Děkuji pánové za komentáře a připomínky.
Co se týče displeje, tak pro mě je to taky asi nejvhodnější varianta, jak finančně, tak řešením místa.
Šnorchl - vím že to není jen a pouze o vytažení trubky na střechu. Ale když vím, jak je udělaný násos v podběhu pod blatníkem přes jedno mizerné kolínko, tak myslím, že náporové sání tam dostane dostatek vzduchu, ale je to samozřejmě o vyzkoušení...zatím to řešit nebudu. Island je v nedohlednu a šnorchl by měl využití pouze tam, nebo někde na srazu, nehodlám auto topit v každé louži kolem komína, zvlášť po takové renovaci. Takže zkusím vymyslet, aby to bylo co nejjednodušeji sundávací a zastamdací
, ale tohle mě zatím nijak netrápí.
Ještě zpět k čidlům, všechny budíky, které v sobě mají zabudovaný tlak oleje a voltmetr jsou v mílích-takže to je mimo hru. Ale z toho mi vychází že tlak oleje bych mohl dostat z čidla mazání (je to čidlo které má více drátů musím ještě kouknout do schémat).
Dotaz tedy na outbacka: jak pracuje elektronika displeje? Budu trochu možná vařit z vody podle toho co tak trochu vím...Jsou hodnoty čidel programovatelné na základě ohmického odporu? Myslím tím, že když třeba nastavím, že hodnota odporu "x" = 20 stupňů C, bude již čidlo měřit podle tohoto nastaveného parametru, když ano, mohl bych tak využít stávající čidla pro teplotu vody a tlak oleje. Musel bych pak přidat pouze jedno čidlo na teplotu oleje. Je to reálné, nebo to funguje na úplně jiném principu?
A ještě něco pro pobavení. Žena si začala všímat různých dílů, které postupně začaly přibývat dole v baráku. Ještě než jsem šel na nemocenskou, postupně jsem dovezl pár věcí, když jsem jel dodávkou poprázdnu kolem něčeho zajímavého. Dokončil jsem "sbírku" RW macho rims 15". Dovezl jsem úplně zdravou kapotu za cenu šrotu a taky turbo motor a polomotor
Musel jsem s pravdou ven a navíc jsem byl vystaven sérii nepříjemných otázek, třeba jako na co mi je 6 převodovek, 4 motory a 5 sad alu kol na auto, které ještě nikdy nejelo
Ale s přiznáním, že za to nemůžu, a že je to subaru diagnoza mi to prošlo
Jinak práce na autě pokračují, zrovna mám téměř dokončený hlavní svazek. Celý jsem ho rozmotal, zkontroloval, věci které tam byli dobastlené předchozími uživateli jsem dal dokupy. Plus jsem přidal konektor a dráty pro spínání zelené kontrolky na turbo - leonisti budou vědět. Zjistil jsem, že kabeláž má i veškeré konektory a připojení pro klimatizaci - to mě potěšilo, takže je v plánu i klima.
Doplněno pár fotek do galerie - viz podpis.