pichy a jeho Subaru stáj

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od Mira »

Atmo i XT mají stejný třmeny. Pouze XT mělo od 06/2003 větší kotouče. Mění se pouze dvoupíst za 4-píst. Pokud jste měli kotouče 294mm, ne pouze 277.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od VDC »

yohn píše:
Netušim, ale je na to záruka. Obecně mi repasovaný věci nijak nevaděj, přijde mi lepší odborně repasovaný originál než náhražka. Ale uznávam, že se můžu mýlit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obecně mi repasovaný věci samozřejmě taky nevadí. Ale zrovna u těch tlumičů je myslím ta životnost repase omezená. Já mám dojem, že repasi řešil Doro a moc to nevydrželo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od yohn »

Neznam nikoho kdo to pouziva, ale vim ze se tim v CR nekdo zabyval.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od Mira »

Kucí - tady to máte na podnosu https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... De#p124101
A repas už nedělaj.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od sima »

Třeba se vyjádří Doro-kupoval teď čerstvě nové niveláky,já ho nestačil na srazu vyzpovídat,tedy zapomněl jsem na to.Jen jsem se ptal na cenu,víc nic nevím.A jo ty repase Doro hanil,to si pamatuju.
Taky Maslo má čerstvě vyměněné tlumiče i pružiny,ten volil neorigo-bez nivelace.
Doupraveno:Jo Míra má pravdu,repasy se stejně už nedělají,aspoň ne tam jak se tu dřív psalo,o ničem jiném nevím,i když jsem kdysi pátral a volal na jeden tip,ne na forejse nedělá...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
pichy
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 203
Registrován: pon říj 24, 2016 6:14 pm
Bydliště: Valašsko

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od pichy »

kluci, díky za postřehy. začnu asi výměnou pneu a pak budu postupovat ke složitějším věcem, pokud to nepomůže.

ještě dám malé intro k manželčině autu. jde o imprezu 1.5, nájezd 90 tisíc, koupeno v ČR. původně jsme chtěli silnější, ale tato byla v tak pěkném stavu, že jsme ji koupili. do kopečka se sice musí točit, ale žena s ní jezdí v průměru za sedm litrů. já osobně jsem z auta unešený pokaždé, když do něj sednu a to nejsem žádný skautík, co předtím jezdil s fábií htp. v serpentinách (po rovině a z kopečka) je jízda s ní moje guilty pleasure, nádherně řeže zatáčky, podvozek krásně pevný. věřím, že jízda ve wrx/sti musí být vážně zážitek, když mě dokáže potěšit i 1.5 :-)

kromě výměny oleje zatím bez závad. akorát do auta nacouvala důchodkyně, tak řešíme výměnu mírně promáčklého LP blatníku. ten už teda před 14 dny přišel, ale pošta ho cestou hezky pozohýbala, takže momentálně v reklamačním řízení...
Přílohy
IMG-20171227-WA0001.jpg
IMG-20171227-WA0002.jpg
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)

ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od davidherda »

Mira píše:Atmo i XT mají stejný třmeny. Pouze XT mělo od 06/2003 větší kotouče. Mění se pouze dvoupíst za 4-píst. Pokud jste měli kotouče 294mm, ne pouze 277.
třmeny jsou větší měnil jsem je na obouch atmoškách a možná i Týnce jsem je sehnal

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od Mira »

Tak já mám třmeny v pořádku, jen ty 4-písty nejsou. :-/
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od davidherda »

Míro brzdiče s plovoucímy třmeny na XT brzdí líp na stejné směsi než čtyřpístek z WRX, vyzkoušeno a potvrzeno.
Nezávisle ze strany Boxer Auto (tam jsem byl dokonce upozorněn předem) a ProTurbo (Ládis), takže pokud tam nekoupíš dražší a účinější komponenty, je to pouze frajeřina

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od Mira »

Zatím jseš Davide jedinej kdo to tvrdí. V rychlostech do 80km/h tomu věřim, ale ve 130 je už rozdíl markantní. Taky vyzkoušeno na OEM deskách a kotoučích, nic extra. Ty 4 pístky prostě brzdí jinak. Tráva dosvědčí (děláno v AWD).
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od davidherda »

A Tráva má 4pístek ze starého WRXa? Nechával tam stejné desky a kotouče? Pokud ne, tak to není o tom jak brzdí čtyřpístek, ale o kombinaci desek a kotoučů.

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od Mira »

4 pístky jsou vždycky víc jak 2 pístky. Navíc tam jsou jiný desky s větší činnou plochou. A proč máš na stříbrňákovi 4-pístky? Protože hůř brzdí? =)
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od davidherda »

Protože se mi to líbí.

Já jsem si to vyzkoušel vím co vím. Podle mého je to jen o frajeřině, protože to tak je. Začalo to brzdit až po lepší kombinaci komponentů. S původními to prostě brzdilo hůř ač to byl opěvovaný čtyřpístek. Hakw :-)

Edit: a koupil jsem si je kvůli tomu, že jsem nevěřil tomu, že bu bude brzdit hůř a argumentoval jsem stejně jako teď ty. Jak je známo, ukázaná platí.
Naposledy upravil(a) davidherda dne čtv pro 28, 2017 9:32 pm, celkem upraveno 1 x.

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od yohn »

S Davidem konce nedojdeš



Sent from my iPhone using Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: pichy a jeho Subaru stáj

Příspěvek od Mira »

Základ jsou samozřejmě komponenty - kotouče, desky a 4-písty. :-D Pro každýho něco jinýho, protože každej jinak jezdí a hlavně brzdí. Pokud někdo najede, spíš nabrzdí 150 tis s jedněma kotoučema, tomu je to ukradený. Komu se líbí silnější nástup a účinek, ten cpe 4-pístky. Pokud někdo vytuní forestra, tomu jsou i 4-písty málo a narval by tam brzdy z STI, pokud by ovšem neměl chuť na nějaký japonský šílenosti. ;-D
A koho sejří otravný klepající třmeny, potřebuje 4-písty, ty neklepou. =)
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“