Harous - WRX STI 2.5 Sport Limited - Modrásek
Napsal: sob lis 05, 2016 6:32 pm
Jak už jsem zmínil v jiném tématu tak jsem si udělal radost a pořídil WRX STI. Váhal jsem mezi Levorgem a STI a nakonec zvítězilo srdce nad rozumem. A jak jsem došel k STI?
Nechci vás tu unavovat nějakým delším příběhem, stejně by to nikdo nečetl. Takže ve zkratce.
Od dětství mě zajímalo rally víc než třeba F1. Jako kluk jsem hltal seriál z prostředí Rally - Vůle zvítězit. V tý době rally dominovala Lancia s Deltou S4, později s HF 4WD a Integrale. Když jsem si pak v 18 kupoval auto a naskytla se možnost vzít od známýho Lancii Deltu 1500 bylo jasno. Po Deltě následoval Ford Sierra, Escort RS2000, Delta 1.6HF Turbo, Alfa Romeo 155, Lancia Kappa 20V Turbo, Fiat Stilo JTD a Subaru Legacy 2.0D. K tomu jsem měl ještě jako druhý auto po nějakou dobu Alfu Romeo 75.
Co mě dovedlo k Subaru?
Jednoznačně rally. Tak jako mě k Lancii dostala Delta Integrale a k Fordu Sierra / Escort RS Cosworth tak i k Subaru vedla cesta přes rally. Ať už účast v MS nebo u nás. Když nepočítám všechny ty eNka tak jednoznačně Impreza WRC Tomáše Hrdinky. V tý době jsem začal o Subaru snít. Když to šlo pořídil jsem Legacy, byť s mnohdy nenáviděným dieselem. Na to auto neřeknu nikdy křivý slovo, bylo jednoznačně úžasný a splnilo přesně moje očekávání. V tu chvíli už jsem věděl, že moje další auto bude opět Subaru. A ve chvíli kdy to šlo jsem pořídil STI.
Co se mi nelíbí na STI?
Časem toho třeba bude víc, zatím mě mrzí, že tam není teplota a tlak oleje.
Kauza křídlo...
Auto bylo bez křídla a zpočátku jsem si říkal, že ho tam nechám dát. Postupně jsem si ale zvykal na to, že to vypadá dobře i bez něj. Když jsem pak auto viděl na živo u prodejce tak už se mi to v kombinaci s tou tmavou modrou líbilo. Křídlo není to co z toho auta dělá hovado. To auto je viditelně hovado i bez křídla. A jak už jsem se zmínil jinde - z pozice za volantem je mi šumák jestli tam křídlo je nebo není. Zároveň ale chápu názory těch kterým se to bez křídla nelíbí a jejich názor respektuji.
Pár fotek (včetně fotek z původní inzerce):
Nechci vás tu unavovat nějakým delším příběhem, stejně by to nikdo nečetl. Takže ve zkratce.
Od dětství mě zajímalo rally víc než třeba F1. Jako kluk jsem hltal seriál z prostředí Rally - Vůle zvítězit. V tý době rally dominovala Lancia s Deltou S4, později s HF 4WD a Integrale. Když jsem si pak v 18 kupoval auto a naskytla se možnost vzít od známýho Lancii Deltu 1500 bylo jasno. Po Deltě následoval Ford Sierra, Escort RS2000, Delta 1.6HF Turbo, Alfa Romeo 155, Lancia Kappa 20V Turbo, Fiat Stilo JTD a Subaru Legacy 2.0D. K tomu jsem měl ještě jako druhý auto po nějakou dobu Alfu Romeo 75.
Co mě dovedlo k Subaru?
Jednoznačně rally. Tak jako mě k Lancii dostala Delta Integrale a k Fordu Sierra / Escort RS Cosworth tak i k Subaru vedla cesta přes rally. Ať už účast v MS nebo u nás. Když nepočítám všechny ty eNka tak jednoznačně Impreza WRC Tomáše Hrdinky. V tý době jsem začal o Subaru snít. Když to šlo pořídil jsem Legacy, byť s mnohdy nenáviděným dieselem. Na to auto neřeknu nikdy křivý slovo, bylo jednoznačně úžasný a splnilo přesně moje očekávání. V tu chvíli už jsem věděl, že moje další auto bude opět Subaru. A ve chvíli kdy to šlo jsem pořídil STI.
Co se mi nelíbí na STI?
Časem toho třeba bude víc, zatím mě mrzí, že tam není teplota a tlak oleje.
Kauza křídlo...
Auto bylo bez křídla a zpočátku jsem si říkal, že ho tam nechám dát. Postupně jsem si ale zvykal na to, že to vypadá dobře i bez něj. Když jsem pak auto viděl na živo u prodejce tak už se mi to v kombinaci s tou tmavou modrou líbilo. Křídlo není to co z toho auta dělá hovado. To auto je viditelně hovado i bez křídla. A jak už jsem se zmínil jinde - z pozice za volantem je mi šumák jestli tam křídlo je nebo není. Zároveň ale chápu názory těch kterým se to bez křídla nelíbí a jejich názor respektuji.
Pár fotek (včetně fotek z původní inzerce):