Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Kýnův "Panter Ferda" Forejs SG atmo 2006 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 4141
Bydliště: podhradí Křivoklátu
To by měly být ty bifuel modely, jestli se nepletu

_________________
Forester 2,0XTi MY02 -Silvestr
Forester 2,0X MY03 -Modrestr
Forester 2,0X MY04 -Pinkrestr
Forester 2,5XT MY09 -Černestr-ex
Rád všem vřele doporučím, tento servis Subaru, když půjdete na Křivoklát zajdem spolu do baru.
http://www.boxerauto.cz/


pát úno 10, 2017 10:40 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4902
Bydliště: Brno
Blikající klíček je kontrolka imobilizéru. A na ten plyn sem se ptal v tom vlákně o prodeji, bez reakce, takže si myslím, že kontrolu nebo seřízení nikdo nikdy nedělal. Holt hned první investice.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pát úno 10, 2017 10:53 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18346
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Ty bifuel modely ale vznikly v Evropě ne v Japonsku. Plyn do toho v Japonsku nikdo nedával. To se tam dávalo až v zemích, kde to tak chtěli prodávat. V tuzemsku do toho nějakej vůl vymyslel kapalnou fázi. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát úno 10, 2017 11:20 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Příspěvky: 127
Bydliště: Liberec/Jablonec/Jabloneček
všem děkuji za postřehy.
s těma zrcátkama to fakt je. když sou sklopený, vytáhnu klíček a zmáčknu ještě jednou tlačítko, tak si to pamatuje.
tak hold až pojedu na další kontrolu, nechám zkontrolovat ty vůle. resp. budu dál servisovat v BA, kde budou vědět, jestli to dělali nebo ne.
u toho klíčku mě spíš zarazilo, že nezhasne nastejno s kontrolkou imobilizeru na rádiu.

a už mi ho někdo pokřtil. :-/ přišla na to paní, když to přijela fotit kvůli havarijce. levej přední nárazník. divný je, že si za ty dva dny nevybavuju, že bych parkoval jinak, než levou stranou k nepohyblivé překážce.

_________________
Obrázek Subaru Forester SG 2.0 MY2006 (LPG) ...o autě
Obrázek Subaru Justy G3X 1.3 MY2005 ...a až vyrostu, bude ze mě Forester


sob úno 11, 2017 11:45 am
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4902
Bydliště: Brno
Kontrolka imobilizéru na rádiu? A to je čo také? Na origo rádiu nic takového není. Přijímač signálu čipu je ve spínací skříňce, ta buď čip v klíči detekuje nebo ne, tzn. nesvítí - bliká. U starých imprez byl vypínač imob. vedle spínačky venku a ten čip (byl to přívěsek u klíče) se tam přiložil, dnes je to vše skrytý. Ale rádio s tim nemá nic společnýho. Ale jsem omylný, když tak mne opravte.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


sob úno 11, 2017 4:49 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Příspěvky: 127
Bydliště: Liberec/Jablonec/Jabloneček
Mira píše:
Kontrolka imobilizéru na rádiu? A to je čo také? Na origo rádiu nic takového není.

Je tam tohle rádio (obr. pouze ilustrační, ale model odpovídá). a vpravo (nad 6kou) bliká kontrolka a zhasne se zapnutým zapalováním, tak sem si myslel, že je to imob.

Obrázek

_________________
Obrázek Subaru Forester SG 2.0 MY2006 (LPG) ...o autě
Obrázek Subaru Justy G3X 1.3 MY2005 ...a až vyrostu, bude ze mě Forester


ned úno 12, 2017 9:11 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4902
Bydliště: Brno
Jo foto ilustrační. :-D Sem civěl na to, že jezdíš v anglánovi. Když nebudeš mít rádio furt zapnuté, tzn. vypneš ho tl. off, ne zapalováním, tak ta mrcha zhasne. To je indikace pohotovostního stavu rádia.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


ned úno 12, 2017 11:40 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 04, 2016 7:34 am
Příspěvky: 140
Bydliště: SK, BB, LC
clay píše:
a) symbol klíčku je něco jako blikající kontrolka od imobilizéru - vyprdni se na ni.
b) předpokládám, že zrcátka sklápíš před vypnutím motoru pomocí tlačítka - pak tedy po vypnutí motoru to tlačítko ještě jednou stiskni - po nastartování se Ti zrcátka narovnají
A pokud je to jinak, tak to máš jinak než já na Otíkovi
Clay

Je to tak.

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME
Obrázek


pon úno 13, 2017 9:08 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Příspěvky: 127
Bydliště: Liberec/Jablonec/Jabloneček
Tak pomalinku opadává opojení z nového vozu a začínám si všímat věcí, které jsem předtím nevnímal (nebo nechtěl vnímat).
a chci se zeptat. Když padaj otáčky a dostanou se na nějakejch cca 1250, tak začínám cejtit, že auto malinko vibruje. když spadnou na volnoběh, tak se pohupuje do strany. co by mohlo být na vinně nebo je to normální? Ten volnoběh se mi zdá teda nízkej. (viz. obr.)

Další věc. Při prudkým přidání plynu se z pravý strany ozývá chrochtání, jako když přicucnete papír na větrák. přicucnutej vzduchovej filtr bo něco takovýho?

dík za každej poznatek.


Přílohy:
IMG_20170301_185114_HHT.jpg
IMG_20170301_185114_HHT.jpg [ 93.69 KiB | Zobrazeno 217 krát ]

_________________
Obrázek Subaru Forester SG 2.0 MY2006 (LPG) ...o autě
Obrázek Subaru Justy G3X 1.3 MY2005 ...a až vyrostu, bude ze mě Forester
stř bře 01, 2017 8:35 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4902
Bydliště: Brno
Keana píše:
Tak pomalinku opadává opojení z nového vozu a začínám si všímat věcí, které jsem předtím nevnímal (nebo nechtěl vnímat).
a chci se zeptat. Když padaj otáčky a dostanou se na nějakejch cca 1250, tak začínám cejtit, že auto malinko vibruje. když spadnou na volnoběh, tak se pohupuje do strany. co by mohlo být na vinně nebo je to normální? Ten volnoběh se mi zdá teda nízkej. (viz. obr.)

Další věc. Při prudkým přidání plynu se z pravý strany ozývá chrochtání, jako když přicucnete papír na větrák. přicucnutej vzduchovej filtr bo něco takovýho?

dík za každej poznatek.


Volnoběh je na 750 ot/min. Z tý fotky já prd poznám, ale mělo by to odpovídat. Ty další problémy přisuzuju tomu neservisovanýmu plynu.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


stř bře 01, 2017 9:25 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3354
Bydliště: Valašsko
Ty nejnižšší otáčky jsou v pořádku,jj.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř bře 01, 2017 9:26 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 4141
Bydliště: podhradí Křivoklátu
To pohupování je asi normální dělají mi to všichni.

_________________
Forester 2,0XTi MY02 -Silvestr
Forester 2,0X MY03 -Modrestr
Forester 2,0X MY04 -Pinkrestr
Forester 2,5XT MY09 -Černestr-ex
Rád všem vřele doporučím, tento servis Subaru, když půjdete na Křivoklát zajdem spolu do baru.
http://www.boxerauto.cz/


stř bře 01, 2017 9:33 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Příspěvky: 127
Bydliště: Liberec/Jablonec/Jabloneček
Mira píše:
Ty další problémy přisuzuju tomu neservisovanýmu plynu.

co držim v ruce faktury, tak byl u plynaře min. 2x po instalaci, z toho naposled den před koupí. co znamená neservisovanej plyn?

_________________
Obrázek Subaru Forester SG 2.0 MY2006 (LPG) ...o autě
Obrázek Subaru Justy G3X 1.3 MY2005 ...a až vyrostu, bude ze mě Forester


stř bře 01, 2017 9:41 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4902
Bydliště: Brno
Keana píše:
co držim v ruce faktury, tak byl u plynaře min. 2x po instalaci, z toho naposled den před koupí. co znamená neservisovanej plyn?


Myslím absenci kontroly ventilů při provozu na plyn.

A mě se auto na volnoběh rozhodně nehoupá. To bych nepovažoval za normální.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


stř bře 01, 2017 10:10 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18346
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo Aleši, jestli to nemá posledních 30 000 km kontrolované ventily, tak to nech určitě udělat.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř bře 01, 2017 10:12 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: