emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19080
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: emveho WRX RS
paradni popis !!! fakt se to dobre cte ... a clovek aspon nasbira nejake info !
koukam, jak ses spokojeny s prechodem na zimaky ! ja vzdycky vyrazne zpomaloval ... gumy nemely tak tuhe bocnice a to mi nejak vadilo .. .
nicmene RE070 jsou na mokru podle me ok. nestihaji az na vode
(ad08r jsem nestihl zkusit ! )
Odesláno pomocí Tapatalk
koukam, jak ses spokojeny s prechodem na zimaky ! ja vzdycky vyrazne zpomaloval ... gumy nemely tak tuhe bocnice a to mi nejak vadilo .. .
nicmene RE070 jsou na mokru podle me ok. nestihaji az na vode
(ad08r jsem nestihl zkusit ! )
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho WRX RS
Opatrne na tom snehu, opatrne...
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: emveho WRX RS
ad rozměry - oproti MY06 hawku STI je Evo 8 o 2,5 cm delší, o 3 cm širší a o 1 cm vyšší. Optickou mohutnost dělají spíš hranaté tvary, na živo působí auto hodně kompaktně na to, že je to sedan.
ad pneu - určitě netvrdím, že to na suchu na zimních zatáčí lépe, nutno říct, že Evo jsem kupoval v říjnu, prakticky jsem s ním ani na letních nezažil nějaké vyšší teploty, jen podotýkám, že jsem s přechodem na zimní čekal výrazné zhoršení jízdních vlastností, které však nepřišlo a naopak jsem si všiml zlepšení vlastností na mokru za těchto podzimních teplot, prostě mě ten přechod na zimáky fakt překvapil
Opatrný jsem byl určitě dost, určitě jsem nechtěl pověsit auto hned první zimní vyjížďku někde na strom, abych v očích subaristů rozšířil zástup blbců mezi majiteli Eva.
ad pneu - určitě netvrdím, že to na suchu na zimních zatáčí lépe, nutno říct, že Evo jsem kupoval v říjnu, prakticky jsem s ním ani na letních nezažil nějaké vyšší teploty, jen podotýkám, že jsem s přechodem na zimní čekal výrazné zhoršení jízdních vlastností, které však nepřišlo a naopak jsem si všiml zlepšení vlastností na mokru za těchto podzimních teplot, prostě mě ten přechod na zimáky fakt překvapil
Opatrný jsem byl určitě dost, určitě jsem nechtěl pověsit auto hned první zimní vyjížďku někde na strom, abych v očích subaristů rozšířil zástup blbců mezi majiteli Eva.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Dokud to mám v živé paměti, napíšu další update soužití s Evem, což už začíná být takový love/hate vztah.
Když v tom jedu, občas mě napadá slovní spojení "best car ever", pak to odvezu do servisu, slyším ty hrůzy a uvažuju o brzkém prodeji.
Měsíc leden začal pozitivně, svezl jsem se s kamarádem v Evu, ukázal mi, jak se má řídit na sněhu. Předtím mi úplně první svezení o Vánocích moc nesedlo, jezdil jsem na Snow, hodně to klouzalo a nevěděl jsem jak se k autu chovat. Podruhé po instruktáži už to bylo mnohem lepší. Evo funguje i na sněhu (a právě tam) nadpozemsky, stačí se toho nebát, pod plynem to nechat nafouknout a poslat do zatáčky, v optimálním případě už jen držet volant rovně a auto krásně vykrouží bokem zatáčku, maximálně drobné korekce plynem nebo volantem, pokud se zatáčka nějak láme, nebo se to na začátku špatně odhadne, to jsem u Subaru nezažil. Takže velká bomba.
Pak jsem odvezl auto opět do Kageki Racing na ošetření spodku. Když se auto odstrojilo, jak už to u Eva bývá, zjistilo se, že je koroze mnohem horší, než se na první pohled zdálo a z plánovaného nástřiku byla spíše generální oprava celého spodku. Takže se celý spodek odstrojil, koroze se odbrousila, pak se zbytky odleptaly kyselinou, která se používá v muzeu Ferrari, aby se odstranily její zárodky a zabránilo se jejímu pokračování, některé díly se zinkovaly, některé se lakovaly, některé se kupovaly nové a pak několik vrstev protikorozní ochrany/nástřiků. Takže auto 3 týdny v Kageki, 150 hodin práce a šestimístná částka zmizela z účtu.
Takže náklady za rok 2018 (poměrně nemalé vzhledem k počtu najetých km) se mi v roce 2019 podařilo překonat už v lednu. Servisní náklady zatím vycházejí asi na 90 Kč / km, ale snad to spadne, jak budu víc jezdit.
Jaro léto plánuju jezdit a podzim zase budeme servisovat, snad do té doby zase něco vydělám.
Když v tom jedu, občas mě napadá slovní spojení "best car ever", pak to odvezu do servisu, slyším ty hrůzy a uvažuju o brzkém prodeji.
Měsíc leden začal pozitivně, svezl jsem se s kamarádem v Evu, ukázal mi, jak se má řídit na sněhu. Předtím mi úplně první svezení o Vánocích moc nesedlo, jezdil jsem na Snow, hodně to klouzalo a nevěděl jsem jak se k autu chovat. Podruhé po instruktáži už to bylo mnohem lepší. Evo funguje i na sněhu (a právě tam) nadpozemsky, stačí se toho nebát, pod plynem to nechat nafouknout a poslat do zatáčky, v optimálním případě už jen držet volant rovně a auto krásně vykrouží bokem zatáčku, maximálně drobné korekce plynem nebo volantem, pokud se zatáčka nějak láme, nebo se to na začátku špatně odhadne, to jsem u Subaru nezažil. Takže velká bomba.
Pak jsem odvezl auto opět do Kageki Racing na ošetření spodku. Když se auto odstrojilo, jak už to u Eva bývá, zjistilo se, že je koroze mnohem horší, než se na první pohled zdálo a z plánovaného nástřiku byla spíše generální oprava celého spodku. Takže se celý spodek odstrojil, koroze se odbrousila, pak se zbytky odleptaly kyselinou, která se používá v muzeu Ferrari, aby se odstranily její zárodky a zabránilo se jejímu pokračování, některé díly se zinkovaly, některé se lakovaly, některé se kupovaly nové a pak několik vrstev protikorozní ochrany/nástřiků. Takže auto 3 týdny v Kageki, 150 hodin práce a šestimístná částka zmizela z účtu.
Takže náklady za rok 2018 (poměrně nemalé vzhledem k počtu najetých km) se mi v roce 2019 podařilo překonat už v lednu. Servisní náklady zatím vycházejí asi na 90 Kč / km, ale snad to spadne, jak budu víc jezdit.
Jaro léto plánuju jezdit a podzim zase budeme servisovat, snad do té doby zase něco vydělám.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
Jako nové auto.. cena za servis hrozná, ale cena takového auta bude už jen stoupat...
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho WRX RS
Pekny pekny... zes radsi nekoupil toho myho Hawka. Utratit za antikoro tolik, co das u STI za kovany motor
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: emveho WRX RS
OZP: Ani nevím, že tvůj hawk byl někdy na prodej. Ale napadla mě myšlenka, že jak jsem na podzim koupil, tak jsem mohl přes zimu pojezdit bez jakéhokoliv servisu a na jaře, nebo příští podzim ještě s mírným ziskem prodat, tak jak se to obvykle u těchto aut dělá. Veškeré servisní úkony, které jsem dělal, byla totiž spíše prevence, než řešení akutních věcí. Rozhodl jsem se jít jinou cestou, ale to jsem ještě nevěděl, kolik to bude stát.
Jediné, co mě uklidňuje, alespoň částečně, je že už i v Polsku stojí originál evropské Eva 600+. Pod 500 jsou jen ameriky, nebo přestavby, obvykle v horším stavu, ty v lepším stavu jsou taky 600+. Kamarád by teď měl kupovat Evo za necelých 700, opravdu hezké. Majitel prý po 4 hodinách stáhl inzerát, protože už mu stihlo volat 10 lidí, hezké auta nejsou.
Jediné, co mě uklidňuje, alespoň částečně, je že už i v Polsku stojí originál evropské Eva 600+. Pod 500 jsou jen ameriky, nebo přestavby, obvykle v horším stavu, ty v lepším stavu jsou taky 600+. Kamarád by teď měl kupovat Evo za necelých 700, opravdu hezké. Majitel prý po 4 hodinách stáhl inzerát, protože už mu stihlo volat 10 lidí, hezké auta nejsou.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS / Evo VIII
Další zkoumání Eva aneb měření reálné dynamiky (Evo VIII vs M3 E92 vs Golf 7.5 R)
Ačkoliv se to opět netýká Subaru, podělím se o další poznatky s Evem, třeba to bude pro někoho zajímavé, pro mě to bylo nejen zajímavé, ale možná i lehce šokující.
Dokud jsem měl Evo v Praze, krom toho, že jsem tam pro něj neměl moc využití, tak mi při občasném protáhnutí v pražských ulicích a uličkách přišlo hrozně rychlé (nástup výkonu např. na dvojku ze 2000 je opravdu působivý). Po přesunu auta do Beskyd přišla druhá vlna nadšení, to auto je pro klikaté horské silničky jako stvořené, ale několikrát jsem se při přejezdu např. své oblíbené Soláně přistihl, že mám pocit, že to až tak moc nejede a mohlo by to jet víc. Docela mě zajímalo, jestli jsem už tak zhýčkaný, že se mi zdá, že auto s 380k moc nejede. Odborných testů Lancerů Evo, zejména upravených, je naprosté minimum (našel jsem jeden) a podle akceleračních tachometrových videí jede Evo možná až příliš dobře. Zajímalo mě jaká je realita, stáhl jsem si appku pro měření zrychlení s využitím GPS, našel vhodný úsek silnice/dálnice s prakticky nulovým provozem a výsledky jsou následující. Měřeno vždy 80-120 a 100-200, akcelerace ze 70 km/h na 3. stupeň.
1. Lancer Evo VIII (sériový motor, průchozí výfuk Milltek, mapa 4turbo, nedávno odměřených 380 k / 530 Nm, najeto 125 000 km, teplota 19 stupňů)
- Pocit : hrozně silný motor, silný zátah hlavně ve středních otáčkách
- Realita : 80–120 za 2,9 a 100-200 za 13,3
- Tachometrové videa s podobně upravenými kusy na youtube poukazují na 100-200 pod 10s, já jsem čekal 11s s ohledem na odchylku tachometru, ta je bohužel mnohem větší, než je běžné, na reálných 200 jsem musel jet téměř 220 tachometrových, což vysvětluje mnohem horší naměřený čas, v Německu naměřili prakticky identické časy, sériové Evo 3,9/19,0, po obdobné úpravě také 2,9 a 13,4 - https://www.youtube.com/watch?v=WZWR1jISN2o
2. M3 E92 (Evolve Stage 2 – primární decat + mapa, Eventuri karbonové sání, výfuk Supersprint Race, teoretických 460 k / 460 Nm, série 420 k + 40 k úpravy, manuál, najeto 112 000 km, teplota 11 stupňů)
- Pocit : E92 M3 pocitově relativně nejede na papírový výkon, klasická točivá atmosféra, která se musí honit, auto vlastně nikdy nijak masivně nezatáhne, ale výkon hezky graduje do omezovače v 8600 ot.
- Realita : 80-120 za 3,2 a 100-200 za 11,0
- Slabší čas 80-120 se dá vysvětlit akcelerací z 3. stupně a tedy z „jen“ cca 4000 ot, využití dvojky by s ohledem na nutnost brzkého řazení v cca 110 asi nepřineslo žádný efekt, 100-200 jsem doufal pod 10, takže opět drobné zklamání
3. Golf 7.5 R (série, udávaných 310 k / 380 Nm, manuál, najeto 8000 km, teplota 21 stupňů)
- Pocit : Jede velmi hezky a svižně, prakticky všude v rozmezí 2000 - 6500 ot., nemá ale tak masivní nástup a pocit síly jako Evo
- Realita : 80–120 za 2,9 a 100-200 za 12,5
- Pro mě velké překvapení, sériové eRko s 310 k o chlup rychlejší než Evo naladěné od Poláka na 380 k ? A s ohledem na obrovský papírový rozdíl ve výkonu oproti M3 se jí taky docela blíží
Vysvětlení ? Brzda na které mělo Evo 380k/530Nm je údajně optimistická (Empreza Racing), realita by mohla být spíš někde okolo 360 k (přeci jen naprosto sériový motor, pouze výfuk a mapa), M3 E92 je známá tím, že nemá 420 koní v sérii, spíš okolo 380-390, zejména pokud už není úplně nová, takže i s úpravami budu spíš na udávaném sériovém výkonu. No a Golf R je přesně opačná písnička, tam bude reálně 330 koní a 420 Nm, ale zejména ploché křivky výkonu a točivého momentu, které v kombinaci s kratším zpřevodováním budou znamenat, že auto při tomto měření prakticky neustále jede na těchto 330 koní.
To samozřejmě nemění nic na tom, že Golf R je relativně nudné daily zatímco s M3 nebo Evem si užiju každé svezení, nicméně motor Golfu R má můj respekt za to, jakou dynamiku nabízí a přitom dokáže jezdit se spotřebou běžného auta (např. cesta z dovolené z Itálie za 7,6l).
Ačkoliv se to opět netýká Subaru, podělím se o další poznatky s Evem, třeba to bude pro někoho zajímavé, pro mě to bylo nejen zajímavé, ale možná i lehce šokující.
Dokud jsem měl Evo v Praze, krom toho, že jsem tam pro něj neměl moc využití, tak mi při občasném protáhnutí v pražských ulicích a uličkách přišlo hrozně rychlé (nástup výkonu např. na dvojku ze 2000 je opravdu působivý). Po přesunu auta do Beskyd přišla druhá vlna nadšení, to auto je pro klikaté horské silničky jako stvořené, ale několikrát jsem se při přejezdu např. své oblíbené Soláně přistihl, že mám pocit, že to až tak moc nejede a mohlo by to jet víc. Docela mě zajímalo, jestli jsem už tak zhýčkaný, že se mi zdá, že auto s 380k moc nejede. Odborných testů Lancerů Evo, zejména upravených, je naprosté minimum (našel jsem jeden) a podle akceleračních tachometrových videí jede Evo možná až příliš dobře. Zajímalo mě jaká je realita, stáhl jsem si appku pro měření zrychlení s využitím GPS, našel vhodný úsek silnice/dálnice s prakticky nulovým provozem a výsledky jsou následující. Měřeno vždy 80-120 a 100-200, akcelerace ze 70 km/h na 3. stupeň.
1. Lancer Evo VIII (sériový motor, průchozí výfuk Milltek, mapa 4turbo, nedávno odměřených 380 k / 530 Nm, najeto 125 000 km, teplota 19 stupňů)
- Pocit : hrozně silný motor, silný zátah hlavně ve středních otáčkách
- Realita : 80–120 za 2,9 a 100-200 za 13,3
- Tachometrové videa s podobně upravenými kusy na youtube poukazují na 100-200 pod 10s, já jsem čekal 11s s ohledem na odchylku tachometru, ta je bohužel mnohem větší, než je běžné, na reálných 200 jsem musel jet téměř 220 tachometrových, což vysvětluje mnohem horší naměřený čas, v Německu naměřili prakticky identické časy, sériové Evo 3,9/19,0, po obdobné úpravě také 2,9 a 13,4 - https://www.youtube.com/watch?v=WZWR1jISN2o
2. M3 E92 (Evolve Stage 2 – primární decat + mapa, Eventuri karbonové sání, výfuk Supersprint Race, teoretických 460 k / 460 Nm, série 420 k + 40 k úpravy, manuál, najeto 112 000 km, teplota 11 stupňů)
- Pocit : E92 M3 pocitově relativně nejede na papírový výkon, klasická točivá atmosféra, která se musí honit, auto vlastně nikdy nijak masivně nezatáhne, ale výkon hezky graduje do omezovače v 8600 ot.
- Realita : 80-120 za 3,2 a 100-200 za 11,0
- Slabší čas 80-120 se dá vysvětlit akcelerací z 3. stupně a tedy z „jen“ cca 4000 ot, využití dvojky by s ohledem na nutnost brzkého řazení v cca 110 asi nepřineslo žádný efekt, 100-200 jsem doufal pod 10, takže opět drobné zklamání
3. Golf 7.5 R (série, udávaných 310 k / 380 Nm, manuál, najeto 8000 km, teplota 21 stupňů)
- Pocit : Jede velmi hezky a svižně, prakticky všude v rozmezí 2000 - 6500 ot., nemá ale tak masivní nástup a pocit síly jako Evo
- Realita : 80–120 za 2,9 a 100-200 za 12,5
- Pro mě velké překvapení, sériové eRko s 310 k o chlup rychlejší než Evo naladěné od Poláka na 380 k ? A s ohledem na obrovský papírový rozdíl ve výkonu oproti M3 se jí taky docela blíží
Vysvětlení ? Brzda na které mělo Evo 380k/530Nm je údajně optimistická (Empreza Racing), realita by mohla být spíš někde okolo 360 k (přeci jen naprosto sériový motor, pouze výfuk a mapa), M3 E92 je známá tím, že nemá 420 koní v sérii, spíš okolo 380-390, zejména pokud už není úplně nová, takže i s úpravami budu spíš na udávaném sériovém výkonu. No a Golf R je přesně opačná písnička, tam bude reálně 330 koní a 420 Nm, ale zejména ploché křivky výkonu a točivého momentu, které v kombinaci s kratším zpřevodováním budou znamenat, že auto při tomto měření prakticky neustále jede na těchto 330 koní.
To samozřejmě nemění nic na tom, že Golf R je relativně nudné daily zatímco s M3 nebo Evem si užiju každé svezení, nicméně motor Golfu R má můj respekt za to, jakou dynamiku nabízí a přitom dokáže jezdit se spotřebou běžného auta (např. cesta z dovolené z Itálie za 7,6l).
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
emveho WRX RS
Zajímavé srovnání, dal jsis s tím práci
Ještě mě tak napadlo.
Papírové výkony jednotlivých vozů je nějaká veličina, ale především v jasně vymezených intervalech rychlostí (80-120, 100-200) existuje mnoho dalších proměnných ovlivňujících ty časy. Jak jsi zmínil, křivky krouťáku a výkonu, ale také velikost kol, charakteristika převodovky, hmotnosti vozů atd. Nejsou to laboratorní podmínky, auta by se musela nastavit tak, aby byla srovnatelná. Takže nakonec je to vždy o pocitu.
Z osobní zkušenosti, mám na autě vyzkoušené 4 mapy. Výkonově velmi podobné, ale s jinou charakteristikou. Když srovnám dvě z nich, tak jedna je ostrá, kousavá, mohutný zátah kolem 3000. Druhá je taková sametová, zátah od 2500 do červeného, žádný divoký pocit. Výsledek? Ta druhá mapa, co jakoby nejede tak brutálně, je ve výsledku rychlejší. Ta první zase zábavnější.
Ještě mě tak napadlo.
Papírové výkony jednotlivých vozů je nějaká veličina, ale především v jasně vymezených intervalech rychlostí (80-120, 100-200) existuje mnoho dalších proměnných ovlivňujících ty časy. Jak jsi zmínil, křivky krouťáku a výkonu, ale také velikost kol, charakteristika převodovky, hmotnosti vozů atd. Nejsou to laboratorní podmínky, auta by se musela nastavit tak, aby byla srovnatelná. Takže nakonec je to vždy o pocitu.
Z osobní zkušenosti, mám na autě vyzkoušené 4 mapy. Výkonově velmi podobné, ale s jinou charakteristikou. Když srovnám dvě z nich, tak jedna je ostrá, kousavá, mohutný zátah kolem 3000. Druhá je taková sametová, zátah od 2500 do červeného, žádný divoký pocit. Výsledek? Ta druhá mapa, co jakoby nejede tak brutálně, je ve výsledku rychlejší. Ta první zase zábavnější.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: emveho WRX RS
Super
Mám stejnou zkušenost jako Marty: nová mapa je pocitově jakoby pomalejší, protože má nástup krouťáku hodně nízko a jeho křivka je úplně plochá.ale realita je úplně jiná,než ten pocit.
Můžu se ještě zeptat,jakou appku jsi to stáhnul?
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Mám stejnou zkušenost jako Marty: nová mapa je pocitově jakoby pomalejší, protože má nástup krouťáku hodně nízko a jeho křivka je úplně plochá.ale realita je úplně jiná,než ten pocit.
Můžu se ještě zeptat,jakou appku jsi to stáhnul?
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: emveho WRX RS
Ne, neřikej mu to! Ota nebude dělat nic jiného než si ho měřit
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: emveho WRX RS
Zajímavé srovnání.
Mě je jasné, že moje STI je pomalé v porovnání s mnoha dnešními hatchi.
A pokud je za volantem fakt dobrý řidič, tak mi to na suchu natře i 166-kilowattový Focus ST.
Ale podstatnější je pro mě zábava za volantem.
Jinak četli jste tohle, kde Zdeny60 řešil nové auto?
https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... i-nebo-evo
Včera jsem na to narazil. Jsou tam zajímavé zkušenosti od uživatele manolo.
Mě je jasné, že moje STI je pomalé v porovnání s mnoha dnešními hatchi.
A pokud je za volantem fakt dobrý řidič, tak mi to na suchu natře i 166-kilowattový Focus ST.
Ale podstatnější je pro mě zábava za volantem.
Jinak četli jste tohle, kde Zdeny60 řešil nové auto?
https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... i-nebo-evo
Včera jsem na to narazil. Jsou tam zajímavé zkušenosti od uživatele manolo.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: emveho WRX RS
Jenže manolo je extremista Informace samozřejme vyčerpávající a zajímavé. Ale.
Třeba už za ty roky dospěl, ale názor, že když si koupíš STI nebo EVO, tak to auto musíš drtit. Pardon, ale to je pubertální.
Také informace typu "Všichni co mají WRX a je jedno jaký rok postupně přecházejí na STI komponenty. Nejdříve na auto dávají STI zlaté / černé brzdy" nebo "50% mých zákazníků jsou kluci co si koupili WRX, ptž neměly bubny na STI a všichni jsou nešťastní." Všichni? To je 100%?
Je to opomenutí toho zásadního komponentu vozidla, tedy řidiče. Je to jako by někdo měl názor, že když si koupíš pistoli, tak prostě někoho musíš zastřelit, jinak to nemá smysl. Proto byl z toho Zdeny60 trochu rozhozený.
Není každý závodník, kdo si to koupí.
Třeba už za ty roky dospěl, ale názor, že když si koupíš STI nebo EVO, tak to auto musíš drtit. Pardon, ale to je pubertální.
Také informace typu "Všichni co mají WRX a je jedno jaký rok postupně přecházejí na STI komponenty. Nejdříve na auto dávají STI zlaté / černé brzdy" nebo "50% mých zákazníků jsou kluci co si koupili WRX, ptž neměly bubny na STI a všichni jsou nešťastní." Všichni? To je 100%?
Je to opomenutí toho zásadního komponentu vozidla, tedy řidiče. Je to jako by někdo měl názor, že když si koupíš pistoli, tak prostě někoho musíš zastřelit, jinak to nemá smysl. Proto byl z toho Zdeny60 trochu rozhozený.
Není každý závodník, kdo si to koupí.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: emveho WRX RS
Ti, co jsou spokojeni, do servisu za upgrady nechodi
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: emveho WRX RS
Já souhlasím s tím,že je třeba WRX hodně upravit,aby fungovalo tak, jak já jsem chtěl a že to nakonec stojí ještě možná víc,než kdybych rovnou koupil STI.
Ale já měl peníze jen na WRX a chtěl jsem ho. Pak jsem holt zjistil,že to nebrzdí, netáhne odspodu,nepodvozkuje atd.,tak jsem to upravil.
ALE! nebylo to hned! A těch zkušeností s postupným vylepšováním vůbec nelituji, spíš naopak! Člověk se tím totiž postupně s autem sžívá a zlepšuje se pomalu. Nevěřím tomu,že někdo koupí první silné auto a hned využije jeho plný potenciál. V lepším případě to bude šmrdlat napůl a v horším to za měsíc někde omotá o strom.
Někomu by určitě WRX stačilo na svižnější jízdu. Mne zpočátku taky, (kromě brzd,ty jsou fakt slabé),ale těch let nelituji a vůbec mi nevadí,že mám jen upravené WRX a ne STI.
A člověk se i na bídném podvozku může leccos naučit, fyzikální zákony platí stále a bez výjimek
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Ale já měl peníze jen na WRX a chtěl jsem ho. Pak jsem holt zjistil,že to nebrzdí, netáhne odspodu,nepodvozkuje atd.,tak jsem to upravil.
ALE! nebylo to hned! A těch zkušeností s postupným vylepšováním vůbec nelituji, spíš naopak! Člověk se tím totiž postupně s autem sžívá a zlepšuje se pomalu. Nevěřím tomu,že někdo koupí první silné auto a hned využije jeho plný potenciál. V lepším případě to bude šmrdlat napůl a v horším to za měsíc někde omotá o strom.
Někomu by určitě WRX stačilo na svižnější jízdu. Mne zpočátku taky, (kromě brzd,ty jsou fakt slabé),ale těch let nelituji a vůbec mi nevadí,že mám jen upravené WRX a ne STI.
A člověk se i na bídném podvozku může leccos naučit, fyzikální zákony platí stále a bez výjimek
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003