pichy a jeho Subaru stáj
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Atmo i XT mají stejný třmeny. Pouze XT mělo od 06/2003 větší kotouče. Mění se pouze dvoupíst za 4-píst. Pokud jste měli kotouče 294mm, ne pouze 277.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Obecně mi repasovaný věci samozřejmě taky nevadí. Ale zrovna u těch tlumičů je myslím ta životnost repase omezená. Já mám dojem, že repasi řešil Doro a moc to nevydrželo.yohn píše:
Netušim, ale je na to záruka. Obecně mi repasovaný věci nijak nevaděj, přijde mi lepší odborně repasovaný originál než náhražka. Ale uznávam, že se můžu mýlit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Neznam nikoho kdo to pouziva, ale vim ze se tim v CR nekdo zabyval.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Kucí - tady to máte na podnosu https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... De#p124101
A repas už nedělaj.
A repas už nedělaj.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Třeba se vyjádří Doro-kupoval teď čerstvě nové niveláky,já ho nestačil na srazu vyzpovídat,tedy zapomněl jsem na to.Jen jsem se ptal na cenu,víc nic nevím.A jo ty repase Doro hanil,to si pamatuju.
Taky Maslo má čerstvě vyměněné tlumiče i pružiny,ten volil neorigo-bez nivelace.
Doupraveno:Jo Míra má pravdu,repasy se stejně už nedělají,aspoň ne tam jak se tu dřív psalo,o ničem jiném nevím,i když jsem kdysi pátral a volal na jeden tip,ne na forejse nedělá...
Taky Maslo má čerstvě vyměněné tlumiče i pružiny,ten volil neorigo-bez nivelace.
Doupraveno:Jo Míra má pravdu,repasy se stejně už nedělají,aspoň ne tam jak se tu dřív psalo,o ničem jiném nevím,i když jsem kdysi pátral a volal na jeden tip,ne na forejse nedělá...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: pichy a jeho Subaru stáj
kluci, díky za postřehy. začnu asi výměnou pneu a pak budu postupovat ke složitějším věcem, pokud to nepomůže.
ještě dám malé intro k manželčině autu. jde o imprezu 1.5, nájezd 90 tisíc, koupeno v ČR. původně jsme chtěli silnější, ale tato byla v tak pěkném stavu, že jsme ji koupili. do kopečka se sice musí točit, ale žena s ní jezdí v průměru za sedm litrů. já osobně jsem z auta unešený pokaždé, když do něj sednu a to nejsem žádný skautík, co předtím jezdil s fábií htp. v serpentinách (po rovině a z kopečka) je jízda s ní moje guilty pleasure, nádherně řeže zatáčky, podvozek krásně pevný. věřím, že jízda ve wrx/sti musí být vážně zážitek, když mě dokáže potěšit i 1.5
kromě výměny oleje zatím bez závad. akorát do auta nacouvala důchodkyně, tak řešíme výměnu mírně promáčklého LP blatníku. ten už teda před 14 dny přišel, ale pošta ho cestou hezky pozohýbala, takže momentálně v reklamačním řízení...
ještě dám malé intro k manželčině autu. jde o imprezu 1.5, nájezd 90 tisíc, koupeno v ČR. původně jsme chtěli silnější, ale tato byla v tak pěkném stavu, že jsme ji koupili. do kopečka se sice musí točit, ale žena s ní jezdí v průměru za sedm litrů. já osobně jsem z auta unešený pokaždé, když do něj sednu a to nejsem žádný skautík, co předtím jezdil s fábií htp. v serpentinách (po rovině a z kopečka) je jízda s ní moje guilty pleasure, nádherně řeže zatáčky, podvozek krásně pevný. věřím, že jízda ve wrx/sti musí být vážně zážitek, když mě dokáže potěšit i 1.5
kromě výměny oleje zatím bez závad. akorát do auta nacouvala důchodkyně, tak řešíme výměnu mírně promáčklého LP blatníku. ten už teda před 14 dny přišel, ale pošta ho cestou hezky pozohýbala, takže momentálně v reklamačním řízení...
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: pichy a jeho Subaru stáj
třmeny jsou větší měnil jsem je na obouch atmoškách a možná i Týnce jsem je sehnalMira píše:Atmo i XT mají stejný třmeny. Pouze XT mělo od 06/2003 větší kotouče. Mění se pouze dvoupíst za 4-píst. Pokud jste měli kotouče 294mm, ne pouze 277.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Tak já mám třmeny v pořádku, jen ty 4-písty nejsou.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Míro brzdiče s plovoucímy třmeny na XT brzdí líp na stejné směsi než čtyřpístek z WRX, vyzkoušeno a potvrzeno.
Nezávisle ze strany Boxer Auto (tam jsem byl dokonce upozorněn předem) a ProTurbo (Ládis), takže pokud tam nekoupíš dražší a účinější komponenty, je to pouze frajeřina
Nezávisle ze strany Boxer Auto (tam jsem byl dokonce upozorněn předem) a ProTurbo (Ládis), takže pokud tam nekoupíš dražší a účinější komponenty, je to pouze frajeřina
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Zatím jseš Davide jedinej kdo to tvrdí. V rychlostech do 80km/h tomu věřim, ale ve 130 je už rozdíl markantní. Taky vyzkoušeno na OEM deskách a kotoučích, nic extra. Ty 4 pístky prostě brzdí jinak. Tráva dosvědčí (děláno v AWD).
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: pichy a jeho Subaru stáj
A Tráva má 4pístek ze starého WRXa? Nechával tam stejné desky a kotouče? Pokud ne, tak to není o tom jak brzdí čtyřpístek, ale o kombinaci desek a kotoučů.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: pichy a jeho Subaru stáj
4 pístky jsou vždycky víc jak 2 pístky. Navíc tam jsou jiný desky s větší činnou plochou. A proč máš na stříbrňákovi 4-pístky? Protože hůř brzdí?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Protože se mi to líbí.
Já jsem si to vyzkoušel vím co vím. Podle mého je to jen o frajeřině, protože to tak je. Začalo to brzdit až po lepší kombinaci komponentů. S původními to prostě brzdilo hůř ač to byl opěvovaný čtyřpístek. Hakw
Edit: a koupil jsem si je kvůli tomu, že jsem nevěřil tomu, že bu bude brzdit hůř a argumentoval jsem stejně jako teď ty. Jak je známo, ukázaná platí.
Já jsem si to vyzkoušel vím co vím. Podle mého je to jen o frajeřině, protože to tak je. Začalo to brzdit až po lepší kombinaci komponentů. S původními to prostě brzdilo hůř ač to byl opěvovaný čtyřpístek. Hakw
Edit: a koupil jsem si je kvůli tomu, že jsem nevěřil tomu, že bu bude brzdit hůř a argumentoval jsem stejně jako teď ty. Jak je známo, ukázaná platí.
Naposledy upravil(a) davidherda dne čtv pro 28, 2017 9:32 pm, celkem upraveno 1 x.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: pichy a jeho Subaru stáj
S Davidem konce nedojdeš
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: pichy a jeho Subaru stáj
Základ jsou samozřejmě komponenty - kotouče, desky a 4-písty. Pro každýho něco jinýho, protože každej jinak jezdí a hlavně brzdí. Pokud někdo najede, spíš nabrzdí 150 tis s jedněma kotoučema, tomu je to ukradený. Komu se líbí silnější nástup a účinek, ten cpe 4-pístky. Pokud někdo vytuní forestra, tomu jsou i 4-písty málo a narval by tam brzdy z STI, pokud by ovšem neměl chuť na nějaký japonský šílenosti.
A koho sejří otravný klepající třmeny, potřebuje 4-písty, ty neklepou.
A koho sejří otravný klepající třmeny, potřebuje 4-písty, ty neklepou.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem