Prodáno..Filippkův Forejs
Napsal: úte říj 18, 2016 10:08 am
Tak si založím nové vlákno o Foresterovi.. Rád bych z toho měl takovou i servisní knížku, jelikož co půjde, si budu na rozdíl od Outbacku řešit sám.
Takže Forejse jsem koupil jako čtvrtý majitel, respektive třetí. První majitel byla leasingovka, pak přepsáno na prvního majitele. Druhý majitel byl autobazar, kde ho užíval cca půl roku šéf bazaru než ho nabídli k prodeji.
Forejs je rok 05, původem tedy ČR se 138tkm, které jsou ověřeny certifikátem od Cebie (doufám že to k něčemu je). Jinak je to skoro holátko, krom automatické klimy nemá prakticky nic navíc. Ale ono vlastně nic navíc ani nepotřebuju. Tak leda šíbr – ten mi asi bude chybět. Používal jsem ho mnohem radši, nežli klimu.
Auto samozřejmě má i nějaké nedostatky, které snad poladím ke své spokojenosti.
Takže mínusy při koupi: lehce unavené zadní tlumiče, přední brzdy na výměnu, hučící levé zadní ložisko, nějaká ta kosmetika.
Plusy: Nízký nájezd, až na jeden plastový panel palubky (kde asi měli přidělaný nějaký držák na telefon) nezničený interiér. Předoucí si motor i za studena bez pazvuků. Dle servisky po rozvodech. Mile mě překvapil stav podvozku, který vůbec nevypadá jako u Subaru, které jezdí 10let v soli. Škoda že už to nestihnu letos zakonzervovat, tak snad jednu zimu na Jablonecku přečká bez újmy. To samé při výměně brzd, u brzdičů. Brzdiče neorezlé, vodící čepy krásně chodící. Oproti bývalému Outbacku z roku 06 nebe a dudy.
Tak uvidíme co dál.
Fotky budou, zatím nic nemám.
Servis:
6.10.16 na 138500 km vyměněn motorový olej Total 5w40, převodový olej MO nano i do zadního difu. Vzduchový filtr.
10.10.16 na 139000 km výměna předních brzd, kotouče Meyle Platinum, destičky Meyle.
19.10.16 na 139000 km výměna zadních tlumičů a pružin (Kayaba+Ironman), zadní ložiska SKF, zadní brzdové obložení a prasátka. Přezuto na Vraníky HPL4.
20.11.16 jsem nasadil Ironmany i na předek.
27.11.16. namontován, po dobré zkušenosti v předchozím Outbacku, el. ohřev motoru Elektrowarm. Při té příležitosti jsem vyměnil chladící kapalinu. Fridex.
23.9.17 výměna oleje Total 5w40, filtr Mann a vzduch.filtru na 149500km.
28.12.17 výměna oleje v servu Castrol dexIII.
3.1.18 výměna klínových řemenů za Conti.
11.10.18 montáž Lpg STAG při 156000km.
14.10.18 výměna oleje Total 5w40 na 156000km
9.5.19 výměna zadních ložisek 161tkm
3.8.19 Výměna oleje Total 5W30 + filtr na 165000 km.
6.1.20 ..167500 nová autobaterie.
9.9.20 ..172000 olejservis Total 5W30 + vzduch filtr, brzdovka
23.9.20 LPG servis po 20tkm..filtr a repas vstřiků.
29.5.21 180tkm nový tlumič výfuku
26.6.21 181tkm olej Total 5W30, olej.filtr, vzduch.filtr, kabinový filtr. Kryt motoru od Kofilky
31.10.21 187tkm brzdové destičky, výměna chlad.kapaliny
16.4.22 192tkm výměna oleje Total 5W30, filtry..
18.9.22 202tkm olej Total 5w30, filtr, vzduch.filtr, kosti stabilizátoru a všechny kosti.
Takže Forejse jsem koupil jako čtvrtý majitel, respektive třetí. První majitel byla leasingovka, pak přepsáno na prvního majitele. Druhý majitel byl autobazar, kde ho užíval cca půl roku šéf bazaru než ho nabídli k prodeji.
Forejs je rok 05, původem tedy ČR se 138tkm, které jsou ověřeny certifikátem od Cebie (doufám že to k něčemu je). Jinak je to skoro holátko, krom automatické klimy nemá prakticky nic navíc. Ale ono vlastně nic navíc ani nepotřebuju. Tak leda šíbr – ten mi asi bude chybět. Používal jsem ho mnohem radši, nežli klimu.
Auto samozřejmě má i nějaké nedostatky, které snad poladím ke své spokojenosti.
Takže mínusy při koupi: lehce unavené zadní tlumiče, přední brzdy na výměnu, hučící levé zadní ložisko, nějaká ta kosmetika.
Plusy: Nízký nájezd, až na jeden plastový panel palubky (kde asi měli přidělaný nějaký držák na telefon) nezničený interiér. Předoucí si motor i za studena bez pazvuků. Dle servisky po rozvodech. Mile mě překvapil stav podvozku, který vůbec nevypadá jako u Subaru, které jezdí 10let v soli. Škoda že už to nestihnu letos zakonzervovat, tak snad jednu zimu na Jablonecku přečká bez újmy. To samé při výměně brzd, u brzdičů. Brzdiče neorezlé, vodící čepy krásně chodící. Oproti bývalému Outbacku z roku 06 nebe a dudy.
Tak uvidíme co dál.
Fotky budou, zatím nic nemám.
Servis:
6.10.16 na 138500 km vyměněn motorový olej Total 5w40, převodový olej MO nano i do zadního difu. Vzduchový filtr.
10.10.16 na 139000 km výměna předních brzd, kotouče Meyle Platinum, destičky Meyle.
19.10.16 na 139000 km výměna zadních tlumičů a pružin (Kayaba+Ironman), zadní ložiska SKF, zadní brzdové obložení a prasátka. Přezuto na Vraníky HPL4.
20.11.16 jsem nasadil Ironmany i na předek.
27.11.16. namontován, po dobré zkušenosti v předchozím Outbacku, el. ohřev motoru Elektrowarm. Při té příležitosti jsem vyměnil chladící kapalinu. Fridex.
23.9.17 výměna oleje Total 5w40, filtr Mann a vzduch.filtru na 149500km.
28.12.17 výměna oleje v servu Castrol dexIII.
3.1.18 výměna klínových řemenů za Conti.
11.10.18 montáž Lpg STAG při 156000km.
14.10.18 výměna oleje Total 5w40 na 156000km
9.5.19 výměna zadních ložisek 161tkm
3.8.19 Výměna oleje Total 5W30 + filtr na 165000 km.
6.1.20 ..167500 nová autobaterie.
9.9.20 ..172000 olejservis Total 5W30 + vzduch filtr, brzdovka
23.9.20 LPG servis po 20tkm..filtr a repas vstřiků.
29.5.21 180tkm nový tlumič výfuku
26.6.21 181tkm olej Total 5W30, olej.filtr, vzduch.filtr, kabinový filtr. Kryt motoru od Kofilky
31.10.21 187tkm brzdové destičky, výměna chlad.kapaliny
16.4.22 192tkm výměna oleje Total 5W30, filtry..
18.9.22 202tkm olej Total 5w30, filtr, vzduch.filtr, kosti stabilizátoru a všechny kosti.