Stránka 3 z 3

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: pát zář 23, 2016 8:10 am
od newli
No to jo, pokus jsi mel na mysli, ze pri stejnem prevodovem stupni a a stejnych otackach motoru to na jinych gumach pojede realne jinak, tak to souhlas. Ale vubec me nenapadlo, ze by tohle nekoho trapilo, kdyz bude tachometr ukazovat spravnou rychlost :-) Rozdily v rychlosti nebudou natolik vyrazne, abych z rychleho auta mel pomaleho hlemyzde :-DDD

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: pát zář 23, 2016 8:24 am
od npeter
Jezdit se s tím samozřejmě dá, ale jinak a ne každé auto umožní korekci vnímané rychlosti --> problém. Podstatné ale je, jak jsem psal, co není v TP, tam být nesmí, jinak si koleduješ o průšvih nejen na STK, ale hlavně při nehodně.

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: pon zář 26, 2016 12:47 pm
od feroj
Sorry za [OFFTOPIC] , jen pro informaci, tohle jsou podle všeho nejlehčí 17" original kola, co se kdy dávaly:
JDM/EDM 2004 WRX
Size: 17x7"
Offset: +55
Bolt pattern: 5x100
Wheel Weight: 19 lbs
OEM-equipped tire size: 225/45R17

Mňa zaujali aj 18"disky STi z orig. doplnkov(Enkei), ale podľa vyjadrenia predajcu v Brne nie sú kované a sú ťažšie ako štandard.18" na Levorgu...(nemali predchádzajúce generácie STi kované disky??)

veľkosť diskov min. 17" palcov na Levorgu vychádza hlavne z veľkosti brzd. kotúčov a brzdičov... preto menšie ako 17" nevojdú, nižšie ET na disku priaznivo vplýva na stabilitu(rozširuje auto), ale viac zaťažuje ložiska náboja a znižuje jeho životnosť, preto by sa malo dodržiavať odporúčanie výrobcu, lebo pri konštrukcii náboja (aj otvoru na blatníku) vychádzali so sériového ET disku...
Myslím že OZ začínajú kované disky(forget) až od 19"... a menšie priemery začali používať výrobne lacnejšie - tepelné spevnenie ráfika (HLT)

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: pon zář 26, 2016 12:54 pm
od paveljirik
feroj píše:Sorry za , jen pro informaci, tohle jsou podle všeho nejlehčí 17" original kola, co se kdy dávaly:
JDM/EDM 2004 WRX
Size: 17x7"
Offset: +55
Bolt pattern: 5x100
Wheel Weight: 19 lbs
OEM-equipped tire size: 225/45R17

Mňa zaujali aj 18"disky STi z orig. doplnkov(Enkei), ale podľa vyjadrenia predajcu v Brne nie sú kované a sú ťažšie ako štandard.18" na Levorgu...(nemali predchádzajúce generácie STi kované disky??)

veľkosť diskov min. 17" palcov na Levorgu vychádza hlavne z veľkosti brzd. kotúčov a brzdičov... preto menšie ako 17" nevojdú, nižšie ET na disku priaznivo vplýva na stabilitu(rozširuje auto), ale viac zaťažuje …

JJ, ty STI z originál příslušenství se mi líbily úplně nejvíc, ale stojí cca 15000,-/ což je nesmysl. Jinak dávat na Levorg cokoliv menšího než 18 je taky blbost :D
Jinak si nemyslím, že když zmenšíš ET o 5-10 stupnú dojde k nějakému namáhání většímu než je zdrávo, to jsou jenom kecy servisáků aby ti potom neuznali záruku a měli možnost se vymlouvat :D

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: pon zář 26, 2016 2:00 pm
od Traveller
Já myslím, že kluci s BRZ by ti mohli vyprávět, jestli je to blbost nebo ne. ;-D
Tedy asi ne osobně (myslím, že to tu nikoho nepotkalo), ale vím že to dost řešili u zahraničních jezdců, kteří s tím měli těžké trápení a odcházelo jim..., už si nepamatuji co přesně, protože BRZ nemám a tak jsem tomu nevěnoval tolik pozornosti. 8-?
Ale dělejte jak myslíte. Já jsem ten poslední, kdo by někomu něco rozmlouval. To jen že vím, že se to tu řešilo. 8-?

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: pon zář 26, 2016 4:15 pm
od seatik
K tomu ET se u BRZ /GT86 muselo přidat i snížení podvozku. Pak byl problém na světě :-)

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: stř zář 28, 2016 3:41 pm
od feroj
paveljirik píše:
JJ, ty STI z originál příslušenství se mi líbily úplně nejvíc, ale stojí cca 15000,-/ což je nesmysl. Jinak dávat na Levorg cokoliv menšího než 18 je taky blbost :D
Jinak si nemyslím, že když zmenšíš ET o 5-10 stupnú dojde k nějakému namáhání většímu než je zdrávo, to jsou jenom kecy servisáků aby ti potom neuznali záruku a měli možnost se vymlouvat :D
na stránke OZ Racing http://www.ozracing.com/wheels/oz-racin ... ula-hlt-5h
keď dáš konfigurovať podľa auta vyhodí pri type formula HLT ako jedna z variant rozmer 8"R18 ET 45, alebo 7,5"R18 ET 47...
konzultoval som budú na to aj atesty o spôsobilosti dá sa zapísať do osvedčenia ale variantu GOLD robia len 5x100 na staršie STi...(a pod.)
kované robia až od 19"... ale to už je cez 800€ jeden disk :-)

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: čtv říj 19, 2017 8:20 pm
od HonzaS
Ty OZ vypadají fakt parádně ,,,,| (*_^) |,,,, :-OO
Díky za inspiraci.

Přemýšlím pak nad těmito-kola jsou dělaná na zakázku, tak si parametry mohu určit. U TeamDynamics je domluva úplně na všem:
1. Fondmetal EVOCorse Sanremo http://www.evocorse.com/portfolio/sanremocorse-wheel/
(foto zapůjčeno z netu)
Obrázek

2. Team Dynamics Pro Race 1.2
Obrázek

Re: Levorg 1.6 GT-S by paveljirik

Napsal: čtv říj 19, 2017 9:00 pm
od Mira
Tak tomu říkám souboj. OZ vs. TeamDynamics. Já bych umřel jak ten oslík mezi dvěma kupkama slámy.