v autorizovaném servisu Subaru, před 14 dny prošlo technickou kontrolou, k opravám jsou kompletní doklady a v Německu se podvody nedělají. Zeptal jsem se tedy, zda vidí rozdílnou svítivost, odpověď zněla ano. Na můj následný dotaz, jakým způsobem byl tedy prováděn servis a jak je možné, že vůz získal osvědčení německé STK jsem se odpovědi nedočkal
- Následné složení peněz v bance (na účet majitele) a odhlášení vozu proběhlo hladce během dvaceti minut a následovala cesta malého konvoje (dvou aut) 800km na východ.
A perlička na závěr: poté co jsem zjištěné standardní postupy v německém autorizovaném servisu Subaru popsal (během prvé kontroly v ČR) Nowakovi (alias Ladisovi), zběžně kouknul do motorového prostoru a suše prohlásil: „No já bych se ještě předchozího majitele zeptal, proč je v motoru nalita chladicí směs určena pro motory VW, která je naprosto nevhodná pro hliníkové motory Subaru“.
Shrnutí: podpora Vrtilkova týmu 1, přístup majitele 1-, stav vozu 1- (pár much holt auto má a ten automat oproti manuálu je opravdu váhavější/sametovější/ubírající výkon), přístup německého servisu 3-.
Více můžete vidět a slyšet na Severce.
Naposledy upravil(a) Mareka dne sob úno 25, 2017 7:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Tak to je mazec. Auto krásný. Nemci no cement
posláno z sgs6
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
No slušná práce
Jakej pociťuješ pokles výkonu 2.0XT s ECU vs 2.5XT AT.
Hrubej odhad třetina, půlka, 90%.
Navíc to nemá žádnou samolepku což taky ubírá Hp.
Jakej pociťuješ pokles výkonu 2.0XT s ECU vs 2.5XT AT.
Hrubej odhad třetina, půlka, 90%.
Navíc to nemá žádnou samolepku což taky ubírá Hp.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Samolepky možná časem budou.
Pokles výkonu se (vzhledem k mému nájezdu cca 200 km) zatím těžko hodnotí. Každopádně není cítit až tak pokles výkonu (to více posoudím až projedu nějaké kopce a zatáčky), rozhodně je to proti předchozímu XT takový váhavý/plavný/rodinný parník, jehož projev trochu vylepší Power - nejde ani tak o to, že je AT pomalejší, je to prostě uhlazenější.
Nahrání palivové mapy by mohlo pomoct - sice přidá "jen" cca 30 koní, ale věřím že by mohlo dát zpátky ten známý XT pocit.
Pokles výkonu se (vzhledem k mému nájezdu cca 200 km) zatím těžko hodnotí. Každopádně není cítit až tak pokles výkonu (to více posoudím až projedu nějaké kopce a zatáčky), rozhodně je to proti předchozímu XT takový váhavý/plavný/rodinný parník, jehož projev trochu vylepší Power - nejde ani tak o to, že je AT pomalejší, je to prostě uhlazenější.
Nahrání palivové mapy by mohlo pomoct - sice přidá "jen" cca 30 koní, ale věřím že by mohlo dát zpátky ten známý XT pocit.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Ona ta dvaapůlka je hrozně příjemná na běžný provoz. Není to tak divoké jako 2.0XT, má to krásně rovnoměrný nástup výkonu. A ,,výkon,, to má furt na rozdíl od dvoulitru, který jede až od 4000
Ten automat tomu ještě pomůže, jen prostě mám takový pocit, že už se s tím neprojedeš jako dřív. Nicméně naprosto tento přechod chápu.
Ten automat tomu ještě pomůže, jen prostě mám takový pocit, že už se s tím neprojedeš jako dřív. Nicméně naprosto tento přechod chápu.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Aaaa, koukám bratříček
Gratuluji a ať slouží. Aby jsme si je na Severce nepopletli.
Co se týče toho pocitu, že to třeba míň jede, tak ten automat mi přijde v tomhle autě jako značnej tlumič emocí. Na druhou stranu pro použití mimo asfalt a pro popojíždění někde v koloně to je velké plus.
Gratuluji a ať slouží. Aby jsme si je na Severce nepopletli.
Co se týče toho pocitu, že to třeba míň jede, tak ten automat mi přijde v tomhle autě jako značnej tlumič emocí. Na druhou stranu pro použití mimo asfalt a pro popojíždění někde v koloně to je velké plus.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
On i 2,0 táhne už pod 3, ale je to takové to pomalejší, plynulejší zrychlení. Výhodou je, že to přes ty 4 umí i nakopnout. Pár vyvalených očí už jsem v té krabici viděl. To ten automat asi neumožní.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19065
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
notyvole ... to je mazec :( ten nakup ... toho servisaka bych asi po treti odpovedi utloukl zvedakem na auto ...
... a konecne jsi to tu vypsal ... uz muzu klidne spat porad nejake naznaky a nic konkretniho
jinak ... kdy vymenis ten vyfuk za ten, co ti nabizel Ladis? ... pak tam pujde nahodit Stage2 a pak teprve poznas vyhody 2.5 ... uplne to pak zmeni charakteristiku pouziti auta ... v tom dobrem ... usetris motor ... nemesis to tocit (ty 2.5 to nemaji rady), a fakt ma pak ten motor na normlani jezdeni paradni vyuzitelny potencial ... takova "klidna sila", ktera ale umi velmi solidne zabrat ...
a vim, ze brzdy moc nepouzivas .. klidne si nech ty male
... a konecne jsi to tu vypsal ... uz muzu klidne spat porad nejake naznaky a nic konkretniho
jinak ... kdy vymenis ten vyfuk za ten, co ti nabizel Ladis? ... pak tam pujde nahodit Stage2 a pak teprve poznas vyhody 2.5 ... uplne to pak zmeni charakteristiku pouziti auta ... v tom dobrem ... usetris motor ... nemesis to tocit (ty 2.5 to nemaji rady), a fakt ma pak ten motor na normlani jezdeni paradni vyuzitelny potencial ... takova "klidna sila", ktera ale umi velmi solidne zabrat ...
a vim, ze brzdy moc nepouzivas .. klidne si nech ty male
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Na Severce ti to zkritizuju osobně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Auto pěkné,počteníčko zajímavé,hlavně ten typický,přísně strohý,robotický dojčland styl odpovědi S tím nehneš no,tak to je a basta Kdyby tam chyběl klidně motor,papírově je přeci vše OK.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Vůbec neměj strach s tím točením, protože automat to hodí o 800ot/m níž oproti manuálu. Porovnával jsem aktivně SH 2,5XT MT a 2,5XT AT a nestačil jsem se divit kdy to kolik točí.hamoun píše:notyvole ... to je mazec :( ten nakup ... toho servisaka bych asi po treti odpovedi utloukl zvedakem na auto ...
... a konecne jsi to tu vypsal ... uz muzu klidne spat porad nejake naznaky a nic konkretniho
jinak ... kdy vymenis ten vyfuk za ten, co ti nabizel Ladis? ... pak tam pujde nahodit Stage2 a pak teprve poznas vyhody 2.5 ... uplne to pak zmeni charakteristiku pouziti auta ... v tom dobrem ... usetris motor ... nemesis to tocit (ty 2.5 to nemaji rady), a fakt ma pak ten motor na normlani jezdeni paradni vyuzitelny potencial ... takova "klidna sila", ktera ale umi velmi solidne zabrat ...
a …
Myslím, že to nebude žádná velká divočina ani po ECU, ale bude to tahoun, pohodář a dálniční hltač kilometrů.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Potvrzuju, že ten čtyřrychlostní automat točí opravdu níže než pětistupñový manuál - v tachometrových 140 to je o nějakých 500-700 ot níže než byla sériová XT, oproti XT s EcuTek 2 je to pořád níže o nějakých 300-500 ot.
Jo a zásadní výhradu mají děti: prý je vzadu méně místa na nohy, než měl model 99 i 03. Musím se podívat, jak jsou udělaná sedadla a zda si (bez nutnosti ovládat spojku) nedávám sedadlo více dozadu.
Jo a zásadní výhradu mají děti: prý je vzadu méně místa na nohy, než měl model 99 i 03. Musím se podívat, jak jsou udělaná sedadla a zda si (bez nutnosti ovládat spojku) nedávám sedadlo více dozadu.
Naposledy upravil(a) Mareka dne ned úno 26, 2017 9:11 am, celkem upraveno 1 x.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19065
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
nejde o toceni, ale vytaceni (pri blbnuti, ostrejsi jizde ... ) .. vim, ze je to uplne opacne proti 2.0, ale ono pak po mape je lepsi radit uz tak v 5tot a tomu motoru (2,5) to udela z dlouhodobeho hlediska jen dobre ...
s tim mistem jsi me teda prekvapil ...
s tim mistem jsi me teda prekvapil ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
To není možný, zadní sedák je totožný, jen jinak čalouněný, a že by nové sedačky byly něják hlubší, tak to se mi nezdá...Mareka píše:Jo a zásadní výhradu mají děti: prý je vzadu méně místa na nohy, než měl model 99 i 03. Musím se podívat, jak jsou udělaná sedadla a zda si (bez nutnosti ovkádat spojku) nedávám sedadlo více dozadu.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
přesně tak, u 2,5jsem snad nikdy v 6000neřadil, vždy tak kolem 5000-5500, je to tak něják pocitově znát že už se mu to tam tolik nelíbí, respektive při řazení dřív je auto sametovější.hamoun píše:nejde o toceni, ale vytaceni (pri blbnuti, ostrejsi jizde ... ) .. vim, ze je to uplne opacne proti 2.0, ale ono pak po mape je lepsi radit uz tak v 5tot a tomu motoru (2,5) to udela z dlouhodobeho hlediska jen dobre ...
s tim mistem jsi me teda prekvapil ...
Ale u toho AT se k těm otáčkám podívá opravdu málokdy, na dálnici mu to ve 140 bude točit 3200. Kdyby takhle zpřevodovaný byl i pětikvalt u 2,5XT MT, tak bych se toho auta tolik nebál.
Za sebe musím říct že u modelu SG9 není lepší volba než 2,5XT v automatu.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex