Stránka 24 z 31

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pon zář 14, 2020 10:09 pm
od VDC
Dušane to bude zřejmě nějaké médium, tištěné na něco, čemu se říká papír a vrchol popularity to zažilo někdy v minulém století
Jsem na tom úplně stejně. Text na papíru už jsem nečetl ani nepamatuju, natož cíleně a za peníze.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: čtv říj 22, 2020 10:30 pm
od emve
Takže po necelých 2 měsících bez STI to vypadá na ukončení etapy "neřadí to", ale pokračování klasického JDM life (STI life, Evo life). Při koupi jsem byl upozorněn na horší synchron na 4. stupni, dostal jsem slevu 10 na opravu, jak se ukázalo při prvních jízdách, rychlejší řazení nedávala ani pětka. Nakonec to z faktury vypadá, že mám snad novou převodovku, ani jsem nepočítal, kolik je tam měněných kol, vidliček a nevím čeho všeho. :-D

Zároveň byla před smrtí i spojka, takže se faktura dostala na číslo 79.900 Kč. Takže takové menší upozornění pro zájemce o starší STI 2015, zahučet se dá nejen na motoru. :-D

Mě to zase tak netrápí, protože jsem auto koupil za hodně zajímavou cenu s ohledem na úpravy a teď jsem se dostal s nějakým servisem, novými pneu a touto akcí na dle mého názoru běžnou cenu. Nicméně mě to utvrdilo, že chci příští rok opustit EVO/STI life a začít R8 V10 life, který bude snad možná i levnější. :-D

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: čtv říj 22, 2020 10:39 pm
od námořník
Tak o tom silně pochybuju :-) , ale cena pěkná :-).

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: čtv říj 22, 2020 10:49 pm
od strider
80 za prevodoku+spojku.. to je zase kageki prirazka? to uz by mozna nova vysla levneji ne

jinak tuhle psali o R8 life:
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/nehod ... -zpravy_vb

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: čtv říj 22, 2020 11:08 pm
od emve
Tohle nebylo Kageki, ale Janoušek Motorsport (Štajf). Je to hodně, ale asi to sedí, Trávovi dělali jeden převod v AWD za cca 20, u Vašenda Motorsport mě nacenili jeden převod na 30. Nové co by vyšlo levněji ?? Převodovka určitě ne. Teď koukám do faktury, že se dělaly skoro všechny stupně. :-)

Celkem 6 synchronů, 4 kola převodů, přesuvníky, vidličky... a spojková sada.

Vůl se může zabít v jakémkoliv autě, R8 jinak platí za hodné auto, určitě to není žádný widowmaker, ale má 600 koní, takže to chce mít zapnutý mozek.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 2:21 am
od námořník
Já si říkal, že jsem ho tam viděl :-). Ale Janoušek Motorsport je někdo jinej. To je Jaroslav Janoušek z Krumlova. A dělá turba.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 6:25 am
od Traveller
Emve: Tráva nedal nic. 8-? Ale pojišťovna dala za Trávu cca 16.250 za komplet čtyřku. ;-D
Nicméně velkou spoustu z toho stála demontáž a montáž, což bylo u tebe asi podobné. Takže bych řekl, že kdybych dělal to samé co ty, tak to asi výjde o chlup levněji, ale moc velký rozdíl by v tom nebyl.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 8:56 am
od Kolben
74 me stala kompletni 6ti kvaltova prevodovka na GT Golfa fungl nova v autosalonu vcetne montaze, kdyz se rozlitla 6ka a celou ji zdemolovala po zaruce (bez spojky) . :-)

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 10:12 am
od Traveller
To by mě docela zajímalo na kolik by vyšla komplet převodovka na STI?

A také by mě zajímalo..., teď asi dva tři roky zpátky šla nějaká speciální edice STI do Států, která měla kratší kvalty..., jestli by byla ta převodovka z nich kompatibilní s mým VA MY2016?!?

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 10:50 am
od Kolben
Dejve Herdousi, kolipa stoji STI prevodovka nova ????

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 11:23 am
od zhor
Traveller píše: A také by mě zajímalo..., teď asi dva tři roky zpátky šla nějaká speciální edice STI do Států, která měla kratší kvalty..., jestli by byla ta převodovka z nich kompatibilní s mým VA MY2016?!?
K čemu bys to potřeboval? Máš malou spotřebu na těch dálkových cestách? :-DDD
Samozřejmě bys musel mít set převodvky a diferáku, protože tam se myslím měnil stálý převod. Ale jinak ty převodovky jsou víceméně zaměnitelný u většiny Subaru.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 11:44 am
od Traveller
To jsem si jen tak pro sebe říkal, že je mi celkem k prdu, že to auto může jet 260km/h a že bych místo toho upřednostnil "živost". Podle mě by to mělo být citelně živější v rychlostech, které využívám.
Jinak mi to zas tolik nežere. Minulý víkend 240km / cca 40l PHM. Tam je prostě strašně znát, když se nejede úplně nakrev. Akceleraci využívám jak to jede, stran max. rychlosti mám určitý strop dle konkrétní situace na silnici (nejezdím úplně jak bezmozek), před zatáčkami plná brzda a před vesnicí to většinou nechávám trochu dojet..., myšleno tak, že to nedrtím do poslední vteřiny a pak plná brzda.
A když se jede takto, tak je spotřeba relativně rozumná, resp. přiměřená. ;-D ;-D ;-D

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 12:12 pm
od strider
zhor píše:
K čemu bys to potřeboval? Máš malou spotřebu na těch dálkových cestách?
Samozřejmě bys musel mít set převodvky a diferáku, protože tam se myslím měnil stálý převod. Ale jinak ty převodovky jsou víceméně zaměnitelný u většiny Subaru.
pokud sem cetl spravne, tak od 2019+ usdm sti je jen jinak zprevodovana trojka, staly prevod by mel zustat stejny. afaik. ale cisla dilu abych si to potvrdil sem jeste nehledal. k tomu je samozrejme potreba jina mapa na jednotce, takze jen tak ti to prehodit asi neni to pravy orechovy. Novejsi modely maj taky trosku upravene sani, takze je tam tech zmen trosku vic, nova tovarni mapa ma tak jiny, pry lepsi prubeh.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 12:49 pm
od emve
Kolben píše:74 me stala kompletni 6ti kvaltova prevodovka na GT Golfa fungl nova v autosalonu vcetne montaze, kdyz se rozlitla 6ka a celou ji zdemolovala po zaruce (bez spojky) .
Jenže to je TDI life, ne STI/Evo life, takže se to nedá srovnávat. :-D

Snad nám to David Herda osvětlí, kolik stojí celá skříň na STI, můj tip je tak 150.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Napsal: pát říj 23, 2020 1:44 pm
od zhor
strider píše:
pokud sem cetl spravne, tak od 2019+ usdm sti je jen jinak zprevodovana trojka, staly prevod by mel zustat stejny. afaik. ale cisla dilu abych si to potvrdil sem jeste nehledal. k tomu je samozrejme potreba jina mapa na jednotce, takze jen tak ti to prehodit asi neni to pravy orechovy. Novejsi modely maj taky trosku upravene sani, takze je tam tech zmen trosku vic, nova tovarni mapa ma tak jiny, pry lepsi prubeh.

Podle mě ty detailní mapy pro převodové stupně mají až FA20, v EU je ještě EJ257, ne? Těch verzí převodovek je fakt hodně, určitě víc jak limitovaných edic, takže by to asi záviselo na konkrétní převodovce.

Ale většina swapů potřebuje nějaké drobné úpravy. Podstatné je, že mechanicky se to obejde bez redukcí, převařování, řezání a zbytek je většinou nějak rozumně řešitelný (dokoupení jednotek pro čidla, přehrání map. Prostě není potřeba dělat úpravy, na které by si tu troufnul jenom asi předseda.)

Jinak muj tip na novou převodovku komplet, s DCCD (bez jednotky) bude tako kolem 200-250tis.