Stránka 2 z 8

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: pát úno 10, 2017 10:40 pm
od davidherda
To by měly být ty bifuel modely, jestli se nepletu

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: pát úno 10, 2017 10:53 pm
od Mira
Blikající klíček je kontrolka imobilizéru. A na ten plyn sem se ptal v tom vlákně o prodeji, bez reakce, takže si myslím, že kontrolu nebo seřízení nikdo nikdy nedělal. Holt hned první investice.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: pát úno 10, 2017 11:20 pm
od VDC
Ty bifuel modely ale vznikly v Evropě ne v Japonsku. Plyn do toho v Japonsku nikdo nedával. To se tam dávalo až v zemích, kde to tak chtěli prodávat. V tuzemsku do toho nějakej vůl vymyslel kapalnou fázi. :-)

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: sob úno 11, 2017 11:45 am
od Keana
všem děkuji za postřehy.
s těma zrcátkama to fakt je. když sou sklopený, vytáhnu klíček a zmáčknu ještě jednou tlačítko, tak si to pamatuje.
tak hold až pojedu na další kontrolu, nechám zkontrolovat ty vůle. resp. budu dál servisovat v BA, kde budou vědět, jestli to dělali nebo ne.
u toho klíčku mě spíš zarazilo, že nezhasne nastejno s kontrolkou imobilizeru na rádiu.

a už mi ho někdo pokřtil. :-/ přišla na to paní, když to přijela fotit kvůli havarijce. levej přední nárazník. divný je, že si za ty dva dny nevybavuju, že bych parkoval jinak, než levou stranou k nepohyblivé překážce.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: sob úno 11, 2017 4:49 pm
od Mira
Kontrolka imobilizéru na rádiu? A to je čo také? Na origo rádiu nic takového není. Přijímač signálu čipu je ve spínací skříňce, ta buď čip v klíči detekuje nebo ne, tzn. nesvítí - bliká. U starých imprez byl vypínač imob. vedle spínačky venku a ten čip (byl to přívěsek u klíče) se tam přiložil, dnes je to vše skrytý. Ale rádio s tim nemá nic společnýho. Ale jsem omylný, když tak mne opravte.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: ned úno 12, 2017 9:11 pm
od Keana
Mira píše:Kontrolka imobilizéru na rádiu? A to je čo také? Na origo rádiu nic takového není.
Je tam tohle rádio (obr. pouze ilustrační, ale model odpovídá). a vpravo (nad 6kou) bliká kontrolka a zhasne se zapnutým zapalováním, tak sem si myslel, že je to imob.

Obrázek

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: ned úno 12, 2017 11:40 pm
od Mira
Jo foto ilustrační. :-D Sem civěl na to, že jezdíš v anglánovi. Když nebudeš mít rádio furt zapnuté, tzn. vypneš ho tl. off, ne zapalováním, tak ta mrcha zhasne. To je indikace pohotovostního stavu rádia.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: pon úno 13, 2017 9:08 am
od Stefan
clay píše:a) symbol klíčku je něco jako blikající kontrolka od imobilizéru - vyprdni se na ni.
b) předpokládám, že zrcátka sklápíš před vypnutím motoru pomocí tlačítka - pak tedy po vypnutí motoru to tlačítko ještě jednou stiskni - po nastartování se Ti zrcátka narovnají
A pokud je to jinak, tak to máš jinak než já na Otíkovi
Clay
Je to tak.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: stř bře 01, 2017 8:35 pm
od Keana
Tak pomalinku opadává opojení z nového vozu a začínám si všímat věcí, které jsem předtím nevnímal (nebo nechtěl vnímat).
a chci se zeptat. Když padaj otáčky a dostanou se na nějakejch cca 1250, tak začínám cejtit, že auto malinko vibruje. když spadnou na volnoběh, tak se pohupuje do strany. co by mohlo být na vinně nebo je to normální? Ten volnoběh se mi zdá teda nízkej. (viz. obr.)

Další věc. Při prudkým přidání plynu se z pravý strany ozývá chrochtání, jako když přicucnete papír na větrák. přicucnutej vzduchovej filtr bo něco takovýho?

dík za každej poznatek.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: stř bře 01, 2017 9:25 pm
od Mira
Keana píše:Tak pomalinku opadává opojení z nového vozu a začínám si všímat věcí, které jsem předtím nevnímal (nebo nechtěl vnímat).
a chci se zeptat. Když padaj otáčky a dostanou se na nějakejch cca 1250, tak začínám cejtit, že auto malinko vibruje. když spadnou na volnoběh, tak se pohupuje do strany. co by mohlo být na vinně nebo je to normální? Ten volnoběh se mi zdá teda nízkej. (viz. obr.)

Další věc. Při prudkým přidání plynu se z pravý strany ozývá chrochtání, jako když přicucnete papír na větrák. přicucnutej vzduchovej filtr bo něco takovýho?

dík za každej poznatek.
Volnoběh je na 750 ot/min. Z tý fotky já prd poznám, ale mělo by to odpovídat. Ty další problémy přisuzuju tomu neservisovanýmu plynu.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: stř bře 01, 2017 9:26 pm
od sima
Ty nejnižšší otáčky jsou v pořádku,jj.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: stř bře 01, 2017 9:33 pm
od davidherda
To pohupování je asi normální dělají mi to všichni.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: stř bře 01, 2017 9:41 pm
od Keana
Mira píše: Ty další problémy přisuzuju tomu neservisovanýmu plynu.
co držim v ruce faktury, tak byl u plynaře min. 2x po instalaci, z toho naposled den před koupí. co znamená neservisovanej plyn?

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: stř bře 01, 2017 10:10 pm
od Mira
Keana píše: co držim v ruce faktury, tak byl u plynaře min. 2x po instalaci, z toho naposled den před koupí. co znamená neservisovanej plyn?
Myslím absenci kontroly ventilů při provozu na plyn.

A mě se auto na volnoběh rozhodně nehoupá. To bych nepovažoval za normální.

Re: Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006

Napsal: stř bře 01, 2017 10:12 pm
od VDC
Jo Aleši, jestli to nemá posledních 30 000 km kontrolované ventily, tak to nech určitě udělat.