Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jindra58
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 289
Registrován: pát srp 26, 2016 7:38 am
Bydliště: Skočova Lhota

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od jindra58 »

no jenom tak kde si byl pro auto vidím na značce AB to je Aschaffenburg bydlím asi 10km od města tak mě to jenom zajímá
Subaru Forester 2.5X MY2005
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od Mareka »

Značky byly jen domluvené/půjčené na převoz. Fyzicky bylo auto v Braunschweigu.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od Mareka »

A drobná aktualizace k aktuálnímu stavu:
Spolu s instalací duralového krytu pod motor (Kofilko díky) proběhl..... i drobný softwarový zásah .... a Ecutek 1 je za námi.
Došlo k mírnému navýšení výkonu (cca 30 koní), hlavním bonusem je však odstranění té automatové váhavosti/houpavosti = i v režimu "Normal" teď auto ihned ví, co znamená sešlápnutí plynového pedálu.... Své o tom ví kolega s WRX z plackové projížďky na Severce: při prvé zastávce přiběhl s dotazem, co je v té krabici za motor - že mi nemůže ujet. No a na druhé zastávce jsem musel ten motor ukázat.
Ale musím konstatovat, že na takové hrátky by to chtělo lepší brzdy - oproti MT to brždění motorem fakt chybí a brzdy vadnou (předem děkuji Hamounovi za komentář).

A díky HonzaCZ už vím: VTD mám!
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od hamoun »

tak ...
1. gratuluju k Stage 1 !!! ,,,,| (*_^) |,,,,
2. jak předem dekuji?? proc bych se zrovna ja mel ozyvat k brzdam?? :-D

edit: ono s tim automatem bude potreba ty brzdy hlidat ... jak se pojede pila, tak pak pripadne pri kazdem zastaveni vyrazovat a nestat na tom ... mi prijde, ze ony vsechny ty brzdy super brzdi, ale staci se na ne spatne podivat a zacnou delat problem ("kopani" apod)
Naposledy upravil(a) hamoun dne ned dub 09, 2017 7:26 pm, celkem upraveno 1 x.
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od ybrcek »

Dnes moje drahá poprvé jela s nasim XT a picovala na brzdy moc

Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10622
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od Mira »

No bodejť. Ty brzdy jsou tak na atmošku, na XT jsou hrubě poddimenzovaný Chce to holt ty 4-pístky.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od ybrcek »

no jo , to ale stojí ranec ne ? Jsem to teda nehledal, co za to
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od hamoun »

nojo .. komplet STi brzdy něco stoji .... ale ... stoji to za to :)
je to jedna z nejlepších investic do auta, co se da udelat ...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Bekr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od Bekr »

Brzdy? Brzdit znamená plýtvat... z toho plyne investovat do jiných brzd znamená vyhazování peněz... ;-D

Jasně, brzdy na XT-čku odpovídají spíš té atmosféře. Mě osobně to třeba až tak moc nechybí. Víc mi chybí lepší tlumiče. Standardní 17" kola jsou přeci jen těžší než 16" na atmošce, ale tlumiče jsou stejné a úplně to nestíhají... Případně by tomu mohly pomoct kované disky... [DRIVE]
Naposledy upravil(a) Bekr dne pon dub 10, 2017 4:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od davidherda »

Řekl bych že všechno z toho je na sériový výkon XT dostačující. Navíc WRX brzdiče brzdí hůře než origo XT, vlastní zkušenosti a jinak než pilu to auto nejezdí :-)

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od ladis77 »

tohle bude spis vecnej boj kombinace desky/kotouce.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od ybrcek »

davidherda píše:Řekl bych že všechno z toho je na sériový výkon XT dostačující. Navíc WRX brzdiče brzdí hůře než origo XT, vlastní zkušenosti a jinak než pilu to auto nejezdí
brzdy na tom stojí za hovno a to to porovnávám jen s prasivym oplem

Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od davidherda »

ladis77 píše:tohle bude spis vecnej boj kombinace desky/kotouce.
Kombinace totožná desky/kotouče je stejná
ybrcek píše:brzdy na tom stojí za hovno a to to porovnávám jen s prasivym oplem
Doporučuji vyměnit desky a kotouče, uděláto třeba 200% brzdného efektu.

Pokud jezdíš pohodu tak to stačí, pokud jezdíš jak zmrd a točíš to furt do červenejch a pak plná brzda, tak to nestačí =)

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od Mareka »

Po konzultaci s mechanikem potvrzuji Davidova slova: brzdy z WRX fakt nejsou správná cesta (oproti originálním je to spíše zhoršení).
Doporučená cesta: zvolit správnou kombinaci kotouče+desky, pokud ani to nebude stačit, teprve potom hledat lepší brzdy (a nové kotouče lze ponechat).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Mareka aneb vývoj Subaristy s Forestrem

Příspěvek od ybrcek »

davidherda píše:
Doporučuji vyměnit desky a kotouče, uděláto třeba 200% brzdného efektu.

Pokud jezdíš pohodu tak to stačí, pokud jezdíš jak zmrd a točíš to furt do červenejch a pak plná brzda, tak to nestačí
jezdím na pohodu, jako zmrd jsem jezdil jen na výjezdu :-D
takže kotouče jaký desky jaký?
jezdíval jsem ATE power , Brembo a Zimmerman ,ale na ty se tu plive na ty poslední, tak já nevím co na tu splašenou krabicu dát
jo a ... je normální když ráno sešlápnu brzdu a je tvrdá, tzn posilovač neudrží přes noc podtlak?
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“