Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
- jindra58
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: pát srp 26, 2016 7:38 am
- Bydliště: Skočova Lhota
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
no jenom tak kde si byl pro auto vidím na značce AB to je Aschaffenburg bydlím asi 10km od města tak mě to jenom zajímá
Subaru Forester 2.5X MY2005
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Značky byly jen domluvené/půjčené na převoz. Fyzicky bylo auto v Braunschweigu.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
A drobná aktualizace k aktuálnímu stavu:
Spolu s instalací duralového krytu pod motor (Kofilko díky) proběhl..... i drobný softwarový zásah .... a Ecutek 1 je za námi.
Došlo k mírnému navýšení výkonu (cca 30 koní), hlavním bonusem je však odstranění té automatové váhavosti/houpavosti = i v režimu "Normal" teď auto ihned ví, co znamená sešlápnutí plynového pedálu.... Své o tom ví kolega s WRX z plackové projížďky na Severce: při prvé zastávce přiběhl s dotazem, co je v té krabici za motor - že mi nemůže ujet. No a na druhé zastávce jsem musel ten motor ukázat.
Ale musím konstatovat, že na takové hrátky by to chtělo lepší brzdy - oproti MT to brždění motorem fakt chybí a brzdy vadnou (předem děkuji Hamounovi za komentář).
A díky HonzaCZ už vím: VTD mám!
Spolu s instalací duralového krytu pod motor (Kofilko díky) proběhl..... i drobný softwarový zásah .... a Ecutek 1 je za námi.
Došlo k mírnému navýšení výkonu (cca 30 koní), hlavním bonusem je však odstranění té automatové váhavosti/houpavosti = i v režimu "Normal" teď auto ihned ví, co znamená sešlápnutí plynového pedálu.... Své o tom ví kolega s WRX z plackové projížďky na Severce: při prvé zastávce přiběhl s dotazem, co je v té krabici za motor - že mi nemůže ujet. No a na druhé zastávce jsem musel ten motor ukázat.
Ale musím konstatovat, že na takové hrátky by to chtělo lepší brzdy - oproti MT to brždění motorem fakt chybí a brzdy vadnou (předem děkuji Hamounovi za komentář).
A díky HonzaCZ už vím: VTD mám!
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18904
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
tak ...
1. gratuluju k Stage 1 !!!
2. jak předem dekuji?? proc bych se zrovna ja mel ozyvat k brzdam??
edit: ono s tim automatem bude potreba ty brzdy hlidat ... jak se pojede pila, tak pak pripadne pri kazdem zastaveni vyrazovat a nestat na tom ... mi prijde, ze ony vsechny ty brzdy super brzdi, ale staci se na ne spatne podivat a zacnou delat problem ("kopani" apod)
1. gratuluju k Stage 1 !!!
2. jak předem dekuji?? proc bych se zrovna ja mel ozyvat k brzdam??
edit: ono s tim automatem bude potreba ty brzdy hlidat ... jak se pojede pila, tak pak pripadne pri kazdem zastaveni vyrazovat a nestat na tom ... mi prijde, ze ony vsechny ty brzdy super brzdi, ale staci se na ne spatne podivat a zacnou delat problem ("kopani" apod)
Naposledy upravil(a) hamoun dne ned dub 09, 2017 7:26 pm, celkem upraveno 1 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Dnes moje drahá poprvé jela s nasim XT a picovala na brzdy moc
Odesláno z debila
Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
No bodejť. Ty brzdy jsou tak na atmošku, na XT jsou hrubě poddimenzovaný Chce to holt ty 4-pístky.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
no jo , to ale stojí ranec ne ? Jsem to teda nehledal, co za to
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18904
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
nojo .. komplet STi brzdy něco stoji .... ale ... stoji to za to
je to jedna z nejlepších investic do auta, co se da udelat ...
je to jedna z nejlepších investic do auta, co se da udelat ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Brzdy? Brzdit znamená plýtvat... z toho plyne investovat do jiných brzd znamená vyhazování peněz...
Jasně, brzdy na XT-čku odpovídají spíš té atmosféře. Mě osobně to třeba až tak moc nechybí. Víc mi chybí lepší tlumiče. Standardní 17" kola jsou přeci jen těžší než 16" na atmošce, ale tlumiče jsou stejné a úplně to nestíhají... Případně by tomu mohly pomoct kované disky...
Jasně, brzdy na XT-čku odpovídají spíš té atmosféře. Mě osobně to třeba až tak moc nechybí. Víc mi chybí lepší tlumiče. Standardní 17" kola jsou přeci jen těžší než 16" na atmošce, ale tlumiče jsou stejné a úplně to nestíhají... Případně by tomu mohly pomoct kované disky...
Naposledy upravil(a) Bekr dne pon dub 10, 2017 4:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Řekl bych že všechno z toho je na sériový výkon XT dostačující. Navíc WRX brzdiče brzdí hůře než origo XT, vlastní zkušenosti a jinak než pilu to auto nejezdí
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6133
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
tohle bude spis vecnej boj kombinace desky/kotouce.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
brzdy na tom stojí za hovno a to to porovnávám jen s prasivym oplemdavidherda píše:Řekl bych že všechno z toho je na sériový výkon XT dostačující. Navíc WRX brzdiče brzdí hůře než origo XT, vlastní zkušenosti a jinak než pilu to auto nejezdí
Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Kombinace totožná desky/kotouče je stejnáladis77 píše:tohle bude spis vecnej boj kombinace desky/kotouce.
Doporučuji vyměnit desky a kotouče, uděláto třeba 200% brzdného efektu.ybrcek píše:brzdy na tom stojí za hovno a to to porovnávám jen s prasivym oplem
Pokud jezdíš pohodu tak to stačí, pokud jezdíš jak zmrd a točíš to furt do červenejch a pak plná brzda, tak to nestačí
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
Po konzultaci s mechanikem potvrzuji Davidova slova: brzdy z WRX fakt nejsou správná cesta (oproti originálním je to spíše zhoršení).
Doporučená cesta: zvolit správnou kombinaci kotouče+desky, pokud ani to nebude stačit, teprve potom hledat lepší brzdy (a nové kotouče lze ponechat).
Doporučená cesta: zvolit správnou kombinaci kotouče+desky, pokud ani to nebude stačit, teprve potom hledat lepší brzdy (a nové kotouče lze ponechat).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem
jezdím na pohodu, jako zmrd jsem jezdil jen na výjezdudavidherda píše:
Doporučuji vyměnit desky a kotouče, uděláto třeba 200% brzdného efektu.
Pokud jezdíš pohodu tak to stačí, pokud jezdíš jak zmrd a točíš to furt do červenejch a pak plná brzda, tak to nestačí
takže kotouče jaký desky jaký?
jezdíval jsem ATE power , Brembo a Zimmerman ,ale na ty se tu plive na ty poslední, tak já nevím co na tu splašenou krabicu dát
jo a ... je normální když ráno sešlápnu brzdu a je tvrdá, tzn posilovač neudrží přes noc podtlak?
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR