pichy a jeho Subaru stáj
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
vím, že 10w-60 se dává do extrémně namáhaných motorů. kdybych chtěl přejít třeba na ten zmiňovaný 5W-40, tak prostě jen vypustím 10W-60 a naleju 5W-40? není tam nějaké riziko uvolnění usazenin? v těch olejích jsem měl vždycky trochu hokej...
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
Sunoco sportivo 5W-50. Leju už dlouhý roky, je to kvalita a rozhodně není drahý, cenově je snad za půlku než zde vychvalovaný Millers, tech. specifikace stejná. Jinak Millers Oils nabízí i další e-hopy za méně než zde i s jejich slevou. 10W-60 je na dlouhé cesty, nebo na kravení, ten 5W-50 je na častější starty a vydrží i vyšší zátěž u XT. Prostě takovej universál. Při letošní zimě se osvědčil.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- alesgsxr
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: čtv říj 30, 2014 7:03 am
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
Budu oponovat ne 5w50 ale 10w50 podívej se na teplotní specifika. 5w je voda
fear of silence
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
nakonec jsem po přečtení zdejšího vlákna o oleji koupil a nalil total 10w-50 quartz racing - to jen pro pořádek .-)
nicméně mám tady takový malý problémeček. jak přesné zobrazení stavu benzinu představuje palivoměr? rafička už je 2 mm pod nejnižší čárkou, takže de facto v záporné hodnotě. volal jsem teď minulému majiteli, jestli mu svítilo hladové oko a on mi říkal, že to hladové oko nemá. to se mi zdá jako úplný nesmysl. bohužel je tma a nevidím, jestli tam je nějaká žárovka. na benzin samozřejmě mám, ale chtěl jsem si spočítat spotřebu stylem hladové oko - plná - hladové oko a teď mám strach, že zítra nenastartuju .-)
nicméně mám tady takový malý problémeček. jak přesné zobrazení stavu benzinu představuje palivoměr? rafička už je 2 mm pod nejnižší čárkou, takže de facto v záporné hodnotě. volal jsem teď minulému majiteli, jestli mu svítilo hladové oko a on mi říkal, že to hladové oko nemá. to se mi zdá jako úplný nesmysl. bohužel je tma a nevidím, jestli tam je nějaká žárovka. na benzin samozřejmě mám, ale chtěl jsem si spočítat spotřebu stylem hladové oko - plná - hladové oko a teď mám strach, že zítra nenastartuju .-)
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- Keana
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
- Jméno a příjmení: Aleš Hnyk
- Bydliště: Jablonec/Jabloneček
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
počítej spotřebu do plný. natankuj plnou, pojezdi, dotankuj plnou a víš, kolik si projel a nemusíš riskovat prázdnou nádrž a máš to přesně. a pokud se ti to nechce počítat a mit to zaznamenaný, sou aplikace, který to spočítaj za tebe. jak do mobilu, tak na webu. (namátkou http://www.spotreby.cz/)
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
Hladové oko tam je. Mně začíná svítit když je ručička asi 1 mm pod nulou a to tam zbývá myslím kolem sedmi litrů benálu
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
milimetr beru, ale tohle?
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
No to už je milimetr a půl a na doraz
A pod ručičkou je vpravo dole vidět nesvítící oko (pod E)...
A pod ručičkou je vpravo dole vidět nesvítící oko (pod E)...
Re: pichy a jeho Forester S-turbo
před cca 2 měsíci proběhl menší upgrade vozového parku. protože se ženou čekáme přírůstek a chceme v příštím roce začít stavět dům, poměrně dlouho jsem hledal forestera a imprezu s historií a rozumným nájezdem bez turba (kvůli spolehlivosti a servisním nákladům).
dřív nebyl čas auta představit, dneska zkusím něco málo o fozzym. je to rok výroby 2006, najeto má 165 tisíc, koupeno v ČR po prvním majiteli. při podpisu smlouvy vyšlo najevo, že je to N1, což mě trochu zarazilo. nicméně když jsem přemýšlel, kdy jsme naposledy jeli v autě v pěti lidech, nedokázal jsem si to vybavit. a i proto, že to byla poměrně netradiční bílá barva, která se snadno opravuje i v domácích podmínkách, vzal jsem jej. při evidenčce navíc ještě vyšlo najevo, že auto má jiné gumy než ve velkém TP, naštěstí technik byl rozumný a papír vystavil.
ihned po koupi šlo auto na velký servis na výměnu všech olejů a náplní a taky na rozvody. pak jsem ještě dodělával zadní parkovací senzory, protože plánujeme, že v pokročilém stádiu těhotenství s tím začne jezdit žena. takže teď všechno šlape. jenže... máme najeto asi 2 tisíce km a převládají trochu rozporuplné pocity. v porovnání s mnohem starším s-turbo je celkový dojem z jízdy o dost horší! auto se naklání, nedrží v zatáčkách stopu a při přejezdu nerovností je v tom rachot jak v avii žena to měla jednou v práci a rovnou mi řekla, že bude radši jezdit v impreze, že je to strašný traktor. těší mě aspoň hodně zachovalý stav sedaček, neboť předchozí majitel měl všude potahy.
zpětně trochu lituju prodeje vymazleného s-turba. bělouš má čas do konce zimy, aby nás přesvědčil. pak se uvidí, co dál. nevylučuju ani downgrade zpět na nějakou starší turbínu.
dřív nebyl čas auta představit, dneska zkusím něco málo o fozzym. je to rok výroby 2006, najeto má 165 tisíc, koupeno v ČR po prvním majiteli. při podpisu smlouvy vyšlo najevo, že je to N1, což mě trochu zarazilo. nicméně když jsem přemýšlel, kdy jsme naposledy jeli v autě v pěti lidech, nedokázal jsem si to vybavit. a i proto, že to byla poměrně netradiční bílá barva, která se snadno opravuje i v domácích podmínkách, vzal jsem jej. při evidenčce navíc ještě vyšlo najevo, že auto má jiné gumy než ve velkém TP, naštěstí technik byl rozumný a papír vystavil.
ihned po koupi šlo auto na velký servis na výměnu všech olejů a náplní a taky na rozvody. pak jsem ještě dodělával zadní parkovací senzory, protože plánujeme, že v pokročilém stádiu těhotenství s tím začne jezdit žena. takže teď všechno šlape. jenže... máme najeto asi 2 tisíce km a převládají trochu rozporuplné pocity. v porovnání s mnohem starším s-turbo je celkový dojem z jízdy o dost horší! auto se naklání, nedrží v zatáčkách stopu a při přejezdu nerovností je v tom rachot jak v avii žena to měla jednou v práci a rovnou mi řekla, že bude radši jezdit v impreze, že je to strašný traktor. těší mě aspoň hodně zachovalý stav sedaček, neboť předchozí majitel měl všude potahy.
zpětně trochu lituju prodeje vymazleného s-turba. bělouš má čas do konce zimy, aby nás přesvědčil. pak se uvidí, co dál. nevylučuju ani downgrade zpět na nějakou starší turbínu.
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Ahoj, gratulace k hezkému forestru.
Naklánění a nejistota v zatáčce by mohla být v chybě stabilizátor, špatný rozměr v pneu či jiné ET spolu s geometrií .
Co se týče turba, nemají s tím forestři většinou problém, turbo je zde držák. Samozřejmě s nákupem ojetého je to trošku ošidné,jak se k tomu předchozí majitel choval a měnil olej.
Jede to vážně proti atmosféře úplně jinak.
Turbo verze má o 0.5cm nižší podvozek, proto možná větší jistota v kombinaci se 17 alu 7x17 ET48
Pro 5 dospělých to vážně není. Mám taky N1 ,nicméně v 5 jsem to zkoušel a je to na hodně krátkou vzdálenost.
Naklánění a nejistota v zatáčce by mohla být v chybě stabilizátor, špatný rozměr v pneu či jiné ET spolu s geometrií .
Co se týče turba, nemají s tím forestři většinou problém, turbo je zde držák. Samozřejmě s nákupem ojetého je to trošku ošidné,jak se k tomu předchozí majitel choval a měnil olej.
Jede to vážně proti atmosféře úplně jinak.
Turbo verze má o 0.5cm nižší podvozek, proto možná větší jistota v kombinaci se 17 alu 7x17 ET48
Pro 5 dospělých to vážně není. Mám taky N1 ,nicméně v 5 jsem to zkoušel a je to na hodně krátkou vzdálenost.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: pichy a jeho Subaru stáj
osobně si myslím, že auto má podvozek v pořádku. při tom servisu se měnil i kulák, takže auto bylo i na geošce. spíš jde o srovnání s tím SF S-turbo, co jsem měl předtím. čekal jsem, že ostřejší průjezd zatáček bude zvládat obdobně i přesto, že SG je o něco vyšší.
co se týče jízdy v přímce, tak rychlostně to až tak velký rozdíl není (pořád mluvím o generaci SF, vím, že SG po faceliftu jede jinak - na druhou stranu 2,5 litra bych nechtěl, i když jsem o ni zprvu uvažoval). akusticky to bez toho decentního odfuku není taky ono, ale nemůžu mít všechno
faktem je, že auto je moc hezké. zapomněl jsem ještě napsat, že před koupí jsem to měl na zvedáku a je prakticky bez koroze. jen nám prostě nějak nesedlo zatím.
co se týče jízdy v přímce, tak rychlostně to až tak velký rozdíl není (pořád mluvím o generaci SF, vím, že SG po faceliftu jede jinak - na druhou stranu 2,5 litra bych nechtěl, i když jsem o ni zprvu uvažoval). akusticky to bez toho decentního odfuku není taky ono, ale nemůžu mít všechno
faktem je, že auto je moc hezké. zapomněl jsem ještě napsat, že před koupí jsem to měl na zvedáku a je prakticky bez koroze. jen nám prostě nějak nesedlo zatím.
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Já si nevšiml té předchozí verze SF ..toho sem si nevšiml, ani sem v něm nikdy nejel, tak nemohu porovnat. Jen vím, že se mi líbí, je nižší vůči SG a asi i lehčí možná proto lépe sedí na silnici
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Mam opacnou zkusenost. Jizdni vlastnosti SG9 proti SF jsou vyrazne lepsi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Pichy ta bílá mu fakt sluší. Moc hezký auto.
Než ho odepíšeš, možná by stálo za pokus, dát nižší profil gum, nebo možná jen trochu jiný tlak v těch stávajících ?
Nevěřím, že podvozek je natolik jiný, aby byl tak zásadní rozdíl v jízdních vlastnostech.
Než ho odepíšeš, možná by stálo za pokus, dát nižší profil gum, nebo možná jen trochu jiný tlak v těch stávajících ?
Nevěřím, že podvozek je natolik jiný, aby byl tak zásadní rozdíl v jízdních vlastnostech.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: pichy a jeho Subaru stáj
A jaké tam máš vlastně teď kola a pneu?Jestli jsem to někde přehlédl,beru dotaz zpět...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98