Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Jak už jsem zmínil v jiném tématu tak jsem si udělal radost a pořídil WRX STI. Váhal jsem mezi Levorgem a STI a nakonec zvítězilo srdce nad rozumem. A jak jsem došel k STI?
Nechci vás tu unavovat nějakým delším příběhem, stejně by to nikdo nečetl. Takže ve zkratce.
Od dětství mě zajímalo rally víc než třeba F1. Jako kluk jsem hltal seriál z prostředí Rally - Vůle zvítězit. V tý době rally dominovala Lancia s Deltou S4, později s HF 4WD a Integrale. Když jsem si pak v 18 kupoval auto a naskytla se možnost vzít od známýho Lancii Deltu 1500 bylo jasno. Po Deltě následoval Ford Sierra, Escort RS2000, Delta 1.6HF Turbo, Alfa Romeo 155, Lancia Kappa 20V Turbo, Fiat Stilo JTD a Subaru Legacy 2.0D. K tomu jsem měl ještě jako druhý auto po nějakou dobu Alfu Romeo 75.
Co mě dovedlo k Subaru?
Jednoznačně rally. Tak jako mě k Lancii dostala Delta Integrale a k Fordu Sierra / Escort RS Cosworth tak i k Subaru vedla cesta přes rally. Ať už účast v MS nebo u nás. Když nepočítám všechny ty eNka tak jednoznačně Impreza WRC Tomáše Hrdinky. V tý době jsem začal o Subaru snít. Když to šlo pořídil jsem Legacy, byť s mnohdy nenáviděným dieselem. Na to auto neřeknu nikdy křivý slovo, bylo jednoznačně úžasný a splnilo přesně moje očekávání. V tu chvíli už jsem věděl, že moje další auto bude opět Subaru. A ve chvíli kdy to šlo jsem pořídil STI.
Co se mi nelíbí na STI?
Časem toho třeba bude víc, zatím mě mrzí, že tam není teplota a tlak oleje.
Kauza křídlo...
Auto bylo bez křídla a zpočátku jsem si říkal, že ho tam nechám dát. Postupně jsem si ale zvykal na to, že to vypadá dobře i bez něj. Když jsem pak auto viděl na živo u prodejce tak už se mi to v kombinaci s tou tmavou modrou líbilo. Křídlo není to co z toho auta dělá hovado. To auto je viditelně hovado i bez křídla. A jak už jsem se zmínil jinde - z pozice za volantem je mi šumák jestli tam křídlo je nebo není. Zároveň ale chápu názory těch kterým se to bez křídla nelíbí a jejich názor respektuji.
Pár fotek (včetně fotek z původní inzerce):
Nechci vás tu unavovat nějakým delším příběhem, stejně by to nikdo nečetl. Takže ve zkratce.
Od dětství mě zajímalo rally víc než třeba F1. Jako kluk jsem hltal seriál z prostředí Rally - Vůle zvítězit. V tý době rally dominovala Lancia s Deltou S4, později s HF 4WD a Integrale. Když jsem si pak v 18 kupoval auto a naskytla se možnost vzít od známýho Lancii Deltu 1500 bylo jasno. Po Deltě následoval Ford Sierra, Escort RS2000, Delta 1.6HF Turbo, Alfa Romeo 155, Lancia Kappa 20V Turbo, Fiat Stilo JTD a Subaru Legacy 2.0D. K tomu jsem měl ještě jako druhý auto po nějakou dobu Alfu Romeo 75.
Co mě dovedlo k Subaru?
Jednoznačně rally. Tak jako mě k Lancii dostala Delta Integrale a k Fordu Sierra / Escort RS Cosworth tak i k Subaru vedla cesta přes rally. Ať už účast v MS nebo u nás. Když nepočítám všechny ty eNka tak jednoznačně Impreza WRC Tomáše Hrdinky. V tý době jsem začal o Subaru snít. Když to šlo pořídil jsem Legacy, byť s mnohdy nenáviděným dieselem. Na to auto neřeknu nikdy křivý slovo, bylo jednoznačně úžasný a splnilo přesně moje očekávání. V tu chvíli už jsem věděl, že moje další auto bude opět Subaru. A ve chvíli kdy to šlo jsem pořídil STI.
Co se mi nelíbí na STI?
Časem toho třeba bude víc, zatím mě mrzí, že tam není teplota a tlak oleje.
Kauza křídlo...
Auto bylo bez křídla a zpočátku jsem si říkal, že ho tam nechám dát. Postupně jsem si ale zvykal na to, že to vypadá dobře i bez něj. Když jsem pak auto viděl na živo u prodejce tak už se mi to v kombinaci s tou tmavou modrou líbilo. Křídlo není to co z toho auta dělá hovado. To auto je viditelně hovado i bez křídla. A jak už jsem se zmínil jinde - z pozice za volantem je mi šumák jestli tam křídlo je nebo není. Zároveň ale chápu názory těch kterým se to bez křídla nelíbí a jejich názor respektuji.
Pár fotek (včetně fotek z původní inzerce):
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Tak i zde napíšu: hezký a ať jezdí!
A bez toho křídla je to prima sleeper (sám bych to řešil asi stejně - jedu pilu kdy chci já a ne když někoho vyprovokuje to prkno vzadu).
A bez toho křídla je to prima sleeper (sám bych to řešil asi stejně - jedu pilu kdy chci já a ne když někoho vyprovokuje to prkno vzadu).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Krasa!
Hned auto a sebe privez ukazat na prazsky mninsraz ve ctvrtek.
18:00 u pumpy Tesco v Letňanech.
Hned auto a sebe privez ukazat na prazsky mninsraz ve ctvrtek.
18:00 u pumpy Tesco v Letňanech.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Píšu si, ale uvidím jak mě práce pustí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ipi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 187
- Registrován: úte pro 22, 2015 10:46 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Ipolt
- Bydliště: Poděbrady
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Moc pekna hracka
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Jak jsem psal jinde...STi je krásný a křídlo mu vůbec nechybí ...přijde mi takové poutové ,tak at jezdí a dělá radost
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18908
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
hele .. minimalne teplota oleje tam podle me je ... (tlak nevim) ...
jinak samozrejme nadherne auto ... !!!! paradni vyber
edit: tak je tam tlak turba a ne nic s olejem :(
jinak samozrejme nadherne auto ... !!!! paradni vyber
edit: tak je tam tlak turba a ne nic s olejem :(
Naposledy upravil(a) hamoun dne ned lis 06, 2016 1:35 pm, celkem upraveno 1 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Prekvapuje me (a celkem nemile) ze auto za mega nema pamet u ridicovi sedacky ?!?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18908
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
na co? to se jednou naridi a je to ... to se vetsinou nepujcuje
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
To je samozřejmě druhá věc, třeba ty hodnoty z toho jen neumím vytáhnout... Pořád se tu dívám na ten manuál který mě odrazuje počtem stránek. Asi se budu muset vážně podívat.
Sedačka - stejně jako u Legacy - elektrická sedačka je jen u řidiče, bez paměti.
Sedačka - stejně jako u Legacy - elektrická sedačka je jen u řidiče, bez paměti.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Ja mam sice na legacy elektricke nastavovani take jen u ridice (ostatne u spolujezedce se neda nastavit vyska, jen posun vpred a vzad), ale mam 2 pameti. Elektrika bez pameti mi prijde dost na hovno. Je jedno, zda to auto pujcuji nebo ne, i kdyz to pudje jen do servisu, musim to zase stelovat a ladit ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Tak ja se u Sti tesil na vykon,jizdni vlastosti,mezinapravak....elektricka sedacka me fakt nenapadla... po mesicich jezdeni uz vubec ne..
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Gratulujem. Nech robi radost. Ja mam so svojou dnes 2 rocne vyrocie a 62000km. Teplota oleja tam nie je nikde. Skoda toho kridla.Bolo by to sti ako ma byt. Tak uzivaj a vela stastnych km.
WRX STI 2015
WRX STI 2013 R.I.P.
WRX STI 2013 R.I.P.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10623
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Zapomeňte na křídlo, protože tohle je dokonalej vlk v rouše beránčím. Majitelé aut, které jako sportovní pouze vypadají budou čumět. Tady určitě koukal jak puk majitel Galarda, kterýho chtěl majitel Escorta při vyjížďce asi vyzkoušet. https://www.youtube.com/watch?v=E1E6HnEufk4
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Paměť u elektrický sedačky v autě, který pravidelně nesedlají 2 a více lidí, je celkem zbytečnost. To je další taková moderní rozmařilost v současnejch autech. To se asi dá cekem přežít, když to jednou, dvakrát do roka někdo někam trošku posune.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97