Stránka 11 z 31

Re: emveho WRX RS

Napsal: sob dub 28, 2018 8:23 pm
od marzi
Emve dik, v podstate jsi potvrdil to co jsem vedel, vcetne cen za loziska.
Ta z inzeratu je zajimava, vis o ni neco konkretnejsiho?

Re: emveho WRX RS

Napsal: sob dub 28, 2018 8:58 pm
od emve
Ne, jen že nad ní všichni slintají. :-)

Byla na bazoši za 950 a teď to dal i na sportovní vozy za 900, asi bych opravdu doporučil ke shlédnutí, pokud máš zájem o M3 E92.

Re: emveho WRX RS

Napsal: sob dub 28, 2018 9:18 pm
od emve
Takže nastal čas uzavřít vlákno. Dnes jsem WRX předal novému majiteli, zafungovala místní inzerce : https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 53#p340753

Za mého 2-letého vlastnictví tedy najeto asi 10 000 km, auto mě bavilo, je mechanické, vydává hezké autentické zvuky a žádné z mých aut nevyvolávalo tolik pozitivních emocí v okolí. Takže najednou se se mnou každý na benzínce chtěl bavit, včetně ženské obsluhy, obdivovali to i příslušníci PČR a mávali na mě nejen subaristi ale i jiní majitelé sportovních aut. B-) Takže super zkušenost. ,,,,| (*_^) |,,,,

Nicméně, jakmile člověk jednou okusí charakter sportovního osmiválce, tak ho už oturbený čtyřválec nemůže moc bavit. :-/ Takže od uvažovaného upgradu na STI MY04 jsem upustil a po osmiválcové M3 bych chtěl svůj fleet rozšířit o C63 AMG W204, tedy atmosférický 6.2l V8, v sérii 457 koní, po odstranění elektronického omezení škrtící klapky pak zhruba 530 koníků. S ohledem na neustálý tlak ne emise a ekologii si myslím, že takový motor už do relativně malého auta střední třídy nikdo nikdy nedá a proto je rozumné ho zavčasu koupit. ;-D

Re: emveho WRX RS

Napsal: stř říj 24, 2018 11:11 pm
od emve
Ačkoliv jsme na subaristickém fóru, tak si dovolím představit nástupce mého ex-WRX, je taky šikmooký, ale z jiné stáje - tedy Lancer EVO VIII. :-)

Po prodeji Focusu ST a WRX jsem uvažoval jak naložit s uvolněnými finančními prostředky a čím doplnit M3 E92. Jako nejlepší sourozenec se mi začalo postupně rýsovat právě EVO, protože je úplně jiné. M3 - vysokootáčková atmosféra, V8, zadokolka, letní auto vs Evo - oturbený dvoulitr, čtyřkolka, zimní auto.

Původně jsem uvažoval o EVU 5 nebo 6, bylo by potřeba zkousnout pravostranné řízení, ale dají se najít hezké a zachovalé auta z JPN nebo UK. Koukal jsem i po evropských modelech 7-9, ale nic se mi dlouhou dobu v inzerci nezamlouvalo. Pak se objevilo auto, které mě docela nadchlo, černá osmička, nejen že evropský původ (spousta levostranných jsou US modely s horší specifikací pohonu), ale auto z česka (tedy kompletní Cebie, stavy km, nehody), z olomouce s poctivě vyplněnou serviskou, které zřejmě nesloužilo jako cvičné auto pro rally a nebylo strukturálně bouráno, docela jednorožec. První registrace v roce 2006, najeto 121 tis. km, z úprav Milltek výfuk, upravená mapa a podvozek Ohlins Road and Track.

EVO se mi vlastně nikdy moc nelíbilo, z obrázků a fotek, a je jich celkem málo, takže jsem neměl tu čest a vždycky se mi i zdálo, že je dost drahé, na to, co to je a kolik to stálo nové. První moment, který to změnil, když jsme v Nissanu GT-R (550k) museli hodně zatáhnout, aby jsme předjeli kamarádovo upravené EVO a podruhé, když jsem v jeden den jel jako spolujezdec v Aventadoru a pak EVU a měl jsem pocit, že mě EVO vlastně baví víc... v ten moment jsem si uvědomil, že vlastně není drahé, ale docela levné. :-)

A to bylo z místa spolujezdce. Z místa řidiče, v šedi dnešních ekologických downsizovaných aut bez manuálních převodovek, je to úplné zjevení... Neskutečně ostré řízení, perfektní mechanické řazení, dost masivní nástup výkonu - moje EVO jelo naprosto identicky jako kamarádovo naladěné od 4turbo na 410k a 510 Nm, ani Nissan GT-R mě pocitově nepřišel zásadně rychlejší když jsem ho převážel a zejména... schopnosti v zatáčkách z jiné galaxie, auto nezná nedotáčivost, pošlu ho nadměrně rychle do zatáčky, když čekám, že už se začne hrnout předkem ven, tak se úplně zlomí, hodí zadkem a zatočí :-()()-: a pak zase masivní trakce a nástup výkonu ze zatáčky, v reálném světě určitě rychlejší auto, než moje M3. Ta mimochodem v létě prošla úpravou na Evolve Stage 2 (primární decat a mapa), 450k / 450 Nm, 8600 ot. omezovač, z toho jsem byl hodně nadšený, jak auto zvukově a výkonnostně ožilo, ale tak jako z EVA jsem snad ještě z auta nadšený nebyl... takže pánové, doporučuju (*_^) |,,,,

Re: emveho WRX RS

Napsal: stř říj 24, 2018 11:18 pm
od mari75
(*_^) |,,,, Vypadá dost nenápadně, až civilně! Což je jen plus =) . Přeji Ti mnoho šťastných km a úsměv pořád na tváři

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 5:08 am
od filippek
Mě se EVO naopak vždycky líbilo a jen prachy a rozum jsou za tím, že ho nevlastním. Náklady na provoz jsou pro mě nereálný. Ale vždycky jsem nad nima slintal a ve všech rallyech jim fandil :-) Tak gratulace, je nádherný!

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 6:44 am
od VDC
Rozhodně je to ikonický vůz !! Tak ať ti dělá radost !!

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 6:47 am
od hamoun
gratuluju !!!
doufam, ze tu budes pokracovat v psani !
moc dobre se to cte ;)


Odesláno pomocí Tapatalk

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 6:58 am
od pichy
doufám, že mě svezeš [DRIVE]

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 12:34 pm
od OZP
Super. At to jezdi a dela radost! Az budes prodavat, tak se ozvi :)

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 12:59 pm
od bushman1
Nebýt toho křídla tak je to sleeper car

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 3:18 pm
od emve
Náklady na provoz úplně nízké nejsou no :-D

Koupil jsem myslím auto s dobrou historií, které se zdálo ve velmi dobré kondici, odvezl jsem ho do Kageki racing k Mr. Fejfarovi (tam co staví ty 1000+ koňové Supry, 800 koňové Skyliny, vyrábí vlastní karbonové díly...) a byl z toho prvotní servis za 45 a bylo to jen pár drobností (těsnění víka ventilů, nějaké hadice, zadní brzdy, přední destičky, excentry na zadní nápravě, svíčky, nový blow-off z 9RS, přetěsnění škrtící klapky, náplně Motul). V motoru byla spousta netěsností (hadice, škrtící klapka, bov), turbo tlačilo maximálně 1,6 baru v peaku a drželo 1,5. Teď už drží konstantně 1,7 baru.

Další věci, které podle Kageki nejsou úplně top (vačky, cívky, mapa - doporučený remap od 4turbo, hydroštely) jsou za dalších cca 70. A to ještě mám v plánu protikorozní ochranu spodku (snad do 20) nějakým jejich zázrakem, který vyžere korozi a udělá ochrannou vrstvu a původně jsem měl v plánu rozleštění a keramiku za dalších 20 po slevě. :-D Takže celkem asi 150 za ponákupní servis a jsou to v podstatě drobnosti. Protože střeva motoru, převodovka/spojka a diferenciály jsou v pohodě (3 samosvory a středový stojí asi 70) a k autu byly 2 sady kol s hezkými letními/zimními pneu. Jinak bychom byli ještě v úplně jiných číslech... Takže k M3 mám další skvělou pokladničku. :-)

V psaní budu rád pokračovat, stejně v ČR není žádné pořádné EVO fórum a třeba se mi podaří někoho od STI přetáhnout k temné straně síly. :-)

Pichy: Určitě se můžeme potkat s tvým rallycarem a porovnat. :-D

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 9:16 pm
od SCOOTER
Máš to pěkný...určitě s ním zažiješ spoustu radostí.
Měl jsem možnost řídit také Evo8 a musím říci je to bomba která funguje.

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 10:06 pm
od Mira
Vím o pár lidech co zběhli od suba k mišivbuši. Nic novýho. A pamatuju, když jsem jednou potkal Evo 8 v době, kdy to byla žhavá novinka a to bylo takový strašně surový auto. Naskakovala z toho husina. :-)

Re: emveho WRX RS

Napsal: čtv říj 25, 2018 11:03 pm
od geraltos
Gratulace, krásný auto. V Evu jsem se svezl jednou jako spolujezdec na rallye Andělka a nadchlo mě,jak strašně to jede a brzdí,prostě celkově funguje...

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk