emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1349
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Tohle opravdu klaplo dokonale! Honzo gratuluji k parádnímu vozu, dále gratuluji emvemu k výbornému kupci a hlavně gratuluji tomu autu k nejlepšímu možnému majiteli, který ho nezhuntuje a bude se o něj parádně starat. Bude mít určitě skvělou budoucnost.
Tohle je fakt skvělý,mám z toho obrovskou radost
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Tohle je fakt skvělý,mám z toho obrovskou radost
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: emveho exWRX/Evo/GT
To jsi teda vystihl naprosto perfektně, tj pravda veliká a skvělá zároveň!!! Tohle auto má ještě velkou budoucnost, paráda.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/GT
HonzaB: Honzo, gratulace veliká.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Tak to je překvapivá, ale vůbec ta nejlepší zpráva do nového týdne !!! Honzíku moc, moc ti gratuluju !! A samozřejmě také emvemu k rychlému a bezproblémovému prodeji, do těch úplně nejlepších rukou !!! Fakt mám radost !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 465
- Registrován: stř zář 02, 2009 10:06 pm
- Jméno a příjmení: Jan Bařák
- Bydliště: Hošťálková 554
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Díky Tome taky mám obrovskou radost
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Ten desetivalec z Lamborghini zni spickove. Nu, sem zvedavy jakou R8 sezenes a jak ti bude slouzit. Urcite to bude jina zkusenost
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Honzo, tak to jsi překvapil. Tak ti moc s Moncou gratulujem a ať dělá jen radost. Budeš si to užívat s banánnem na ksichtiku
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Jen poznamka, jak je vse relativne. Emve auto prodal, protoze s nim nebyl spokojeny a subaristi zde vsichni pisi, jak je uzasne a jak velka s nim bude zabava. Jak je videt, vse je relativni.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 465
- Registrován: stř zář 02, 2009 10:06 pm
- Jméno a příjmení: Jan Bařák
- Bydliště: Hošťálková 554
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Všem moc děkuju , jenom poznámka k poslednímu příspěvku od Lazarda ; důvodem prodeje nebyla nespokojenost , ale už je hodně vyježděný , takže mu nestačilo výkonově. Zato já se budu teprve učit,a mám na to dokonalé náčiní
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4035
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Když on emve se posunul oproti jiným o kus dál dopředu. Když by prostě bez těch kar sedl do GT, tak by se taky rozplýval. To si myslím já.lazard píše:Jen poznamka, jak je vse relativne. Emve auto prodal, protoze s nim nebyl spokojeny a subaristi zde vsichni pisi, jak je uzasne a jak velka s nim bude zabava. Jak je videt, vse je relativni.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Zrovna tohle je úplně relativní. Někdo bude mít radost z jízdy vlakem a někomu bude Ferrari málo
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Jsem rád, že se už Honza pochlubil a taky, že mu dělá radost.
Ke GTčku, to auto se mi vždycky líbilo a stále líbí. Jízdně mě neuspokojovalo, protože to pro mě byl downgrade oproti stávajícím M3 a Evu, které jsou navíc obě upravené, takže to srovnání není úplně fér. GTčko s kvalitním podvozkem a stage 2 taky bude jezdit jinak. A není to fér ani z pohledu ceny, M3 i Evo jsou cca 3x dražší, asi by bylo něco špatně, kdyby nebyly výrazně dál.
To auto v sérii je spíš na kochačku a srazy, což je asi přesně pro Honzu, a bude to čím dál větší rarita v hezkém stavu. A souhlas, že lepšího nové majitele bych hledal těžko.
Ad R8, ano bude mi stačit jediná víkendovka a myslím, že bude celkem univerzální. Podle mě okresky zvládne taky. A úvaha stejná jako u Honzy, je třeba si dělat radost.
Ke GTčku, to auto se mi vždycky líbilo a stále líbí. Jízdně mě neuspokojovalo, protože to pro mě byl downgrade oproti stávajícím M3 a Evu, které jsou navíc obě upravené, takže to srovnání není úplně fér. GTčko s kvalitním podvozkem a stage 2 taky bude jezdit jinak. A není to fér ani z pohledu ceny, M3 i Evo jsou cca 3x dražší, asi by bylo něco špatně, kdyby nebyly výrazně dál.
To auto v sérii je spíš na kochačku a srazy, což je asi přesně pro Honzu, a bude to čím dál větší rarita v hezkém stavu. A souhlas, že lepšího nové majitele bych hledal těžko.
Ad R8, ano bude mi stačit jediná víkendovka a myslím, že bude celkem univerzální. Podle mě okresky zvládne taky. A úvaha stejná jako u Honzy, je třeba si dělat radost.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Honzo, měl by sis asi udělat vlastní vlákno abychom to tu neplevili emwemu. Myslím, že budeš mít o čem psát a ne jenom o GT
emwe, R8 je hezké auto, ale já bych šel raději zase do boxera = 911, ale je to samozřejmě tvoje volba a taky kakace
emwe, R8 je hezké auto, ale já bych šel raději zase do boxera = 911, ale je to samozřejmě tvoje volba a taky kakace
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: emveho exWRX/Evo/GT
martas : Věz, že tuhle otázku, čím potenciálně nahradit M3 E92, řeším už dlouho. A řeší to všichni majitelé této generace. Do dvou milionů prostě žádný adekvátní upgrade není. M4 je rychlá, rychlejší v přímce, na okruhu, lepší na daily. Ale už to není atmosférický osmiválec s nádechem motorsportu a symfonickým zvukem, ale relativně obyčejný oturbený šestiválec. Z mého pohledu takový lepší Golf R.
Dále se nabízí Nissan GT-R, jel jsem v tom několikrát, nezaujalo mě to (nemá zvuk, tvrdé, blbě se v tom sedí, nehezký interiér, je to těžké a v sérii to nejede až tak, aby to vykompenzovalo všechny ostatní nedostatky). Pak samozřejmě Porsche 911. Pokud budu koukat na generaci 991, tak atmosférický předfacelift není moc velký (spíš takřka žádný) upgrade proti M3 E92 z hlediska jízdní dynamiky, ale stojí dvojnásobek. Oturbený facelift už je pro mě zase pouze dražší alternativa k M4, která je opět dynamicky obdobná, opět za dvojnásobek. Porsche 911 v poslední době hrozně držely cenu, protože je to legenda, ikona a každý to chce. Pokud ale nejdu po ikoně a legendě, ale po jízdních výkonech a poměru cena/výkon, tak mi to smysl nedává. Pak máme 991 GT3, ta je však dražší, než ta R8 V10 Plus. A pořád je to jen okřídlená 911ka, oproti regulérnímu supersportu, převlečenému Huracanu, v přímce výrazně pomalejší, na okruhu cca stejně rychlá.
Troufám si říct, že moje rozhodnutí je celkem kvalifikované. Nevybíral jsem na základě obrázků na internetu, nebo v časopise, ale kromě detailních německých testů zejména na základě vlastních zkušeností. V 991 GT3 jsem jel několikrát, facelift i předfacelift, v R8 V10 Plus sice ne, ale v Huracanu ano, takže vím, co od toho čekat. Kdybych bydlel u Nordschleife, koukal bych po GT3, pro univerzálnější použití v CZ určitě R8.
Dále se nabízí Nissan GT-R, jel jsem v tom několikrát, nezaujalo mě to (nemá zvuk, tvrdé, blbě se v tom sedí, nehezký interiér, je to těžké a v sérii to nejede až tak, aby to vykompenzovalo všechny ostatní nedostatky). Pak samozřejmě Porsche 911. Pokud budu koukat na generaci 991, tak atmosférický předfacelift není moc velký (spíš takřka žádný) upgrade proti M3 E92 z hlediska jízdní dynamiky, ale stojí dvojnásobek. Oturbený facelift už je pro mě zase pouze dražší alternativa k M4, která je opět dynamicky obdobná, opět za dvojnásobek. Porsche 911 v poslední době hrozně držely cenu, protože je to legenda, ikona a každý to chce. Pokud ale nejdu po ikoně a legendě, ale po jízdních výkonech a poměru cena/výkon, tak mi to smysl nedává. Pak máme 991 GT3, ta je však dražší, než ta R8 V10 Plus. A pořád je to jen okřídlená 911ka, oproti regulérnímu supersportu, převlečenému Huracanu, v přímce výrazně pomalejší, na okruhu cca stejně rychlá.
Troufám si říct, že moje rozhodnutí je celkem kvalifikované. Nevybíral jsem na základě obrázků na internetu, nebo v časopise, ale kromě detailních německých testů zejména na základě vlastních zkušeností. V 991 GT3 jsem jel několikrát, facelift i předfacelift, v R8 V10 Plus sice ne, ale v Huracanu ano, takže vím, co od toho čekat. Kdybych bydlel u Nordschleife, koukal bych po GT3, pro univerzálnější použití v CZ určitě R8.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18911
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: emveho exWRX/Evo/GT
... tesim se na zazitky ...
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008