emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
emveho WRX RS
Tak já mám sice Ecutec, ale na 2500 jsem už nafouklej. A připadá mi, že i ve standardu byla nafouklá tak od 2700. Ale je třeba rozlišovat WRX a STI. Ač stejné motory, jiná mapa.
Sent from iPhone
Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho WRX RS
Bohuzel mohu potvrdit. Ecutec to pry umi castecne poresit, pry o cca 400rpm, coz neni moc, ale lepsi nez nic.catana píše:Me prijde ze i u STI s 2.5 se pod 3500 otacek vubec nic nedeje
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: emveho WRX RS
Nove sti zacina pekne tahat zu na 3000rpm a je zivsie oproti predoslej generacii ale stale to moze byt lepsie a preto idem premapovat :657:
WRX STI 2015
WRX STI 2013 R.I.P.
WRX STI 2013 R.I.P.
Re: emveho WRX RS
WRX 2.5 (MY06) nemůžu posoudit, ale jel jsem ve 3 různých STI MY2015/2016 a tam mě ta charakteristika přišla dost podobná jako u starého dvoulitru v mém WRX. Pod 3500 ot. mrtvo a to nejlepší před omezovačem. Pětiválec v ST se chová úplně jinak. V STI 2015 jsem jel na dálnici na 6. stupeň a cca 3000 ot. 140 km/h, dal jsem plný a nedělo se vůbec nic, ujel mi i 15 let starý Saab Aero.Marty73 píše:To je právě ta charakteristika dvoulitru. Dvaapůlka už má stejné parametry jako starý pětiválec v ST, takže je příjemnější na běžnou jízdu. Osobně mám raději 2.5, ale uznávám, že kopanec dvoulitra je impozantní.
Je dost možné, že ve 2.5 WRX s 230k je nastavení jiné a taky věřím, že Ecutek nebo Prodrive může hodně pomoct.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19072
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: emveho WRX RS
ja potvrdim slova Martyho ..
WRX 2.5 (08) tahlo mnohem dřív .. ja si pak i rikal, ze je to po Stage II uz jak diesel ... od 2,5 to normalne jelo .. přes 5 to nemelo cenu tocit .. lip tahl další kvalt zespoda ...
převodovka tam byla kratsi, nez u STi, asi i proto na dalnici od 100 po 200 na 5tku ... radit nejak nebylo potřeba ...
WRX 2.5 (08) tahlo mnohem dřív .. ja si pak i rikal, ze je to po Stage II uz jak diesel ... od 2,5 to normalne jelo .. přes 5 to nemelo cenu tocit .. lip tahl další kvalt zespoda ...
převodovka tam byla kratsi, nez u STi, asi i proto na dalnici od 100 po 200 na 5tku ... radit nejak nebylo potřeba ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: emveho WRX RS
Já to jednou z mladistvé nerozvážnosti porovnával na drag s STI 2006 a vzhledem k tomu, že mám skoro stejný výkon jako serie STI, zajímalo mě co udělá na zrychlení (i pružné 80-200) převodovka, rychleji se nafukující turbo a jiné diffy. Dopadlo to tak, že STI bylo pomalejší. Stejně tak mám pocit z STI, že se prostě musí točit víc než WRX. Hlavně ten dvoulitr s velkým turbem. Ale každé auto je po čase naladěné jinak.
Sent from iPhone
Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: emveho WRX RS
Tak dnes první servisní úkon z mé strany - po 11 tis. km od poslední výměny a 2 tis. km v mém vlastnictví výměna oleje (Shell Helix Ultra Racing 10W60), olejového a vzduchového filtru - náklady 2 tis. Kč.
Poprvé jsem auto viděl zespodu:
+ auto je téměř bez koroze, viditelná koroze pouze na předních nápravnicích, takže je někdy v dohledné době budu řešit, lépe dříve než později
- lehce prosakuje olej okolo vík ventilů, ačkoliv je údajně přechozí majitel dělal, ale nic zásadního
- můj milovaný sportovní výfuk (koncový tlumič) z originálního příslušenství, který občas trochu drnčí, sice zvenku nevypadá špatně, ale vevnitř se už bohužel rozpadá, ale po 15 letech na to má už právo, snad se ho ještě podaří sehnat
Takže úkoly - udělat v BA spojku, zkusit sehnat stejný sportovní výfuk (díl SEJMSE 5000) a postupně řešit drobnosti na karosérii
Poprvé jsem auto viděl zespodu:
+ auto je téměř bez koroze, viditelná koroze pouze na předních nápravnicích, takže je někdy v dohledné době budu řešit, lépe dříve než později
- lehce prosakuje olej okolo vík ventilů, ačkoliv je údajně přechozí majitel dělal, ale nic zásadního
- můj milovaný sportovní výfuk (koncový tlumič) z originálního příslušenství, který občas trochu drnčí, sice zvenku nevypadá špatně, ale vevnitř se už bohužel rozpadá, ale po 15 letech na to má už právo, snad se ho ještě podaří sehnat
Takže úkoly - udělat v BA spojku, zkusit sehnat stejný sportovní výfuk (díl SEJMSE 5000) a postupně řešit drobnosti na karosérii
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Šlechtění pokračuje, po dalších 500 km a k jubileu 170 000 km dostalo WRX novou spojku, koncový tlumič výfuku a filtrbox - náklady 22 tis. Kč.
Následně budu řešit novou nápravnici/pomocný rám, který je napaden korozí a nakonec kosmetiku na karoserii. Pak to bude, troufám si říci, top bugeye nejen v ČR, ale i v Evropě, podle toho, co vidím v inzerci.
Následně budu řešit novou nápravnici/pomocný rám, který je napaden korozí a nakonec kosmetiku na karoserii. Pak to bude, troufám si říci, top bugeye nejen v ČR, ale i v Evropě, podle toho, co vidím v inzerci.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Pěkný pěkný
Re: emveho WRX RS
Někdy je fajn si ji umejt.
Zvuk s novou koncovkou - na volnoběh tam přibyl nový zvuk a la lodní motor, ale celkově převažuje klasické bublání.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6LwKzEHm80M[/youtube]
Zvuk s novou koncovkou - na volnoběh tam přibyl nový zvuk a la lodní motor, ale celkově převažuje klasické bublání.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6LwKzEHm80M[/youtube]
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Krátký update ze života WRX:
1) Musím poupravit své předchozí tvrzení o zklamání z výkonu motoru, zejména, když jsem prohlásil, že ST má oproti WRX pocitově 300 koní. V rámci úvah o rozprodeji vozového parku se byl na WRX podívat jeden zájemce, které mi moje dojmy potvrdil s tím, že s motorem není něco v pořádku (chybí nástup okolo 3500 ot., rozjede se až nahoře), ale zřejmě se bude jednat jen o nějakou drobnost. To se v AWD potvrdilo a vyřešilo za 30 min (vyměnila se ještě jedna manžeta, jinak bez výtek ke stavu vozu). Tlak turba vrcholil okolo 0,5 baru. Teď již správně 0,9 baru. A už jede fakt krásně a prodej jsem si samozřejmě rozmyslel.
2) Provedl jsem kontroverzní rozhodnutí neprovozovat WRX v zimě a nechávám ho v Praze na letních. Původně jsem ho kupoval na zimu, ale s ohledem na pořízení M3, která zabrala další parkovací místo doma v Beskydech, již není WRX kam uskladnit a nechci aby stálo na ulici na sněhu. Dalším důvodem je, že auto je ve velmi hezkém stavu a super specifikaci a chtěl bych, aby se dožilo veteránského věku 30 let ve stavu podobném. Blbnout na sněhu můžu s 3,0R, které mám doma k dispozici. Uvažoval jsem, že bych na zimní blbnutí na sněhu a v soli koupil nějaký vylítaný GT Wagon za 80, kterého by mi nebylo tak líto.
3) Podařilo se mi sehnat koncový díl výfuku Prodrive, z čehož mám velkou radost. Původní sportovní tlumič z originálního příslušenství odešel do věčných lovišť, již není možné jej sehnat a Ulter sport, který tam je teď, se k jinak zcela originálnímu stavu a skvělé specifikaci nehodí tak jako Prodrive. Prodrive podle mě má i nejlepší zvuk, z toho co jsem slyšel. Ulter sport se zatím ještě vyvíjí (najeto asi jen 1000 km, byl nový), takže ho tam ještě chvíli nechám.
Ve zkratce: auto mě baví čím dál víc.
1) Musím poupravit své předchozí tvrzení o zklamání z výkonu motoru, zejména, když jsem prohlásil, že ST má oproti WRX pocitově 300 koní. V rámci úvah o rozprodeji vozového parku se byl na WRX podívat jeden zájemce, které mi moje dojmy potvrdil s tím, že s motorem není něco v pořádku (chybí nástup okolo 3500 ot., rozjede se až nahoře), ale zřejmě se bude jednat jen o nějakou drobnost. To se v AWD potvrdilo a vyřešilo za 30 min (vyměnila se ještě jedna manžeta, jinak bez výtek ke stavu vozu). Tlak turba vrcholil okolo 0,5 baru. Teď již správně 0,9 baru. A už jede fakt krásně a prodej jsem si samozřejmě rozmyslel.
2) Provedl jsem kontroverzní rozhodnutí neprovozovat WRX v zimě a nechávám ho v Praze na letních. Původně jsem ho kupoval na zimu, ale s ohledem na pořízení M3, která zabrala další parkovací místo doma v Beskydech, již není WRX kam uskladnit a nechci aby stálo na ulici na sněhu. Dalším důvodem je, že auto je ve velmi hezkém stavu a super specifikaci a chtěl bych, aby se dožilo veteránského věku 30 let ve stavu podobném. Blbnout na sněhu můžu s 3,0R, které mám doma k dispozici. Uvažoval jsem, že bych na zimní blbnutí na sněhu a v soli koupil nějaký vylítaný GT Wagon za 80, kterého by mi nebylo tak líto.
3) Podařilo se mi sehnat koncový díl výfuku Prodrive, z čehož mám velkou radost. Původní sportovní tlumič z originálního příslušenství odešel do věčných lovišť, již není možné jej sehnat a Ulter sport, který tam je teď, se k jinak zcela originálnímu stavu a skvělé specifikaci nehodí tak jako Prodrive. Prodrive podle mě má i nejlepší zvuk, z toho co jsem slyšel. Ulter sport se zatím ještě vyvíjí (najeto asi jen 1000 km, byl nový), takže ho tam ještě chvíli nechám.
Ve zkratce: auto mě baví čím dál víc.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
Super,bylo by škoda se modráka zbavit Apropo,jakou máš M3? E46?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: emveho WRX RS
E92, chtěl jsem V8.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Mas slusnej park
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: emveho WRX RS
mate teda Pekny kary,ta M3 je krasna Na svezeni je bavo super.Mel jsem tri,tak vim o cem mluvim
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l