Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Tak akoz som spominal ostalo mi uz len jedno lego a to moje biele... tak som si porieisl forester aj kvoli praci
2002 a ma najazdene 340 000KM + LPG zavoli alisei automat
ECUTEC vykon cca. 220PS + -
Pridavam foto
2002 a ma najazdene 340 000KM + LPG zavoli alisei automat
ECUTEC vykon cca. 220PS + -
Pridavam foto
Subaru Legacy turbo 1992
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
no fesacek :supeer:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
dakujem
inak kolko by ten AT mohol zniest koni???
inak kolko by ten AT mohol zniest koni???
Subaru Legacy turbo 1992
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Pokud si to pamatuju dobře, tak po Ucuteku stejně jako manuál (cca 275).
Problém by mohl být měnič, ale ten se dá vyměnit za silnější.
Problém by mohl být měnič, ale ten se dá vyměnit za silnější.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Budem rad ked sa o tom dozviem nieco viac... jedna sa uz o 130KW (seria) verziu... skusal som ho v terene a poviem ze som sa zalubil... este ked date zazracne tlacidlo HOLD zaradis 2 a ides... som bol vazne milo prekvapeny ako to do zablateneho kopca ide bez zavahania... :drive:
Subaru Legacy turbo 1992
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Koukni na http://www.Proturbo.cz a zavolej Nowakovi. Vysvětlí Ti vše potřebné (já mu předal moje přifouklé XT na běžný servis dnes odpoledne.
Jen jsem nepochopil tu zmínku o LPG.
Jen jsem nepochopil tu zmínku o LPG.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
LPG zavoli alisei je znacka... riesil som tu problem s RJ ktora mi kupe aj odisla... nastastie z Talianska som objednal druhu a funguje
Subaru Legacy turbo 1992
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Ládise jsem se během lazení ptal a říkal že strop je 240hpMareka píše:Pokud si to pamatuju dobře, tak po Ucuteku stejně jako manuál (cca 275).
Problém by mohl být měnič, ale ten se dá vyměnit za silnější.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Ja som tak kvoli tomu rozmyslal lebo mi ostalo lego turbo... Zeby som prehodil blok motora a ostalo mi aj vf23 turbo jedno ale to su spekulacie
Subaru Legacy turbo 1992
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Moc hezký :826: ...jen si ho važ :850:
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Tak dlho som sa netesil :bp: pred vcerom cestou do mesta po dialnici vyrazilo na chladici vypustaci ventil (ano citate spravne) a dnes rano ked bolo auto doma a zalozil som druhy, fuklo tesnenie pod hlavou, no voda sa do oleja nedostala nastastie... (expanzka bublinkuje ako diva) a navyse je rozsahany volnobeh... :bp:
HOLD SUBARU
este ze o 9 rokov starsie legacy kde neboli (predpokladam) tesnenia nikdy menene funguje stale dodnes... a to sa u mna za 3 roky kazilo omnoho menej ako forester co je u nas chvilku
HOLD SUBARU
este ze o 9 rokov starsie legacy kde neboli (predpokladam) tesnenia nikdy menene funguje stale dodnes... a to sa u mna za 3 roky kazilo omnoho menej ako forester co je u nas chvilku
Subaru Legacy turbo 1992
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Když ono je to těžký Forestři obecně dostávají hrozně do těla. Myslím že u nich platí poměr vůči legu 1:2 tedy pokud má lego na hrbu 100t km, a forester taky tak má vlastně 200t km.
Vem si co s těmi auty děláme za prasáže :drive: a pak si kup auto po někom z klubu ::-DDD:
Vem si co s těmi auty děláme za prasáže :drive: a pak si kup auto po někom z klubu ::-DDD:
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Brankov forester (F*CK FUEL ECONOMY)
Lego ma najazdene 310 000KM a forester 340 000KM nemozem sa kvoli tomu stazovat je to skor opotrebene
vzhladom na fuknute tesnenie idem menit blok z legacy do forestra... aspon mi to hlavne ostane uz na to mam aj veci a docital som sa ze aj kompresny pomer sedi 8:1 takze to budem riesit takto
vzhladom na fuknute tesnenie idem menit blok z legacy do forestra... aspon mi to hlavne ostane uz na to mam aj veci a docital som sa ze aj kompresny pomer sedi 8:1 takze to budem riesit takto
Subaru Legacy turbo 1992