Matty a type R
- matty
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 474
- Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Martin Kopecky
- Bydliště: Jičín
Re: Matty a type R
No kancelář v tom má dílčí mezery ale víceméně se tomu nedá moc co vytknout
- jaromir_jr
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: ned pro 13, 2009 1:44 am
- Jméno a příjmení: Jaromír Zubák jr.
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Matty a type R
Jaromír jr.
http://www.jaromirzubak.cz
Subaru Impreza WRX STI 2009, 430 Hp by 4turbo
Audi A6 Allroad 3,0 Bi-TDI 2016
http://www.jaromirzubak.cz
Subaru Impreza WRX STI 2009, 430 Hp by 4turbo
Audi A6 Allroad 3,0 Bi-TDI 2016
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Matty a type R
To je brutus, ještě že jsem dělal jen 2x převodovku a 1x kovanej motor.
Je vidět,že úroveň naší uchylnosti je téměř neomezená :D
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
Je vidět,že úroveň naší uchylnosti je téměř neomezená :D
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
WRX 2003
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Matty a type R
A přitom stačí se řídit zlatými Subaru pravidly:
1) nehrab do toho,dokud to jede
2) neřeš zvuky,jsou normální
3) nic nevylepsuj,bude to jen horší
4) stále měj připraveno dost peněz, jednou to přijde
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
1) nehrab do toho,dokud to jede
2) neřeš zvuky,jsou normální
3) nic nevylepsuj,bude to jen horší
4) stále měj připraveno dost peněz, jednou to přijde
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
WRX 2003
- matty
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 474
- Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Martin Kopecky
- Bydliště: Jičín
Re: Matty a type R
Se teda trochu bojim cokoliv říct ale mě se to zvrtlo už tím bodem 1. Pravda původně sem takový zvěrstvo nechtěl ptž bod 4 ale potupně a postupně to do nějakého konce dotahnu a budu třeba chvíli žít v iluzi že mám “nové” auto a chvíli budu jen a jen jezdit a ne jako do teď
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Matty a type R
Matty: to je v pohodě,každý si tím musí nejdříve projít,aby si ta pravidla sám definoval, podle me jsou jen dva scénáře majitelů Subaru:
- počáteční nadšení, překvapení,kolik to zere peněz, rychly prodej pod cenou,dokud je čas
- počáteční nadšení, narvani nechutné sumy peněz, prozření že to nic nevyřešilo, uvědomění si,že už se to nevyplatí prodat,alebrz investice cenu nenavysily a mezitím vznikla Subaru závislost. Narkomanovo udržování životaschopnosti a postupné vysávání rodinného rozpočtu.
Já jsem scénář dvě a většina lidí tady na fóru taky ( kromě Cerva a Tanga myslím
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
- počáteční nadšení, překvapení,kolik to zere peněz, rychly prodej pod cenou,dokud je čas
- počáteční nadšení, narvani nechutné sumy peněz, prozření že to nic nevyřešilo, uvědomění si,že už se to nevyplatí prodat,alebrz investice cenu nenavysily a mezitím vznikla Subaru závislost. Narkomanovo udržování životaschopnosti a postupné vysávání rodinného rozpočtu.
Já jsem scénář dvě a většina lidí tady na fóru taky ( kromě Cerva a Tanga myslím
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
WRX 2003
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Matty a type R
Myslím ze i Tango si prošel bodem 2. Ale jeho záchranná brzda včas zasáhla
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- matty
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 474
- Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Martin Kopecky
- Bydliště: Jičín
Re: Matty a type R
Aneb každá sranda něco stojí já si to uvědomuji od prvního dne co to auto mám. A kdybych neměl přesně tohle měl bych jiný STi
Jo Tango mi to vyprávěl ovšem lepší je si to nechat vyprávět od jeho ženy
Jo Tango mi to vyprávěl ovšem lepší je si to nechat vyprávět od jeho ženy
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Matty a type R
ženský tomu nerozumí. je potřeba je izolovat od informací (a na subaru mít tajný fondy , jinak je vše dobré v pekle
nejlepší jsou párečky - oba se Subaru diagnózou (třeba Marcel a Týnka) to je pak polízanice. a ještě to pak naučit děti. to je cesta rovnou do finanční nirvány
nejlepší jsou párečky - oba se Subaru diagnózou (třeba Marcel a Týnka) to je pak polízanice. a ještě to pak naučit děti. to je cesta rovnou do finanční nirvány
WRX 2003
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Matty a type R
Jj já už to pochopil dřív. Prostě nový je nový
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- matty
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 474
- Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Martin Kopecky
- Bydliště: Jičín
Re: Matty a type R
Se mnou naštěstí žádná nevydrží tak dlouho aby měla možnost do toho vůbec kecat
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Matty a type R
ono je to jak v čem. dnešní auta nový stojej za prd. ale zase koupit 13 let starou vraždu a ještě nákladnou typu subaru (BMW, Mercedes, Volvo, ono je to celkem fuk), tak to jsou náklady a investice předem zaručené.
to je taky důvod, proč celkem vážně uvažuju, že prodám ženy Pažouta a půjdu do operativního leasingu. ať se ten krám posere kdy chce, moje to není a servis i náklady na opravy nese leasingovka. a za tři roky ať si ten krám vezmou zpátky
za rok je to kolem 50 tisíc, což je jen o málo víc, než dáš za provoz, servis, amortizaci starýho auta.
to je taky důvod, proč celkem vážně uvažuju, že prodám ženy Pažouta a půjdu do operativního leasingu. ať se ten krám posere kdy chce, moje to není a servis i náklady na opravy nese leasingovka. a za tři roky ať si ten krám vezmou zpátky
za rok je to kolem 50 tisíc, což je jen o málo víc, než dáš za provoz, servis, amortizaci starýho auta.
WRX 2003
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Matty a type R
Kluci ono to není jenom o penězích...znám osobně několik "srdcařů" co měly STi a jiné šílenosti, financí měly dost a dnes mají rádoby auta "pro užitek" a stíhačky jsou pryč. ..prostě životní priority jsou jiné!...
jinak Matty držím Ti palce aby si to postavil do svých představ a nestálo Tě to nesmysl peněz.
jinak Matty držím Ti palce aby si to postavil do svých představ a nestálo Tě to nesmysl peněz.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- matty
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 474
- Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Martin Kopecky
- Bydliště: Jičín
Re: Matty a type R
Děkuji
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Matty a type R
Já si myslím, že to děláš dobře.
A i přes to všechno, co uděláš se najdou díly, které nevyměníš a stejně se podělají. (viz. naše BENEŠOVská oprava hadičky).
A protože jsem pacient jako většina lidí tady, tak ti držím palce. Bude to bombový auto na růžovejch nápravách (mimochodem růžová byla ramena na GC by STi se speciálníma silentblokama (něco jako uniball v gumě)).
A i přes to všechno, co uděláš se najdou díly, které nevyměníš a stejně se podělají. (viz. naše BENEŠOVská oprava hadičky).
A protože jsem pacient jako většina lidí tady, tak ti držím palce. Bude to bombový auto na růžovejch nápravách (mimochodem růžová byla ramena na GC by STi se speciálníma silentblokama (něco jako uniball v gumě)).