ybrckovo FOZZY XT & Zeppelin 3,6 H 6 & JUSTYna 1,0
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Okaaa uz to nechcu nooo
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Trojblik je ok. Na přejetí z pruhu do pruhu stačí. Jenom to chce takovej, kterej dokáže správně dopočítat dýlku impulzu. Viděl jsem takovej, co to nedělá a bylo to fakt hrozný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22729
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
z pruhu do pruhu mam tech bliku tak 10. 3 jsou na losi test
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
A nechceš mi rozepsat harmonogram, co po tu dobu děláš?
Třeba nový Jeepy mají při "trojbliku" asi 5 nebo 6 bliků a je to moc. Běžně chceš už blikat znovu nebo na druhou stranu nebo už dávno jedeš přímo ve svým pruhu a ono to ještě doblikává.
Tři jsou fakt dost.
Jiná věc je, když jedu třeba rychle v noci po dálnici, tak to schválně nechávám blikat dýl, aby všem vpředu i vzadu bylo jasný, že se něco děje. I když je otázka, jestli to někomu jasný je.
Třeba nový Jeepy mají při "trojbliku" asi 5 nebo 6 bliků a je to moc. Běžně chceš už blikat znovu nebo na druhou stranu nebo už dávno jedeš přímo ve svým pruhu a ono to ještě doblikává.
Tři jsou fakt dost.
Jiná věc je, když jedu třeba rychle v noci po dálnici, tak to schválně nechávám blikat dýl, aby všem vpředu i vzadu bylo jasný, že se něco děje. I když je otázka, jestli to někomu jasný je.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Mě teda smysl tohohle zařízení taky uniká, pokud stejně musím sáhnout na tu páčku. Kdyby to fungovalo bezdotykově na základě myšlenky, no tak super, to bych chtěl. Ale když už na tu páčku sahám, tak klidně bliknu jenom jednou, nebo třeba 5x.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22729
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Tak máš to dávat dopředu, takže 2 bliky jenom dopředu, než se vůbec začnu cpát do toho druhého pruhu. No a zbytek na dálnici prostupně postupně přejíždím, netestuju tam tlumiče Vypínám to ve chvíli, kdy projedu celým autem přes čáru. Po městě ty pruhy střídám rychlejš, ale zase, ten jeden zbylej blik už mi nestačí na přejetí celým autem za čáru. Těch 5-6 tam už by asi šlo.
VDC: no, nemusíš jí vypínat, což třeba na tý dálnici při zamáčknutí se to samo nevypne. Na druhou stranu zase evropský auta co mají ten trojblik, tak většinou nemají tu mezipolohu, že to bliká dokud to držíš - což by mě štvalo víc, protože to je podle mě na tohle nejpoužitelnější věc (byť je to třeba držet celou dobu).
VDC: no, nemusíš jí vypínat, což třeba na tý dálnici při zamáčknutí se to samo nevypne. Na druhou stranu zase evropský auta co mají ten trojblik, tak většinou nemají tu mezipolohu, že to bliká dokud to držíš - což by mě štvalo víc, protože to je podle mě na tohle nejpoužitelnější věc (byť je to třeba držet celou dobu).
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Aha, no, tak já vím, že to tak je v zákoně, ale když už jsem v tom pruhu, tak to je většinou jasný, že jsem tam asi chtěl jet. Naopak, když tam budou 3 pruhy a bude to blikat dál, tak to vypadá, že chci ještě do dalšího. Schválně si to zkusím uvědomit, jak dlouho to běžné držím a je fakt, že to bude dost záležet na situaci.
Který auto nemá mezipolohu, že bliká, dokud to držíš?
Který auto nemá mezipolohu, že bliká, dokud to držíš?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22729
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Myslim že škodovky co ten trojblik nemaj to neumí a u tý Octavie s trojblikem se to chová taky divně... buď to snad přestane po tom 3. bliknutí blikat ikdyž to držíš nebo to zase naopak dobliká všechny trojice po tom, co to držíš a pustíš (takže v tom mym případě ve chvíli kdy to pustim, tak to fakt bliká ještě tak dlouho, že to vypadá, že jedu dál).
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
No při přejíždění z pruhu do pruhu jí vypnout musím, páč se nevypne. Ale já s tím nějak nemám problém. Zapnu, přejedu, vypnu. Prostě mi smysl toho trojnesmyslu uniká.
Na páčce od stěračů mám taky možnost jednou setřít okno, když tu páčku přitáhnu k sobě. O tý funkci vím, ale nikdy jsem si na ní nezvykl, když chci setřít jednou okno, stejně v 95% případů tu páčku zapnu, setřu a zase vypnu.
Na páčce od stěračů mám taky možnost jednou setřít okno, když tu páčku přitáhnu k sobě. O tý funkci vím, ale nikdy jsem si na ní nezvykl, když chci setřít jednou okno, stejně v 95% případů tu páčku zapnu, setřu a zase vypnu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22729
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Na stěrače tuhle funkci miluju. Swift jí nemá a dost mě to na něm štve. Já z lenosti abych tam právě nemusel sahat znova a vypínat tu páčku lámu do mezipolohy, kde nepřeskočí aretaci, ale pustí stěrač. Jenom to občas nevyjde, vypnu to moc brzo a zůstane mi viset stěrač uprostřed okna (na tý páčce u outbacka mě jinak jenom štve, že mi přijde, že je tak strašně překombinovaná, že by tim šla ovládat i jaderná ponorka )
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Vidíš, mě složitá nepřijde, protože ze všech jejích funkcí využívám jen pouštění předních stěračů a nastavování cyklovače. Že se tím dá ovládat i zadní stěrač vlastně ani nevím, protože ho vůbec nepoužívám. Mám ho tam přišroubovanej jenom proto, aby byla ucpaná ta díra v pátejch dveřích.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
A mně zadní stěrač tolik chybí.
Jinak ještě lepší je funkce, kdy to při ostřiku začne stírat a párkrát to setře.
Jinak ještě lepší je funkce, kdy to při ostřiku začne stírat a párkrát to setře.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22729
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Jo, já taky bez zadního stěrače nějak nemůžu žít A u auta, kde je zadní stěrač v příplatkový výbavě by podle mě neměly ani dostat homologaci Jinak to ovládání zadního stěrače je tam zrovna dost na hlavu. Nejde prostě nechat puštěnej zadní stěrač pořád bez stříkání ostřikovače, což mě štve (a je to celkově deviza lepších/novějších aut...) Ale i celkově je tam divná taková nelogika - přední starače s ostřikovačem se pouští tlačítkem, bez pohybem k sobě... pak ten divokej prstýnek. No, když jsem si od toho četl manuál, tak jsem fakt myslel, že je to na ponorku
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
No vidíte to a to je další funkcionalita, která mě sere jak u Toyoty, tak u Subaru. Že nemůžu ostříkat okno a teprve pak pustit stěrače.
U Toyoty, kde jsou protiběžný stěrače a mívaly trysky v ramínkách mě to štvalo ještě víc, protože než se to okno umylo, tak to minimálně jednou setřelo na sucho. Takže mi to rozmazalo po okně ty sračky, pak ještě jednou a pak to teprve dalo dost vody, aby se to umylo. S výměnou ramínek jsem přišel o uchycení těch debilních trysek, tak jsem to předělal na normální trysky, které jsou sice uchycený na ramínkách, alestříkají na to okno dřív, než tam jede stěrač, tak mi to vadit přestalo.
U Outbacka mi to samozřejmě za běžného provozu nevadí, i když se mi pravidelně stává, že ostříkám okno, stěrače se vrátí do výchozí polohy, ale na okně je ještě mokrá šmouha, která mě tam štve, takže musím stejně ještě jednou to okno setřít.
Ale typicky tuhle funkci nenávidím v terénu, protože nemám možnost si to okno předmejt a pak ho teprve setřít, ale rovnou mi to ty sračky rozmaže po skle. Už jsem dokonce i přemejšlel o druhých tryskách nezávisle spínaných.
U Toyoty, kde jsou protiběžný stěrače a mívaly trysky v ramínkách mě to štvalo ještě víc, protože než se to okno umylo, tak to minimálně jednou setřelo na sucho. Takže mi to rozmazalo po okně ty sračky, pak ještě jednou a pak to teprve dalo dost vody, aby se to umylo. S výměnou ramínek jsem přišel o uchycení těch debilních trysek, tak jsem to předělal na normální trysky, které jsou sice uchycený na ramínkách, alestříkají na to okno dřív, než tam jede stěrač, tak mi to vadit přestalo.
U Outbacka mi to samozřejmě za běžného provozu nevadí, i když se mi pravidelně stává, že ostříkám okno, stěrače se vrátí do výchozí polohy, ale na okně je ještě mokrá šmouha, která mě tam štve, takže musím stejně ještě jednou to okno setřít.
Ale typicky tuhle funkci nenávidím v terénu, protože nemám možnost si to okno předmejt a pak ho teprve setřít, ale rovnou mi to ty sračky rozmaže po skle. Už jsem dokonce i přemejšlel o druhých tryskách nezávisle spínaných.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: ybrckovo Zeppelin 3,6 H 6
Jo, v terénu mě to taky štvalo. Tam jsem si buďto to okno myl průběžně, než se totálně zasralo a nebo to nechal zaprasený a když to situace umožňovala, tak umyl kanystrem s vodou. Jinak možná by se dalo připojit přímo na čerpadlo paralelně a dělat samostatnej ostřik bez setření. Nevím, jak to tam maj zadrátovaný. Při nejhorším by se tam dala dioda na vedení k elektronice.
EDIT: Hele, teď mě napadlo, když zadní sterač nepoužíváš... tak jenom vzít druhou sadu trysek a hadičku, odpojit zadní ostřikovač, připojit na jeho čerpadlo novou hadičku a trysky a máš vyřešeno... hlavně bez drátování a řešení vypínačů.
EDIT2: Jo a ještě by se musel odpojit ten zadní stěrač, aby ti při ostřiku předku nestíral vzadu na prázdno.
K tý nutnosti ještě jednou setřít - to některý auta maj, že právě po tomhle cyklu ostřik+stírání cca za 5 vteřin setřou ještě jednou. Celkem užitečný. Ale to by už zřejmě s použitím těch předválečných řídících systémů v Subaru nezvládli.
EDIT: Hele, teď mě napadlo, když zadní sterač nepoužíváš... tak jenom vzít druhou sadu trysek a hadičku, odpojit zadní ostřikovač, připojit na jeho čerpadlo novou hadičku a trysky a máš vyřešeno... hlavně bez drátování a řešení vypínačů.
EDIT2: Jo a ještě by se musel odpojit ten zadní stěrač, aby ti při ostřiku předku nestíral vzadu na prázdno.
K tý nutnosti ještě jednou setřít - to některý auta maj, že právě po tomhle cyklu ostřik+stírání cca za 5 vteřin setřou ještě jednou. Celkem užitečný. Ale to by už zřejmě s použitím těch předválečných řídících systémů v Subaru nezvládli.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno