Re: pichy a jeho Subaru stáj
Napsal: pát pro 29, 2017 10:58 pm
Ano ano. Čtyřpístky neklepou. Jen ve výjimečných případech, třeba na nějakém žel. přejezdu, trochu klepnou desky.
Jinak mi to dělali v AWD a nechal jsem to komplet na nich. Jaké dali kotouče (značku) nevím a ani jsem po tom nepátral. Desky Hawk, nějakou "cestovní" verzi - nic sportovního či zvláštního. To ani na atmo forejse nebylo potřeba. Celé (nové kotouče, desky a repasované brzdiče) to vyšlo na nějakých cca 15000Kč. Měl jsem to blbec udělat hned, jak to začalo klepat!!! Stabilizace, ABS i hillholder fungují perfektně.
Každopádně, rozdíl proti původním to je jak PRASE!!! Prostě úplně jiné auto. Okamžitý náběh - ne čekání až se někde něco vymezí a porovná. Však také od výměny se už pohybuji okolo 8l/100km, protože těm brzdám úplně jinak věřím. Rozdíl fakt zcela markantní a kdyby to nedělalo AWD, tak by to asi vyšlo i o znatelný kus levněji.
Jinak mi to dělali v AWD a nechal jsem to komplet na nich. Jaké dali kotouče (značku) nevím a ani jsem po tom nepátral. Desky Hawk, nějakou "cestovní" verzi - nic sportovního či zvláštního. To ani na atmo forejse nebylo potřeba. Celé (nové kotouče, desky a repasované brzdiče) to vyšlo na nějakých cca 15000Kč. Měl jsem to blbec udělat hned, jak to začalo klepat!!! Stabilizace, ABS i hillholder fungují perfektně.
Každopádně, rozdíl proti původním to je jak PRASE!!! Prostě úplně jiné auto. Okamžitý náběh - ne čekání až se někde něco vymezí a porovná. Však také od výměny se už pohybuji okolo 8l/100km, protože těm brzdám úplně jinak věřím. Rozdíl fakt zcela markantní a kdyby to nedělalo AWD, tak by to asi vyšlo i o znatelný kus levněji.