Stránka 9 z 13

Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: úte bře 28, 2017 10:17 pm
od Marty73
Takhle teoreticky se to špatně popisuje, to se musí zkusit. Asi tam k malému povolení plynu dojde, jde o to zachovat otáčky víceméně stabilní, ideálně 500 výš. Při rychlém podřazení jsou tak optimální, necuká to, spojka nebrzdí motor ani ji nepálíš a turbo je nafouklé. Je to o cviku.
Říká se tomu rew matching a je to v podstatě jinak pojatý meziplyn: https://youtu.be/FnXLZg_O1rk
Sorry za offtopic jako prase :)

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: úte bře 28, 2017 10:19 pm
od quickly
ukecaní fanouši :-DDD

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 9:02 am
od hajpr
OZP píše:Podrazovat, teď to vidím že jsem to dokonce i citoval. Sorry za nepozornost.
Já meziplyn dávám (s jednou spojkou, ne 2x), tak mozna delam to co Marty, jen si to neumim spojit.
Ucim se taky brzda/plyn- pata/špička, ale to s tou moji hnatou tak dobře nejde, hodil by se plyn od podlahy jako treba u tranzitu.
Taky obcas trénuju i brzdění levou nohou- už mi to jde bez líbání předního skla, ale stále to vyžaduje příliš soustředěni. Cílem je naučit se lehce pribrzdovat a pritom davat plyn v prujezdu zatackou- až tohle budu umět, tak budu spokojenej.
Taky se mi nedaří tam srovnat šikovně hnátu na špička/pata.

Brždění levou už jsem trénoval, jde to, chápu princip, že to více zatíží přední kola, ale v reálu jsem zatím neměl ten pocit, že to "už je ten moment, kdy je to potřeba". Někde jsem četl, že pro AWD je to nežádoucí zvyk...?

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 11:38 am
od Marty73
Na patu-špičku jsem se ptal Martina Semeráda a jasně mi řekl, ať se na to vykašlu, že tím nic nezískám. Jak nejde o setiny sekundy a o udržení otáček a boostu... Třeba když maj v Lídlu slevu a musíš předjet všechny důchodce... ;-D

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 11:41 am
od hajpr
Marty73 píše:Na patu-špičku jsem se ptal Martina Semeráda a jasně mi řekl, ať se na to vykašlu, že tím nic nezískám. Jak nejde o setiny sekundy a o udržení otáček a boostu... Třeba když maj v Lídlu slevu a musíš předjet všechny důchodce...
Jo, o setiny mi nejde, ale výsledek je pak brždění 2x, jak se psalo už výše (1. ostré + meziplyn/podřazení + 2. do zatáčky). Nepřijde mi to moc kontrolovaný :-D

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 12:03 pm
od OZP
Marty, evidentne to bude chtit dohodnout dalsi kurz s Martinem, treba i s trochou teorie nebo sucheho predvadeni ve stojicim voze.
Zalozime vlakno, vybereme termin a zavolas mu?

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 12:39 pm
od hajpr
Já mám v hledáčku Monte Písek v květnu. Termín nekoliduje, lokalita i cena příjemná :)

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 12:56 pm
od cubrd
Já mám teď čerstvé poznatky ze včerejší první projížďky s hatchbackem. Dříve jsem vlastnil wrx bloba ve wagonu s sti podvozkem, power flex siláčema na simislicích takže základ na sportovní jízdu celkem slušný Ale hatch ač je s továrním podvozkem tak není skoro vůbec nedotáčivé až mě to velmi zarazilo, s tím autem jedu průměrně o 30-40km/h rychleji než s wagonem a je sice znát vyšší váhal a jemnější podvozek ale auto jako takové je strašně agilní a poslušné i když ho pošlu do zatáčky jako strašné prase tak zatočí bez jakého koliv zaváhání. Takže se toho neboj, pokud máš v pořádku podvozek tak ti auto hodně pomůže se snim seznámit.

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 12:57 pm
od hajpr
cubrd píše:Já mám teď čerstvé poznatky ze včerejší první projížďky s hatchbackem. Dříve jsem vlastnil wrx bloba ve wagonu s sti podvozkem, power flex siláčema na simislicích takže základ na sportovní jízdu celkem slušný Ale hatch ač je s továrním podvozkem tak není skoro vůbec nedotáčivé až mě to velmi zarazilo, s tím autem jedu průměrně o 30-40km/h rychleji než s wagonem a je sice znát vyšší váhal a jemnější podvozek ale auto jako takové je strašně agilní a poslušné i když ho pošlu do zatáčky jako strašné prase tak zatočí bez jakého koliv zaváhání. Takže se toho neboj, pokud máš …
A ty máš co? WRX? Jak se liší podvozkově od R?

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 1:06 pm
od davidherda
Turbem :-D

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 1:10 pm
od hajpr
davidherda píše:Turbem
Prosím tě, kde to má na podvozku Turbo? ;-D

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 1:12 pm
od cubrd
Já mam sti, nevím jestli to je podvozkově velký rozdíl ale chtěl jsem ti zdělit své pocity a možná i doporučení co třeba pořídit do budoucna až ti tvoje nebude stačit :)

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 1:35 pm
od davidherda
hajpr píše:
Prosím tě, kde to má na podvozku Turbo?
Příště ti dám smajlíka přes celou obrazovku, třeba to pochopíš :-) :-D

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 2:15 pm
od OZP
cubrd píše:mam sti, nevím jestli to je podvozkově velký rozdíl
Rekl bych ze to bude dost velky rozdil. Minimalne u sedanu to tak bylo, STI ma napr jinou kastli a spoooustu dalsich veci jinak oproti WRXu...
Uz jen to ze ty mas v STI Idrive nebo DCCD nebo jak se tomu u hatche rika...

Re: Hajprova Impreza RS Hatch

Napsal: stř bře 29, 2017 2:18 pm
od hajpr
Bez pochyb bych to s STi nesrovnával. Zajímal mě spíš podvozkový a brzdový rozdíl proti WRX hatch.